Zoals Oss-Almere, heb je een hekel aan je vrouw?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Oja er is ook voetbal op vrijdag
Tijd om het scherm te splitsen
Elke vrijdagavond ouwe reusquote:
Ik heb geen vrouw, wat dacht jij danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals Oss-Almere, heb je een hekel aan je vrouw?
Dit zegt overigens ook wel iets over de rest van ESPN maar ik snap je puntquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond schakelen + Hans en Pascal is echt veruit het beste wat ESPN te bieden heeft.
Oh weeniet. Wilde ze wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat ze juist als gelijke behandeld wilde worden?
Ie Pie Es En?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zegt overigens ook wel iets over de rest van ESPN maar ik snap je punt
quote:
Moest het niet als normaal worden gezien dat vrouwen net zo goed zijn als mannen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh weeniet. Wilde ze wat?Had iemand daarnaar gevraagd of zo?
Vast wel. Moet ik daar een mening over hebben of zo?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Moest het niet als normaal worden gezien dat vrouwen net zo goed zijn als mannen?
Ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Moet ik daar een mening over hebben of zo?
Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn boycot alles wat niet meetelt voor de OoM
Mike van Aidshoven juich ik niet voor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Team vlaggetjesvolk komt heel langzaam overeind uit de loungeset
De dartsbond start nu een vooronderzoek naar jequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike van Aidshoven juich ik niet voor.
Geen warm bad dit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
en afronden met een 146 finish en 6/6 op dubbels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar janktrut maxi juicht nietWees niet zoals janktrut maxi
Daarom juist, ik vind hem doodsaai.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zijn mensen tegen Kuivenhoven? Lijkt mij een vrij neutraal figuur.
Ja dat is dus niet genoeg voor sommigenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zijn mensen tegen Kuivenhoven? Lijkt mij een vrij neutraal figuur.
Hij mag morgen wel winnen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet genoeg voor sommigen![]()
Ik vind vlaggetje leuk
Jij kijkt Joe Murnan toch ook niet voor je lol of watquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet genoeg voor sommigen![]()
Ik vind vlaggetje leuk
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kijkt Joe Murnan toch ook niet voor je lol of wat
Het lijkt mij wel een fatsoenlijke jongen. Ik gun hem wel de tijd, dit is toch pas zijn tweede wedstrijd op TV?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom juist, ik vind hem doodsaai.
Joe Murnan doet nu al heel lang mee en ik heb eigenlijk geen idee hoe hij er uit ziet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kijkt Joe Murnan toch ook niet voor je lol of wat
Nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joe Murnan doet nu al heel lang mee en ik heb eigenlijk geen idee hoe hij er uit ziet.
Zo nikszeggend.
Ik heb hem even opgezocht maar het is precies dat inderdaad. Het schoolvoorbeeld van een saaie Britse darter waar je niks aan hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NietHij ziet er echt precies uit wat je van een ultiem saaie darter zou verwachten
Ik zoek even een plaatje op
Hij is alleen in alles dusdanig saai dat ik dat ergens wel weer leuk vindquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht maar het is precies dat inderdaad. Het schoolvoorbeeld van een saaie Britse darter waar je niks aan hebt.
O bij Joe Murnan moet ik aan dit plaatje denken:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
Joe Murnan is een persoon die perfect uitbeeldt wat een depressie is.
Bij MVV Roda ligt er een deur op het veld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Volendam inmiddels op voorsprong trouwens
Vind ik leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij MVV Roda ligt er een deur op het veld.
Jammer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Volendam inmiddels op voorsprong trouwens
knotsgek!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij MVV Roda ligt er een deur op het veld.
Dat zit er wel dik in ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat ook winnen. Om er morgen vervolgens kansloos vanaf te gaan. Zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |