Het is telefoonmiddag zie ik. Ik ben net klaar na bijna 2uquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zowaar 45 minuten aan de telefoon gehangen.
Ja he, gewoon meerdere merken en maten allemaal op één verdieping.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:39 schreef LTVDK het volgende:
Mijn jas is echt veel te groot geworden, maar even een paar nieuwe besteld. Met zulk soort dingen waren V&D's wel een stuk makkelijker dat je daar gewoon het halve schap kon passen en gelijk de stof en alles voelen. Nu is het maar afwachten hoe de jassen in het echt zijn en vervolgens het meeste weer terug moeten sturen want 1 jas is wel genoeg
waarheb j besteld?quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees eens wat verder dan de eerste zin
Ik heb het d'n kerel nog niet verteld, maar ik ga echt Centro in wanneer we in Oberhausen zijn. Hotel zit er direct naast.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Wil wel weer eens een dagje naar Kleve of Centro ofzo.
klinkt lekkerquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nieuwe thee gekocht. Perzik/mango
Je kunt er lekker etenquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het d'n kerel nog niet verteld, maar ik ga echt Centro in wanneer we in Oberhausen zijn. Hotel zit er direct naast.
Daar heb ik douchegel van.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
Is wel het plan om daar een hapje te eten inderdaad.quote:
De update:quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel het plan om daar een hapje te eten inderdaad.
Lekkerquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
viesdikke bordformaat schnitzel in deine bakkus schuivenquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel het plan om daar een hapje te eten inderdaad.
Toen in Berlijn schnitzel besteld, denk dat we wel met ons tweeën van eentje hadden kunnen leven, jezus mina. Had ook de vorm van Duitsland ook. Tafel stond meteen vol.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
viesdikke bordformaat schnitzel in deine bakkus schuiven
ik heb er zo'n hekel aanquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is telefoonmiddag zie ik. Ik ben net klaar na bijna 2u
http://www.wijnegemshoppingcenter.bequote:Op maandag 25 oktober 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij wehkamp, al ben ik nu ook nog bij zalando aan het kijken
zijn wel echt vette kleurenquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik gewoon voor deze gaanhttps://www.zalando.nl/st(...)t00p-k11.html?size=L
waar was dit exact? ik vraag dit voor een vriendquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen in Berlijn schnitzel besteld, denk dat we wel met ons tweeën van eentje hadden kunnen leven, jezus mina. Had ook de vorm van Duitsland ook. Tafel stond meteen vol.
*leest mee*quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar was dit exact? ik vraag dit voor een vriend
gaan we samen?quote:
Dat weet ik niet meerquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar was dit exact? ik vraag dit voor een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |