abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_201880800
Hallo,

heeft iemand ervaring met last minute vliegtickets kopen op Schiphol? Dus dat je dezelfde dag nog vliegt. Is dit veel goedkoper dan normaal? Je bent dan natuurlijk wel afhankelijk van mensen die op het laatste moment geannuleerd hebben.
ᐯᎥᖇᑌᔕ™
pi_201880945
Is net zo goedkoop of duur als online kopen. Volgens mij moet je heel veel geluk hebben om nog iets voor een dumpprijs te kunnen krijgen gezien het gemiddelde overboekings percentage.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_201880947
Het is juist duurder dan normaal, omdat last-minutes meestal zakelijke reizigers zijn die per se bij een bepaalde meeting moeten zijn. Er zijn wel reisbureau's op Schiphol en daar kun je ook last-minutes boeken, maar het aanbod is uit dezelfde databases die je ook via reis websites kunt bekijken. Dit kun je dus beter thuis in alle rust uitzoeken.

Er was wel ooit een last minute desk op Schiphol waar je inderdaad geannuleerde stoelen kon kopen. Dit was voordat het internet was doorgebroken. Een leuk verslag van iemand die dacht dat het nog bestond: TRV / Het grote 'Last Minute'-topic
pi_201881328
Mijn ervaring is dat het duurder is.
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 11:24:59 #5
45833 crew  Fogel
pi_201882414
Ik sluit me aan bij de vorige posts.
Daarnaast is het nu niet echt de tijd om last minute te vliegen, want veel bestemmingen hebben eisen mbt covid, als ze al open zijn voor toeristen.
Een negatieve test van een bepaald type, een fit to fly certificaat, dat soort dingen. Kan je wel last minute regelen, maar dan ben je zo minimaal honderd euro verder .
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2021: Oslo, Montreal, Nederland, Ierland
TRV plannen/geboekt 2022: Los Angeles, Chicago, Nederland, Los Angeles
pi_201885003
bedankt voor de reacties.
ᐯᎥᖇᑌᔕ™
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')