abonnement bol.com Coolblue
pi_201879136
Wat een avond. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_201879161
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:17 schreef roninho het volgende:

[..]
Ja dit. Kijk dat hij midden ronde 4 in de problemen kon komen snap ik als je op 3 rondes ah trainen was. Maar hij was gewoon al klaar in ronde 3. Dan ben je niet goed voorbereid op 3 rondes, laat staan 5
Inderdaad, want het was ook niet alsof hij op dat moment veel klappen kreeg. Zeker als je weet dat het Rico z'n kracht is. Echt een gemiste kans
Hallo
pi_201879164
Rico wint op hart en cardio.

Mooie partij, maar jamal had hier kunnen winnen.
Had ook meer zn jab moeten gebruiken. Beetje dom gevochten na de knock down.
pi_201879222
Wel benieuwd of de scheidsrechter in een andere wedstrijd (met minder belang dus) de wedstrijd had gestopt nadat het oog van Rico helemaal dicht zat..

(al leek hij daar verder niet zoveel last meer van te hebben daarna)
pi_201879224
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:18 schreef Caland het volgende:
Maarja denk wel de eerste pot van Rico waar hij mijn respect heeft gewonnen door het knokken zelf

Dat zal hem vast goed doen :)
Hij was een beetje de Rocky van de avond. Liet echt heart zien, maar was ook echt kwetsbaar. Zijn conditie heeft hem (zoals zo vaak) gered.
Hallo
pi_201879243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:24 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of de scheidsrechter in een andere wedstrijd (met minder belang dus) de wedstrijd had gestopt nadat het oog van Rico helemaal dicht zat..

Is ook het voordeel van de kampioen denk ik.
Hallo
pi_201879260
quote:

Misschien wel maar ook meer dan terecht dat ze dit niet gestopt hebben.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201879273
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:26 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Is ook het voordeel van de kampioen denk ik.
Dat denk ik ook. Maar dat is ook een voordeel dat hij verdiend heeft.
pi_201879360
quote:

Rocky mocht toch ook door destijds. Die liet zijn oog gewoon open snijden!
pi_201879389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Rocky mocht toch ook door destijds. Die liet zijn oog gewoon open snijden!
Adriaaaaaaan
Jack does it in real time...
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:35:18 #211
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_201879420
zei de commentator ook Apollo Creed vs Rocky Balboa!
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:38:46 #212
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201879465
Viel Jamal dan in voor Overeem, die zich terugtrok? Dat is op zich wel erg dapper natuurlijk. Hij is een prof, en daarvan mag je misschien altijd verwachten dat je in top conditie bent. Maar ja...als je al 3 jaar geen wedstrijd hebt gevochten en 2 weken de tijd had om je voor te bereiden. Tja...denk dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Met een beetje geluk gaat Rico echt K/O. Alleen die gast is zo sterk.
pi_201879475
Heeft Saddik nog wat laten horen na de wedstrijd? Ik ben meteen omgeschakeld naar de F1.

Had ie nog smoesjes?
pi_201879478
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
Viel Jamal dan in voor Overeem, die zich terugtrok? Dat is op zich wel erg dapper natuurlijk. Hij is een prof, en daarvan mag je misschien altijd verwachten dat je in top conditie bent. Maar ja...als je al 3 jaar geen wedstrijd hebt gevochten en 2 weken de tijd had om je voor te bereiden. Tja...denk dat hij het maximale eruit heeft gehaald. Met een beetje geluk gaat Rico echt K/O. Alleen die gast is zo sterk.
Hij was de vervanger van Overeem ja, maar had sowieso al moeten vechten vanavond
pi_201879487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
Jamal viel in, maar had anders ook gevochten vanavond dus hij was al gewoon in training.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 23:41:29 #216
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201879504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Jamal viel in, maar had anders ook gevochten vanavond dus hij was al gewoon in training.
Ah oke...tja conditie is gewoon niet helemaal zijn ding. Niet best voor een prof. Hij had zijn conditie waarschijnlijk afgesteld op een iets makkelijkere tegenstander ^^
pi_201879617
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ah oke...tja conditie is gewoon niet helemaal zijn ding. Niet best voor een prof. Hij had zijn conditie waarschijnlijk afgesteld op een iets makkelijkere tegenstander ^^
Ja dat zal allemaal wel. Je gaat tegen elkaar vechten en hij heeft verloren.
pi_201880107
Bedankt aan iedereen die me vanavond linkjes heeft gestuurd via DM :) het werkte af en toe maar het was me een partij stressen met aan en uit van die streams dat ik af en toe het gevoel had dat ik zelf in die ring stond…mijn les van vanavond: ga volgende keer gewoon maar die 20 euro lappen:)
pi_201880379
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:10 schreef Eagles89 het volgende:
Bedankt aan iedereen die me vanavond linkjes heeft gestuurd via DM :) het werkte af en toe maar het was me een partij stressen met aan en uit van die streams dat ik af en toe het gevoel had dat ik zelf in die ring stond…mijn les van vanavond: ga volgende keer gewoon maar die 20 euro lappen:)
Ik betaal normaal altijd, nu voor het eerst een keer niet. Het was idd soms even stressen. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_201880390
Wat een heerlijk gevecht was dat zeg _O_

Dank voor de hulp trouwens allen! Kreeg opeens via whatsapp een link van een maatje dus via die maar gekeken.
  zondag 24 oktober 2021 @ 00:56:32 #221
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_201880433
Maar is Rico wel echt in de problemen geweest? Het is dat de huid bij z'n jukbeen scheurt en het er daardoor vrij heftig uitzag,maar hij was volgens mij geen moment beduusd en liet daarna ongelooflijke veerkracht zien.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
pi_201880447
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:56 schreef PzKpfw het volgende:
Maar is Rico wel echt in de problemen geweest? Het is dat de huid bij z'n jukbeen scheurt en het er daardoor vrij heftig uitzag,maar hij was volgens mij geen moment beduusd en liet daarna ongelooflijke veerkracht zien.
Hij ging ook gewoon twee keer naar de grond…dat is normaal gewoon einde partij als de tegenstander het gewoon defensief uitspeelt de resterende rondes :)
pi_201880529
pi_201880537
Is de volledige wedstrijd nog ergens terug te zien?
pi_201880562
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')