abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201880566
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_201880763
Mooi man. Een vagina onder je oog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 oktober 2021 @ 08:24:26 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201881154
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 01:00 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hij ging ook gewoon twee keer naar de grond…dat is normaal gewoon einde partij als de tegenstander het gewoon defensief uitspeelt de resterende rondes :)
Volgens mij kreeg hij officieel maar 1 knockdown. 1 keer aardig gered door de bel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201881342
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 01:00 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hij ging ook gewoon twee keer naar de grond…dat is normaal gewoon einde partij als de tegenstander het gewoon defensief uitspeelt de resterende rondes :)
Volgens mij was dat balans verlies in ronde 1 geen knockdown. Hij 'ging ook niet naar de grond' hij moest een halve tel op zijn hurken omdat hij een misstap maakte. Weliswaar onder druk, maar dat had niets met klappen te maken.

Toch denk ik dat hij het tegen iemand met vergelijkbare fitness wel had moeilijk had gekregen. Aan de andere kant, hij kwam ook wel al ijzersterk terug toen Saddik wel nog fit oogde. Saddik was echt niet alleen moe, die had ook al een behoorlijk aantal tikken op zijn lelijke smoel gehad.
pi_201881358
Voor Jamal is het even klaar nu, hij gaat geen kans meer krijgen tegen Rico. Voor hem het beste als Rico stopt.
Hallo
pi_201881359
Als het als knockdown had geteld, had hij die 1e ronde ook niet gewonnen inderdaad
  zondag 24 oktober 2021 @ 09:20:40 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201881367
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:18 schreef Sebbeszweet het volgende:
Voor Jamal is het even klaar nu, hij gaat geen kans meer krijgen tegen Rico. Voor hem het beste als Rico stopt.
Toch leveren de gevechten tussen die twee in deze gewichtsklasse wel de leukste gevechten op. Benieuwd wat Saki en Overeem nog kunnen maar we kijken toch een beetje naar de laatste stuiptrekkingen van glory wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201881376
Volgende Glory

Saki tegen Overeem
Plazibat tegen Rico
Badr tegen McSweeney
Benny tegen Rigters
Hallo
pi_201881425
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch leveren de gevechten tussen die twee in deze gewichtsklasse wel de leukste gevechten op. Benieuwd wat Saki en Overeem nog kunnen maar we kijken toch een beetje naar de laatste stuiptrekkingen van glory wat dat betreft.
Klopt, maar ik denk dat Saki met die kicks op het achterbeen ook Verhoeven in de problemen kan brengen. Echt wel een beest.

Maar ja, ze zijn allemaal bejaard zo'n beetje. Alleen die Khebab is wat jonger, maar die neemt het allemaal niet zo serieus geloof ik.
  zondag 24 oktober 2021 @ 09:30:42 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201881451
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat Saki met die kicks op het achterbeen ook Verhoeven in de problemen kan brengen. Echt wel een beest.

Maar ja, ze zijn allemaal bejaard zo'n beetje. Alleen die Khebab is wat jonger, maar die neemt het allemaal niet zo serieus geloof ik.
Plazibat is ook nog redelijk jong. Rigters maar daar ben ik geen fan van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201881595
Jammer dat die profs altijd zo'n waardeloze conditie hebben.
In de gevechten tegen Badr en Ben Saddik wint Rico puur omdat hij fit genoeg is en de tegenstander op is na 2 rondes of lichamelijk uit elkaar valt.
Qua niveau lijkt hij het gewoon af te leggen als het gelijk op gaat in het begin.
Als Jamal fit genoeg was had hij eenvoudig op dat oog kunnen jabben en zo winnen.
Vond het wel knap van rico hoe hij all out ging na die kd en nog won ook.
pi_201881790
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jammer dat die profs altijd zo'n waardeloze conditie hebben.
In de gevechten tegen Badr en Ben Saddik wint Rico puur omdat hij fit genoeg is en de tegenstander op is na 2 rondes of lichamelijk uit elkaar valt.
Qua niveau lijkt hij het gewoon af te leggen als het gelijk op gaat in het begin.
Als Jamal fit genoeg was had hij eenvoudig op dat oog kunnen jabben en zo winnen.
Vond het wel knap van rico hoe hij all out ging na die kd en nog won ook.
Grappig, mensen die sport kijken en dan fit zijn afdoen als een bijzaak. Want het 'niveau' is iets anders.

Dit zijn in de basis. Als je dat als sporter al niet voor elkaar krijgt, moet je een ander beroep zoeken.
pi_201881815
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Grappig, mensen die sport kijken en dan fit zijn afdoen als een bijzaak. Want het 'niveau' is iets anders.

Dit zijn in de basis. Als je dat als sporter al niet voor elkaar krijgt, moet je een ander beroep zoeken.
Ze hebben het allemaal niet voor elkaar tegen Rico.
Elke keer als ik hem zie vechten legt hij het af tot de tegenstander het niet kan bijbenen conditioneel.
Dat geeft mij het idee dat Badr in zijn goede jaren, Ernesto Hoost of Bonjasky de vloer met hem aanvegen.
pi_201881820
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jammer dat die profs altijd zo'n waardeloze conditie hebben.
In de gevechten tegen Badr en Ben Saddik wint Rico puur omdat hij fit genoeg is en de tegenstander op is na 2 rondes of lichamelijk uit elkaar valt.
Qua niveau lijkt hij het gewoon af te leggen als het gelijk op gaat in het begin.
Als Jamal fit genoeg was had hij eenvoudig op dat oog kunnen jabben en zo winnen.
Vond het wel knap van rico hoe hij all out ging na die kd en nog won ook.
Wel inherent aan heavy weights, grote lichamen die slagen uitdelen als honkbalknuppels. Iedere keer als een klap vangt, neemt het een stuk van je conditie weg. Zelfs atleet Rico stond te hijgen, dat zegt genoeg. Neemt niet weg dat Jamal hier beter op had kunnen en moeten trainen.
Hallo
pi_201881865
Die hall of fame inauguratie van Bazooka joe was wel lame. Duurde veel te lang en leek alsof je getuige was van een personeelsfeestje van Glory. Ik vond het niet interessant.

Laat wel zien dat het financieel prima gaat met Glory als ze 25k kunnen wegpissen.
Hallo
pi_201882065
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ze hebben het allemaal niet voor elkaar tegen Rico.
Elke keer als ik hem zie vechten legt hij het af tot de tegenstander het niet kan bijbenen conditioneel.
Dat geeft mij het idee dat Badr in zijn goede jaren, Ernesto Hoost of Bonjasky de vloer met hem aanvegen.
Tja, dat is natuurlijk niet zo relevant. Rico is conditioneel sterk, maar hij is ook slim. Als je ziet hoeveel energie Saddik verspeelt door zinloze slagen. Rico timed veel beter, daardoor lijkt het minder spectaculair allemaal, maar dat is natuurlijk pure techniek.

En als je ziet hoeveel hij kan incasseren van die rechter van Saddik... Met alle respect voor 'de grote' uit het verleden, maar er waren er maar weinig met zo'n stoot als Saddik nu heeft. En hadden die echt een veel betere conditie dan Verhoeven? Bonjasky in elk geval niet hoor en Badr ook niet.

En misschien was Verhoeven dan ook wel anders gaan trainen als zijn tegenstanders andere kwaliteiten hadden. Het is toch een beetje de eindeloze discussie over vroeger en nu. Was Cruijff in deze tijd ook een topvoetballer geweest? We weten het niet en het is eigenlijk ook niet relevant.

Verhoeven heeft inmiddels genoeg laten zien om hem terecht de King te noemen. Elke keer weer wordt er vooraf geroepen dat hij het wel niet zal redden. De eerste keer tegen Badr, de tweede keer tegen Badr, de vorige keer tegen Saddik, nu weer. En toch staat hij nog steeds omdat hij het op fitheid, techniek, slimheid en incasseringsvermogen gewoon beter doet. Wat moet hij nog meer doen dan, voor hij het respect krijgt van een groot kampioen?
  zondag 24 oktober 2021 @ 10:48:15 #242
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_201882066
Wat was nou de exacte reden dat Jamal opgaf? Die snee in z'n scheenbeen? Nog iets over bekend, gebroken of zo?
pi_201882076
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:48 schreef Coelho het volgende:
Wat was nou de exacte reden dat Jamal opgaf? Die snee in z'n scheenbeen? Nog iets over bekend, gebroken of zo?
Hij gaf niet op. De scheidsrechter zag dat hij niet verder kon omdat hij totaal groggy was en het verschil tussen zijn vriendin en zijn broer niet meer zag.
pi_201882178
Gezichtsherkenning werkt echt niet meer :D

pi_201883077
quote:
2s.gif Op zondag 24 oktober 2021 01:33 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb hem een fruitmand gestuurd.
  zondag 24 oktober 2021 @ 12:21:23 #246
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201883093
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik betaal normaal altijd, nu voor het eerst een keer niet. Het was idd soms even stressen. _O-
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 00:10 schreef Eagles89 het volgende:
Bedankt aan iedereen die me vanavond linkjes heeft gestuurd via DM :) het werkte af en toe maar het was me een partij stressen met aan en uit van die streams dat ik af en toe het gevoel had dat ik zelf in die ring stond…mijn les van vanavond: ga volgende keer gewoon maar die 20 euro lappen:)
Hesgoalis altijd wel betrouwbaar als het gaat om een gratis stream van een Glory event. Blijft bij mij altijd prima werken :D
  zondag 24 oktober 2021 @ 12:24:40 #247
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201883134
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij gaf niet op. De scheidsrechter zag dat hij niet verder kon omdat hij totaal groggy was en het verschil tussen zijn vriendin en zijn broer niet meer zag.
Volgens mij moest hij de scheidsrechter aan blijven kijken, en wierp zijn blik toch even naar beneden toe. Volgens mij was dat de aanleiding dat de scheids het duel stopte. Ik kreeg het idee dat hij naar beneden keek omdat hij zelf niet meer verder wilde. Hij protesteerde ook helemaal niet. Kan natuurlijk komen omdat hij groggy was...dat gevoel kreeg ik eigenlijk al toen hij zn dekking helemaal niet meer omhoog hield. Ik denk dat Rico ook aardig stuk zat, want anders had hij Jamal echt allang helemaal K/O kunnen slaan toen hij zn hoofd helemaal niet meer dekte.
pi_201883228
Wat een drama zeg. Rico die een wandelende boksbal niet eens neer kreeg en Ben Saddik die de kans van zijn leven krijgt en voor een wereldtitel mag vechten en het dan conditioneel amper 2 rondes vol kan houden.
Glory die nu 40'ers aan het eind van hun carrière terug moet halen om het een beetje spannend te maken.
Jammer maar helaas, hw divisie in het kickboxen is toch wel vrij dood denk ik.
Alle goede kickboxers in de lichtere gewichten zijn inmiddels ook al overgestapt naar one of MMA. Was mooi geweest als glory de tijden van K1 terug had kunnen halen maar ik zie het niet meer gebeuren.
Faka G
pi_201883344
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:24 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Volgens mij moest hij de scheidsrechter aan blijven kijken, en wierp zijn blik toch even naar beneden toe. Volgens mij was dat de aanleiding dat de scheids het duel stopte. Ik kreeg het idee dat hij naar beneden keek omdat hij zelf niet meer verder wilde. Hij protesteerde ook helemaal niet. Kan natuurlijk komen omdat hij groggy was...dat gevoel kreeg ik eigenlijk al toen hij zn dekking helemaal niet meer omhoog hield. Ik denk dat Rico ook aardig stuk zat, want anders had hij Jamal echt allang helemaal K/O kunnen slaan toen hij zn hoofd helemaal niet meer dekte.
Ja, Rico was ook ver op. Die slagen eind ronde drie en begin ronde vier zouden jou en mij wel pijn doen, maar op dit niveau waren dat nog maar aaitjes.

Een Rico die niet bijna stuk is slaat je dan de hele ring door en de ring uit als je je dekking zo slecht hebt.

Rico wint hem op incasseringsvermogen en op techniek. Want zo stuk zitten en dan toch nog je tegenstander zo raken is technisch gewoon sterk.

Ik heb Rico nu zijn titel zien verdedigen op uithoudingsvermogen, op techniek en op incasseringsvermogen. Ik heb geen idee meer wat de man nog moet doen om door iedereen als Koning te worden gezien.
pi_201883355
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:19 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Ik heb hem een fruitmand gestuurd.
Toch wel zonder peren hè?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')