Wji dronken niet dat we denken zijn hipsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Wacht even speel ik het spel nou alleen? Of spelen juliie mee zonder alcholische dranken?
Nou ja, het spaart traumatische beelden uit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Wel zielig voor die ene die niet mee het podium op mocht.
Ik was BOB iig, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Wacht even speel ik het spel nou alleen? Of spelen juliie mee zonder alcholische dranken?
Dit zingen BN’ers op het Televiziergala ofzo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg een beetje "If We All Give a Little' vibes
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg een beetje "If We All Give a Little' vibes
Ik heb bijna een watervergiftigingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Geef het op, geef het op meisjeeeequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anne?
Of is dit een ander liedje van Clouseau?
Anne was 2 jaar eerder en verloor van Door de wind.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anne?
Anne verloor twee jaar eerder de voorronde van Door De Wind.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anne?
Ze hadden in ieder geval hogere verwachtingen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Clouseau hier nooit meer over gehoord/gelezen. Hebben ze hier wel goede herinneringen aan?
Buiten het resultaat vast wel. Maar in België gingen ze al uit van de winst.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Clouseau hier nooit meer over gehoord/gelezen. Hebben ze hier wel goede herinneringen aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |