Wie wordt er precies uitgesloten van het recht om een vaccinatie te mogen halen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
In de vorige eeuw was er ook zo'n Oostenrijker die goed was in het buitensluiten van een groep.
Hij benoemt anders wel gewoon feiten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:22 schreef Poem_ het volgende:
Met zo'n OP ben je ongetwijfeld uit op een beetje constructieve discussie.
/s
Je voelt je heel speciaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:49 schreef Maharski het volgende:
Het is een gekke gewaarwording om één van de weinigen te zijn die zich door dit alles niet heeft laten beïnvloeden.
Waar kan ik dat spel vinden?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:55 schreef Maharski het volgende:
Nee, gewoon heel nuchter te midden van een spel gebrainwashte gekken.
Ik begrijp die haat naar een ongevaccineerde niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:56 schreef vipergts het volgende:
Ahh gossie de ongevaccineerden kunnen nergens meer heen.
Ze houden IC bedden bezet, weken soms maandenlang, waar talloze andere mensen gelegen hadden kunnen hebben die al maanden op een operatie wachten bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:00 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat naar een ongevaccineerde niet.
Ze hebben de keus gehad. En hebben die nog steeds. Hun keuze heb je gewoon te respecteren, ik bedoel wat wil je anders gaan doen?
Zij zijn blijkbaar meer overtuigd een eventuele besmetting aan te kunnen.
En puur statistisch gezien is die kans natuurlijk ook wel erg groot.
Dus waarom de haat? Of heb je zelf spijt van dat vaccin ofzo?
Gelukkig wil men nu van het gas afquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
In de vorige eeuw was er ook zo'n Oostenrijker die goed was in het buitensluiten van een groep.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:56 schreef vipergts het volgende:
Ahh gossie de ongevaccineerden kunnen nergens meer heen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:48 schreef Billy-jazz het volgende:
Viesdik maar nog steeds slimmer dan wappies en twee keer gevaccineerd.
[ afbeelding ]
Kijk hier, emotioneel niet al te volwassen mensen die hun eigen problemen niet onder ogen durven te komen en gebruik maken van onder andere comfort food om hun pijn te verzachten.quote:
Ik haat ze niet ik vind ze gewoon dom. Het interesseert me gewoon niet of ze buitengesloten worden want ik mag toch omdat ik wel gevaccineerd ben.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:00 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat naar een ongevaccineerde niet.
Ze hebben de keus gehad. En hebben die nog steeds. Hun keuze heb je gewoon te respecteren, ik bedoel wat wil je anders gaan doen?
Zij zijn blijkbaar meer overtuigd een eventuele besmetting aan te kunnen.
En puur statistisch gezien is die kans natuurlijk ook wel erg groot.
Dus waarom de haat? Of heb je zelf spijt van dat vaccin ofzo?
Waarom haat je dan niet op dikke mensen? 84% van de corona patienten heeft overgewicht en het gemiddelde BMI is 30,5quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ze houden IC bedden bezet, weken soms maandenlang, waar talloze andere mensen gelegen hadden kunnen hebben die al maanden op een operatie wachten bijvoorbeeld?
En domme mensen mogen dood? Of gelovigen die zich niet mogen laten vaccineren?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik haat ze niet ik vind ze gewoon dom. Het interesseert me gewoon niet of ze buitengesloten worden want ik mag toch omdat ik wel gevaccineerd ben.
Mooie bijkomstigheid is dat je die ongevaccineerden nodig hebt die houden de verstandige populatie up to date met het nieuwste virus als ze ons besmetten. Ik wil die mensen niet overtuigen of dwingen een vaccin te nemen ik heb ze liever op de IC het kost wat maar als ze het overleven dan heb je ook wat, keiharde voorstanders van vaccins omdat ze zoiets niet nog eens mee willen maken.
Oke, fair enoughquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ze houden IC bedden bezet, weken soms maandenlang, waar talloze andere mensen gelegen hadden kunnen hebben die al maanden op een operatie wachten bijvoorbeeld?
Is overgewicht ook zo makkelijk op te lossen door alleen een prikje halen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom haat je dan niet op dikke mensen? 84% van de corona patienten heeft overgewicht en het gemiddelde BMI is 30,5
Misschien moet je minder proberen te "geloven" en meer je ogen opendoen en lezen wat er bijv. in de OP staat. De cijfers die ik opnoem zijn cijfers van stichting NICE:quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Is overgewicht ook zo makkelijk op te lossen door alleen een prikje halen?
(Overigens geloof ik er niets van dat 84% van de coronapatiënten overgewicht heeft, maar goed, je lult ook maar wat.)
Goed punt idd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:20 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Hoewel, dat er te weinig ic bedden zijn is een probleem wat hier in het Westen al helemaal niet had mogen voorkomen.
Die woede daarover wordt nu helemaal uitgekotst door een groepje gevaccineerden over die ongevaccineerden.
Is dat ook fair vind je?
Nu verplaats je de doelpalen, je zei duidelijk dat 84% van de coronapatiënten overgewicht heeft. Nu heb je het opeens over de IC-bezetting.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Misschien moet je minder proberen te "geloven" en meer je ogen opendoen en lezen wat er bijv. in de OP staat. De cijfers die ik opnoem zijn cijfers van stichting NICE:
COR / Stichting NICE - Covid rapport - BMI cijfers
Ik word ook erg moe van het superioriteitsdenken van veel van dat soort klanten. Ja als je een eigenwijs bent en je wil jezelf niet laten prikken is dat helemaal prima en daar mogen imo echt wel gevolgen aan hangen, denk aan een ''dikke vette pech joh'' bij een code zwart, achteraan sluiten in de rij bij zorg, testen etc.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:16 schreef _I het volgende:
[..]
En domme mensen mogen dood? Of gelovigen die zich niet mogen laten vaccineren?
Waar ligt de lijn? En hoe voelt het om zo gemakkelijk van een hele groep mensen afscheid te kunnen nemen? Best een grote beloning voor een prikje. Een genocide kunnen verantwoorden aan jezelf.
Volgens mij is de IC bezetting dan ook de belangrijkere peiler in deze.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nu verplaats je de doelpalen, je zei duidelijk dat 84% van de coronapatiënten overgewicht heeft. Nu heb je het opeens over de IC-bezetting.
Het begint met besmettingen. De ziekenhuisopnames en IC-opnames volgen daarna.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij is de IC bezetting dan ook de belangrijkere peiler in deze.
Wat? Waar heb ik het opeens over IC-bezetting?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nu verplaats je de doelpalen, je zei duidelijk dat 84% van de coronapatiënten overgewicht heeft. Nu heb je het opeens over de IC-bezetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |