abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:22:07 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201917682
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Uiteraard is dat gebaseerd op de aanname dat de polls correct zijn.
Is geen aanname.
Veel van de zogenaamde net verloren staten werden opnieuw nageteld.
En wat bleek.. Biden won met nog meer stemmen.

En nu?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201918226
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
🤭
Ik hoop maar dat hij loopt te trollen.

Mocht dat niet zo zijn, dan vraag ik mij af of de betreffende user over de juiste vaardigheden beschikt om zich staande te houden in de echte wereld.

Want je werkelijk zo naïef bent, ben je een prooi voor oplichters. Over een paar jaar zien we hem dan bij Kees van der Spek, te huilen dat al z'n geld is gejat door oplichters die gegarandeerd rendement op z'n investering beloofden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201918261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik hoop maar dat hij loopt te trollen.

Mocht dat niet zo zijn, dan vraag ik mij af of de betreffende user over de juiste vaardigheden beschikt om zich staande te houden in de echte wereld.

Want je werkelijk zo naïef bent, ben je een prooi voor oplichters. Over een paar jaar zien we hem dan bij Kees van der Spek, te huilen dat al z'n geld is gejat door oplichters die gegarandeerd rendement op z'n investering beloofden.
Wacht eens even. Was jij niet die user die betaalde voor de Jeff Bezos Post en NYT? Of dat nog steeds doet?
pi_201918400
Koos lijkt het hier inderdaad niet helemaal te begrijpen en projecteert vervolgens zijn eigen naïviteit op een ander. Dat is jammer. Het is prima dat hij zelf zweert bij bepaalde bronnen uit de MSM, maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat iedereen zo makkelijk valt voor dergelijke partijdige en ideologische propaganda.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201918414
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wacht eens even. Was jij niet die user die betaalde voor de Jeff Bezos Post en NYT? Of dat nog steeds doet?
Klopt, ik ben geabonneerd op de digitale NYT. Ik betaal met alle plezier een paar euro per maand voor uitstekende journalistiek en boeiende opiniestukken.

Maar ik begrijp heel goed dat jij daar niet bij kunt met je verstand. Als als je voor je nieuwsvoorziening afhankelijk bent van onder meer The Gateway Pundit en UncoverDC en ervan overtuigd bent dat Trump een goudeerlijk persoon is, dan val je in dezelfde categorie als de heer Roark.

Over een paar jaar zien we jou ongetwijfeld terug bij Opgelicht of Kees van der Spek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201918439
Hihi, "uitstekende journalistiek". Ik hoop maar dat dit een poging tot trollen is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201918441
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
Koos lijkt het hier inderdaad niet helemaal te begrijpen en projecteert vervolgens zijn eigen naïviteit op een ander. Dat is jammer. Het is prima dat hij zelf zweert bij bepaalde bronnen uit de MSM, maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat iedereen zo makkelijk valt voor dergelijke partijdige en ideologische propaganda.
Dat verwacht ik ook zeker niet, beste jongen. Ik verwacht ook niet bijster veel van iemand die de Republikeinen op hun blauwe ogen gelooft als ze roepen dat ze de verkiezingen alleen maar 'eerlijker en transparanter' willen maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201918449
Maar als de Democraten het roepen, dan is het uiteraard wel te vertrouwen?
pi_201918646
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar als de Democraten het roepen, dan is het uiteraard wel te vertrouwen?
Dat is het nou juist knaapje, dat hoeft helemaal niet - je moet vertrouwen op bewijs, iets wat degenen die overtuigd zijn van verkiezingsfraude maar moeilijk kunnen bevatten. :D
pi_201918651
Brian Stelter huilt weer eens, en krijgt een gepaste reactie.
twitter


Moet de NYT zich trouwens niet voor de rechter verantwoorden dankzij Project Veritas (daadwerkelijke onderzoeksjournalistiek)? Het gaat niet zo goed met de NYT in die zaak.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201918655
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar als de Democraten het roepen, dan is het uiteraard wel te vertrouwen?
Uiteraard. Immers, de MSM creëert dat beeld constant: de Republikeinen betreft een verschrikkelijk racistische, 'white supremacist', seksistische, homofobe, corrupte, conservatieve bende die enkel kwaad willen doen. Waar de Democraten een moreel verlichte, goed bedoelende, progressieve, inclusieve, anti-racistische partij is, die het beste voor heeft met de mens. En op het woord van de MSM kun je natuurlijk vertrouwen. Objectieve, onpartijdige journalistiek die enkel de feiten brengen.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201918692
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar als de Democraten het roepen, dan is het uiteraard wel te vertrouwen?
Nope, niet per definitie.

Je komt kijken naar de inhoud van de bijbehorende voorstellen en het bewijs dat wordt gepresenteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201918702
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nope, niet per definitie.

Je komt kijken naar de inhoud van de bijbehorende voorstellen en het bewijs dat wordt gepresenteerd.
Ze zou dat inderdaad moeten gaan. En kom je dan wel eens tot een conclusie die wel erg ver ligt dan wat je in de MSM leest?
pi_201918722
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Uiteraard. Immers, de MSM creëert dat beeld constant
Nee hoor. Dit is wederom het slachtofferisme van zwak-rechts wat nu spreekt. Waarom toch die drang om de hele tijd onderdrukt te zijn?
Conscience do cost.
pi_201918830
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:57 schreef ems. het volgende:

[..]
Nee hoor. Dit is wederom het slachtofferisme van zwak-rechts wat nu spreekt. Waarom toch die drang om de hele tijd onderdrukt te zijn?
Niemand heeft het hier over enige vorm van een slachtofferschap of onderdrukt zijn. Dit zijn sowieso meer linkse invalshoeken. Wellicht is er vanuit dat perspectief sprake van enige projectie?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 oktober 2021 @ 13:11:39 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201918875
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ze zou dat inderdaad moeten gaan. En kom je dan wel eens tot een conclusie die wel erg ver ligt dan wat je in de MSM leest?
Het is heel simpel.
Ik gaf jullie een lijst met meer dan 30.000 leugens.
En tot dusver hebben jullie er niet een van kunnen debunken.
Niet 1 van de 30.000.

En je hoeft geen expert te zijn.
Je hoeft alleen maar te kijken en naar hem te luisteren wat ie zegt.

Dus geniet van de filmpjes..
En voor de fanboys.. fap ze :)

Oh dit is maar het topje van de ijsberg.

Hier nog een bonus filmpje van zijn supporters.

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201919000
twitter


De klokkenluiders hebben zichzelf niet met meerdere schoten in het achterhoofd om het leven gebracht.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 13:29:46 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201919062
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

De klokkenluiders hebben zichzelf niet met meerdere schoten in het achterhoofd om het leven gebracht.
Over klokkenluiders gesproken..
Heb je al een van de 30.000 leugens kunnen debunken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201919086
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand heeft het hier over enige vorm van een slachtofferschap of onderdrukt zijn. Dit zijn sowieso meer linkse invalshoeken. Wellicht is er vanuit dat perspectief sprake van enige projectie?
Je illustreert mijn punt direct. De hele tijd alsof "links" het op je voorzien heeft. Beetje gay allemaal. Wat is er toch gebeurt dat amerikaans-rechts zo'n afslag heeft gemaakt naar zielig doen? Heeft ongetwijfeld ook iets te maken gehad met Trump.
Conscience do cost.
pi_201919264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:31 schreef ems. het volgende:

[..]
Je illustreert mijn punt direct. De hele tijd alsof "links" het op je voorzien heeft. Beetje gay allemaal. Wat is er toch gebeurt dat amerikaans-rechts zo'n afslag heeft gemaakt naar zielig doen? Heeft ongetwijfeld ook iets te maken gehad met Trump.
Nee, je creëert nu een stropop. Ik stel enkel dat linksgeoriënteerden veel meer de neiging hebben de wereld te bekijken via een lens die overal vermeende slachtoffers/onderdrukten ziet. Daarnaast gaat het hier helemaal niet over mij als persoon en ben ik ook geen Amerikaan, dus je verdere claim raakt kant noch wal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201919430
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, je creëert nu een stropop. Ik stel enkel dat linksgeoriënteerden veel meer de neiging hebben de wereld te bekijken via een lens die overal vermeende slachtoffers/onderdrukten ziet. Daarnaast gaat het hier helemaal niet over mij als persoon en ben ik ook geen Amerikaan, dus je verdere claim raakt kant noch wal.
Het komt allemaal nogal emotioneel over, alsof bepaalde mensen zich primair door haat laten leiden in plaats van ratio. Zou het komen doordat de MSM doordrenkt is met emotie-opwekkende bijvoegelijke naamwoorden? Dat de informatie die ze opnemen niet zozeer feitelijk en rationeel juist is, maar moreel juist. Een beetje hersenspoeling hier en daar en hopla, je hebt een leger fanatici, met volledige immuniteit als het op feiten en rationeel denken aankomt. Een beetje (of exact) als een psyop. Toch handig, die bijzondere en intieme relatie tussen de MSM en inlichtingendiensten.
pi_201919811
O, ja, feiten en ratio, maar wel fraude blijven roepen terwijl daar feitelijk geen bewijs voor is. Leuke emotionele post weer van je.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 27 oktober 2021 @ 14:34:07 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201919822
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het komt allemaal nogal emotioneel over, alsof bepaalde mensen zich primair door haat laten leiden in plaats van ratio. Zou het komen doordat de MSM doordrenkt is met emotie-opwekkende bijvoegelijke naamwoorden? Dat de informatie die ze opnemen niet zozeer feitelijk en rationeel juist is, maar moreel juist. Een beetje hersenspoeling hier en daar en hopla, je hebt een leger fanatici, met volledige immuniteit als het op feiten en rationeel denken aankomt. Een beetje (of exact) als een psyop. Toch handig, die bijzondere en intieme relatie tussen de MSM en inlichtingendiensten.
Over feiten gesproken...
30.000+ leugens en decepties.
En.. geen antwoord.

Negeren is veel makkelijker, als de vraag je niet aan staat.

Doet me denken aan de grote oranje wanneer leider.. die ging dan met zijn vingertje wijzen en schreeuwen fake news en zo, en weigerde dan verder in te gaan op de vragen..

Het is allemaal zo makkelijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201919916
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar als de Democraten het roepen, dan is het uiteraard wel te vertrouwen?
Hihi, leuke reactie op een punt dat nochtans niet gemaakt wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201919947
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

De klokkenluiders hebben zichzelf niet met meerdere schoten in het achterhoofd om het leven gebracht.
Oei, dan zal het binnenkort toch wel echt gebeurd zijn met Clinton/Biden/Democraten etc.

Hou ons op de hoogte. Ik begreep dat de tijdslijn voor Trumps terugkeer inmiddels verzet is naar Q4 2023, dus ben ook blij dat we nog een tijd van je kunnen blijven genieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201920148
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het komt allemaal nogal emotioneel over, alsof bepaalde mensen zich primair door haat laten leiden in plaats van ratio. Zou het komen doordat de MSM doordrenkt is met emotie-opwekkende bijvoegelijke naamwoorden? Dat de informatie die ze opnemen niet zozeer feitelijk en rationeel juist is, maar moreel juist. Een beetje hersenspoeling hier en daar en hopla, je hebt een leger fanatici, met volledige immuniteit als het op feiten en rationeel denken aankomt. Een beetje (of exact) als een psyop. Toch handig, die bijzondere en intieme relatie tussen de MSM en inlichtingendiensten.
Het is natuurlijk allemaal ook heel erg emotioneel en men laat zich inderdaad voornamelijk leiden door haat, die wordt immers aangewakkerd in de MSM. De Republikeinse partij en Trump hebben een bijzondere uitwerkingen op de MSM-adepten en al helemaal op de journalisten & co. die deze MSM outlets runnen. Daar was de situatie omtrent Bari Weiss wederom een prachtig voorbeeld van. Men zit hysterisch te snikken en te fulmineren zodra er ook maar enige tegenklank is op het gewenste narratief en de eigen ideologie.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hihi, leuke reactie op een punt dat nochtans niet gemaakt wordt.
Hihi, volgens mij betrof het slechts een vraag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201920174
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk allemaal ook heel erg emotioneel en men laat zich inderdaad voornamelijk leiden door haat, die wordt immers aangewakkerd in de MSM. De Republikeinse partij en Trump hebben een bijzondere uitwerkingen op de MSM-adepten en al helemaal op de journalisten & co. die deze MSM outlets runnen. Daar was de situatie omtrent Bari Weiss wederom een prachtig voorbeeld van. Men zit hysterisch te snikken en te fulmineren zodra er ook maar enige tegenklank is op het gewenste narratief en de eigen ideologie.
Oorzaak of gevolg?

Trump nam het nu ook niet heel erg nauw met de waarheid en kwam nu ook niet erg slim over.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 15:05:16 #228
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_201920215
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk allemaal ook heel erg emotioneel en men laat zich inderdaad voornamelijk leiden door haat, die wordt immers aangewakkerd in de MSM. De Republikeinse partij en Trump hebben een bijzondere uitwerkingen op de MSM-adepten en al helemaal op de journalisten & co. die deze MSM outlets runnen. Daar was de situatie omtrent Bari Weiss wederom een prachtig voorbeeld van. Men zit hysterisch te snikken en te fulmineren zodra er ook maar enige tegenklank is op het gewenste narratief en de eigen ideologie.
Baarlijke nonsens. Trump is met gemak de grootste crimineel die ooit in het Witte Huis heeft gezeten en hij is met veel te veel weggekomen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_201920237
Het blijft fascinerend om te zien hoe sommige (of een hoop?) zaken zo MSM en tegelijkertijd zo BNW zijn.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 15:10:23 #230
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_201920272
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:07 schreef QuidProJoe het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien hoe sommige (of een hoop?) zaken zo MSM en tegelijkertijd zo BNW zijn.
Of feiten.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_201920390
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:01 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Oorzaak of gevolg?

Trump nam het nu ook niet heel erg nauw met de waarheid en kwam nu ook niet erg slim over.
Ik denk dat Trump zijn karakter absoluut een rol speelt. Ik vind hem persoonlijk ook te grof voor de politiek, maar de manier op hij is afschildert is buiten alle proporties. Zo werd hij op CNN meermaals vergeleken met Hitler, iets dat vrij schrikbarend is en naar mijn menig getuigd van nul respect voor degenen die de Tweede Wereldoorlog hebben meegemaakt.

En een bepaald beeld creëren zoals bij Trump is gebeurd, gebeurde in mindere mate overigens ook met George W. Bush. Het heeft dus meer met politieke kleur te maken dan met daadwerkelijke inhoud. De MSM zien namelijk de Republikeinse Partij als inherent slecht, en de Democratische als inherent goed. Daar wordt het narratief omheen gewoven.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:05 schreef V. het volgende:

[..]
Baarlijke nonsens. Trump is met gemak de grootste crimineel die ooit in het Witte Huis heeft gezeten en hij is met veel te veel weggekomen.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Ik zou iets minderen met de dagelijkse portie MSM. Dit klinkt allemaal al behoorlijk extreem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201920616
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:18 schreef HowardRoark het volgende:

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Ik zou iets minderen met de dagelijkse portie MSM. Dit klinkt allemaal al behoorlijk extreem.
Je hoeft alleen maar vijf minuten naar Trump te luisteren om in te zien dat de man een van de grootste charlatans is die deze aardkloot bewandelt.

Als je dat niet inziet, heb ik het oprecht met je te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 27 oktober 2021 @ 15:35:14 #233
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_201920686
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:18 schreef HowardRoark het volgende:
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Ik zou iets minderen met de dagelijkse portie MSM. Dit klinkt allemaal al behoorlijk extreem.
Ik bevestig jouw punt alleen in jouw hoofd.
'MSM' is zo'n door rabiaat rechts doodgeknuffelde term, hou toch op.

Ik heb mij voldoende geïnformeerd om een gedegen mening te vormen over het heerschap Trump. En nee, niet via Telegram en Parler. Misschien moeten jullie die eens achter je laten en betere bronnen hanteren.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_201920696
quote:
Eén van de mooiste blijft toch wel dat hij de muur in Colorado wou neerzetten. :D

President zijn en dan de topografie van je eigen fucking land niet eens weten, hoe kansloos ben je dan? :')
pi_201920781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hihi, leuke reactie op een punt dat nochtans niet gemaakt wordt.
10 honks! Hihi.

Linksige.
pi_201920810
Heb ik goed nieuws gemist? De reacties van het anti-Trump kamp zijn vandaag extra groot in aantal en in emotie.


Linkje
pi_201920842
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:57 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, volgens mij betrof het slechts een vraag.
Hihi, dat kan natuurlijk ook een reactie ergens op zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201920855
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Heb ik goed nieuws gemist? De reacties van het anti-Trump kamp zijn vandaag extra groot in aantal en in emotie.

[ afbeelding ]
Linkje
Ah, daar gaan we, bewijs wordt geleverd. Trump 2023 is een feit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201920867
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:35 schreef V. het volgende:

[..]
Ik bevestig jouw punt alleen in jouw hoofd.
'MSM' is zo'n door rabiaat rechts doodgeknuffelde term, hou toch op.

Ik heb mij voldoende geïnformeerd om een gedegen mening te vormen over het heerschap Trump. En nee, niet via Telegram en Parler. Misschien moeten jullie die eens achter je laten en betere bronnen hanteren.
Jullie? En ik zit niet op Telegram en ook niet op Parler. Dit benadrukt hoe vertekend het beeld is dat je hier nu tracht te schetsen. Vanuit dat perspectief zou ik er ook niet al te zeker van zijn dat je daadwerkelijk zo goed geïnformeerd bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201920889
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jullie? En ik zit niet op Telegram en ook niet op Parler. Dit benadrukt hoe vertekend het beeld is dat je hier nu tracht te schetsen. Vanuit dat perspectief zou ik er ook niet al te zeker van zijn dat je daadwerkelijk zo goed geïnformeerd bent.
Men moet toch met iets op de proppen komen wanneer je er achter bent gekomen dat Fox News wordt gerund door de Linkse Murdochzoon en Losers als Paul Ryan.
pi_201920954
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, je creëert nu een stropop. Ik stel enkel dat linksgeoriënteerden veel meer de neiging hebben de wereld te bekijken via een lens die overal vermeende slachtoffers/onderdrukten ziet. Daarnaast gaat het hier helemaal niet over mij als persoon en ben ik ook geen Amerikaan, dus je verdere claim raakt kant noch wal.
Ah dat is prima. Ik stel alleen dat dat net zo goed het geval is bij rechtsgeoriënteerden. Zeker als ze de hele tijd huilen over links, zoals hier vaak het geval is. Zij zijn "het slachtoffer" van links, if you will.

Het is meer een algemene zwakte dan dat het bij een specifiek politiek spectrum past.
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het komt allemaal nogal emotioneel over, alsof bepaalde mensen zich primair door haat laten leiden in plaats van ratio. Zou het komen doordat de MSM doordrenkt is met emotie-opwekkende bijvoegelijke naamwoorden? Dat de informatie die ze opnemen niet zozeer feitelijk en rationeel juist is, maar moreel juist. Een beetje hersenspoeling hier en daar en hopla, je hebt een leger fanatici, met volledige immuniteit als het op feiten en rationeel denken aankomt. Een beetje (of exact) als een psyop. Toch handig, die bijzondere en intieme relatie tussen de MSM en inlichtingendiensten.
Niet heel veel verschil met mensen die hun mening laten vormen door facebook, youtubefilmpje en andere internet-echokamers, natuurlijk.
Conscience do cost.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 16:08:56 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201921119
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Heb ik goed nieuws gemist? De reacties van het anti-Trump kamp zijn vandaag extra groot in aantal en in emotie.

[ afbeelding ]
Linkje
Dat was gisteren toch al geleverd?
Alle bewijs stapelt zich nu op hé..
Dus al bekend wanneer de rechtzaak begint waarbij de bewijs geleverd word?
Want dan hoop ik dat het live word uitgezonden.. kan ik alvast vrij vragen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201921320
Who’s running, Joe? Biden says ‘Trump’ 24 times during Va. stump for McAuliffe

Rent fREEEEEEE

quote:
President Biden on Tuesday seemed fixated on former President Donald Trump in a Virginia stump speech for Terry McAuliffe, the Democratic candidate for governor.

Biden mentioned Trump by name 24 times during a brisk, 17-minute speech in a park near the Pentagon in northern Virginia, attempting to use his predecessor’s legacy to bash Republican Glenn Youngkin, who is tied with McAuliffe in polls in a state Biden won by 10 points just a year ago.

Trump has neither campaigned for Youngkin nor made an endorsement in the race.

But the suddenly tight Virginia contest with Youngkin has become a test of Biden’s political strength ahead of next year’s midterm elections and a possible rematch with Trump in the 2024 presidential race — and comes as Biden’s approval ratings and polling on core issues have nosedived.

The Virginia race has focused heavily on Biden as the president’s approval ratings drop amid setbacks including high inflation and a supply-chain bottleneck following a chaotic US pullout from Afghanistan, a continued Mexico border crisis and a resurgence of COVID-19 infections caused by the more contagious Delta variant.

The Virginia governor’s race and close gubernatorial contest in New Jersey, also next week, are seen as a test of support for national Democrats. A defeat could sap momentum for Biden’s social spending and infrastructure legislation in Congress and hint at trouble for Biden’s party going into the 2022 midterms.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 16:41:16 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201921564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar vijf minuten naar Trump te luisteren om in te zien dat de man een van de grootste charlatans is die deze aardkloot bewandelt.

Als je dat niet inziet, heb ik het oprecht met je te doen.
Dat.. je hoeft alleen maar een toespraak te kijken of zijn gedrag met andere wereldleider..
En je hebt zoiets van... En dit is de leider van de VS ... Dit. Moet een grapje zijn.. waar is de echte??

Ik moet wel eerlijk zijn Biden spat het er ook niet vanaf maar in dat opzicht heeft hij wel iets meer charisma als wereldleider dan de oompaloempa..
Vandaar mijn compilatie reeks een pagina terug.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 oktober 2021 @ 16:44:51 #245
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_201921634
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Heb ik goed nieuws gemist? De reacties van het anti-Trump kamp zijn vandaag extra groot in aantal en in emotie.

[ afbeelding ]
Linkje
Welke emotie :?
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 16:45:46 #246
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_201921649
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jullie? En ik zit niet op Telegram en ook niet op Parler. Dit benadrukt hoe vertekend het beeld is dat je hier nu tracht te schetsen. Vanuit dat perspectief zou ik er ook niet al te zeker van zijn dat je daadwerkelijk zo goed geïnformeerd bent.
Och, jij denkt ook dat ik alleen kwijlend naar de 'MSM' kijk _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 16:48:23 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201921694
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:35 schreef illusions het volgende:

[..]
Eén van de mooiste blijft toch wel dat hij de muur in Colorado wou neerzetten. :D

President zijn en dan de topografie van je eigen fucking land niet eens weten, hoe kansloos ben je dan? :')
Veel mooier en debiele het moment dat hij beter wist dan de meteorologen dat een orkaan ook in Alabama zou toeslaan en dus werd de hele staat dichtgetimmerd en voorbereidingen getroffen.
Om dit nog even duidelijk te laten zien had hij de weerkaart er bij gepakt en met een stift een extra cirkel getekend waar hij zou toeslaan.

Want niemand gaat de oompaloempa vertellen dat hij totaal mis zit.
Geen weerdeskundige want HIJ is de weerdeskundige en niet de gene die er voor gestudeerd hebben..

Potjandrietrumpeltjes!!!

https://en.wikipedia.org/(...)troversy?wprov=sfla1

Natuurlijk kwam de orkaan Dorian NIET in de buurt van Alabama.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 27 oktober 2021 @ 16:49:35 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201921705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 16:44 schreef V. het volgende:

[..]
Welke emotie :?
Stopwoordje van QPJ.
Als je er 5 spot heb je bingo.
Wil je mee doen de inzet is 5¤
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201921710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 16:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat.. je hoeft alleen maar een toespraak te kijken of zijn gedrag met andere wereldleider..
En je hebt zoiets van... En dit is de leider van de VS ... Dit. Moet een grapje zijn.. waar is de echte??

Ik moet wel eerlijk zijn Biden spat het er ook niet vanaf maar in dat opzicht heeft hij wel iets meer charisma als wereldleider dan de oompaloempa..
Vandaar mijn compilatie reeks een pagina terug.
Biden is ook gewoon te oud. Mag hopen dat die bejaarde in 2024 wordt vervangen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201921865
twitter


Wat een huilie. Elke Deepstater gun ik de Michael Flynn behandeling. Of de behandeling die de 6 januari vredige demonstraten krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')