Wat ben je goed bezigquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:07 schreef Ama het volgende:
Badkamertegeltjes zo goed als schoon.Hup door naar seizoen 2.
Doe maar je oven pastaquote:
Jij bent een goede motivator.quote:
Moet zo nog weg dus dat sla ik over. Net wel de ppv gekocht dus de rest van de avond ga ik wel kijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
@:Engine
@:Karzai
Van 18 tot 20 uur
Glory op Kijk,nl.
Ik heb de gratis stream alweer gevonden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Moet zo nog weg dus dat sla ik over. Net wel de ppv gekocht dus de rest van de avond ga ik wel kijken
Voor de verandering moedig ik eens gezond voer aanquote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de gratis stream alweer gevonden.
Als je het verkeerd aanpakt heb je een saunaquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Water en vuur gaan verrassend goed samen qua sfeer en beleving als je het goed aanpakt.
O shitquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. Ik stond op het goede perron en de trein ging in de goede richting. Maar blijkbaar vertrok en voor de gewone trein nog een sneltrein die alleen stopt op de eindbestemming in Verweggistan
Onee! Mis je nu de wedstrijd?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
Ach ja, halve liter op het station gekocht en wachten op de terugreis
Door halve liters in de trein te klappenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Zo heb ik een keer bijna mijn vlucht gemist.
Typisch Liesje.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door halve liters in de trein te klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |