quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strenge brillen op lieve snuitjes zijn
Pics van als het af is graag want u heeft een geheel eigen prima smaak.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vloer; nieuwe douche; nieuwe badkamermeubels.
Ja volgens mij besloeg dat brilletje inderdaad. Het leek handig, maar was het niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beslaat zo'n duikbrilletje niet? Mijn vliegjeszonnebril beslaat al.
De einddatum moet ik nog bedenken. Eerst de vloer maar eens volgende week.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pics van als het af is graag want u heeft een geheel eigen prima smaak.
Zolang de bips en de haren maar te wassen zijn geen paniek en stress.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De einddatum moet ik nog bedenken. Eerst de vloer maar eens volgende week.
Ik kom net van mijn vader af en dat middel zou ik hem graag en vol liefde geven anders.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze man heeft alleen maar blije patiënten.![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)ruim-100-mensen.html
Das nog wat anders dan jonge mensen met psychische klachten. Dan zou je ze ook van een berg kunnen drukken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom net van mijn vader af en dat middel zou ik hem graag en vol liefde geven anders.
Dat gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang de bips en de haren maar te wassen zijn geen paniek en stress.
Dan is het een iets ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das nog wat anders dan jonge mensen met psychische klachten. Dan zou je ze ook van een berg kunnen drukken.
Ik ben nog altijd blij dat een tante van mij het helemaal heeft kunnen regelen; maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Ander familielid die heeft nog 2 jaar in bed gelegen en in een stoel gehangen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom net van mijn vader af en dat middel zou ik hem graag en vol liefde geven anders.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat een tante van mij het helemaal heeft kunnen regelen; maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Ander familielid die heeft nog 2 jaar in bed gelegen en in een stoel gehangen.
Zodra ik hier niet meer kan posten dan hoeft het van mij niet meer.
#altijdReadyquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:05 schreef Ama het volgende:
Nog 1 ding doen in huis en ik ben weer ready.
Dat bolletje in het wit voor in de badkamerquote:
*poef* internet storingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat een tante van mij het helemaal heeft kunnen regelen; maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Ander familielid die heeft nog 2 jaar in bed gelegen en in een stoel gehangen.
Zodra ik hier niet meer kan posten dan hoeft het van mij niet meer.
Even in spugenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beslaat zo'n duikbrilletje niet? Mijn vliegjeszonnebril beslaat al.
Een open haard in de badkamer?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bolletje in het wit voor in de badkamer![]()
https://vauni.eu/collections/our-chimney-free-biofireplaces
Huehuehue?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |