abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:18:27 #1
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8202680
Ik werk bij de McDonalds en daar heb ik mijn vriendin ook ontmoet. Ik zag die oogjes en ik was verkocht.

Dat was ruim 4 jaar geleden. Nu is het sinds vorige week dinsdag uit. Maar ik moet vanavond wel werken en ik weet niet of ik dat kan. Als ik daar sta krijg ik zoveel herinneringen, hoe mooi ze is, hoe lief. Hoe ze daar toen stond. Die ogen kan ik niet vergeten als ik thuis zit laat staan als ik daar weer sta.

Wat zouden jullie doen? Gaan werken en er doorheen bijten of wachten tot je het wel aankan en vanavond thuis blijven.

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_8202705
door bijten denk ik. Hoe vroeger je er mee begint, hoe sneller het over is
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:19:48 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8202707
Werkt zij er ook nog? Dat wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal.
Zo nee, dan zou ik persoonlijk gewoon gaan werken. Effe doorbijten. Een plek is maar een plek hoor.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:26:40 #4
30307 Disher
Sors Salutis
pi_8202853
Gewoon doorbijten, misschien heb je dan afleiding genoeg om er niet aan te denken.
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:51:09 #5
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8203406
Nee, zij werkt er niet meer. Maar wel een vriendin van haar. En ik heb geen zin om verhalen te horen hoe luek ze wel niet heeft met haar nieuwe vriend. En dat ze morgen gezellig uitgaan.

Het is inderdaad maar een plek, maar wel een met veel herineringen. Ik weet niet of ik dat wel al aan kan. Ik ben bang dat ik als ik weer thius kom me nog kloteriger voel dan dat ik nu al doe.

En ik denk dat als ik een week wacht het minder is en dat ik het wel aankan.

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:00:46 #6
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8203622
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:51 schreef Normannetje het volgende:
Nee, zij werkt er niet meer. Maar wel een vriendin van haar. En ik heb geen zin om verhalen te horen hoe luek ze wel niet heeft met haar nieuwe vriend. En dat ze morgen gezellig uitgaan.
Toch proberen te gaan werken, het geeft je misschien wel wat afleiding. En als die vriendin van haar er over begint, gewoon zeggn dat je geen zin hebt om die verhalen aan te horen. Dan zal ze zeker wel snappen dat ze haar mond daarover moet houden neem ik aan..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:00:15 #7
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8208401
Nou, ben niet gaan werken. Misschien niet het beste om te doen, mar voel me beter dan als ik wel was gegaan. Bedankt voor het meedenken

Latur,
Norman

pi_8208431
en wanneer wil je weer gaan beginnen?
wordt steeds moeilijker he...

sterkte!!

pi_8208438
quote:
Niets is sterker dan dat ene woord: FEYENOORD
wel... liefde

lol

vrijdag 31 januari 2003 @ 22:15:07 #10
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8212944
Oei, ik zie net dat ik iets heel essentieels ben vergeten te vertellen.

Bij de Mcdonalds is een bijbaantje, waar ik 2 avonden in de week werk. Verder ga ik naar school. En daar ben ik wel gewoon heen gegaan en mee bezig. Het is dus niet zo dat ik verslagen thuis zit.

Moet de volgende keer niet zo impulsief een topic openen merk ik wel. Maar in ieder geval alsnog bedankt

pi_8213377
Ik zou gewoon gaan. Als je nu de plaats blijft ontwijken dan wordt het in de toekomst alleen maar moeilijker!!!

Suc6!! Ff doorbijten en dan komt het vast allemaal goed!!!

Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_8215597
Zou ook echt zeker niet gegaan zijn, good descision!
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:14:46 #13
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_8215651
uit ervaring weet ik dat je in de mac jezelf aardig bezig kan houden zonder ook maar een moment ergens bij stil te hoeven staan..doe de HACCP, ga eens de vetpotten achter goed zetten, maak een rondje buiten voor de prullebakken, ga het restaurant in en maak een praatje met vaste klanten..blalblabla....hoe je het ook wendt of keert je zal er een keer doorheen moeten...
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_8219093
Als ik jou was was ik wel gegaan. Je moet er gewoon even doorheen bijten. Dan ben je er veel sneller overheen. Bovendien ga je thuis meer zitten te piekeren dan als je gewoon hard aan het werk bent. Dan heb je er namelijk geen tijd voor.
Luctor et emergo (voor de ongeletterden: Ik worstel en kom boven)
Que sera sera
Niet up to date fotoboek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')