Dat was ruim 4 jaar geleden. Nu is het sinds vorige week dinsdag uit. Maar ik moet vanavond wel werken en ik weet niet of ik dat kan. Als ik daar sta krijg ik zoveel herinneringen, hoe mooi ze is, hoe lief. Hoe ze daar toen stond. Die ogen kan ik niet vergeten als ik thuis zit laat staan als ik daar weer sta.
Wat zouden jullie doen? Gaan werken en er doorheen bijten of wachten tot je het wel aankan en vanavond thuis blijven.
Het is inderdaad maar een plek, maar wel een met veel herineringen. Ik weet niet of ik dat wel al aan kan. Ik ben bang dat ik als ik weer thius kom me nog kloteriger voel dan dat ik nu al doe.
En ik denk dat als ik een week wacht het minder is en dat ik het wel aankan.
quote:Toch proberen te gaan werken, het geeft je misschien wel wat afleiding. En als die vriendin van haar er over begint, gewoon zeggn dat je geen zin hebt om die verhalen aan te horen. Dan zal ze zeker wel snappen dat ze haar mond daarover moet houden neem ik aan..
Op vrijdag 31 januari 2003 13:51 schreef Normannetje het volgende:
Nee, zij werkt er niet meer. Maar wel een vriendin van haar. En ik heb geen zin om verhalen te horen hoe luek ze wel niet heeft met haar nieuwe vriend. En dat ze morgen gezellig uitgaan.
Latur,
Norman
Bij de Mcdonalds is een bijbaantje, waar ik 2 avonden in de week werk. Verder ga ik naar school. En daar ben ik wel gewoon heen gegaan en mee bezig. Het is dus niet zo dat ik verslagen thuis zit.
Moet de volgende keer niet zo impulsief een topic openen merk ik wel. Maar in ieder geval alsnog bedankt
Suc6!! Ff doorbijten en dan komt het vast allemaal goed!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |