abonnement Unibet Coolblue
pi_201870597
Die dingen lekken als een gek, vooral als je het volume omhoog gooit. Maar hoe hard is het nou precies?
Ik had een testje gedaan met een dB meter, maar die dB meter is volgens mij niet helemaal goed (zie mijn andere topic) Maar ik denk dat het tussen de 65 en 70 dB zit op maximum volume.(leuk voor je medepassagier in de trein maar niet heus)
Wil iemand mischien ook een meting doen? (aanbevolen niet op je hoofd te zetten, maar klemmen op het been)
Natuurlijk niet helemaal in de open air, aangezien ook een on-ear wel iets geluid afsluit.
pi_201870778
Het ligt eraan hoe open de hoofdtelefoon is.

Als je kijkt naar Beyerdynamics DT-reeks, dan heb je de DT-770, 880 en 990. Die zijn respectievelijk dicht, half-open en open.



De 770 schermt het geluid af van binnen naar buiten en andersom. Bij de 990 hoor je ieder zuchtje op de achtergrond. Daarnaast produceert de gesloten hoofdtelefoon wat meer basdruk, terwijl de open hoofdtelefoon iets meer details weergeeft.

Als je een open hoofdtelefoon test, hoef je natuurlijk geen geluidsdemping te verwachten. Als het een gesloten hoofdtelefoon is, kan je eens kijken of andere oorkussens wat helpen. En je moet je hoofdtelefoon niet keihard zetten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201871088
Het is een on-ear, geen over-ear die sluiten minimaal af.

Nu meet die dB meter ineens weer anders en geeft ie een waarde van 64-71 dB aan. Leuk voor je medepassagiers in de trein.... (je kunt er zelf wel oordopjes onder aan indoen)
pi_201871229
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:25 schreef zoey27 het volgende:
Het is een on-ear, geen over-ear die sluiten minimaal af.
Over-ears sluiten beter af dan on-ears.

Maar ook on-ears heb je in de smaakjes dicht en open.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201871326
Vreemd en wat is die open variant dan? Ik ken alleen maar gesloten on-ears.
pi_201871339
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:55 schreef zoey27 het volgende:
Vreemd en wat is die open variant dan? Ik ken alleen maar gesloten on-ears.
Een Grado SR80e bijvoorbeeld.

Een over ear sluit beter af, omdat de huid om je oor een stuk minder grillig is dan je oor en de kussens dus beter kunnen aansluiten.

Maar vertel anders even om welke hoofdtelefoon het gaat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201871393
Een Urban Ears Platan.

Maar dB meter gaf bij laatste meting 64-71 dB aan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:29:22 #8
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_201871646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:25 schreef zoey27 het volgende:
(je kunt er zelf wel oordopjes onder aan indoen)
wat?

Oordopjes indoen én dan nog zo'n over-ear koptelefoon? Koop dan gewone oorwarmers, die zijn een stuk goedkoper.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_201879154
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:29 schreef Tokus het volgende:

[..]
wat?

Oordopjes indoen én dan nog zo'n over-ear koptelefoon? Koop dan gewone oorwarmers, die zijn een stuk goedkoper.
Geluidsdempende oordopjes eronder, zodat je de trein coupe kan pesten zonder dat je zelf doof wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoey27 op 24-10-2021 13:09:13 ]
pi_201879499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 23:21 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Geluidsdempende oordopjes eronder, zodat je de trein coupe kan pesten zonder dat je zelf dood wordt.
:{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')