abonnement Unibet Coolblue
pi_201881518
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:32 schreef Het_Bokje het volgende:

Wel vreemd dat vaak alleen jonge mannen vluchten voor oorlog. Vrouwen en kinderen hebben er minder last van blijkbaar.
Als je het hebt over de huidige vluchtelingen uit Afghanistan, klopt er geen reet van deze stelling
pi_201881553
Vooruit ... Bij het CDA zal er ook nog wel een of andere verwrongen barmhartigheid meespelen. Ik zeg verwrongen, daar ze niet in staat lijken diezelfde barmhartigheid naar hun anders-religieuze buren te tonen, en ook momenteel nogal schijt hebben aan de rest van de samenleving met hun gehuil over een spuitje.

En bij de linksere partijen zal vast en zeker wel een stukje 'zielig! we moeten helpen, solidariteit etc etc!' meespelen, al hebben die in economische zin hun ziel ook al lang en breed aan het neo-liberalisme verkocht.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 24 oktober 2021 @ 09:43:24 #153
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201881565
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:11 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Dit, is echt niks. Maar bij alle huisracisten stroomt het schuim alweer door de neus en mond als ze de woordjes asielzoeker en woonruimte zien.

Als in Europa de oorlog uitbreekt en er is geen hoop meer zou je ook blij zijn als een ander land buiten Europa je opvangt en ga je er echt niet bij stilstaan van hey ik reis nog wel 3000km door per voet omdat in dat land de inwoners al tekort komen met huizen :')

Echt kotsmisselijk van sommige bekrompen kortzichtige reacties hier.. maar goed, zal wel weer het type Henk zijn die inmiddels alweer 5 jaar zelf aan het staatsinfuus hangt en alle schuld van z'n eigen miserabele falen bij de anderen legt.
Iedereen met vraagtekens rond massale immigratie voor huisracist uitmaken en dan spreken over kortzichtige en bekrompen reacties.

Door reacties zoals die van jou, kan er dus nog steeds geen normale, inhoudelijke discussie over deze kwestie gevoerd worden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201881599
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Iedereen met vraagtekens rond massale immigratie voor huisracist uitmaken en dan spreken over kortzichtige en bekrompen reacties.

Door reacties zoals die van jou, kan er dus nog steeds geen normale, inhoudelijke discussie over deze kwestie gevoerd worden.
En dat willen ze maar al te graag zo houden. Vandaar ook dit soort reacties. Je ziet hetzelfde 'progressieve' gedrag ook terug bij andere discussies zoals bijvoorbeeld klimaat/kernenergie.
pi_201881637
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:38 schreef probeer het volgende:

[..]
En daar schort het hem dus. En als er dan een overschot aan ongeschoolde en goedkope arbeiders is, hoeven die lonen dus niet omhoog. Werkgever blij, VVD en D66 blij.

En ja, 11% is niet veel. Daarom staan de poorten nu ook nog open.
Die kan je eeuwig open houden, het zal altijd een laag percentage blijven, dit kost meer dan het oplevert.

Maar goed vvd is niet helemaal goed snik, het zijn dan ook nog steeds rasechte liberalen, ieder voor zich maar net wat meer voor ons.
pi_201881658
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Iedereen met vraagtekens rond massale immigratie voor huisracist uitmaken en dan spreken over kortzichtige en bekrompen reacties.

Door reacties zoals die van jou, kan er dus nog steeds geen normale, inhoudelijke discussie over deze kwestie gevoerd worden.
We zien hoe landen buiten Europa “vluchtelingen” opvangt, een en al misbruik, armoe en ellende.
pi_201881663
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Die kan je eeuwig open houden, het zal altijd een laag percentage blijven, dit kost meer dan het oplevert.
Ja, maar wie kost het? De samenleving. En wie levert het op? De werkgevers. En voor welke van die twee groepen zit de VVD er primair?

Zolang het BNP groeit boeit het de VVD geen ene fuck dat burgers er op achteruit gaan. 'De economie groeit dus wij doen het goed'. Is hun enige maatstaf, is het altijd al geweest.

quote:
Maar goed vvd is niet helemaal goed snik, het zijn dan ook nog steeds rasechte liberalen, ieder voor zich maar net wat meer voor ons.
Precies.

Zeker wanneer ze er bij zo enorm veel mensen nog zo verdomde succesvol in lijken te zijn om links de schuld van (de nadelige effecten van) immigratie in de schoenen te schuiven.

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 24-10-2021 10:01:48 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_201881664
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:38 schreef probeer het volgende:

[..]
En daar schort het hem dus. En als er dan een overschot aan ongeschoolde arbeiders is, hoeven die lonen dus niet omhoog. Werkgever blij, VVD en D66 blij.

En ja, 11% is niet veel. Daarom staan de poorten nu ook nog open.
Uhm nee. De uitkering en zekerheid die ze hebben als ze niet werken is natuurlijk het gene waarvoor ze komen. Als je al ziet waar sommige asielzoekers nu al over klagen kan je niet verwachten dat ze tomaten gaan plukken he. Daarnaast hebben werkgevers liever Oost Europeanen waar de overheid veel minder zicht op heeft en vrijuit kunnen uitbuiten.

Over Asielzoekers en wensen gesproken. Ik weet nog goed dat me Opa overleed en zen Huurwoning vrij kwam. Terwijl we zijn spullen aan het opruimen en inladen waren. Kwamen al de nieuwe bewoners kijken om de boel te inspecteren. De toon van de dame was echt vreselijk en stond ons gewoon te commanderen wat moest blijven en wat mocht gaan. Carpet, couch, closet can stay and dont touch the kitchen items we need those. Dus we vroegen natuurlijk een kleine vergoeding, want dat lijkt ons wel logisch. Nope, ze wilde alles gratis hebben en of we zo snel mogelijk wilden wegwezen. Dat deden we een dag later, alleen hadden we alles weggehaald en de WC pot mocht ze houden. Ze zal er wel niet lang gewoond hebben, want de flats zijn 4 jaar geleden platgegooid.
  zondag 24 oktober 2021 @ 09:59:28 #159
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201881703
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
We zien hoe landen buiten Europa “vluchtelingen” opvangt, een en al misbruik, armoe en ellende.
Het zullen vast wel racisten en xenofoben zijn. In het kwadraat.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 24 oktober 2021 @ 10:01:41 #160
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201881717
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:53 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, maar wie kost het? De samenleving. En wie levert het op? De werkgevers. En voor welke van die twee groepen zit de VVD er primair?

Zolang het BNP groeit boeit het de VVD geen ene fuck dat burgers er op achteruit gaan. 'De economie groeit dus wij doen het goed'. Is hun enige maatstaf, is het altijd al geweest.
[..]
Precies.
De man die de rivier probeerde te oversteken verdronk. En dat was vreemd, want de gemiddelde diepte was nog geen meter.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201881723
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]
De man die de rivier probeerde te oversteken verdronk. En dat was vreemd, want de gemiddelde diepte was nog geen meter.
(deze volg ik even niet)
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 24 oktober 2021 @ 10:10:14 #162
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201881781
quote:
10s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:02 schreef probeer het volgende:

[..]
(deze volg ik even niet)
Het is politiek denken. Gemiddeld en/ of op geaggregeerd niveau doen we het geweldig. Maar er zitten mensen boven en onder dat gemiddelde.

Nederland kan het als geheel goed doen, maar we hebben nog steeds voedselbanken. Ik heb zelf jaren gedoneerd aan het armoedefonds, je hebt hier kinderen rondlopen die zonder ontbijt naar school gestuurd worden.

Dat gave land van Rutte is niet voor iedereen gaaf.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 24 oktober 2021 @ 10:35:59 #163
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201881981
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:53 schreef hunterrnl het volgende:
Carpet, couch, closet can stay and dont touch the kitchen items we need those. Dus we vroegen natuurlijk een kleine vergoeding, want dat lijkt ons wel logisch. Nope, ze wilde alles gratis hebben
Ah, memories. Toen ik mijn huurwoning uitging kwam ook zo'n roomblanke tokkie die laminaat, zonnewering, lampen de hele mikmak wel wilde hebben. Zag er nog top uit zei die. Honderden Euro's alleen al voor het laminaat wat er max 2 jaar had ingelegen. Ik zeg prima, 50¤ en dan praten we verder nergens meer over. "Haha, nee man. Ik geef er natuurlijk niks voor" Heb dat hele fucking appartement gestript. Wat extra werk, wat extra kosten maar het was het me allemaal waard om dat petje een rekening die een veelvoud was van 50¤ door z'n strot te duwen. Pure kleinzieligheid natuurlijk maar dat interesseerde me toen niet. Jammer dat ik z'n kop bij de tweede bezichtiging niet kon aanschouwen. Van instapklare woning naar bouwput.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 24-10-2021 10:41:32 ]
pi_201881997
quote:
17s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ah, memories. Toen ik mijn huurwoning uitging kwam ook zo'n roomblanke tokkie die laminaat, zonnewering, lampen de hele mikmak wel wilde hebben. Zag er nog top uit zei die. Honderden Euro's aan materiaal wat er max 2 jaar had ingelegen. Ik zeg prima, 50¤ en dan praten we verder nergens meer over. "Haha, nee man. Ik geef er natuurlijk niks voor" Heb dat hele fucking appartement gestript. Wat extra werk, wat extra kosten maar het was het me allemaal waard om dat petje een rekening die een veelvoud was van 50¤ door z'n strot te duwen. Pure kleinzieligheid natuurlijk maar dat interesseerde me toen niet. Jammer dat ik z'n kop bij de tweede bezichtiging niet kon aanschouwen.
Kost je wat extra werk, maar de voldoening die je eruit haalt is het meer dan waard. :)
pi_201882000
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 09:12 schreef torentje het volgende:

[..]
En ook zeker zo goedkoop mogelijk? Hoeveel krijg jij betaald van de werkgevers om dergelijke dingen te zeggen?
Mens, wat zever jij nou? Ik begin over het feit dat asielzoekers qua bijstand oververtegenwoordigd zijn en jij begint over winsten en bovenstaande onzin. Wat heeft dit nou met mijn 1ste opmerking te doen? Ik wil geen asielzoekers in de bijstand, ik wil ze zien werken. En ja, óók de gewone NLer moet aan het werk als ze kunnen.
  zondag 24 oktober 2021 @ 10:40:21 #166
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201882003
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kost je wat extra werk, maar de voldoening die je eruit haalt is het meer dan waard. :)
Nog ruzie gehad met m'n vriendin erover. Dat snap jij toch niet zei ik. :')
pi_201882085
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:39 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Mens, wat zever jij nou? Ik begin over het feit dat asielzoekers qua bijstand oververtegenwoordigd zijn en jij begint over winsten en bovenstaande onzin. Wat heeft dit nou met mijn 1ste opmerking te doen? Ik wil geen asielzoekers in de bijstand, ik wil ze zien werken. En ja, óók de gewone NLer moet aan het werk als ze kunnen.
Jij zevert en schreeuwt zelf het hards, volgens mij ben jij gewoon een domme robot van de werkgevers.
  zondag 24 oktober 2021 @ 11:04:44 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201882209
quote:
17s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ah, memories. Toen ik mijn huurwoning uitging kwam ook zo'n roomblanke tokkie die laminaat, zonnewering, lampen de hele mikmak wel wilde hebben. Zag er nog top uit zei die. Honderden Euro's alleen al voor het laminaat wat er max 2 jaar had ingelegen. Ik zeg prima, 50¤ en dan praten we verder nergens meer over. "Haha, nee man. Ik geef er natuurlijk niks voor" Heb dat hele fucking appartement gestript. Wat extra werk, wat extra kosten maar het was het me allemaal waard om dat petje een rekening die een veelvoud was van 50¤ door z'n strot te duwen. Pure kleinzieligheid natuurlijk maar dat interesseerde me toen niet. Jammer dat ik z'n kop bij de tweede bezichtiging niet kon aanschouwen. Van instapklare woning naar bouwput.
Haha mooi is dat ja.

Maat van me had jaren geleden ook zoiets. Ging z'n sociale huurflat uit en kwam een Turk in die niks wilde overnemen, terwijl vloer etc allemaal nog prima was. Die maat heeft toen echt tot de laatste schroef het hele huis leeg gemaakt.
  zondag 24 oktober 2021 @ 11:14:27 #169
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201882305
quote:
10s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Nog ruzie gehad met m'n vriendin erover. Dat snap jij toch niet zei ik. :')
Terechte principekwestie. 50 euro is gewoon om een fooi vragen. Een koopje.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201882377
Hoewel het parlement en de regering door het Nederlandse volk worden gekozen en betaald, is het duidelijk dat zij NIET de belangen behartigen van datzelfde Nederlandse volk.

Integendeel.
pi_201883349
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoewel het parlement en de regering door het Nederlandse volk worden gekozen en betaald, is het duidelijk dat zij NIET de belangen behartigen van datzelfde Nederlandse volk.

Integendeel.
Dit dus, gingen deze lui maar net zo voortvarend te werk bij het regelen en bouwen van woningen voor autochtone Nederlanders die al jaren op een wachtlijst staan en geen plek opschuiven omdat er een constante stroom aan statushouders is die voorrang hebben. Je ziet het in dorpen zelfs al gebeuren, wanneer er een sociale huurwoning leegstaat dan is 9 van de 10 keer de nieuwe bewoner Mohammed uit Syrië en Abdul uit Eritrea met zijn zwangere vrouw en 5 kinderen.

Dit zijn geen vluchtelingen voor oorlog maar gelukzoekers. Als je echt wanhopig bent dan reis je niet door tig veilige landen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201883372
quote:
13s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dit dus, gingen deze lui maar net zo voortvarend te werk bij het regelen en bouwen van woningen voor autochtone Nederlanders die al jaren op een wachtlijst staan en geen plek opschuiven omdat er een constante stroom aan statushouders is die voorrang hebben. Je ziet het in dorpen zelfs al gebeuren, wanneer er een sociale huurwoning leegstaat dan is 9 van de 10 keer de nieuwe bewoner Mohammed uit Syrië en Abdul uit Eritrea met zijn zwangere vrouw en 5 kinderen.

Dit zijn geen vluchtelingen voor oorlog maar gelukzoekers. Als je echt wanhopig bent dan reis je niet door tig veilige landen.
In Utrecht zo'n 7-14% van de sociale huurwoningen per jaar. Met een al bestaande wachttijd van 10 jaar wacht je dan dus gerust een jaar langer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201883387
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij zevert en schreeuwt zelf het hards, volgens mij ben jij gewoon een domme robot van de werkgevers.
Hards?
Maar volgens mij ben jij dus ook een werkschuw figuur als ik jou zo hoor over werkgevers. Heb ik gelijk of niet?
pi_201883646
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:52 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hards?
Maar volgens mij ben jij dus ook een werkschuw figuur als ik jou zo hoor over werkgevers. Heb ik gelijk of niet?
Ik wil niet werken voor de werkgevers omdat die het personeel te weinig betalen. Dat is m.i. crimineel en een teken dat men geen vriend wil zijn van mensen.
pi_201883805
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wil niet werken voor de werkgevers omdat die het personeel te weinig betalen. Dat is m.i. crimineel en een teken dat men geen vriend wil zijn van mensen.
Je bent zelfstandig ondernemer?
pi_201883806
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wil niet werken voor de werkgevers omdat die het personeel te weinig betalen. Dat is m.i. crimineel en een teken dat men geen vriend wil zijn van mensen.
Jij hangt lekker aan het staatsinfuus dus.
Wij zijn jouw baas in feite...bij deze, ga eens werken joh. Luie donder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 24 oktober 2021 @ 13:47:55 #177
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_201883968
Europa kan ze best opvangen

Maar dan moet er wel opvang gebouwd gaan worden en niet steeds gymzalen vol zetten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_201884782
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wil niet werken voor de werkgevers omdat die het personeel te weinig betalen. Dat is m.i. crimineel en een teken dat men geen vriend wil zijn van mensen.
Weinig betalen? Zoek je toch een fatsoenlijke baan! Ga leren.

Maar heb je nu werk of hang jij ook aan het staatsinfuus?

Met je; ik wil niet voor een werkgever werken....tering zeg..
pi_201885025
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:05 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Weinig betalen? Zoek je toch een fatsoenlijke baan! Ga leren.

Maar heb je nu werk of hang jij ook aan het staatsinfuus?

Met je; ik wil niet voor een werkgever werken....tering zeg..
Wil jij dan voor en met iemand samenwerken die geen mensen blieft?
pi_201885218
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:30 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan voor en met iemand samenwerken die geen mensen blieft?
Ja hoor, als diegene dan de samenleving niet meer tot last is met het nodeloos trekken van een uitkering.
  zondag 24 oktober 2021 @ 15:51:17 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201885250
quote:
17s.gif Op zondag 24 oktober 2021 10:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ah, memories. Toen ik mijn huurwoning uitging kwam ook zo'n roomblanke tokkie die laminaat, zonnewering, lampen de hele mikmak wel wilde hebben. Zag er nog top uit zei die. Honderden Euro's alleen al voor het laminaat wat er max 2 jaar had ingelegen. Ik zeg prima, 50¤ en dan praten we verder nergens meer over. "Haha, nee man. Ik geef er natuurlijk niks voor" Heb dat hele fucking appartement gestript. Wat extra werk, wat extra kosten maar het was het me allemaal waard om dat petje een rekening die een veelvoud was van 50¤ door z'n strot te duwen. Pure kleinzieligheid natuurlijk maar dat interesseerde me toen niet. Jammer dat ik z'n kop bij de tweede bezichtiging niet kon aanschouwen. Van instapklare woning naar bouwput.
Je kunt er maar weinig voor vragen, maar als iemand niet eens 50 euro er voor over heeft dan zou ik het ook weghalen. Of het moeten hele aardige mensen zijn, starters, dan krijgen ze het voor niks. Want het gaat niet om het geld maar om het principe.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201885406
quote:
13s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dit zijn geen vluchtelingen voor oorlog maar gelukzoekers. Als je echt wanhopig bent dan reis je niet door tig veilige landen.
Het een sluit het ander niet uit.
Als je toch echt op de vlucht bent, kan je net zo goed even verder trekken naar een wat welvarender gebied. Zou jij waarschijnlijk ook doen.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201886597
quote:
13s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dit dus, gingen deze lui maar net zo voortvarend te werk bij het regelen en bouwen van woningen voor autochtone Nederlanders die al jaren op een wachtlijst staan en geen plek opschuiven omdat er een constante stroom aan statushouders is die voorrang hebben. Je ziet het in dorpen zelfs al gebeuren, wanneer er een sociale huurwoning leegstaat dan is 9 van de 10 keer de nieuwe bewoner Mohammed uit Syrië en Abdul uit Eritrea met zijn zwangere vrouw en 5 kinderen.

Dit zijn geen vluchtelingen voor oorlog maar gelukzoekers. Als je echt wanhopig bent dan reis je niet door tig veilige landen.
Ook al zijn het wel vluchtelingen voor een oorlog, dan nog kan het kleine Nederland niet eeuwig en altijd garant blijven staan voor vluchtelingen van oorlogen waar wij niets mee te maken hebben.

Straks besluit China een oorlog te beginnen tegen Taiwan. Als een Taiwanees dan het vliegtuig naar Schiphol neemt, zouden wij (volgens de linkse maffia) verplicht zijn om deze Taiwanees inclusief zijn gehele familie hier PERMANENT opvang en vol pension te verschaffen.

Waarom? Waartoe?

Wereldwijd zijn er 80 miljoen vluchtelingen. Als die naar Nederland komen, moeten wij die ALLEMAAL opvangen. Vindt de linkse maffia hier.

We moeten daar gewoon mee stoppen.
pi_201886638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 05:18 schreef Galvez het volgende:
Enkele weken terug gaf Rutte nog aan dat er totaal geen sprake is van een onbeheersbare instroom, en dat die er ook niet snel komt.

Ik weet niet hoe hoe hij dit wil noemen dan. Als het nu al een probleem is om opvangplekken te regelen, hoe willen we ze dan straks een woning geven, wetende dan woningen momenteel al erg schaars zijn.
Zet dit onder zijn zijn Twitter. Dit haalt niets uit hier.
pi_201887636
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ja hoor, als diegene dan de samenleving niet meer tot last is met het nodeloos trekken van een uitkering.
Dan kom je de werkgevers die hier in grote getale zijn toch omruilen voor mensen. Dan heb ik meer mensen en jij daarmee werk dat jou voldoening schenkt.
pi_201887698
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan kom je de werkgevers die hier in grote getale zijn toch omruilen voor mensen. Dan heb ik meer mensen en jij daarmee werk dat jou voldoening schenkt.
Wát zeg je nu allemaal? Kan het mss wat duidelijker?
pi_201887962
Laatste nieuws.

Vluchtelingen worden opgevangen in hotels.

Dit heeft uiteraard géén aanzuigende werking. Mocht u dit denken, dan bent u een racist.
pi_201888290
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan kom je de werkgevers die hier in grote getale zijn toch omruilen voor mensen. Dan heb ik meer mensen en jij daarmee werk dat jou voldoening schenkt.
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
pi_201888670
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 17:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ook al zijn het wel vluchtelingen voor een oorlog, dan nog kan het kleine Nederland niet eeuwig en altijd garant blijven staan voor vluchtelingen van oorlogen waar wij niets mee te maken hebben.

Straks besluit China een oorlog te beginnen tegen Taiwan. Als een Taiwanees dan het vliegtuig naar Schiphol neemt, zouden wij (volgens de linkse maffia) verplicht zijn om deze Taiwanees inclusief zijn gehele familie hier PERMANENT opvang en vol pension te verschaffen.

Waarom? Waartoe?

Wereldwijd zijn er 80 miljoen vluchtelingen. Als die naar Nederland komen, moeten wij die ALLEMAAL opvangen. Vindt de linkse maffia hier.

We moeten daar gewoon mee stoppen.
Dat vind links niet

Zoveelste keer dat je deze onzin verspreid en blind en doof bent voor elk weerwoord. Maar ik gun jou een fijne avond dus ik zal mee doen.

LINKS wil 1.580.000.000 (1,58 miljard) VLUCHTELINGEN naar NEDERLAND halen en onze DOCHTERS als vermaak AANBIEDEN
pi_201888698
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dat vindt links niet
Zoveelste keer dat je deze onzin verspreidt
Vind je dat vervelend om te horen dat de linkse maffia hier alle grenzen openhoudt zodat een ONBEPERKT aantal migranten zich hier kan vestigen?
pi_201888716
Laatste nieuws.

Opvangcentrum Goes nieuwe haard van coronabesmettingen.

Daar valt niet tegenaan te vaccineren.
  zondag 24 oktober 2021 @ 19:59:08 #192
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201888749
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Vind je dat vervelend om te horen dat de linkse maffia hier alle grenzen openhoudt zodat een ONBEPERKT aantal migranten zich hier kan vestigen?
30 jaar rechtse regeringen, maar links houdt de grenzen open. Tuurlijk, joh. Ik weet niet wat jij snuift, maar ik zou ermee stoppen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201888777
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Vind je dat vervelend om te horen dat de linkse maffia hier alle grenzen openhoudt zodat een ONBEPERKT aantal migranten zich hier kan vestigen?
Ik vind leugens of onzin lezen lastig inderdaad
pi_201888779
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Dat het jou niet interesseert dat er zoveel personen zijn die geen menselijke eenheden willen.
pi_201888787
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
30 jaar rechtse regeringen, maar links houdt de grenzen open. Tuurlijk, joh. Ik weet niet wat jij snuift, maar ik zou ermee stoppen.
d66 en VVD willen ook alsmaar ja.
Er is geen plek meer.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_201888794
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
30 jaar rechtse regeringen, maar links houdt de grenzen open. Tuurlijk, joh. Ik weet niet wat jij snuift, maar ik zou ermee stoppen.
Dat waren DUS geen rechtse regeringen. Links wil dit. Inclusief de VVD die ontmaskert is als linkse partij.
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:05:28 #197
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201888820
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat waren DUS geen rechtse regeringen. Links wil dit. Inclusief de VVD die ontmaskert is als linkse partij.
Ach natuurlijk. Het verschuiven der doelpalen, altijd een beproefd middel. Als de definitie niet past, verander je gewoon de definitie.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201888831
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Vind je dat vervelend om te horen dat de linkse maffia hier alle grenzen openhoudt zodat een ONBEPERKT aantal migranten zich hier kan vestigen?
in 2050 hebben we staatsgodsdienst
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_201888838
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wát zeg je nu allemaal? Kan het mss wat duidelijker?
Wat is dan niet duidelijk?
pi_201888848
Er zijn toch genoeg VVDers met een extra slaapkamer? tuinhuis? vakantie woning? ik zou zeggen, VVD doe een oproep richting je achterban! :)
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')