Mooie start en best spannend aan het eind.quote:Op maandag 8 november 2021 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ik vond het een saaie race eerlijk gezegd
Echt spannend was het niet echt.quote:Op maandag 8 november 2021 05:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooie start en best spannend aan het eind.
En ja.. niet de mooiste race van het seizoen.
En moge.. zo druk dagje vandaag..
Gaan met die banaan.
O jee, hopelijk negatiefquote:
Negatief maar voor de zekerheid weer naar een test straat..quote:
Kan je toch beter gelijk naar de teststraat gaan? Nou moet je twee keer in je neus vrottenquote:Op maandag 8 november 2021 14:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Negatief maar voor de zekerheid weer naar een test straat..
Ik heb er niet zo'n probleem mee en met zo'n zelftest weet je het mogelijk iets eerder echt 100% betrouwbaar is ie niet. En ach ben ik er even uit.quote:Op maandag 8 november 2021 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch beter gelijk naar de teststraat gaan? Nou moet je twee keer in je neus vrotten
IK heb er ook geen problemen meer hoor is een fluitje van een centquote:Op maandag 8 november 2021 15:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n probleem mee en met zo'n zelftest weet je het mogelijk iets eerder echt 100% betrouwbaar is ie niet. En ach ben ik er even uit.
Vooral wil ik zekerheid omdat mijn vrouw in de zorg met demente bejaarde werkt. Wil niet op mijn geweten hebben dat ze het daar krijgen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er ook geen problemen meer hoor is een fluitje van een cent
Ja je hebt gelijk erg betrouwbaar zijn ze niet.
Klinkt niet best.quote:Op maandag 8 november 2021 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vooral wil ik zekerheid omdat mijn vrouw in de zorg met demente bejaarde werkt. Wil niet op mijn geweten hebben dat ze het daar krijgen.
Nu ook steeds minder smaak, eerste slok Red Bull leek nog op iets van Red Bull... slokken daarna leken wel water..
Heb je de uitslag al?quote:Op maandag 8 november 2021 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vooral wil ik zekerheid omdat mijn vrouw in de zorg met demente bejaarde werkt. Wil niet op mijn geweten hebben dat ze het daar krijgen.
Nu ook steeds minder smaak, eerste slok Red Bull leek nog op iets van Red Bull... slokken daarna leken wel water..
Ja negatief dus normale griep/verkoudheid. Al is m'n smaak nog steeds raar..quote:
Gelukkig maar, ellende wel steeds als je verkouden bent je zelf moet laten testenquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja negatief dus normale griep/verkoudheid. Al is m'n smaak nog steeds raar..
Moge Miep.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ellende wel steeds als je verkouden bent je zelf moet laten testen
Ik had dat het eerste jaar, allleen toen werd er nog niet getest maar moest je dus in quarantaine
Hey klaasquote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Miep.
Gelukkig nog geen verkoudheid of iets te pakken.
Normaal als de temperatuur wat daalt heb ik vaak al wat te pakken.
Nu nergens last van.. mag ook niet ben super druk deze week.
Nee daarom ff geen zin aan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey klaas![]()
Wees maar blij. En als je druk bent kan je het er helemaal niet bij hebben.
ALs het even meezit kom ik zo weer richting +kudt
Morguhquote:Op woensdag 10 november 2021 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee daarom ff geen zin aan.
Ff lekker knallen maandje voor de kerst en dan ff lekker kalmpjes aan.
Nee dat niet maar is voor mij rustigste periode van het jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Heb je vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw?
Lekker van genieten dan, eerste kerst is op een zondag en oud en nieuw in het weekend, niet veel extra vrije dagen dit jaarquote:Op donderdag 11 november 2021 07:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat niet maar is voor mij rustigste periode van het jaar.
Voor jou ook een hele fijne morguh deze morgenquote:
Hey SuperHartje, tijdje niet gezienquote:
Dat is wel kak zeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker van genieten dan, eerste kerst is op een zondag en oud en nieuw in het weekend, niet veel extra vrije dagen dit jaar
Ja valt niet zo gunstig dit jaarquote:Op donderdag 11 november 2021 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wel kak zeg.
Heb ik helemaal niet op gelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |