Of ze slachtofferen BOT in de hoop dat RBR de motor ook omhoogschroeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef Recce het volgende:
Nou, Mercedes heeft weer één of andere cheatmode toegepast op de motor.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef Recce het volgende:
Was vandaag het dolfijnen kijken doorgegaan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi, morgen laatste hele dag in Hrvtsk
.
Zie post hierbovenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was vandaag het dolfijnen kijken doorgegaan?
Je bent helderziend. De vraag beantwoorden voordat die gesteld wordtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag de zee op in de hoop dolfijnen te spotten, dat is helaas niet gelukt, al was de boottocht op zich best tof, vanwege het onrustige water. En de zonsondergang was ook wel mooi
Je moet ook niet tegelijk met de vraag je antwoord postenquote:
Ah, hij is nu ook magischer wijs ineens euro6 zeker?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef Recce het volgende:
Oh in dat geval:quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent helderziend. De vraag beantwoorden voordat die gesteld wordt
Hoeveel kg gaat @dud0r in 2022 aankomen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag de zee op in de hoop dolfijnen te spotten, dat is helaas niet gelukt, al was de boottocht op zich best tof, vanwege het onrustige water. En de zonsondergang was ook wel mooi
En dan abseilenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Wilde er naar toe vliegen als een mot richting een lampje
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Wilde er naar toe vliegen als een mot richting een lampje
[ afbeelding ]
Welk dak?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mooie foto
Wat is dat voor licht op dat dak?
Dat lijkt me doodengquote:
Rechts van de mast staat een groot wit gebouw waarvan het licht over het water schijnt. Dacht ook dat je dat bedoeldequote:
Lekker gewerkt balliebal?quote:
ah neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Rechts van de mast staat een groot wit gebouw waarvan het licht over het water schijnt. Dacht ook dat je dat bedoelde
Dat lijkt me nietquote:
Flink veel licht komt er van af iig(zo lijkt het)quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nee![]()
Dat zie je niet op de foto maar dat zijn grote letters waar eramus mc staat, dat is een ziekenhuis
Hard werken goed werkenquote:
Hoe leef je nogquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
laatste wat ik heb gegeten is 2 boterhammen met kroketten om 1500
bestel snel sushi!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
laatste wat ik heb gegeten is 2 boterhammen met kroketten om 1500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |