Ik denk dat ze het over Draupnir waves hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar langere deining, dus het hele feest is minder 'heftig' omdat de periode veel langer is.
dat is t zelfde als een monster/rogue/freak wavequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over Draupnir waves hebben
3.5mquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:10 schreef Recce het volgende:
[..]Wasmachine! Ik zou metertje of zes schatten?
Dan zat er vast heel af en toe een golf van 6 meter tussen (1 op de 1000 golven of zo).quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3.5msignificant iig..
Dus dat is het gemiddeld van de hoogste 1/3e gemeten golven.
en 1 op de 2 miljoen is een freak wave. Dus 20x sterker dan Hs. Dus ja: het komt vaak voorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zat er vast heel af en toe een golf van 6 meter tussen (1 op de 1000 golven of zo).
Die gedachte lijkt me niet fijn als je in je zeilbootje de oceaan oversteekt. Gaat allemaal prima totdat die ene golf langskomt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 1 op de 2 miljoen is een freak wave. Dus 20x sterker dan Hs. Dus ja: het komt vaak voor
deining is daar veel langerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gedachte lijkt me niet fijn als je in je zeilbootje de oceaan oversteekt. Gaat allemaal prima totdat die ene golf langskomt.
Gaan we naar Liverpool?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie gaat mee op de MAGICAL MYSTERY TOUR
Beter dan kaarten wel.quote:
Hoe magisch is het?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie gaat mee op de MAGICAL MYSTERY TOUR
Hmm, ja, toch zou ik nooit helemaal gerust gaan slapen op de oceaan als je in je eentje aan het zeilen bent.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deining is daar veel langerdus gaat veel geleidelijker allemaal.
Daar heb je meer lopende golven en op ondiep water neemt het patroon van een staande golf sneller de overhand.
dan heb je ook een doodswensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, toch zou ik nooit helemaal gerust gaan slapen op de oceaan als je in je eentje aan het zeilen bent.
Ik heb nog van vorig jaar. Onzin ook trouwens, krijg toch nooit wat terugquote:
Eau.quote:
O ja ik ben er ook mee gestopt. Als ik er niet eens meer eentje van m'n oma terug krijgquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog van vorig jaar. Onzin ook trouwens, krijg toch nooit wat terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |