abonnement Unibet Coolblue
pi_201863635
Niet mee eens, Ajax was in supervorm tegen Dortmund en Feyenoord speelde gisteren ook een sterke wedstrijd tegen Berlin, is dat zo lastig toe te geven.
Vitesse won van Tottenham, het Nederlandse voetbal is gewoon wat sterker aan het worden, is dat zo lastig toe te geven in plaats van het steeds af te kraken.
Als alles eruit ligt behalve Ajax dan vallen er ook bakken met kritiek over heen, zo is het ook nooit goed
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:31:09 #27
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_201863640
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:30 schreef Marius95 het volgende:

[..]
De Premier Leage in zijn geheel is sterker natuurlijk, maar als je de top van Nederland neerzet tegen die van Engeland is het verschil echt niet zo groot.
nee
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_201863645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:30 schreef Marius95 het volgende:

[..]
De Premier Leage in zijn geheel is sterker natuurlijk, maar als je de top van Nederland neerzet tegen die van Engeland is het verschil echt niet zo groot.
:D
Gino ♥
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:32:06 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201863654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:30 schreef Marius95 het volgende:

[..]
De Premier Leage in zijn geheel is sterker natuurlijk, maar als je de top van Nederland neerzet tegen die van Engeland is het verschil echt niet zo groot.
pi_201863686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:30 schreef Cupfighter het volgende:
Niet mee eens, Ajax was in supervorm tegen Dortmund en Feyenoord speelde gisteren ook een sterke wedstrijd tegen Berlin, is dat zo lastig toe te geven.
Vitesse won van Tottenham, het Nederlandse voetbal is gewoon wat sterker aan het worden, is dat zo lastig toe te geven in plaats van het steeds af te kraken.
Als alles eruit ligt behalve Ajax dan vallen er ook bakken met kritiek over heen, zo is het ook nooit goed
Ik heb ook die mogelijkheid gegeven in mijn topic om misschien in te zien dat we zelf misschien wel zo goed zijn zonder het te beseffen, het zou zomaar kunnen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:38:33 #31
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_201863745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:04 schreef Marius95 het volgende:
Uitstekend gedaan door Ajax en Feyenoord om met duidelijke cijfers verdiende overwinningen te behalen op Duitse tegenstanders. Maar als je in ogenschouw neemt dat zowel RB Leipzig als Wolfsburg onderaan staan in hun CL-poules vraag ik me toch af of de Bundesliga toch wat wordt overschat. Bayern München is ontegenzeggelijk wel top, ik denk zelfs dat er geen Nederlandse club, ook Ajax niet, er momenteel in zal slagen Bayern te verslaan, maar als je de rest neemt kun je dus na de laatst gespeelde wedstrijden concluderen dat het met de sterkte van de Duitse clubs wel meevalt. Er wordt nog steeds gezegd dat de hele Duitse (sub) top te sterk is voor bv. Nederland. Dat is totaal niet bewezen deze week. Als je ziet hoe er verdedigd werd gisteren bij Union Berlin, dan past daar meer een vergelijking bij bij de rechterrijtjeclubs in Nederland. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat wij beter zijn dan we denken, maar ik denk meer aan de middelmatigheid van de Duitsers dan van onze clubs.
Premier league is ook overschat, want Vitesse wint probleemloos van Tottenham
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_201863778
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:38 schreef XL het volgende:

[..]
Premier league is ook overschat, want Vitesse wint probleemloos van Tottenham
Premier league is voornamelijk sterk in de breedte, alleen City is momenteel wereldtop hoewel ze hun eerste Europa Cup nog moeten winnen als het ze al lukt. Het was inderdaad heel goed van Vitesse, maar speelde wel tegen een B-team, maar dan nog.
pi_201863816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:41 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Premier league is voornamelijk sterk in de breedte, alleen City is momenteel wereldtop hoewel ze hun eerste Europa Cup nog moeten winnen als het ze al lukt. Het was inderdaad heel goed van Vitesse, maar speelde wel tegen een B-team, maar dan nog.
Liverpool en Chelsea kunnen er inderdaad helemaal niets van
Gino ♥
pi_201863827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Liverpool en Chelsea kunnen er inderdaad helemaal niets van
Dat zeg ik niet maar ik sla ze niet hoger aan dan Ajax.
pi_201863858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:12 schreef Nober het volgende:
Bayern zit al zo goed als in Frankrijk dus die moeten gewoon eens sollicitatie sturen aan de Ligue 1 voor deelname.
Idd. Scheelt maar een paar km...
pi_201863863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:44 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet maar ik sla ze niet hoger aan dan Ajax.
Misschien moet je je maar even laten onderzoeken dan.
Gino ♥
pi_201863866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:30 schreef Marius95 het volgende:

[..]
De Premier Leage in zijn geheel is sterker natuurlijk, maar als je de top van Nederland neerzet tegen die van Engeland is het verschil echt niet zo groot.
Slechte grap
pi_201863913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Misschien moet je je maar even laten onderzoeken dan.
3 jaar geleden kon Chelsea alleen Ajax verslaan doordat de scheidsrechter er een zooitje van maakte anders hadden ze nooit van Ajax gewonnen. En die scheidsrechterlijke dwalingen deden zich zowel thuis als uit voor.
Maar goed, ik begon mijn topic over de sterkte van de Bundesliga, Engeland is toch iets anders dacht ik.
pi_201863985
Serie A wordt overgeschat

Zie: Atalanta

Verliezen van united lol en niet zomaar ook. Keiharde choke. 2-0 voor en dan geef je het weg
pi_201865073
Ajax in de vorm van dinsdag hoeft van niemand bang te zijn, ook niet van Bayern Munchen of Real Madrid of Liverpool
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')