Ze willen gebruik maken van mijn scherpe inzichten in maatschappelijke problemen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef KreKkeR het volgende:
Waarschijnlijk jouw gedrag en uitlatingen op FOK!
Ho ho ho meneertje, wat de politie met jouw uitlatingen op FOK! wil, dat bepaalt zij zelf wel even he! Niet te bijdehand tegen oom en tante agent!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze willen gebruik maken van mijn scherpe inzichten in maatschappelijke problemen?
Dat zou best eens kunnen.
Dan hebben ze door dat ik ze in de smiezen heb.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:54 schreef Raw85 het volgende:
Misschien een idee om het gewoon (indirect) te vragen?
Is meer een vraag dan een klacht toch? Maar waarschijnlijk vindt ze je gewoon erg leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat wil deze vrouw van mij?
Aw, net als vroeger, hele tijd kijken naar iemand op wie je verliefd was en dan snel wegkijken als ze naar jou kijkt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan hebben ze door dat ik ze in de smiezen heb.
Hoezo vroeger?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:16 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Aw, net als vroeger, hele tijd kijken naar iemand op wie je verliefd was en dan snel wegkijken als ze naar jou kijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |