Ja. Ik ben er ook niet heel erg in thuis hoor, ik hold vooral. Maar als ik bij verkoop market order pak en ik vul dan het aantal in zegt ie 'market order in dit product kan momenteel alleen worden gebruikt indien uw order niet groter is dan 1, groter aantal kan met limit order'quote:
Da’s kak, zou gelijk belle aijw.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er ook niet heel erg in thuis hoor, ik hold vooral. Maar als ik bij verkoop market order pak en ik vul dan het aantal in zegt ie 'market order in dit product kan momenteel alleen worden gebruikt indien uw order niet groter is dan 1, groter aantal kan met limit order'
En als ik dan limit order doe en ik zet dat limiet op 4.45 (net stond ie op 4.48 zelfs) en voer het aantal in zegt ie 'het maximum aantal open orders voor dit product is 0'
En wat zeiden ze toen je belde?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er ook niet heel erg in thuis hoor, ik hold vooral. Maar als ik bij verkoop market order pak en ik vul dan het aantal in zegt ie 'market order in dit product kan momenteel alleen worden gebruikt indien uw order niet groter is dan 1, groter aantal kan met limit order'
En als ik dan limit order doe en ik zet dat limiet op 4.45 (net stond ie op 4.48 zelfs) en voer het aantal in zegt ie 'het maximum aantal open orders voor dit product is 0'
Ik verkoop nog niet, vind het wel ruk gewoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
Bij Saxobank is Tell weer uit m'n portefeuille verdwenen
Maar waarom meteen die verkooppaniek?
Precies, overweeg helemaal niet om te verkopen, maar het is wel weer typisch De Giro.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:05 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik verkoop nog niet, vind het wel ruk gewoon.
¤1,80 per aandeel van ¤707quote:Op woensdag 3 november 2021 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
ASML dividend![]()
Kan je toch weer een paar keer Chinees van halen.
Soms gaat er een dag of paar dagen overheen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef Anton91 het volgende:
Toch een puntje over Degiro... Zie de ex dividend van een aantal stocks niet staan, van Johnson & Johnson, Mac Donalds en Shell? Iemand een idee of duurt het gewoon nog even?
Intel dividend. Die Amerikaanse aandelen vinden dividend helemaal niet zo spannend. Volgens mij is dat een fiscaal dingetje met belasting uitstellen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms gaat er een dag of paar dagen overheen.
Vandaag stond Intel er ineens bij.
Uiteindelijk moet je vaak toch nog weken wachten op de betaling dus dan komt de aankondiging ook niet op een dag
Nee true als ik het uiteindelijk maar krijg en hou de aandelen die ik heb toch voor langere tijdquote:Op donderdag 4 november 2021 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms gaat er een dag of paar dagen overheen.
Vandaag stond Intel er ineens bij.
Uiteindelijk moet je vaak toch nog weken wachten op de betaling dus dan komt de aankondiging ook niet op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |