abonnement Unibet Coolblue
pi_201901894
Niet al je geld in Shiba Inu pompen voor een vervroegd pensioen :')
pi_201901933
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja die mensen kopen bitcoins in ruil voor iets anders van waarde. Maar er komt niks bij.

In feite is het niks meer dan munten kopen waar je op zichzelf niets mee kunt in de hoop dat iemand ze voor nog meer dan dat weer van jou wil kopen. Uiteindelijk is dat slechts het herverdelen van de totale inleg in bitcoins onder winnaars en verliezers.
Waarom zou je bitcoin willen verkopen voor valuta als euro of dollar? :? Je kijkt nog steeds puur naar de speculatieve kant ondanks dat ik steeds zeg dat je dat los moet trekken. Volgens probeer je mij voor het blok te zetten terwijl je er zelf geen snars van snapt. Tenzij je ze los wil/kan trekken ben ik wel klaar met deze discussie. NGMI
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Noem dan eens betere voorbeelden van plekken zonder overheid waar het geweldig gaat.
Wederom, niemand pleit voor geen overheid.
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:52 schreef pferdfahrer het volgende:
Het moet wel echt lastig te overleven zijn voor cryptonerds om zichzelf eens buiten de cryptobubbel te bevinden. Het is echt net een sekte.
Nee hoor, je mag, je moet niets. Dat is het mooie aan bitcoin. Wil je er niet aan mee doen, doe je dat lekker niet. NGMI

Cryptobubbel, daar heb je een punt. Bitcoin is niet hetzelfde als crypto.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201901987
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201902017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:18 schreef hoechst het volgende:
Op iedere website waar je komt of op facebook zie je reclames van een bitcoin multimiljonair in een Bugatti te vertellen dat wij al onze spaarcenten in die valuta moeten steken en dan nooit meer hoeven te werken.

ik bedoel, als je al zoveel geld hebt en geen stress meer hebt vanwege geld, waarom zou je dan willen dat iedereen ter wereld miljonair is en nooit meer hoeft te werken?
Het gaat al fout bij het gegeven dat jij op sites komt waar je dat soort scam ads te zien krijgt :)
pi_201902138
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Vechain _O_
17 likes
U MAD?
pi_201902255
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kan technisch ontwikkelen tot je een ons weegt maar dat gaat diverse economische principes niet veranderen natuurlijk. Een munt die alleen maar deflatie oplevert is economisch volkomen onhoudbaar.
We zullen zien. Huidige monetaire stelsel staat ook op zijn laatste benen. Met dank aan de centrale banken.
blablablabla
pi_201903191
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Daarmee kan geld worden verdiend door charlatans

Bitcoin is immers een soort pokerspel waarbij iedere euro winst ten koste gaat van het verlies van een ander. Dus als je allerlei domme hebberige consumenten zonder verstand van zaken daar hun geld aan laat verbrassen dan kun je ermee winnen.
Dit klopt niet want er worden biljoenen eenheden geld bij gecreëerd door centrale banken zonder tegenprestatie. Het is geen zero sum game. Als je dit niet snapt snap je ook niet waarom bitcoinvasthouders nooit verlies hebben kunnen maken. Alles is een bubble door dit beleid: huizen, collectibles, crypto, commodities, etc. En zo lang dit creeëeren van nepgeld door blijft gaan gaat crypto ook door.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:01:24 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201903383
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:52 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dit klopt niet want er worden biljoenen eenheden geld bij gecreëerd door centrale banken zonder tegenprestatie. Het is geen zero sum game. Als je dit niet snapt snap je ook niet waarom bitcoinvasthouders nooit verlies hebben kunnen maken. Alles is een bubble door dit beleid: huizen, collectibles, crypto, commodities, etc. En zo lang dit creeëeren van nepgeld door blijft gaan gaat crypto ook door.
De hele bingokaart vol.

Maar ik hoop dat je ze verkoopt voor er weer iets nieuws komt waar iedereen achteraan holt.
pi_201904211
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De hele bingokaart vol.

Maar ik hoop dat je ze verkoopt voor er weer iets nieuws komt waar iedereen achteraan holt.
Ik had gehoopt op een inhoudelijke reactie, maar dat was teveel gehoopt.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_201904870
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja die mensen kopen bitcoins in ruil voor iets anders van waarde. Maar er komt niks bij.

In feite is het niks meer dan munten kopen waar je op zichzelf niets mee kunt in de hoop dat iemand ze voor nog meer dan dat weer van jou wil kopen. Uiteindelijk is dat slechts het herverdelen van de totale inleg in bitcoins onder winnaars en verliezers.
Ehhh, nee. Ik betaal zo ongeveer alles wat ik in een winkel koop met crypto. Tanken, crypto. Uit eten, crypto. Kleding, crypto.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 01:06:59 #61
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201904915
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:06 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ik had gehoopt op een inhoudelijke reactie, maar dat was teveel gehoopt.
Ach iemand die voorstander is van oneindige geldcreatie door centrale banken omdat dit zo goed is voor de economie zit natuurlijk niet te wachten op Bitcoin die de euro bubble lek prikt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 06:29:59 #62
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201905283
Hexxie de ouwe boomer is weer lekker bezig :D jaren de tijd gehad zich eens fatsoenlijk in te lezen maar helaas, verspild aan … tja aan wat precies ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 06:31:36 #63
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201905287
Ik proef trouwens een lichte afgunst van de no-coiners in dit topic.

Alsof ze zojuist duizenden en duizenden euro’s mis zijn gelopen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201905347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 00:42 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ehhh, nee. Ik betaal zo ongeveer alles wat ik in een winkel koop met crypto. Tanken, crypto. Uit eten, crypto. Kleding, crypto.
Tuurlijk Hans
pi_201905350
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:52 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dit klopt niet want er worden biljoenen eenheden geld bij gecreëerd door centrale banken zonder tegenprestatie. Het is geen zero sum game. Als je dit niet snapt snap je ook niet waarom bitcoinvasthouders nooit verlies hebben kunnen maken. Alles is een bubble door dit beleid: huizen, collectibles, crypto, commodities, etc. En zo lang dit creeëeren van nepgeld door blijft gaan gaat crypto ook door.
Psst, niet doorvertellen hoor, maar crypto is ook nepgeld.
pi_201905354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 06:31 schreef Scorpie het volgende:
Ik proef trouwens een lichte afgunst van de no-coiners in dit topic.

Alsof ze zojuist duizenden en duizenden euro’s mis zijn gelopen.
O ja dat is het altijd, mensen zonder crypto zijn jaloers. Heerlijk om zo simpel te kunnen denken :)
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:30:52 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201905411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:11 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
O ja dat is het altijd, mensen zonder crypto zijn jaloers. Heerlijk om zo simpel te kunnen denken :)
Wat kan het anders zijn?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201905419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat kan het anders zijn?
Mensen proberen te laten zien dat ze in een Ponzi scheme zijn getrapt. Zie het als vriendelijke hulp om je leven niet te vergooien aan Monopolygeld.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:37:06 #69
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201905439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:32 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Mensen proberen te laten zien dat ze in een Ponzi scheme zijn getrapt. Zie het als vriendelijke hulp om je leven niet te vergooien aan Monopolygeld.
Nou, bedankt voor je barmhartigheid. Ageer je ook zo tegen mensen die meedoen aan de postcodeloterij? Want dan ben je wel een echte echte held hoor hey _O_

Ga ik ondertussen mijn crypto tellen en kijken welk huis ik daarvan wil gaan kopen oké?

[ Bericht 0% gewijzigd door Scorpie op 26-10-2021 07:53:27 ]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201905811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 06:31 schreef Scorpie het volgende:
Ik proef trouwens een lichte afgunst van de no-coiners in dit topic.

Alsof ze zojuist duizenden en duizenden euro’s mis zijn gelopen.
Ik heb een plukje bitcoin, niet genoeg om een huis van te kopen maar inmiddels wel een degelijke auto.

Maar eerlijk gezegd hoop ik dat het genadeloos onderuit gaat. Het is slecht voor het klimaat, stimuleert belastingontwijking en doet ondanks alle mooie praatjes helemaal niets voor de samenleving. Een wereld waar crypto groot is is de hemel voor anarcho-kapitalisten.
pi_201906320
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:08 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Tuurlijk Hans
ok boomer
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:20:55 #72
38148 crew  Innisdemon
pi_201906362
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Daarmee kan geld worden verdiend door charlatans

Bitcoin is immers een soort pokerspel waarbij iedere euro winst ten koste gaat van het verlies van een ander. Dus als je allerlei domme hebberige consumenten zonder verstand van zaken daar hun geld aan laat verbrassen dan kun je ermee winnen.
Ten kosten van een verlies ja? :D
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:07:33 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201906894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:05 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ik heb een plukje bitcoin, niet genoeg om een huis van te kopen maar inmiddels wel een degelijke auto.

Maar eerlijk gezegd hoop ik dat het genadeloos onderuit gaat. Het is slecht voor het klimaat, stimuleert belastingontwijking en doet ondanks alle mooie praatjes helemaal niets voor de samenleving. Een wereld waar crypto groot is is de hemel voor anarcho-kapitalisten.
Gelukkig is het ongelimiteerd printen van fiat geld wel goed voor (het opblazen van) de economie, onze levensomstandigheden, het milieu en je eigen portomonnee. En laten we wel wezen; cash geld is nog steeds nummer 1 als het gaat om het witwassen van crimineel geld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201906982
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:05 schreef Heph844 het volgende:
Het is slecht voor het klimaat
Een inflatoire economie is slecht voor het klimaat, jij bent slecht voor het klimaat, technologische vooruitgang is slecht voor het klimaat, alles is slecht voor het klimaat.

Bitcoin heeft een hoog energieverbruik, maar welk energie gebruiken ze? Geen industrie is er groener dan het bitcoin minen. Bovendien mag vooruitgang wat kosten. Of gebruik jij geen stofzuiger, was- en droogmachine, afwasmachine enz.?

quote:
stimuleert belastingontwijking
Hoezo?

quote:
en doet ondanks alle mooie praatjes helemaal niets voor de samenleving.
In Nigeria, El Salvador, Venezuela, Libanon, Cuba enz zijn ze het niet met je eens. Maar makkelijk oordelen vanaf je ivoren toren.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:28:51 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201907149
Sowieso, hoe kan je nou nog volhouden dat crypto niet gaat werken als zelfs de fossiele economie opeens met ETF aan komt op bitcoin?

https://www.cnbc.com/2021(...)rrency-industry.html

Hoe kan je nu zeggen dat het niks voorstelt zonder je eigen fiat economie voor schut te zetten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201907532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:14 schreef dimmak het volgende:

[..]
Een inflatoire economie is slecht voor het klimaat, jij bent slecht voor het klimaat, technologische vooruitgang is slecht voor het klimaat, alles is slecht voor het klimaat.

Bitcoin heeft een hoog energieverbruik, maar welk energie gebruiken ze? Geen industrie is er groener dan het bitcoin minen. Bovendien mag vooruitgang wat kosten. Of gebruik jij geen stofzuiger, was- en droogmachine, afwasmachine enz.?

Hoezo?
[..]
In Nigeria, El Salvador, Venezuela, Libanon, Cuba enz zijn ze het niet met je eens. Maar makkelijk oordelen vanaf je ivoren toren.
Die energie kan je natuurlijk ook gebruiken voor nuttige dingen. Dingen waar de samenleving iets aan heeft. Het is nou niet alsof we grote luxe hebben in energievoorziening :')

En qua belastingontwijking: het is met crypto kinderlijk eenvoudig om je geld buiten het bereik van de overheid te houden. Je omzeilt die KYC met gemak en daarna komt niemand er meer aan. Met fiat heeft de overheid in ieder geval nog controle op geldstromen, kan men tegoeden bevriezen, noem maar op. Met crypto kan dat allemaal niet, want jeeee decentraal en de overheid is slecht blablabla, maar die overheid financiert wel onze zorg, ons onderwijs, onze defensie.

Prima voor Liberia misschien, maar voor een fatsoenlijk land als Nederland hebben we alleen maar last van crypto. Nogmaals, het voegt nul komma nul toe.
pi_201907548
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:28 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso, hoe kan je nou nog volhouden dat crypto niet gaat werken als zelfs de fossiele economie opeens met ETF aan komt op bitcoin?

https://www.cnbc.com/2021(...)rrency-industry.html

Hoe kan je nu zeggen dat het niks voorstelt zonder je eigen fiat economie voor schut te zetten.
Lol, moet dit een argument zijn? Dat wat hyena's uit de financiële sector een kans zien om er geld aan te verdienen?

De fanboys zijn al ver afgezakt van het idealistische 'blockchain gaat de wereld verbeteren' in ieder geval. :') Nu is het al: crypto is goed, want de ratten van Wall Street willen er ook aan verdienen.
pi_201908004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:08 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Die energie kan je natuurlijk ook gebruiken voor nuttige dingen. Dingen waar de samenleving iets aan heeft. Het is nou niet alsof we grote luxe hebben in energievoorziening :')
Als je toegang tot die energie hebt wel ja. Mining maakt vooral gebruik van overschotten en concurreert niet mee bij tekorten. Blijkbaar heb je geen idee hoeveel er energie verloren gaat wereldwijd.

quote:
En qua belastingontwijking: het is met crypto kinderlijk eenvoudig om je geld buiten het bereik van de overheid te houden. Je omzeilt die KYC met gemak en daarna komt niemand er meer aan. Met fiat heeft de overheid in ieder geval nog controle op geldstromen, kan men tegoeden bevriezen, noem maar op. Met crypto kan dat allemaal niet, want jeeee decentraal en de overheid is slecht blablabla, maar die overheid financiert wel onze zorg, ons onderwijs, onze defensie.
Met deze suggestieve kul kan ik niks mee.

quote:
Prima voor Liberia misschien, maar voor een fatsoenlijk land als Nederland hebben we alleen maar last van crypto. Nogmaals, het voegt nul komma nul toe.
Wederom, makkelijk oordelen vanaf je ivoren toren. Kom eens met goede inhoudelijke argumenten dan praten we verder.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201908043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:52 schreef dimmak het volgende:


[..]
Met deze suggestieve kul kan ik niks mee.

Lol, geen argumenten meer dus. Anders had je het wel even van tafel geveegd toch?
pi_201908475
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:56 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Lol, geen argumenten meer dus. Anders had je het wel even van tafel geveegd toch?
:') Kom eerst maar eens met goede argumenten, dan praten we verder. Suggestief gelul over KYC omzeilen is goedkoop scoren. Vooral in Nederland is er geen sector zo gereguleerd als de cryptosector. En belastingontduiken is van alle tijden. En je overheid argument heb ik al een paar keer beantwoord in dit topic.
Uitvinder van de biersmiley.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:42:51 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_201909067
Schopje naar de crypto-experts
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:43:58 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201909077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:10 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Lol, moet dit een argument zijn? Dat wat hyena's uit de financiële sector een kans zien om er geld aan te verdienen?

De fanboys zijn al ver afgezakt van het idealistische 'blockchain gaat de wereld verbeteren' in ieder geval. :') Nu is het al: crypto is goed, want de ratten van Wall Street willen er ook aan verdienen.
De meeste argumenten voor bitcoins lijken vooral te bestaan uit "Ja maar de ECB!!!!!!" en "Je bent een stomme boomer die niks begrijpt!!!!!!".

Niet echt iets dat nou de houdbaarheid van de bitcoin onderbouwt
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:26:44 #83
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201911417
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:10 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Lol, moet dit een argument zijn? Dat wat hyena's uit de financiële sector een kans zien om er geld aan te verdienen?

De fanboys zijn al ver afgezakt van het idealistische 'blockchain gaat de wereld verbeteren' in ieder geval. :') Nu is het al: crypto is goed, want de ratten van Wall Street willen er ook aan verdienen.
Tuurlijk, vandaar dat de SEC het goedgekeurd heeft, omdat er wat hyena’s zijn die er geld willen verdienen :D

You’re NGMI
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')