Ja ik dus ook datquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzondere tijd uit mijn leven.Waar ik mooie herinneringen aan heb.
Qua chatten zou ik dat ook zeggen, qua uiterlijk geen ideequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen schatten mij ook wel vaker jonger hoor, goede genen denk ik, maar gelukkig, want dan heeft mn feestverleden niet zoveel invloed gehadhahaha
Ik keek net al op je fobo, maar word er niet wijzer vanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua chatten zou ik dat ook zeggen, qua uiterlijk geen idee
Qua chatten zou ik dat ook zeggen, qua uiterlijk geen ideequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen schatten mij ook wel vaker jonger hoor, goede genen denk ik, maar gelukkig, want dan heeft mn feestverleden niet zoveel invloed gehadhahaha
Ik bedoelde het eigenlijk over jouquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek net al op je fobo, maar word er niet wijzer van
Aha!!! Ik heb ook een foboquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua chatten zou ik dat ook zeggen, qua uiterlijk geen idee
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk over jou
Die met dat rood zwart gestreepte shirt? 🤔quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Raad eens wie ik ben.
[ afbeelding ]
Linksonder ben ik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die met dat rood zwart gestreepte shirt? 🤔
Ik zie hetquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha!!! Ik heb ook een fobohahaha
Wat een lieffie!quote:
Een hele school met blonde kindjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Raad eens wie ik ben.
[ afbeelding ]
Goede oude tijden hè?quote:
Is een familiefoto Koen.quote:
Tering wat een lelijke rare kinderenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Raad eens wie ik ben.
[ afbeelding ]
Ik dacht ook een schoolfotoquote:
Geheid nog wel plaatsen waar dat de norm is, in grote steden zeker nietquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een lelijke rare kinderen
Idd jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geheid nog wel plaatsen waar dat de norm is, in grote steden zeker niet
Kunnen niet allemaal zo drop dead gorgeous zijn als jij hèquote:
Die vrouw in het midden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Raad eens wie ik ben.
[ afbeelding ]
Dat is Beppe aka Miss Elly.quote:
Nou ja, heb in ieder geval weer even sociaal gedaanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, dit is heel vroege ochtend voor jou. En je had al geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |