abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201868666
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 23:53 schreef KillemWieft het volgende:
Ook jij zou makkelijk pik kunnen krijgen als je wat minder negatief over jezelf was. Dat negatieve gelul is echt gruwelijk onaantrekkelijk.
Dus als jij een ontzettend lelijke vrouw tegen zou komen, zou je haar niet afwijzen omdat ze zo lelijk is, maar omdat ze geen arrogante bitch is? Tuurlijk
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201869054
Ging wat fout met de mobiel

[ Bericht 96% gewijzigd door steelhead op 23-10-2021 00:35:28 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:32:08 #53
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_201869074
In bepaalde meningen kan ik mij in vinden.

Er zijn natuurlijk genoeg mooie vrouwen die ouder zijn, zoals Yolanthe die bleef ook in haar 30 jaren knap.
De kern is dus, vooral in jezelf blijven investeren.

Ik ken een meisje uit de Hollywood Music hall, daar ging ik vroeger altijd heen was een club in Rotterdam, en dat was echt het knapste meisje die ik kende, altijd naveltopje aan, en met haar vriendinnen sexy dansen.

Maar op haar 19e kreeg ze een kind, en sinds dien is ze 15 kilo zwaarder. nauwelijks nog make up op, en allemaal puisten door ongezond voeding zoals frikandellen en patatten.

Ik ben zelf ook van 71 naar 82 kilo gegaan in de afgelopen 5 jaar, en vroeger lenzen nu een bril, dus ook ik zie er minder leuk uit als op de stap foto's van 2015 :P
pi_201869086
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 23:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dus als jij een ontzettend lelijke vrouw tegen zou komen, zou je haar niet afwijzen omdat ze zo lelijk is, maar omdat ze geen arrogante bitch is? Tuurlijk
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:30 schreef steelhead het volgende:

[..]
In wat voor opzicht denk jij dat je lelijk bent? Voor een ander kan dat namelijk heel anders zijn.

Echt ontzettend lelijke mensen zie ik niet zo veel in Nederland. Als iemand nou een stuk onderkaak mist, of een gat in de wang heeft, of vol met pokken zit, maar tot nu toe niet veel melaatsen hier.

Vroeger een tijd gedate met een meid, die had een grote haakneus, Sidonia kin en een fietsenrek gebit. Niet echt definitie van mooi. Maar ze was zo een spring in het veld, vrolijk, veel humor en vol met energie en leven, dat, dat haar aantrekkelijk maakte.

Liep stuk. Toen gedate met een model. Met een kut karakter. Dan geef mij die eerste maar.

Mijn huidige partner vind ik geweldig. Maar ik geloof best dat genoeg mannen daar anders over denken.

Bij vrienden vind ik de vrouwen die hun daten ook vaak niet interresant. Iedereen heeft tenslotte een andere smaak.

OT Mijn partner is in de 30, maar voor mij is ze mooi. Veel vriendinnen van mij vind ik er ook goed eruit zien.

Sommige gozers denken echt dat ze er zelf uitzien als Adonis.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_201869201
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:32 schreef BMW1993 het volgende:
In bepaalde meningen kan ik mij in vinden.

Er zijn natuurlijk genoeg mooie vrouwen die ouder zijn, zoals Yolanthe die bleef ook in haar 30 jaren knap.
De kern is dus, vooral in jezelf blijven investeren.

Ik ken een meisje uit de Hollywood Music hall, daar ging ik vroeger altijd heen was een club in Rotterdam, en dat was echt het knapste meisje die ik kende, altijd naveltopje aan, en met haar vriendinnen sexy dansen.

Maar op haar 19e kreeg ze een kind, en sinds dien is ze 15 kilo zwaarder. nauwelijks nog make up op, en allemaal puisten door ongezond voeding zoals frikandellen en patatten.

Ik ben zelf ook van 71 naar 82 kilo gegaan in de afgelopen 5 jaar, en vroeger lenzen nu een bril, dus ook ik zie er minder leuk uit als op de stap foto's van 2015 :P
Yolanthe, als je het hebt over nep en volgeplamuurd.

Ik kwam vaak in Rotterdam in 2005/6, en de Snollywood, man man man, wat een volk wat daar op af kwam. Maarja zwanger op je 19de zegt ook wel genoeg.

Maar dat is nu juist het punt, wat de een leuk vind, vind de ander totaal niks. Vrouwen met (te) veel make up trekt me al helemaal niet.

Je bent ook nog 28, dus waarschijnlijk ga je eerder voor 25 t/m 28. Maar straks als je 34/35 bent kijk je er echt heel anders ertegen aan. Als je 40 bent nog meer zelfs.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_201869216
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:34 schreef steelhead het volgende:

[..]
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201869278
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 01:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_201869319
[quote]0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 01:32 schreef steelhead het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt. Ik antwoord wel even via dm. Wel knap dat JaJammerJan een foto durfde te plaatsen, zoiets zou ik zelf never nooit doen. Bizar dat de reacties van anderen niets uitmaakten maar ja..
zouden ze het echt hebben geschreven als hij lelijk was?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 02:13:25 #59
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201869364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 23:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja, ik ben dus zo’n lelijke vrouw die zich heel goed verzorgt maar toch lelijk blijft en voor mij haalt dit alle plezier uit het daten wel weg, ook al zeggen mensen nog 100x dat het niet om de aantrekkingskracht draait, nou voor mij draait het dat wel want anders was het wel een platonische vriendschap. Je kunt niet alles hebben in het leven, maar ik baal er wel van.
Op welke wijze vindt jij dat je lelijk bent? Kan je misschien, aangezien je geen foto wil plaatsen, een voorbeeld geven qua persoon waar je overeenkomsten mee hebt?
pi_201869524
Overigens vind ik die “the wall” videos getuigen van een misselijkmakend soort triomfantelijkheid.
Zo van: ha ha, nu krijgen die vrouwen het ook moeilijk. Ik maak toch ook niet zulke videos van mooie vrouwen of knappe mannen omdat ik jaloers ben? Ziekelijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-10-2021 11:02:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 04:34:02 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201869525
Pech met je genen kan je niet veranderen, maar tot op zekere hoogte kan je zelf invloed uitoefenen.

Veel van die éigenlijk knappe jonge meiden willen net wat te graag zongebruind zijn, want ja, dat hoort nou eenmaal zo. Dus die liggen op zo'n beetje elk vrij moment te braden. Maar ga dan niet klagen als je er op je dertigste al uit begint te zien als een te vaak gebruikte lederen tas. :')

(Als je nu een jaar of 20 bent, kijk dan nog eens wat langer naar foto's van Barbie en Rachel Hazes. Dat kan je voorland zijn.)
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:21:17 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201869732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 23:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja, ik ben dus zo’n lelijke vrouw die zich heel goed verzorgt maar toch lelijk blijft en voor mij haalt dit alle plezier uit het daten wel weg, ook al zeggen mensen nog 100x dat het niet om de aantrekkingskracht draait, nou voor mij draait het dat wel want anders was het wel een platonische vriendschap. Je kunt niet alles hebben in het leven, maar ik baal er wel van.
We weten niet hoe je eruit ziet dus kunnen we niks over zeggen

Maar verder is dit compleet offopic
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:51:30 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201869827
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:32 schreef BMW1993 het volgende:

Ik ken een meisje uit de Hollywood Music hall, daar ging ik vroeger altijd heen was een club in Rotterdam, en dat was echt het knapste meisje die ik kende, altijd naveltopje aan, en met haar vriendinnen sexy dansen.

Maar op haar 19e kreeg ze een kind, en sinds dien is ze 15 kilo zwaarder. nauwelijks nog make up op, en allemaal puisten door ongezond voeding zoals frikandellen en patatten.
Ja als je op ordinaire types valt dan moet je er inderdaad rekening mee houden dat ze een korte houdbaarheidsdatum hebben.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:05:40 #65
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_201869992
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:20 schreef Hexagon het volgende:

Wel zie je een duidelijkere splitsing tussen vrouwen die mooi zijn en de vrouwen die dat niet zijn. Vrouwen die echt mooi zijn blijven dat meestal ook wel. Natuurlijk zijn ze niet zo strak meer maar bijvoorbeeld mooie ogen, charmante maniertjes en veel andere dingen blijven wel. Het zijn vooral de vrouwen die dit allemaal niet hebben, die er in hun jeugdige jaren nog wel mee weg komen, maar daarna inderdaad wel helemaal klaar. En natuurlijk vrouwen die slecht voor zichzelf zorgen.
Gek genoeg zie ik dat niet. Ik heb prachtige vrouwen/mannen gezien die niet zo mooi oud werden en middelmatige vrouwen/mannen die leuk bleven vanwege een wilde krullenbos, pretogen of een charmante lach. En waar dat nou door komt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:29:37 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201870003
Om wat voorbeelden te geven

Femke Halsema, was vroeger al prachtig en is het nog steeds





CDA-madam Madeleine van Toorenburg vind ik er nog altijd erg goed uitzien. Duidelijk aan haar te zien dat ze de 50 wel gepasseerd is. Maar haar mooie uiterlijke trekken zijn er nog steed.



pi_201870006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:43 schreef BMW1993 het volgende:
En zouden jullie nog verliefd kunnen worden op iemand met een 35 jarig uiterlijk?
jahoor, maar dit groeit ook met jezelf mee denk ik.
hoe ouder jij wordt, hoe ouder de persoon waar jij op verliefd wordt
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:44:21 #69
367000 roos94
pi_201870099
Nee ik houd van milfjes.
pi_201870288
Wat een onzin dit. :') Mijn vrouw is 45 maar ziet er uit als iemand van 30. Dus denk het niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:12:23 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201870370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:04 schreef HSG het volgende:
Wat een onzin dit. :') Mijn vrouw is 45 maar ziet er uit als iemand van 30. Dus denk het niet.
Heeft ze een tintje?

Ik heb wel het idee dat dat helpt om minder snel te verrimpelen. 'Black don't crack.'
pi_201870430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:12 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Heeft ze een tintje?

Ik heb wel het idee dat dat helpt om minder snel te verrimpelen. 'Black don't crack.'
Nee hartstikke blank maar ze heeft er gewoon geluk mee.

Maar je ziet het inderdaad bij zwarte vrouwen dat ze bijna nooit rimpels krijgen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201870608
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 09:29 schreef Hexagon het volgende:
Om wat voorbeelden te geven

Femke Halsema, was vroeger al prachtig en is het nog steeds

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

CDA-madam Madeleine van Toorenburg vind ik er nog altijd erg goed uitzien. Duidelijk aan haar te zien dat ze de 50 wel gepasseerd is. Maar haar mooie uiterlijke trekken zijn er nog steed.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze vrouwen waren vroeger al lelijk man
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:35:31 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201870630
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Deze vrouwen waren vroeger al lelijk man
Ah jij bent er zeker zoeen die enkel op fotomodellen valt :')
pi_201870684
Elke leeftijd kent haar eigen schoonheid.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201870821
Japans en hentai op 1 en 2.. 2 genres waar vrouwen veelal erg jong eruit zien voor hun leeftijd.

Teen staat in het midden vanwege de hetze tegen dat soort zoekwoorden of wens voor het idee/fantasie.
Gezien men al jaren doet, zeker in Amerika want ik ga er vanuit dat deze resultaten uit Amerika komen, alsof “tiener”gelijk staat aan pedofilie.
pi_201871046
Open voor de grap eens een tinderprofiel als 35 jarige vrouw en zet je filters open vanaf 18 jaar. :+

Overigens valt en staat alles met lichamelijke verzorging. Voeding/sporten/kleding/hygiëne. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.

Die analyse van je over first dates, ik ervaar dat anders.
Ik verbaas mij soms juist over de leeftijd van sommige mannen/vrouwen daar. Soms hele jonge mensen die heel ouwelijk, onverzorgd en afgeleefd ogen. Soms mensen die heel erg aantrekkelijk, verzorgd en vol energie ogen en midden 40 blijken te zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201871108
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 01:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt echt niet oppervlakkig en vervelend over op fok. Volgensmij ben je zelf je ergste vijand.
Heeft iemand, je ouders of kinderen van school, je dit wijs gemaakt vroeger ofzo?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:40:37 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_201871223
Ik bedoel, op first dates zijn het mensen die na hun dertigste nog single zijn, dat kan ook een reden hebben. (Alhoewel ik gescheiden single vrouwen van in de 40 ken, die scheiding deed wel goede dingen voor hun figuur als ze ineens weer moeten)
Maar goed, je opmerking over de snollywood, het zijn vaak vrouwen die jong vlammen die ook heel vroeg opgebrand zijn. De niet onaantrekkelijke muurbloempjes blijven vaak veel langer goed. Ik weet nog dat Rachel Weisz in the Mummy de knappe vrouw moest spelen, maar ik vond haar toen ik tiener was vrij matig. Ik bedoel wel raakbaar maar niet zoals andere actrices. In Black Widow is ze inmiddels de 50 gepasseerd en nog steeds raakbaar. Kun je van leeftijdsgenoten niet zeggen.
Suits heeft ook wel goede voorbeelden.



43



48

Okay die waren waarschijnlijk altijd al knap, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201871674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ah jij bent er zeker zoeen die enkel op fotomodellen valt :')
Ja hoe weet je dat
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201871698


63

~~~~~

Nope, geen goed voorbeeld. Ik vind dit ontzettend triest: een vrouw die niet kan accepteren dat ze ouder wordt en daarom zich helemaal laat verbouwen door de plastisch chirurg.

Ik moet toegeven dat ik het resultaat best geslaagd vind - in die zin dat de chirurg zijn vak iig beter heeft uitgevoerd dan bijvoorbeeld bij Michael Jackson.

Maar nu zit ze eraan vast. Ze kan niet meer op een normale manier ouder worden: dan gaat ze lijken op leatherface :D
pi_201871809
Niet echt realistisch om professioneel bewerkte foto’s en films met vrouwen te vergelijken die je in het dagelijks leven tegenkomt. Dan kan het altijd alleen maar tegenvallen natuurlijk, zelfs die vrouwen lijken niet op die vrouwen in het echt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:51:41 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201871821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:49 schreef Avianflu het volgende:
Niet echt realistisch om professioneel bewerkte foto’s en films met vrouwen te vergelijken die je in het dagelijks leven tegenkomt. Dan kan het altijd alleen maar tegenvallen natuurlijk, zelfs die vrouwen lijken niet op die vrouwen in het echt.
"Het kost me anderhalf uur om eruit te zien als Cindy Crawford"; zoiets zei Cindy ooit.

Dat was nog in haar hoogtijdagen.
pi_201872300
Ik probeerde net nog te zoeken naar foto's van vrouwen van 40+ die er nog goed uitzien. Maar die worden waarschijnlijk aangemerkt als verlepte ouwe taarten omdat ze een paar fijne lijntjes in hun gezicht hebben.

En waarom zoveel moeite doen, terwijl het probleem vooral inhoudt voor TS om wat volwassener te worden.

Hij wordt ouder, evenals vrouwen van zijn leeftijd. En dat houdt ook in dat het leven en de mensen waarmee je te maken hebben aan ideaalbeelden voldoen ... godzijdank overigens, want juist dan zou het leven ontzettend saai zijn.

Je mag best hoge eisen stellen hoor aan vrouwen om jouw levenspartner te worden en verlangen dat ze bloedmooi zijn met een jong rond gezicht. Maar willen zij jou ook? Wat kan je hen bieden?

En als je dan denkt dat je met regelmatig naar de sportschool gaan en een hoog salaris wel goed zit, think again! En ga later niet stampvoetend schelden dat je niets van vrouwen begrijpt als degene van jouw dromen een lelijke arme sloeber verkiest boven jou, omdat hij emotioneel wat meer ontwikkeld is en haar een beetje lol en liefde kan bieden.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:54:11 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201872334
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt: jonge mensen hebben over het algemeen een voller gezicht en zien er schattiger en onschuldiger uit. Dat geldt niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen. Bewijsstuk A:

[ afbeelding ]

Maar ik heb zelf gemerkt dat ik oudere mannen en vrouwen aantrekkelijker ben gaan vinden naarmate ikzelf ouder werd. Als ik nu iemand van 20 zie, denk ik: wat een baby! En da's dus iets anders dan iemand aantrekkelijk vinden. Ik zou niet meer verliefd kunnen worden op iemand van in de 20.

En ik kies de middelste Brad. Die is - niet geheel toevallig- van mijn leeftijd.
Ik vind de middelste wat te jong, die kan ik niet meer bijhouden, doe mij de rechtse maar.... die is van mijn leeftijd :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201872346
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:54 schreef Leandra het volgende:
Ik vind de middelste wat te jong, die kan ik niet meer bijhouden, doe mij de rechtse maar.... die is van mijn leeftijd
Het is een bekend gegeven dat de smaak van de vrouw meegroeid met haar eigen leeftijd. De man heeft dat geluk niet, of in veel mindere mate.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201872377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:56 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het is een bekend gegeven dat de smaak van de vrouw meegroeid met haar eigen leeftijd. De man heeft dat geluk niet, of in veel mindere mate.
Daar geloof ik geen bal van; het is iets wat we onszelf aanpraten, net zoals dat mannen aantrekkelijker zouden worden naarmate ze ouder worden. Alsof rimpels, een buikje en uitdunnend haar begerenswaardig zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201872468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Daar geloof ik geen bal van; het is iets wat we onszelf aanpraten, net zoals dat mannen aantrekkelijker zouden worden naarmate ze ouder worden. Alsof rimpels, een buikje en uitdunnend haar begerenswaardig zijn.
Misschien is smaak niet de juiste omschrijving en is aangetrokken voelen tot beter passend. Wat ik daartoe kan opwerpen is dat de vrouw het visuele misschien minder zwaar laat wegen dan andere factoren, terwijl het (jonge) uiterlijk voor de man centraler staat omdat jeugdigheid bij de vrouw een veel relevantere indicator is voor de mate van reproductieve gezondheid omdat deze bij de vrouw met het ouder worden veel scherper afneemt.

Ik geloof overigens wel dat we veel kunnen corrigeren/verergeren door de dingen die we onszelf/elkaar hieromtrent wijsmaken. Verliefdheid - de mate waarin je de persoon an sich wenst, speelt uiteraard ook een rol.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 23-10-2021 14:29:39 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:15:21 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201872480
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daar geloof ik geen bal van; het is iets wat we onszelf aanpraten, net zoals dat mannen aantrekkelijker zouden worden naarmate ze ouder worden. Alsof rimpels, een buikje en uitdunnend haar begerenswaardig zijn.
Eens, het is denk ik meer dat (veel) jongere mannen om andere redenen niet meer zo aantrekkelijk zijn.
Of dat mannen van de eigen leeftijd simpelweg niet meer onaantrekkelijk zijn omdat we wel weten dat we zelf ook geen 30 meer zijn.

Overigens heb ik ook gewoon geen zin meer in iemand die bijvoorbeeld geen flauw idee heeft waar ik het over heb als ik het over Q & Q heb bijvoorbeeld, beetje gedeelde achtergrond is wel prettig, om dezelfde reden zie ik mezelf eigenlijk nooit een relatie krijgen met iemand die niet in dezelfde cultuur is opgegroeid als ikzelf, ook niet met een Amerikaan dus.
Maar daar was ik al wel uit toen ik 30 was, na een paar jaar in de VS, gewoon omdat het storend is dat dingen die voor mij logisch zijn omdat ik hier ben opgegroeid op de manier waarop ik ben opgegroeid een heel andere basis met zich meebrengen dan iemand die bijvoorbeeld in de VS is opgegroeid.

Maar goed, als je verliefd bent dan ben je verliefd, dan zie je al die beren op de weg niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201872495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daar geloof ik geen bal van; het is iets wat we onszelf aanpraten, net zoals dat mannen aantrekkelijker zouden worden naarmate ze ouder worden. Alsof rimpels, een buikje en uitdunnend haar begerenswaardig zijn.
Data liegt niet. De beste leeftijd voor de vrouwen op Tinder is 21 jaar.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201872535
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Data liegt niet. De beste leeftijd voor de vrouwen op Tinder is 21 jaar.
Maar wellicht is dat omdat vrouwen gewoon wat realistischer zijn.
Ik heb wel serieus en niet serieus gedate met kerels van 10 jaar jonger maar je verliest echt je wil om te leven qua gespreksstof. Mijn range is nu +/- 5-6 jaar, alles daarbuiten lijkt niet aan te sluiten bij mijn levensfase. Al zitten er wel veel prachtexemplaren onder die leeftijdsgrens.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:29:34 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201872576
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Data liegt niet. De beste leeftijd voor de vrouwen op Tinder is 21 jaar.
Gelukkig is Tinder maatgevend....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:33:30 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201872606
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:13 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Misschien is smaak niet de juiste omschrijving en is aangetrokken voelen tot beter passend. Wat ik daartoe kan opwerpen is dat de vrouw het visuele misschien minder zwaar laat wegen dan andere factoren, terwijl het (jonge) uiterlijk voor de man centraler staat omdat jeugdigheid bij de vrouw een veel relevantere indicator is voor de mate van reproductieve gezondheid omdat deze bij de vrouw met het ouder worden veel scherper afneemt.

Ik geloof overigens wel dat we veel kunnen corrigeren/verergeren door de dingen die we onszelf/elkaar hieromtrent wijsmaken. Verliefdheid - de mate waarin je de persoon an sich wenst, speelt uiteraard ook een rol.
Weet je, ik zie/spreek soms ook wel eens mannen waarbij ik dan denk van "Als ik 30 jaar jonger was zou ik serieus verliefd op je kunnen worden", maar een man van in de 50 wordt dan misschien ook nog echt verliefd op zo'n 21-jarige, ik weet het niet.
Soms is er zo'n klik, maar ik denk niet dat ik de enige vrouw ben die daar dan helemaal niets mee doet om een miljoenmiljard redenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201872622
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Data liegt niet. De beste leeftijd voor de vrouwen op Tinder is 21 jaar.
Bekijk de pornozoekstatistieken nog eens, zou ik zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201872684
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Bekijk de pornozoekstatistieken nog eens, zou ik zeggen.
Hentai is verkapte kinderporno. Japanese ook (let maar op hoe kinderlijk de vrouwen zich gedragen/kreunen). En lesbian bestaat ook goeddeels uit 21-jarigen (alhoewel de lesbian-combo teen + MILF ook populair is). MILF is sowieso een relevante zoekterm omdat het zich moet onderscheiden van wat (de populaire) standaard is: de niet-MILF, oftewel de jonge vrouw. Op dezelfde fiets hoeft er niet veel op teen gezocht te worden. Teen-like is de standaard.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201872688
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eens, het is denk ik meer dat (veel) jongere mannen om andere redenen niet meer zo aantrekkelijk zijn.
Of dat mannen van de eigen leeftijd simpelweg niet meer onaantrekkelijk zijn omdat we wel weten dat we zelf ook geen 30 meer zijn.
Het is niet altijd makkelijk om te bepalen waar bepaalde culturele denkbeelden vandaan komen. Waarom was het in mijn kinderjaren ondenkbaar dat homo's konden trouwen en kinderen konden krijgen en is het nu volstrekt vanzelfsprekend? Onze ideeën groeien met de emancipatie van specifieke groepen mee.

Het is een hardnekkig beeld dat mannen vallen op jonge vrouwen, dat ze vooral gedreven worden door lust en altijd zin hebben in seks. Naarmate ik ouder word, zie ik beter dat er meer aan de hand is. Ook voor mannen zijn eigenschappen als intelligentie en humor belangrijk. En niet alle mannen staan altijd 'aan'. Ook ons beeld van wat het betekent om een man te zijn, verandert in de loop van de tijd.

Dat laatste zie je onder andere in de aanwezigheid van mannen bij de bevalling en de betrokkenheid van mannen bij de opvoeding. Onderzoek wijst uit dat ook mannen biologische veranderingen ondergaan na het krijgen van een kind. Het aldoor herhaalde 'mannen willen zich zoveel mogelijk voortplanten' is op z'n minst te simplistisch en misschien zelfs aperte nonsens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201872791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is niet altijd makkelijk om te bepalen waar bepaalde culturele denkbeelden vandaan komen. Waarom was het in mijn kinderjaren ondenkbaar dat homo's konden trouwen en kinderen konden krijgen en is het nu volstrekt vanzelfsprekend? Onze ideeën groeien met de emancipatie van specifieke groepen mee.
Het was in jouw kinderjaren niet ondenkbaar dat homo's elkaar aantrekkelijk vonden. Dat is iets wat aan de cultuur vooraf gaat. Zo gaat het ook aan de cultuur vooraf dat mannen zich tot jonge vrouwen aangetrokken voelen. Dat kunnen we concluderen juíst door een vergelijking tussen culturen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een hardnekkig beeld dat mannen vallen op jonge vrouwen, dat ze vooral gedreven worden door lust en altijd zin hebben in seks. Naarmate ik ouder word, zie ik beter dat er meer aan de hand is. Ook voor mannen zijn eigenschappen als intelligentie en humor belangrijk. En niet alle mannen staan altijd 'aan'. Ook ons beeld van wat het betekent om een man te zijn, verandert in de loop van de tijd.
Mannen beleven uiteraard ook een herwaardering van belangen en wensen in combinatie met een afname van testosteron en dergelijke. Maar daarbij moet je niet onderschatten tot in hoeverre de realiteit van de eigen situatie acceptatie/verandering in wensen afdwingt. Het is voor de gemiddelde 50-jarige man niet reëel om te verlangen waartoe hij geen toegang heeft. Dat levert enkel frustratie op. Zet dat af tegen de zekerheid/partnerschap met een vrouw van zijn eigen leeftijd en de context levert een ander resultaat op dan wat akkoord gaat met zijn eigenlijke seksuele voorkeur.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Onderzoek wijst uit dat ook mannen biologische veranderingen ondergaan na het krijgen van een kind. Het aldoor herhaalde 'mannen willen zich zoveel mogelijk voortplanten' is op z'n minst te simplistisch en misschien zelfs aperte nonsens.
Mwoa, bepaalde voortplantingsstrategieën bijten elkaar. Ik denk dat de drift om het zaad zoveel mogelijk te spreiden (bij zoveel mogelijk vruchtbare vrouwen) onmiskenbaar is, maar het is natuurlijk prima mogelijk dat die drift in conflict kan komen met het willen zorgen voor bestaand kroost, waardoor één relatie met één vrouw tot op latere leeftijd een betere strategie is dan pogingen blijven te wagen bij 21-jarigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 23-10-2021 15:17:04 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201872839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:09 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het was in jouw kinderjaren niet ondenkbaar dat homo's elkaar aantrekkelijk vonden. Dat is iets wat aan de cultuur vooraf gaat. Zo gaat het ook aan de cultuur vooraf dat mannen zich tot jonge vrouwen aangetrokken voelen. Dat kunnen we concluderen juíst door een vergelijking tussen culturen.
Als kind snapte ik er juist niks van dat mannen zich tot elkaar aangetrokken konden voelen. Dat was nu eenmaal het maatschappelijke beeld. En nu snap ik niet hoe ik dat ooit heb kunnen denken. Het maatschappelijke beeld is dan ook flink veranderd. We onderschatten hoezeer we gevoelig zijn voor de tijdgeest en zijn geneigd om van alles en nog wat toe te dichten aan (zogenaamd onveranderlijke) biologie.

quote:
Mannen beleven uiteraard ook een herwaardering van belangen en wensen in combinatie met een afname van testosteron en dergelijke. Maar daarbij moet je niet onderschatten tot in hoeverre de realiteit van de eigen situatie acceptatie/verandering in wensen afdwingt. Het is voor de gemiddelde 50-jarige man niet reëel om te verlangen waartoe hij geen toegang heeft. Dat levert enkel frustratie op. Weeg dat op tegenover zekerheid/partnerschap met een vrouw van zijn eigen leeftijd, en de cultuur levert een ander resultaat op dan wat akkoord gaat met zijn eigenlijke seksuele voorkeur.
En wat zit er tussen seksuele voorkeur en de door jou geschetste rationele partnerkeuze in? Denk je niet dat wie je aantrekkelijk vindt ook voor mannen meer is dan een som van aantrekkelijke lichaamsdelen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:22:02 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201872884
Ik heb dat veel minder, in de kennissenkring van mijn ouders zat een lesbisch stel dat samen ook het kind van een familielid van een van hen opvoedde, omdat de ouders van dat kind dat zelf niet konden.

Dat is bijna 50 jaar geleden, dus het is ook wel een beetje het referentiekader, er zijn nog zat plekken in NL waar het lastig is om voor je homoseksualiteit uit te komen, dan mag het homohuwelijk daar dan wel net zo legaal zijn als in Rotterdam, maar dat maakt het allemaal niet zo geaccepteerd als in de grote steden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201872900
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:22 schreef Leandra het volgende:
Ik heb dat veel minder, in de kennissenkring van mijn ouders zat een lesbisch stel dat samen ook het kind van een familielid van een van hen opvoedde, omdat de ouders van dat kind dat zelf niet konden.

Dat is bijna 50 jaar geleden, dus het is ook wel een beetje het referentiekader, er zijn nog zat plekken in NL waar het lastig is om voor je homoseksualiteit uit te komen, dan mag het homohuwelijk daar dan wel net zo legaal zijn als in Rotterdam, maar dat maakt het allemaal niet zo geaccepteerd als in de grote steden.
Mijn ouders waren bevriend met een homostel en ik ben nog redelijk progressief opgevoed. Ik vond dat ze bij elkaar moesten kunnen zijn en met elkaar moesten kunnen trouwen. Maar een kind nemen? Daar was ik niet van overtuigd. En twee zoenende mannen vond ik niet een aantrekkelijk beeld. Dat is allemaal rigoureus veranderd. Ik sta er nog regelmatig van versteld hoe snel dat eigenlijk is gegaan, al zal het ook hebben geholpen dat ik van het achterlijke platteland naar de verlichte, grote stad ben verhuisd. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')