abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2021 @ 11:40:54 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201895780
Sterrin O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 oktober 2021 @ 12:22:29 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201896209
Jammer dat er geen afvallers waren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201896647
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Hoeveel plottwisten zaten er in deze aflevering? Lieve help. Ik denk van die samensmeltingproef valt wel iemand af, in the end mochten ze allemaal door. Wat is daar spannend aan?! De productie faalt aan alle kanten dit jaar, zeker weer een paar nieuwe stagiaires aangenomen die wat mochten verzinnen. Ze maken het zo ingewikkeld met die plottwists omdat ze denken dat dit leuk is voor de kijker, en komt nog eens bij dat de locatie dit seizoen ook niet echt boeiend is, wordt dit wel een draak van een seizoen, tenminste dat is het tot nu toe wel. Hopelijk draait het nog in de komende weken want ze zijn voorlopig nog niet klaar...
Hoewel ik je mening deel dat het een draak van een seizoen is, denk ik dat je toch te hard van stapel loopt. De strijd om de samensmelting is nog niet gestreden volgens mij. Het is echter teveel om in 1 aflevering te proppen met nog zoveel kandidaten en eilanden.

Hoewel ik het verwarrend vind dat het erop lijkt alsof de mensen van Noord/Zuid zonder bandana nu ineens met 2e kans eiland moeten naar dezelfde proef als ze al gedaan hebben? Terwijl ze zich ook al hebben volgegeten? Of heb ik dat niet goed begrepen?

Ik vind het allemaal maar verwarrend met 240 eilanden en verschillende methodes van doorschuiven. Sommige kandidaten kregen veel meer kansen (van Noord/Zuid naar 2e Kans naar Afvallers) dan anderen (van Noord/Zuid direct naar Afvallers). Lijkt totaal niet over nagedacht te zijn en een poging van de productie om interessante kandidaten langer vast te houden. Werkt niet, want mensen als Robbert zijn oersaai maar hebben zich voldoende ingelikt.
  maandag 25 oktober 2021 @ 13:30:19 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201896929
ok, ik snap er niks meer van. :D

Samensmelting gehad, toch weer uit elkaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201897148
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ok, ik snap er niks meer van. :D

Samensmelting gehad, toch weer uit elkaar.
Met weer nieuwe samensmeltingen, van 2 eilanden. Denk ik.

Afvallerseiland is wel de grootste misser overigens. Daar hadden er 2 moeten zitten waarvan er 1 naar de samensmelting zou gaan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 13:47:31 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201897156
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Met weer nieuwe samensmeltingen, van 2 eilanden. Denk ik.

Afvallerseiland is wel de grootste misser overigens. Daar hadden er 2 moeten zitten waarvan er 1 naar de samensmelting zou gaan.
Ja, nu zijn ze met vijf of zo? Groter dan die andere groepen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  PR en moderator maandag 25 oktober 2021 @ 14:05:24 #257
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_201897392
Eindelijk een goeie afvaller *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 25 oktober 2021 @ 14:42:16 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201897912
Wow, wat is er allemaal gebeurd :D

Ergens wel goed dat John eruit is. Die heeft op het eiland weinig gedaan, al heeft hij zijn proeven wel netjes gewonnen telkens. Zowel een fysieke als een puzzel.

Jan is de terechte winnaar op dit moment. Hoop niet dat ze hem de hele tijd op een apart eiland houden. Dat is niet goed voor zijn positie in het team.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201898125
quote:
19s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ergens wel goed dat John eruit is. Die heeft op het eiland weinig gedaan, al heeft hij zijn proeven wel netjes gewonnen telkens. Zowel een fysieke als een puzzel.
Niet mee eens. Hij heeft het langst gezeten en al zijn proeven gewonnen. Ik had liever Jasmine af zien vallen, niets gedaan en totaal kleurloos in de Expeditie. Mensen als John, Sterrin, Yuki, Rob en Anouk brengen tenminste nog iets bijzonders.

quote:
Jan is de terechte winnaar op dit moment. Hoop niet dat ze hem de hele tijd op een apart eiland houden. Dat is niet goed voor zijn positie in het team.
Zeker terecht. Benieuwd wat Winnaarseiland inhoudt. Hopelijk een echt Winnaarseiland waar je een dag en nacht heen gaat en dan kan douchen / eens een goed bed krijgt en wellicht een fruitje krijgt. Niet zoals afgelopen jaren dat je daar blijft zitten, af en toe moet duelleren en volgepropt wordt met eten. Met inderdaad als grootste probleem dat je volledig los staat van de groep.
  Miss 200.000.000! maandag 25 oktober 2021 @ 15:04:45 #260
367000 roos94
pi_201898186
Die jasmine is wel een saaie toos ja
  maandag 25 oktober 2021 @ 15:27:14 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201898500
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niet mee eens. Hij heeft het langst gezeten en al zijn proeven gewonnen. Ik had liever Jasmine af zien vallen, niets gedaan en totaal kleurloos in de Expeditie. Mensen als John, Sterrin, Yuki, Rob en Anouk brengen tenminste nog iets bijzonders.
Ja eens. Vandaar ook de 'ergens' want hij had prima kunnen blijven zitten. Ik vind die ginger chick ook maar saai.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201898665
Dus afvallerseiland nu tegen 2e kans eiland. Waarvan 1e 4 (of 5) blauwe bandana en die gaan naar die anderen met blauwe bandana. En de losers naar het andere eiland. En de winnaar naar Jan. Eerst nog samensmeltingsdiner natuurlijk :P
pi_201898944
Overigens respect voor Rob, die bij de balkproef van de zeven kandidaten bij de laatste drie zat! Dat is als Jasper Cillessen die eindelijk een penalty stopt.
pi_201901932
quote:
5s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan er elk jaar zoveel mensen van afvallerseiland naar de samensmelting? :) (Ik kijk dit jaar voor het eerst.)
In vorige seizoenen zaten er steeds twee op afvallers eiland. Steeds als er eentje bij kwam werd er een proef gedaan en bleef er weer een over.

Dit seizoen is compleet anders en het is, voor mij althans, enorm verwarrend. Sowieso twee afleveringen per week en dan die vier verschillende eilanden.

Ik snap er niet veel meer van.
pi_201902258
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:25 schreef lily het volgende:

[..]
In vorige seizoenen zaten er steeds twee op afvallers eiland. Steeds als er eentje bij kwam werd er een proef gedaan en bleef er weer een over.

Dit seizoen is compleet anders en het is, voor mij althans, enorm verwarrend. Sowieso twee afleveringen per week en dan die vier verschillende eilanden.

Ik snap er niet veel meer van.
Dankjewel! :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201902444
Die 2 gingers voegen ook niks toe.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201902555
Er is zeker geen manier om alle seizoenen te kunnen kijken?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 oktober 2021 @ 21:19:19 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201902604
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:15 schreef Redbullkid het volgende:
Er is zeker geen manier om alle seizoenen te kunnen kijken?
YouTube staan veel oudere seizoenen in brakke kwaliteit dat wel. Videoland staat oa het seizoen met alleen maar onbekenden op die erg leuk is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201903476
In de preview (net op RTL4) van de uitzending van donderdag is de gedekte tafel voor het samensmeltingsdiner van afvallerseiland en tweedekanseiland te zien met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
couverts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd of de winnaar van hun samensmeltingsproef daarna samen met Jan op 1 winnaarseiland komt, of dat er eerst nog 2 winnaarseilanden zullen zijn.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:33:23 #270
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_201903794
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
In de preview (net op RTL4) van de uitzending van donderdag is de gedekte tafel voor het samensmeltingsdiner van afvallerseiland en tweedekanseiland te zien met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
couverts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd of de winnaar van hun samensmeltingsproef daarna samen met Jan op 1 winnaarseiland komt, of dat er eerst nog 2 winnaarseilanden zullen zijn.
Rob f*cking Geus is in tha game. _O-
pi_201905474
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:05 schreef superniger het volgende:
Die 2 gingers voegen ook niks toe.
Niet haten op Rene :(
pi_201905490
Ben benieuwd of winnaarseiland nu wel een groot voordeel is. Het verzwakt je positie in de groep dus hoop dat er dan in ieder geval genoeg eten is zodat je fysiek niet verzwakt. Dat was toen een seizoen echt oneerlijk voor mijn gevoel. Zit je daar... alleen, zonder eten, zonder team.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:25:06 #273
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201905926
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
In de preview (net op RTL4) van de uitzending van donderdag is de gedekte tafel voor het samensmeltingsdiner van afvallerseiland en tweedekanseiland te zien met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
couverts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd of de winnaar van hun samensmeltingsproef daarna samen met Jan op 1 winnaarseiland komt, of dat er eerst nog 2 winnaarseilanden zullen zijn.
Ben benieuwd hoe ze de 2 kampen gaan doen. Is het dan weer 2 kampen tegen elkaar of is het zo dat je je plek op het "bandana eiland" kunt winnen of verliezen als eerste of laatste in een proef? Al zit je dan ook weer met eilandraden.. Ik vind dit seizoen aan de ene kant interessant met de nieuwe twists maar het zijn er zoveel dat het chaotisch geworden is.

Ik gok dat er 1 winnaarseiland is, ze brachten de opmerking van Jan over dat hij liever niet alleen wilde zijn zo duidelijk in beeld. Al kan dat natuurlijk ook betekenen dat hij alleen zal zijn. Maar toch :+

Ja, dit seizoen is té chaotisch.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:52:39 #274
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201906146
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:15 schreef Redbullkid het volgende:
Er is zeker geen manier om alle seizoenen te kunnen kijken?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:23:42 #275
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201907089
Jangod.
pi_201907421
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:15 schreef Redbullkid het volgende:
Er is zeker geen manier om alle seizoenen te kunnen kijken?
Via Spotnet staan alle seizoenen vanaf 2000 er, kreeg deze tip ook zelf door hier via Fok. Moet het allemaal nog uitzoeken hoe het werkt want je moet ietsje betalen volgens mij om ze van die server te kunnen downloaden. Staan overigens nog veel meer programmas blijkbaar en belangrijk in hoge kwaliteit.

Overigens is dit seizoen wel chaotisch, heb het zojuist de zondag aflevering teruggekeken, MAAR ben ik hier een van de weinige die het juist ook wel weer erg leuk vindt? Ik kijk al 10 jaar en ik betrap me erop dat dit seizoen een van de weinige keren is dat ik gewoon totaal niet weet wat er de volgende aflevering gaat gebeuren, en ik moet zeggen dat dat me erg goed bevalt :) Normaal is het elk jaar wel weer hetzelfde, twee kampen en halverwege worden die samengevoegd, soms nog met de winnaar van loser eiland en soms niet. Dit seizoen heb ik echt elke aflevering geen idee, en het is redelijk eerlijk voor alle deelnemers vind ik. Als je echt sterk bent dan heb je op welk eiland ook gewoon een zekerheidje dat je veilig bent, alleen het aandeel van afvallerseiland is dit seizoen misschien heel groot, als je dit seizoen was weggestemd had je gewoon van alle jaren de grootste kans het te overleven tot en met het samensmeltingsdiner. Maar elk seizoen heb je wel zoiets, dus niet enorm storend vind ik het.
We gaan zien wat er donderdag gaat gebeuren, ik heb weer geen enkel idee en ik hoop en vermoed dat de eerste 4 van de proef bij het bandana eiland komen en de laatste 4 bij de laatste 4 van de proef van zondag die dan op een soort nieuw tweedekanseiland terechtkomen waaruit ze zich terug moeten vechten.

[ Bericht 48% gewijzigd door Eagles89 op 26-10-2021 12:05:04 ]
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:05:49 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201907501
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:05 schreef superniger het volgende:
Die 2 gingers voegen ook niks toe.
Dat vind ik juist 2 van de lukste kandidaten. Zeker Rene.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:08:08 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201907527
quote:
19s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, wat is er allemaal gebeurd :D

Ergens wel goed dat John eruit is. Die heeft op het eiland weinig gedaan, al heeft hij zijn proeven wel netjes gewonnen telkens. Zowel een fysieke als een puzzel.

Jan is de terechte winnaar op dit moment. Hoop niet dat ze hem de hele tijd op een apart eiland houden. Dat is niet goed voor zijn positie in het team.
Rob had t goed verwoord met z'n mantelzorg.
Of t nou een act is, of dat hij daadwerkelijk qua survivallen niets kan of wil.... linksom rechtsom bloedirritant op zo'n eiland lijkt me. Ja hij heeft idd 2 proeven gewonnen, dat is iets. Maar buiten die 2 proieven om doet ie he-le-maal niets. Niets anders dan mopperen, anderen commanderen en slapen.

Ik twijfel wel of t een act is. Zijn vorm van humor misschien. Maar ik had na 3 dagen gezegd: ajsd je niet mee vist, bouwt, zoekt... dan eet je maar niks, dikke doei! :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201907645
Vind het maar een vaag gedoe rondom de samensmelting, wat blijkbaar geen samensmelting is, en het diner waar vrijwel iedereen aan mee eet.

Slecht seizoen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:28:19 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201907719
Zondag iedereen zonder bandana naar huis sturen en dan met de anderen verder. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:49:23 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201907982
Ik vind t extreem verwarrend. Dat kunnen ze dan verrassend noemen, maar ik vind t chaos en willekeur. Eerst gingen afvallers samen weg naar 2e kans eiland, toen moesten ze battelen op afvallerds eiland (na een x aantal afvallers, ook redelijk oneerlijk voor de latere afvallers), dan moet die weer tegen die afvallers eiland of 2e kans of wel of niet een bandana en dan valt er hier 1 af en daar weer 1 en die is permanent en die andere tijdelijk en..............

Hou op met me :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:07:15 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201908691
Ik snap niet waarom mensen het oneerlijk vonden dat de nieuwe afvallers tegen elkaar moesten strijden.

Rob en John moesten in het begin net zo goed battlen voor een plekje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201909592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:21 schreef viceversa het volgende:
Vind het maar een vaag gedoe rondom de samensmelting, wat blijkbaar geen samensmelting is, en het diner waar vrijwel iedereen aan mee eet.

Slecht seizoen.
Beetje de deelnemers in de waan laten. Is juist lache toch.
pi_201909665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik twijfel wel of t een act is. Zijn vorm van humor misschien. Maar ik had na 3 dagen gezegd: ajsd je niet mee vist, bouwt, zoekt... dan eet je maar niks, dikke doei! :W
Denk gewoon dat het een luie negative zak is. Beter hadden ze hem daar de zee in geduwd, want zingen kan 'ie ook al niet :{w
afspraak tandarts verzetten
pi_201909694
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef Document1 het volgende:
Loiza heeft er alleen maar haters bijgekregen volgens mij. _O-
Zit ze er nog in?
afspraak tandarts verzetten
pi_201909721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:24 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Beetje de deelnemers in de waan laten. Is juist lache toch.
Zou het wel grappig vinden als de finalisten (van voorheen kamp Noord/Zuid) pas in de finale erachter komen dat er nog een tweede parallelle expeditie heeft gelopen.
pi_201910748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Zit ze er nog in?
Ja ;(
pi_201918579
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:57 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Via Spotnet staan alle seizoenen vanaf 2000 er, kreeg deze tip ook zelf door hier via Fok. Moet het allemaal nog uitzoeken hoe het werkt want je moet ietsje betalen volgens mij om ze van die server te kunnen downloaden. Staan overigens nog veel meer programmas blijkbaar en belangrijk in hoge kwaliteit.

Overigens is dit seizoen wel chaotisch, heb het zojuist de zondag aflevering teruggekeken, MAAR ben ik hier een van de weinige die het juist ook wel weer erg leuk vindt? Ik kijk al 10 jaar en ik betrap me erop dat dit seizoen een van de weinige keren is dat ik gewoon totaal niet weet wat er de volgende aflevering gaat gebeuren, en ik moet zeggen dat dat me erg goed bevalt :) Normaal is het elk jaar wel weer hetzelfde, twee kampen en halverwege worden die samengevoegd, soms nog met de winnaar van loser eiland en soms niet. Dit seizoen heb ik echt elke aflevering geen idee, en het is redelijk eerlijk voor alle deelnemers vind ik. Als je echt sterk bent dan heb je op welk eiland ook gewoon een zekerheidje dat je veilig bent, alleen het aandeel van afvallerseiland is dit seizoen misschien heel groot, als je dit seizoen was weggestemd had je gewoon van alle jaren de grootste kans het te overleven tot en met het samensmeltingsdiner. Maar elk seizoen heb je wel zoiets, dus niet enorm storend vind ik het.
We gaan zien wat er donderdag gaat gebeuren, ik heb weer geen enkel idee en ik hoop en vermoed dat de eerste 4 van de proef bij het bandana eiland komen en de laatste 4 bij de laatste 4 van de proef van zondag die dan op een soort nieuw tweedekanseiland terechtkomen waaruit ze zich terug moeten vechten.
Ik vind het ook leuk hoor! Heb ook (bijna) alle seizoenen gezien en dit is weer eens iets anders.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_201920434
Het seizoen doet mij vooralsnog meer hier aan denken:
pi_201924280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Zou het wel grappig vinden als de finalisten (van voorheen kamp Noord/Zuid) pas in de finale erachter komen dat er nog een tweede parallelle expeditie heeft gelopen.
Daar hoop ik ook op
  donderdag 28 oktober 2021 @ 01:03:41 #291
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_201927192
Ik vind sowieso Robinson leuker als er geen BNners in zitten, maar dit chaos seizoen heeft wel wat.
Schapen zijn relax.
pi_201935091
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:16:49 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201935141
Oh ja, goede kick, anders zou ik het vergeten. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 20:29:06 #294
18653 crew  D.
pi_201935309
Voor hen die afgelopen zondag gekeken hebben; Max had gewonnen :P
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:29:24 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201935314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:29 schreef D. het volgende:
Voor hen die afgelopen zondag gekeken hebben; Max had gewonnen :P
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:29:42 #296
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201935318
Janine had goed nieuws, dus dat is fijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 20:29:55 #297
18653 crew  D.
pi_201935326
@Prisha, kom dan!
pi_201935335
Shanti wie?
SOONY
pi_201935341
Ludo heeft een kale plek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 20:31:44 #300
18653 crew  D.
pi_201935344
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:31 schreef superniger het volgende:
Ludo heeft een kale plek.
Hij heeft ook behaarde plekken :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')