abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_201850272
NIH geeft toe dat Fauci heeft gelogen over het financieren van Wuhan gain-of-function experimenten

Een volle twee jaar nadat Wuhan de Militaire Wereldspelen van 2019 organiseerde, die door de Republikeinen van het House of Foreign Affairs werden geidentificeerd als een van de eerste superspreader-evenementen van de nieuwe coronaviruspandemie, heeft een topambtenaar van de National Institutes of Health toegegeven dat, in tegenstelling tot de herhaalde beweringen van Dr. Anthony Fauci, de NIH inderdaad zeer gevaarlijk gain-of-function-onderzoek (eufenisme voor biowapen-onderzoek) naar door vleermuizen overgedragen coronavirussen in het Wuhan Institute of Virology heeft gefinancierd.

In een brief aan de Republikein James Comer uit Kentucky, het hoogste lid van het House Oversight Committee, gaf Lawrence A. Tabak van de NIH toe dat "uit een overvloed aan voorzichtigheid", (na twee jaar van externe verontwaardiging over de mogelijkheid van de lablekhypothese), het hoogste medische onderzoeksbureau van het land een aanvullende analyse uitvoerde van hoe de door Fauci en vrienden geautoriseerde fondsen werden gebruikt door EcoHealth Alliance, de in New York City gevestigde non-profitorganisatie onder leiding van frequent WIV-medewerker Peter Daszak.

https://www.msn.com/en-us(...)periments/ar-AAPLZIe

twitter

Wie van jullie vertrouwt Fauci nog? Ik zie hier mensen op dit forum die van alles proberen af te schuiven op mensen die het vaccin nog niet hebben gehaald, maar wie zijn er echt verantwoordelijk voor alle ellende?

We hadden tien jaar terug 1000 meer IC-bedden en die zijn wegbezuinigd door Rutte en co. Dat terwijl de afgelopen 5 jaar de ICs ook continu vol lagen. En dan heeft de WHO de afgelopen 10 jaar ook nog regelmatig gewaarschuwd voor pandemien na onder andere de vogelgriep, Mexicaanse griep, Ebola en MERS. En met deze gegevens bezuinigen wij 1000 IC-bedden weg???

En dan heb je ook nog een clown als Fauci die dit zegt:

Fauci once argued for risky viral experiments — even if they can lead to pandemic

https://nypost.com/2021/0(...)he-risk-of-pandemic/

Dus de biowapen-experimenten zijn het waard, ook al kunnen ze leiden tot een pandemie, aldus Fauci. Wanneer gaan mensen inzien dat het hoofdprobleem in deze crisis niet de "ongehoorzamen" zijn, maar dat het probleem vooral ligt bij een deel van onze zogenaamde leiders?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201850384
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

:D
Dit ja _O-

En ja, ik vertrouw Fauci. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik hem niet zou kunnen vertrouwen.
Water towers can fly! :D
pi_201850425
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja _O-

En ja, ik vertrouw Fauci. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik hem niet zou kunnen vertrouwen.
Als jij dat zegt, is het duidelijk dat fauci dus compleet onbetrouwbaar is.

Toch wel handig als je weet bij wie we altijd het tegenovergestelde moeten denken.
pi_201850559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Als jij dat zegt, is het duidelijk dat fauci dus compleet onbetrouwbaar is.

Toch wel handig als je weet bij wie we altijd het tegenovergestelde moeten denken.
Waarom is Fauci onbetrouwbaar dan? Ik heb nog geen bewijs gezien. Enkel uit hun verband getrokken uitspraken.
pi_201850575
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja _O-

Liegen over zaken is geen reden voor jou om iemand te wantrouwen....

Honk Honk!
pi_201850663
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Liegen over zaken is geen reden voor jou om iemand te wantrouwen....

Honk Honk!
Een nogal dubieuze bron ( https://mediabiasfactcheck.com/washington-examiner/ ) roept dat hij liegt. Dat is voor mij geen reden om een gerespecteerd wetenschapper te wantrouwen. Komt eens met wat beters.
pi_201850717
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een nogal dubieuze bron ( https://mediabiasfactcheck.com/washington-examiner/ ) roept dat hij liegt. Dat is voor mij geen reden om een gerespecteerd wetenschapper te wantrouwen. Komt eens met wat beters.
En daar gaan we weer voor de duizendste keer. Starhopper die niet verder kan kijken dan zijn/haar eigen neus lang is. Het artikel gaat over de officile brief die gestuurd is door de NIH (National Institutes of Health). Lees in het vervolg even normaal de OP door:

pi_201850828
Dat hij het verzwegen heeft is misschien niet zo netjes.

Maar er is geen enkel bewijs dat dit biowapen is :') Bijelkaar rapen van allemaal onzin.
pi_201850829
Misschien wat minder snuiven?
pi_201850908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Alweer :?
Ja nu je het zegt. Dat Amerika onderzoeken in Wuhan financieel steunt was al eerder bekend inderdaad. Kan alleen het topic zo 1,2,3 niet meer vinden
pi_201850952
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:06 schreef Zwansen het volgende:
Wie betaalt TS voor dit soort topic-diarree?
Ik vermoed de Russische overheid.
pi_201850962
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:23 schreef Starhopper het volgende:
Dat hij het verzwegen heeft is misschien niet zo netjes.

Maar er is geen enkel bewijs dat dit biowapen is :') Bijelkaar rapen van allemaal onzin.

Gain-of-funcion is een ander woord voor biowapen-onderzoek |:(
pi_201850989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Gain-of-funcion is een ander woord voor biowapen-onderzoek |:(
Nee. Zoek maar eens op wat dat is zou ik zeggen.

Ik help je even: https://en.wikipedia.org/wiki/Gain-of-function_research
pi_201851112
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Zoek maar eens op wat dat is zou ik zeggen.

Ik help je even: https://en.wikipedia.org/wiki/Gain-of-function_research
Zelfs de oprichter van Wikipedia zegt dat Wikipedia linkse propaganda is. Wegwezen dus met dit soort waardeloze bronnen.
pi_201851160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Zelfs de oprichter van Wikipedia zegt dat Wikipedia linkse propaganda is. Wegwezen dus met dit soort waardeloze bronnen.
Het heeft niets met biowapens te maken:

quote:
Ook werd in het lab in Wuhan gain of function-onderzoek gedaan. Daarbij brengen onderzoekers mutaties aan in virussen om te kijken of virussen daarvan virulenter of besmettelijker worden. Op die manier ben je de natuurlijke evolutie dus eigenlijk een stapje voor en weet je hoe je het virus beter kunt bestrijden en of je je er berhaupt zorgen over moet maken. Snijder: "Dat onderzoek wordt op veel plekken gedaan en moet aan strenge eisen voldoen. Vaker zie je echter juist een loss of function als je mutaties aanbrengt."
https://nos.nl/artikel/23(...)-corona-weer-opduikt
pi_201851232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Oh? Waar zegt ie dat? Mijn ervaring is anders namelijk,
pi_201851271
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het heeft niets met biowapens te maken:
[..]

Mooie woordspelletjes.
pi_201851286
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Mooie woordspelletjes.
:|W
pi_201851308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:43 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Oh? Waar zegt ie dat? Mijn ervaring is anders namelijk,

You can’t cite the Daily Mail at all. You can’t cite Fox News on socio-political issues either. It’s banned. So what does that mean? It means that if a controversy does not appear in the mainstream centre-Left media, then it’s not going to appear on Wikipedia.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:54:37 #20
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201851497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:36 schreef [url=https://forum.fok.nl/[quote]0s.gif [b]Op donderdag 21 oktober 2021 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

You can’t cite the Daily Mail at all. You can’t cite Fox News on socio-political issues either. It’s banned. So what does that mean? It means that if a controversy does not appear in the mainstream centre-Left media, then it’s not going to appear on Wikipedia.
quote:
Dit is niet de oprichter, deze man is ook al 16 jaar weg bij Wikipedia en allesbehalve objectief. Daarbij zegt hij helemaal niet dat het linkse propaganda is.
Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef n3z het volgende: Nee. Ik vindt immigranten niet erg, maar aub alleen hoogopgeleide.
pi_201851672
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]
[..]
Dit is niet de oprichter, deze man is ook al 16 jaar weg bij Wikipedia en allesbehalve objectief. Daarbij zegt hij helemaal niet dat het linkse propaganda is.
Wikipedia co-founder says site is now ‘propaganda’ for left-leaning ‘establishment’

Wikipedia co-founder Larry Sanger has warned that the website can no longer be trusted — insisting it is now just “propaganda” for the left-leaning “establishment.”

Sanger told UnHerd’s Lockdown TV Wednesday that he started the “encyclopedia of opinion” in 2001 purely on the basis it would offer true neutrality and offer “multiple points of view” on “hot button issues.”

Now, he insisted, conservative voices are “sternly warned if not kicked out” if they try to add a different take on establishment views — which Sanger deemed “propaganda.”

https://nypost.com/2021/0(...)aning-establishment/

En nu weer on-topic graag.
pi_201851763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wikipedia co-founder says site is now ‘propaganda’ for left-leaning ‘establishment’

Wikipedia co-founder Larry Sanger has warned that the website can no longer be trusted — insisting it is now just “propaganda” for the left-leaning “establishment.”

Sanger told UnHerd’s Lockdown TV Wednesday that he started the “encyclopedia of opinion” in 2001 purely on the basis it would offer true neutrality and offer “multiple points of view” on “hot button issues.”

Now, he insisted, conservative voices are “sternly warned if not kicked out” if they try to add a different take on establishment views — which Sanger deemed “propaganda.”

Goede bron weer:
Overall we rate the New York Post on the far end of Right-Center Biased due to story selection that typically favors the Right and Mixed (borderline questionable) for factual reporting based on several failed fact checks.

En dan klagen over Wikipedia :')
  donderdag 21 oktober 2021 @ 21:10:59 #23
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201851814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Volgens de ‘echte’ oprichter (Jimmy Wales) is deze man niet eens een oprichter van Wikipedia, maar gewoon een medewerker. Daarnaast is hij al sinds 2006 weg bij Wikipedia en is deze man ook allesbehalve objectief.

Ik zie dat deze man elke zoveel maanden weer in het nieuws komt om Wikipedia zwart te maken. :')
Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef n3z het volgende: Nee. Ik vindt immigranten niet erg, maar aub alleen hoogopgeleide.
pi_201851906
quote:
16s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Goede bron weer:
Overall we rate the New York Post on the far end of Right-Center Biased due to story selection that typically favors the Right and Mixed (borderline questionable) for factual reporting based on several failed fact checks.

En dan klagen over Wikipedia :')
Hij zegt dat in een interview en dat kun je voor jezelf natrekken. Je bent nu expres dit topic aan het verzieken.

Vanaf nu weer ontopic.
pi_201851921
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Volgens de ‘echte’ oprichter (Jimmy Wales) is deze man niet eens een oprichter van Wikipedia, maar gewoon een medewerker. Daarnaast is hij al sinds 2006 weg bij Wikipedia en is deze man ook allesbehalve objectief.

Ik zie dat deze man elke zoveel maanden weer in het nieuws komt om Wikipedia zwart te maken. :')
Okay, nou dan is Wikipedia geen linkse propaganda meer :')

Nu weer ontopic.
pi_201851979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie van jullie vertrouwt Fauci nog?
Laten we het effe afwachten of het klopt. Trump heeft aan het eind van zijn termijn heel wat Trump adepten over verschillende overheidsinstanties verspreid nadat hij het hooggerechtshof vol met conservatieven heeft gegooid. De Republikeinen zijn zeer vals over Fauci nadat ze verloren hebben, hetzelfde geldt voor de Democraten die zeer vals zijn over Jerome Powell die ze proberen te slachtofferen voor de hoge inflatie.

Al met al een en al machtspolitiek voor november 2022 :)
pi_201859129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik lees daar alleen maar uit dat een paar rechtse media als niet heel erg betrouwbaar worden afgeschilderd. Dat is iets anders dan alle politiek rechts georinteerde media. Ik verwacht dat uitgesproken linkse propaganda media ook niet erg vaak gelinkt zullen worden maar mogelijk is dat minder opvallend omdat die er gewoon wat minder vaak aangehaald zullen worden.
pi_201863963
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')