abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:12:17 #1
37938 krissie
life is just the way it is
pi_8201606
soms heb ik van die enorme vreetbuien en vreet ik me misselijk

wat is daar nou tegen te doen???????

HELP!!!!!!

krissy
pi_8201630
Trek in zoetigheid of hartigheid?
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:15:10 #3
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8201650
door eten totdat je het uitkotst
pi_8201659
wat eet je dan ?
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:17:45 #5
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8201689
Als je weer zo'n bui hebt gewoon een fles(je) water mee zuilen, t is meestal gewoon dat je iets binnen wilt krijgen (geen puberale opmerkingen graag! ) .. uit verveling
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:17:51 #6
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_8201691
"Gewoon" niet kopen...
pi_8201700
je eten over de hele dag verspreiden, dus meerder kleine maaltijden per dag.
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_8201712
kauwgom, doosje tic tac die je door de hele dag heen mag opeten, appel, peer, mandarijn, banaan (en alle andere fruitsoorten )
Er is genoeg om op te kauwen en om het toch gezond te houden.

En inderdaad... steeds als je de behoefte hebt eerst veel water drinken!

pi_8201718
kleiner koelkast + voorraad kast nemen
en de auto ver weg parkeren
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:19:28 #10
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8201719
Lekkere magere dingen vreten zodat je kunt vreten zonder schuldgevoel. Bij mij gaat de vreetbui dan vanzelf over omdat ik me niet schulding hoeft te voelen. Ik heb altijd een paar pakken joghurt, appelringen, rijstkoeken en banaan klaarliggen!

Als je vette dingen vreet dan voel je je meteen weer schuldig en krijg je zo'n gevoel van "het maakt nu toch niet meer uit" en húp, daar mik je weer een snicker naar binnen!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_8201725
Tandenpoetsen ofzo, dat helpt heel goed, dan heb je echt geen honger meer met zon chemische smaak in je bek.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:19:54 #12
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8201726
Ik ben het nu ook aan het probeeren ik heb vanochtend nog niet gegeten dus (was toch al bij de super) fftjes 1 broodje gehaald en een flesje hero multivrucht gekocht. Verder heb ik me voorgenomen om vandaag niets te eten
pi_8201751
Je mond dicht houden ..... Lullig natuurlijk maar tis eigenlijk wel zo. Zelf moet ik een paar kilo kwijt, wil dat zo snel mogelijk, haat afvallen, dus eet zo min mogelijk. Heb een chocaladeverslaving ... nou ja, dat zegt "men". Bij tijd en wijle krijg ik wat jij ook ervaart, de onweerstaanbare drang om iets te eten. Meestal rond 16:00 uur. Ik neem dan een bouillon ("opkikker") Geeft een beetje lucht tot het avondeten. Karakter, daar komt het eigenlijk op neer. Wees sterk, zo lang er geen pistool op je is gericht maak je zelf uit wat je in je mond stopt.
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:22:18 #14
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_8201758
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:12 schreef krissie het volgende:
soms heb ik van die enorme vreetbuien en vreet ik me misselijk

wat is daar nou tegen te doen???????

HELP!!!!!!

minder blowen misschien..
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:24:08 #15
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8201782
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:21 schreef bellingerII het volgende:
Je mond dicht houden ..... Lullig natuurlijk maar tis eigenlijk wel zo. Zelf moet ik een paar kilo kwijt, wil dat zo snel mogelijk, haat afvallen, dus eet zo min mogelijk. Heb een chocaladeverslaving ... nou ja, dat zegt "men". Bij tijd en wijle krijg ik wat jij ook ervaart, de onweerstaanbare drang om iets te eten. Meestal rond 16:00 uur. Ik neem dan een bouillon ("opkikker") Geeft een beetje lucht tot het avondeten. Karakter, daar komt het eigenlijk op neer. Wees sterk, zo lang er geen pistool op je is gericht maak je zelf uit wat je in je mond stopt.
Ik ken dat ik probeer ook wat af te vallen en heb soms ook weleens zo van hmmz dat ziet er lekker uit,maar dan probeer ik aan iets anders te denke of ik pak een flesje (van dat spa water) en dan is het over. maar is dat spa water nou beter als gewonen water ??
pi_8201789
Voor de mensen die willen afvallen en tips/hulp nodig hebben. Kijk eens in de Fok Dieetclub topics.
Daar hebben veel mensen raad en helpen elkaar.

Verder raad ik je nog aan om goed te ontbijten. Dan zit je goed vol tot de lunch. Dan nog een keer goed eten en zorgen dat je een heerlijk avondmaaltje hebt. Dan hou je jezelf beter in omdat je dan ook weer lekker mag eten.

vrijdag 31 januari 2003 @ 12:26:18 #17
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8201808
uitzoeken waarom je dat doet, verveling, frustratie, onverwerkt verdriet kunnen bijv. oorzaken zijn

ook even serieus naar kijken hoe ernstig het is, ik hoor weleens mensen die een "zogenaamde"
vreetbui hebben gehad en dan hebben ze één zak chips en een pak koekjes ofzo op

kun je best ook een vreetbui noemen, maar is redelijk normaal als je zoiets af en toe hebt
een echte vreetbui die zorgwekkend is en waar je serieus wat mee moet doen is als je in
één maaltijd boven de 10000 kcalorieën komt en nauwelijks meer bewust van bent wat je eet

dat je eet omdat je van jezelf moet eten, dat je niet eens meer geeft om wat het is, maar
toch naar binnen blijft proppen. Als je dat bedoelt met vreetbui ga dan eens kritisch naar
het hoe en waarom kijken. Lukt je dat niet, zoek dan hulp, vreetbuien kunnen behoorlijk funest zijn

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_8201853
Idd minder blowen (geintje)

Pakje kauwgun, en idd flesje water overdag helpen aardig goed moet ik zeggen.

* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_8201858
Vreetbuien hebben meestal een emotionele reden. Onzekerheid, depressie etc kunnen je naar de snoeppot laten grijpen.
Los eerst die problemen op, dat is de enige mogelijkheid.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:31:31 #20
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8201866
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:21 schreef bellingerII het volgende:
...Karakter, daar komt het eigenlijk op neer. Wees sterk, zo lang er geen pistool op je is gericht maak je zelf uit wat je in je mond stopt.....
Mensen met vreetbuien hebben dus geen (sterk) karakter volgens jou?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_8201874
quote:
minder blowen misschien..
You read my mind .. .

maare .. ontopic : ik heb zelf ooit veel baat gehad met homeopatie. . mischien zit daar ook wat voor jou bij . . .

Religion : Mankind's worst invention !
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:32:06 #22
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8201879
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Idd minder blowen (geintje)

Pakje kauwgun, en idd flesje water overdag helpen aardig goed moet ik zeggen.

Maar is zoals ik net al zei zo'n flesje spa (water met bubbels) nou beter als gewoon kraan water ??
pi_8201882
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:24 schreef Kleintje het volgende:

Verder raad ik je nog aan om goed te ontbijten. Dan zit je goed vol tot de lunch. Dan nog een keer goed eten en zorgen dat je een heerlijk avondmaaltje hebt. Dan hou je jezelf beter in omdat je dan ook weer lekker mag eten.

Zo kleintje .... met drie goeie maaltijden per dag val je niet veel af denk ik? Of gaat het om de samenstelling? Dat zal het zijn. Zelf doe ik het met twee koffie (ontbijt), vier crackers, licht beleg (lunch) appeltje (tussendoor) en een normaal diner. Dat alles aangevuld met emmers water en ook koffie. Op goeie dagen (met veel beweging dus) levert het een reductie van 1 pond op.
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:35:38 #24
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_8201922
Nicotine-pleisters...oh nee da's tegen roken..sorry...
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:37:12 #25
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8201942
3 Hele goede maaltijden eten, veel water of thee drinken, en als je dan toch nog trek hebt fruit als tussendoortje (maar proberen niet teveel in eens)
Zowiezo tussen twee maaltijden door een klein tussendoortje nemen (bijv een koekje bij de koffie tussen ontbijt en lunch oid)
Dan lijkt het me sterk dat je nog veel trek overhoudt..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')