wat is daar nou tegen te doen???????
HELP!!!!!!
En inderdaad... steeds als je de behoefte hebt eerst veel water drinken!
Als je vette dingen vreet dan voel je je meteen weer schuldig en krijg je zo'n gevoel van "het maakt nu toch niet meer uit" en húp, daar mik je weer een snicker naar binnen!
quote:minder blowen misschien..
Op vrijdag 31 januari 2003 12:12 schreef krissie het volgende:
soms heb ik van die enorme vreetbuien en vreet ik me misselijkwat is daar nou tegen te doen???????
HELP!!!!!!
quote:Ik ken dat ik probeer ook wat af te vallen en heb soms ook weleens zo van hmmz dat ziet er lekker uit,maar dan probeer ik aan iets anders te denke of ik pak een flesje (van dat spa water) en dan is het over. maar is dat spa water nou beter als gewonen water ??
Op vrijdag 31 januari 2003 12:21 schreef bellingerII het volgende:
Je mond dicht houden ..... Lullig natuurlijk maar tis eigenlijk wel zo. Zelf moet ik een paar kilo kwijt, wil dat zo snel mogelijk, haat afvallen, dus eet zo min mogelijk. Heb een chocaladeverslaving ... nou ja, dat zegt "men". Bij tijd en wijle krijg ik wat jij ook ervaart, de onweerstaanbare drang om iets te eten. Meestal rond 16:00 uur. Ik neem dan een bouillon ("opkikker") Geeft een beetje lucht tot het avondeten. Karakter, daar komt het eigenlijk op neer. Wees sterk, zo lang er geen pistool op je is gericht maak je zelf uit wat je in je mond stopt.
Verder raad ik je nog aan om goed te ontbijten. Dan zit je goed vol tot de lunch. Dan nog een keer goed eten en zorgen dat je een heerlijk avondmaaltje hebt. Dan hou je jezelf beter in omdat je dan ook weer lekker mag eten.
ook even serieus naar kijken hoe ernstig het is, ik hoor weleens mensen die een "zogenaamde"
vreetbui hebben gehad en dan hebben ze één zak chips en een pak koekjes ofzo op
kun je best ook een vreetbui noemen, maar is redelijk normaal als je zoiets af en toe hebt
een echte vreetbui die zorgwekkend is en waar je serieus wat mee moet doen is als je in
één maaltijd boven de 10000 kcalorieën komt en nauwelijks meer bewust van bent wat je eet
dat je eet omdat je van jezelf moet eten, dat je niet eens meer geeft om wat het is, maar
toch naar binnen blijft proppen. Als je dat bedoelt met vreetbui ga dan eens kritisch naar
het hoe en waarom kijken. Lukt je dat niet, zoek dan hulp, vreetbuien kunnen behoorlijk funest zijn
Pakje kauwgun, en idd flesje water overdag helpen aardig goed moet ik zeggen.
quote:Mensen met vreetbuien hebben dus geen (sterk) karakter volgens jou?
Op vrijdag 31 januari 2003 12:21 schreef bellingerII het volgende:
...Karakter, daar komt het eigenlijk op neer. Wees sterk, zo lang er geen pistool op je is gericht maak je zelf uit wat je in je mond stopt.....
quote:You read my mind .. .
minder blowen misschien..
maare .. ontopic : ik heb zelf ooit veel baat gehad met homeopatie. . mischien zit daar ook wat voor jou bij . . .
quote:Maar is zoals ik net al zei zo'n flesje spa (water met bubbels) nou beter als gewoon kraan water ??
Op vrijdag 31 januari 2003 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Idd minder blowen(geintje)
Pakje kauwgun, en idd flesje water overdag helpen aardig goed moet ik zeggen.
quote:Zo kleintje .... met drie goeie maaltijden per dag val je niet veel af denk ik? Of gaat het om de samenstelling? Dat zal het zijn. Zelf doe ik het met twee koffie (ontbijt), vier crackers, licht beleg (lunch) appeltje (tussendoor) en een normaal diner. Dat alles aangevuld met emmers water en ook koffie. Op goeie dagen (met veel beweging dus) levert het een reductie van 1 pond op.
Op vrijdag 31 januari 2003 12:24 schreef Kleintje het volgende:Verder raad ik je nog aan om goed te ontbijten. Dan zit je goed vol tot de lunch. Dan nog een keer goed eten en zorgen dat je een heerlijk avondmaaltje hebt. Dan hou je jezelf beter in omdat je dan ook weer lekker mag eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |