SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
beetje aromat met erwten en t komt goedquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
bearnaissaus... haat ik... vooral met lego erin
Tikt wel leuk aan met airmiles.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor 1.889 getankt
Toen ik nog een tankpas had, deed ik hetzelfde.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik tank altijd vol en typ mijn nummer in, schijt aan wat het kost.
Slecht hè?
daar breng je zelfs een olifantenkeutel mee op smaakquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje aromat met erwten en t komt goed
Vind jij mij daarom zo aardig?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele ziel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof daar truffel inzit, dat is petroleumquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb truffelmayo uit een potje
Uitstraling heeft een huisvarken dat hij aan de randen van Den Bosch naar verse truffels laat zoekenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Efteling heeft geen Feboquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft een huisvarken dat hij aan de randen van Den Bosch naar verse truffels laat zoeken
Al zitten er caviakeutels in... het smaakt lekkerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof daar truffel inzit, dat is petroleum
Neequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ama, kom op zeg ook eens iets interessants.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft een huisvarken dat hij aan de randen van Den Bosch naar verse truffels laat zoeken
Enige wat ik nooit doe is aan de snelweg tanken indien niet perse nodig.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog een tankpas had, deed ik hetzelfde.
Nu let ik alleen op de literprijs, maar eenmaal getankt: / care
Mayo uit een flesquote:
Kun je net zo goed een litertje benzine in je keelgat gieten na het tanken als de auto vol zit.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al zitten er caviakeutels in... het smaakt lekker
ik haal zo goed als alles uit potjes of zakjes, koken is echt iets uit hellquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Advocaat?quote:
Nietusquote:
Ik tank ook nooit aan de snelweg, maar dit tankstation is goedkoper dan die hier in het dorp. Wel een beetje gek.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enige wat ik nooit doe is aan de snelweg tanken indien niet perse nodig.
Tankpasauto boeit mij sowieso niet waar ik tank.
Ooit wel eens een leasert gehad waarbij je ook niet aan de snelweg mocht tanken. Dat is was soms toch best onhandig.
Vlammetje erachteraan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een litertje benzine in je keelgat gieten na het tanken als de auto vol zit.
@Dr_Flash pik je dit?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hatelijke dingen, flessen... doe gewoon normaal
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haal zo goed als alles uit potjes of zakjes, koken is echt iets uit hell
Oh?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
oh nee er werden medische handelingen uitgevoerd
Die koop ik nooit. Dus dat zou kunnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan toch. Oliehoorn zit ook in een fles.
Bij je kroket?quote:
Wie?quote:
Er zat een zuster aan mijn slangetje om het slangetje er uit te halen, huehuehue etc.quote:
Ik weet niet of ik dit antwoord wil lezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Doe jij ooit wel eens iets lekkers of leuks?
ja hoor, tripje disney hier, lego modelletje daarquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Doe jij ooit wel eens iets lekkers of leuks?
Viesmadquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Kijk, kijk, een ding om vloeistof in te bewaren zodat het er niet uitloopt en je het makkelijk kan schenken"...
Hou toch op man, aansteller... met je fles. OOoohh, goed zeg, dat je dat bedacht hebt... Patser.
sushi?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga binnenkort weer lekker uiteten
Belgisch merk. Beste mayo uit een potje.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die koop ik nooit. Dus dat zou kunnen.
[..]
Bij je kroket?
[..]
Wie?
Die kraam bij den Haag CS vond ik goed te eten(2 jaar terug)quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:11 schreef Haags het volgende:
Vanmiddag een oliebol en appelbeignet gehaald bij zo´n tentje die voor de Gamma stond. Doen we ook niet meer. Wat een ranzige meuk.
Zaanse uit een tubequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Belgisch merk. Beste mayo uit een potje.
Dat lijkt mij dan weer de hel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hoor, tripje disney hier, lego modelletje daar
Potjes, zelfde laken een pak...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind die bij het CS ook ranzige meuk verkopenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:11 schreef Haags het volgende:
Vanmiddag een oliebol en appelbeignet gehaald bij zo´n tentje die voor de Gamma stond. Doen we ook niet meer. Wat een ranzige meuk.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zonder appelsapzak de gang opquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zat een zuster aan mijn slangetje om het slangetje er uit te halen, huehuehue etc.
Ik las larpenquote:
Nog niet alles, heb nog 3 slangetjes met wondvocht drainagequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles eruit las ik? Wat een opluchting zal dat zijn!
Nee je kan het ook bestellenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet uit eten
Ik denk dat ik binnenkort weer een sopranos ga doenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder appelsapzak de gang op
Iemand omleggen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort weer een sopranos ga doen
Oh het Centraal Station?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die bij het CS ook ranzige meuk verkopen![]()
Bij de bakker zijn ze veel lekkerder (Victor Driessen)
Ik zal het eens proberen als ik het onthoud en tegen komquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ik kan hier alleen van die zure mayo krijgen.. dan is de zaanse wel goddelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb ik ook lang gehad, maar die smaak ging me tegenstaan.
NOORDZEEKRABquote:
Ah ok, in je buik? En heb je daar last van? Hoop wel dat je nu niet heel veel pijn gaat hebben nu de ruggenprik eruit is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet alles, heb nog 3 slangetjes met wondvocht drainage
De kraam zelf? Of wat er verkocht werd aan voer?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kraam bij den Haag CS vond ik goed te eten(2 jaar terug)
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh het Centraal Station?
Wat ik echt INTENS, DIEP HAAT TOT IN DE NEGENDE CIRKEL DER HEL?
Die ludieke piano's in de wachtruimte waar werkelijk ELKE HOBBYIST met drie lessen piano je moet en zal trakteren op een of andere verminking van Eincaudi c.q. Tiessen, met zo'n smoel van: "MOOI HE, EN WAT FIJN DAT IK DIT OM 8.00 'S OCHTENS DOE'.
HAAT... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Ja, in een groot cavia-pak.quote:
ik schuif wel aan voor het dessert :pquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NOORDZEEKRAB
kweepeer, texelse kaas, karwijzaad
LANGOUSTINE
vlierbloesem, limoen, codium
TARBOT
aardpeer, parmezaan, witte truffel
REEBOK RUG
beet, cherry, chanterelles
WAGYU
lavas, meloeskes, koriander
VEENBES
soufflé, chocolate, poppy
Je bent zelf een Inb4quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:13 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook een oliebol.
Inb4 je bent zelf een oliebol.
Ik vind die zure juist altijd erg lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik kan hier alleen van die zure mayo krijgen.. dan is de zaanse wel goddelijk
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De kraam zelf? Of wat er verkocht werd aan voer?
Dat eerste lijkt mij niet heel makkelijk verteerbaar.
Die heb ik ook, zo eentje van meer dan een meter hoog, echt nog nooit gebruikt ookquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou je met die achterlijke pepermolen van ze best kunnen doen
Ik eet allesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De kraam zelf? Of wat er verkocht werd aan voer?
Dat eerste lijkt mij niet heel makkelijk verteerbaar.
Ik vind die piano's juist leuk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh het Centraal Station?
Wat ik echt INTENS, DIEP HAAT TOT IN DE NEGENDE CIRKEL DER HEL?
Die ludieke piano's in de wachtruimte waar werkelijk ELKE HOBBYIST met drie lessen piano je moet en zal trakteren op een of andere verminking van Eincaudi c.q. Tiessen, met zo'n smoel van: "MOOI HE, EN WAT FIJN DAT IK DIT OM 8.00 'S OCHTENS DOE'.
HAAT... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Thomy vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik kan hier alleen van die zure mayo krijgen.. dan is de zaanse wel goddelijk
Van die drains niet, voel nu wel wat meer pijn in mijn buik nu de verdoving weg is maar nog niet heel ernstigquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, in je buik? En heb je daar last van? Hoop wel dat je nu niet heel veel pijn gaat hebben nu de ruggenprik eruit is.
Merk je niks van.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
beetje prikkelbaar de laatste tijd
Barbaarse wildequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik schuif wel aan voor het dessert :p
Waarom hebben mensen dit... Totaal onnodig en vooral ook echt mega onhandigquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ook, zo eentje van meer dan een meter hoog, echt nog nooit gebruikt ook
Hoe ziet het eruit?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die drains niet, voel nu wel wat meer pijn in mijn buik nu de verdoving weg is maar nog niet heel ernstig
Ik vind het ook wel leuk en gezelligquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind die piano's juist leuk.![]()
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk nooit zo vroeg hoor, maar ik kan er echt wel van genieten dat mensen op die piano's spelen. En vaak klinkt het wel goed.
Ok, ik duim iig dat het zo blijft of snel minder wordt. Euhm wat ik bedoel is dat ik hoop dat het niet erger wordt iig.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die drains niet, voel nu wel wat meer pijn in mijn buik nu de verdoving weg is maar nog niet heel ernstig
Dalfse mayo is lekkerder, zitten stukjes koeienuier tussenquote:
Hoop dat het zo blijft, fingers crossedquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
beetje prikkelbaar de laatste tijd
Stinkt zo naar boerderij.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dalfse mayo is lekkerder, zitten stukjes koeienuier tussen
Ik denk dat je hele bioculturen op die dingen kan kwekenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind die piano's juist leuk.![]()
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk nooit zo vroeg hoor, maar ik kan er echt wel van genieten dat mensen op die piano's spelen. En vaak klinkt het wel goed.
Ja maar jij en @-Shii- hebben zin in het levenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk en gezellig
Ja toen ik mijn reactie schreef dacht ik ook: hmm dit klinkt verkeerd, maar hij zal wel begrijpen wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik duim iig dat het zo blijft of snel minder wordt. Euhm wat ik bedoel is dat ik hoop dat het niet erger wordt iig.
Dolverliefd meisje vroeg, wat wil je hebben voor je verjaardag? en ik zei voor de gein "ja weet ik zo snel even niet, doe maar een peper en zoutstelletje" maar dat was een geintje, kwam ze aan met dat ding voor honderden euro's.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen dit... Totaal onnodig en vooral ook echt mega onhandig![]()
Ik zou een trap moeten pakken als ik ergens peper over zou willen malen
Van de operatiewonden zelf is niet zo heel veel te zien op een hele rits hechtingen na dan, maar lijkt ook goed te genezen en niet te lekken. Die drains is sowieso afwachten, begint wel wat lichter en transparanter te worden qua wondvocht en superveel is het ook weer niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ziet het eruit?
Goed aan het genezen al?
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar jij en @:-Shii- hebben zin in het leven
Klinkt goed. Hopelijk snel naar huisquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de operatiewonden zelf is niet zo heel veel te zien op een hele rits hechtingen na dan, maar lijkt ook goed te genezen en niet te lekken. Die drains is sowieso afwachten, begint wel wat lichter en transparanter te worden qua wondvocht en superveel is het ook weer niet.
Ja dat denk ik ook wel. Ik heb er zelf nog niet achter gezeten. Allereerst, omdat ik vind dat ik nog niet zo goed kan spelen en ook om de reden die jij noemt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je hele bioculturen op die dingen kan kweken
Ik denk dat als de drains eruit zijn en je hebt geen koorts en de twee afvalgaatjes werken dat je naar huis mag of niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de operatiewonden zelf is niet zo heel veel te zien op een hele rits hechtingen na dan, maar lijkt ook goed te genezen en niet te lekken. Die drains is sowieso afwachten, begint wel wat lichter en transparanter te worden qua wondvocht en superveel is het ook weer niet.
Kijken of ze me al beu zijn met mijn rondjes gewandelquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hopelijk snel naar huis
Doe je ook 30k stappen in het ziekenhuis per dag?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ze me al beu zijn met mijn rondjes gewandel
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar jij en @:-Shii- hebben zin in het leven
Hele sporen in de vloer gesletenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ze me al beu zijn met mijn rondjes gewandel
Kut cadeau op zich welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dolverliefd meisje vroeg, wat wil je hebben voor je verjaardag? en ik zei voor de gein "ja weet ik zo snel even niet, doe maar een peper en zoutstelletje" maar dat was een geintje, kwam ze aan met dat ding voor honderden euro's.
Mis je Dimmy?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee, niet mijn dag dit...
en dan komt er morgen nog een... genot
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om eens mee te nemen. Misschien vraagt ze er nog frietjes bij.
Komt het wel op neer ja, alleen zitten die drains er in de regel zo'n 5 dagen in dus eerder dan vrijdag zal het niet wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat als de drains eruit zijn en je hebt geen koorts en de twee afvalgaatjes werken dat je naar huis mag of niet?
Nee vandaag maar een kleine 8kquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je ook 30k stappen in het ziekenhuis per dag?
Keer voor lul gezeten met een boerse vriendin bij de Librijequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om eens mee te nemen. Misschien vraagt ze er nog frietjes bij.
' ja heb u ook patat met mayo?'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer voor lul gezeten met een boerse vriendin bij de Librije
Die mis ik net zoveel als voornoemde hobbyist met z'n "how-to-play-Yann-Tiersen-for-dummys" paperback op voornoemde wachtruimte op voornoemd station bij voornoemd toetsinstrument.quote:
Ik was er precies vier seconden uit verbazing blij mee, vond het ingepakt ook wel erg fascinerendquote:
"Nee, wel friet".quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' ja heb u ook patat met mayo?'
Wat is er morgenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee, niet mijn dag dit...
en dan komt er morgen nog een... genot
In Zwolle is het patat.quote:
Jonnie zei tegen haar met een citroengezicht "zal ik dan maar een kroketje voor u in het vet gooien anders?"quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' ja heb u ook patat met mayo?'
regen, duisternis, algemene gevoelens van onbehagen en opgejaagdheid en de wetenschap dat ruimte en tijd illusies zijn...quote:
En had Therese daar een bijpassend wijntje bij?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonnie zei tegen haar met een citroengezicht "zal ik dan maar een kroketje voor u in het vet gooien anders?"
Wat een dagquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
regen, duisternis, algemene gevoelens van onbehagen en opgejaagdheid en de wetenschap dat ruimte en tijd illusies zijn...
maar ook de levering van mijn nieuwe muismat, geloof ik
Heb je zo'n hele mooie lange gekocht?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
regen, duisternis, algemene gevoelens van onbehagen en opgejaagdheid en de wetenschap dat ruimte en tijd illusies zijn...
Amelie.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die mis ik net zoveel als voornoemde hobbyist met z'n "how-to-play-Yann-Tiersen-for-dummys" paperback op voornoemde wachtruimte op voornoemd station bij voornoemd toetsinstrument.
Huequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je zo'n hele mooie lange gekocht?
Zo'n danteske dag koop je niet, die krijg je, die presenteert zich als een der vier ruiters der Apocalypse, opgedragen om de schalen van toorn over je...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je zo'n hele mooie lange gekocht?
Zeker zeker welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En had Therese daar een bijpassend wijntje bij?
Soms denk ik dat Dimmy normaal is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Dimmy normaal is.
Winterjassen nam ik meestal zelfde merkquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een nieuwe winterjas bestellen maar vind dat online zo lastig, hoe doen jullie dat met de juiste maat uitkiezen voor de mensen die wel vaak kleding online bestellen?
Ik bedenk mij nu ter plekke dat ik nog nooit een winterjas online heb gekocht.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een nieuwe winterjas bestellen maar vind dat online zo lastig, hoe doen jullie dat met de juiste maat uitkiezen voor de mensen die wel vaak kleding online bestellen?
Ik vertrouw op de maatvoering van de merken die ken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
En dan is de maat altijd goed?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Winterjassen nam ik meestal zelfde merk
Totdat ik stopte met roken welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan is de maat altijd goed?
Proest.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij "hebben jullie ook cola?"
Dit stuk fruit weet.quote:
Zeven verschillende maten bestellen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Of een keer de juiste maat bestellen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeven verschillende maten bestellen?
zon restaurant zou ook niks voor mij zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij "hebben jullie ook cola?"
bedtijd?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
Bijna weer bedtijd. Nog één dag en dan is het alweer weekend.
#goedgevuldquote:
Daar is geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
maar merken onderling verschillen echt gewoon van maat
Ik heb er ook geen goede ervaring mee online. Net zoals spijkerbroeken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedenk mij nu ter plekke dat ik nog nooit een winterjas online heb gekocht.
Dus dat. Kennelijk koop ik dat niet
Jawel juist wel, waan je jezelf een giechelend prinsesje tussen allemaal heerlijke nieuwighedenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon restaurant zou ook niks voor mij zijn
Ik heb wild gegokt en het pakte goed uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Verwacht jij nu met die operatie dat je ook hele andere kledingmaten nodig gaat hebben straks?quote:
Spijkerbroeken is tricky.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen goede ervaring mee online. Net zoals spijkerbroeken.
nee joh. geef mij maar cola en een lekkere pasta ofzo. Al die flauwekulletjes voor 500 euro doen mij niet zoveelquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel juist wel, waan je jezelf een giechelend prinsesje tussen allemaal heerlijke nieuwigheden
Oh koop bijna altijd in een keer goed, gewoon m/lquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Maattabellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Die van mij is veel te groot gewordenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonde. had net mooie jas gekocht maar kom ik nu echt niet meer in
Met een klisma?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. geef mij maar cola en een lekkere pasta ofzo. Al die flauwekulletjes voor 500 euro doen mij niet zoveel
Ik zocht laatst helemaal over the top hysterische cowboylaarzen en die heb ik allemaal terug kunnen sturenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen goede ervaring mee online. Net zoals spijkerbroeken.
Ruilen een optie?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij is veel te groot geworden
Mannenmaten zijn minder tricky, klopt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh koop bijna altijd in een keer goed, gewoon m/l
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwacht jij nu met die operatie dat je ook hele andere kledingmaten nodig gaat hebben straks?
Verkopen op Vinted.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik val ook steeds af... daaaag maatpakken...
Dure hobby
Hoe kun je nou zeggen dat een portie hemerweve minder lekker is dan een gehaktbal als je nog nooit hemerweve op hebtquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. geef mij maar cola en een lekkere pasta ofzo. Al die flauwekulletjes voor 500 euro doen mij niet zoveel
3 maten kleiner, welke maat heb je nu dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaBroeken was ik al 3 maten kleiner maar shirt kon ik niet echt kleiner omdat die vaak getailleerd zijn, dus straks moet ik daar ook van allerlei nieuws voor kopen
nou nee, heb nu wel een kekke kleermaker die het kan verstellen, maar da's ook weer wreed veel doekoe jwzquote:
weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat een portie hemerweve minder lekker is dan een gehaktbal als je nog nooit hemerweve op hebt
ik gok, us kennende, op een gefrituurde orang-oetan tepel in het zuurquote:
Plausibel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik gok, us kennende, op een gefrituurde orang-oetan tepel in het zuur
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent er dus wel gehecht aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, heb nu wel een kekke kleermaker die het kan verstellen, maar da's ook weer wreed veel doekoe jwz
ja natuurlijk, mag ook wel voor dat geld...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er dus wel gehecht aan.
Ja qua broekmaat he, daar zijn de stappen wat kleinerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
3 maten kleiner, welke maat heb je nu dan?
Misschien nog even wachten met nieuw spul voor je over een tijdje nogmaals alles nieuw moet aanschaffen?
I dare you to post a picturequote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zocht laatst helemaal over the top hysterische cowboylaarzen en die heb ik allemaal terug kunnen sturen
je kop hoeft er niet door te kunnen iig ahahahahhaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua broekmaat he, daar zijn de stappen wat kleinerMaar zal straks met shirt ronde M/L zitten gok ik
Niet iedereen weet het te waarderen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat een portie hemerweve minder lekker is dan een gehaktbal als je nog nooit hemerweve op hebt
Toch iets positief.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja natuurlijk, mag ook wel voor dat geld...
Ja kijk, zo krijg je mensen nu niet culinair verheven hè.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua broekmaat he, daar zijn de stappen wat kleinerMaar zal straks met shirt ronde M/L zitten gok ik
weet ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor hoelang? Ik denk dat het thuiswerkadvies weer aangescherpt gaat worden, halverwege november.
ik rook... als een ketter... bij mij smaakt alles naar asbak.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kijk, zo krijg je mensen nu niet culinair verheven hè.
Eensquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, vind het gewoon mooi. en zit ook stukken lekkerder dan een spijkerbroek en coltruiquote:
Nee de cowboylaarzen van US.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, vind het gewoon mooi. en zit ook stukken lekkerder dan een spijkerbroek en coltrui
Maar werken is voor jou toch juist genieten?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben er wel achter dat hoe meer je nastreeft hoe meer je moet werken en minder tijd hebt om te genieten.
Daarom wil ik nu een nieuwe motor.
Ook niks mis mee.Heb weinig gelegenheid om het andere te dragen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, vind het gewoon mooi. en zit ook stukken lekkerder dan een spijkerbroek en coltrui
Klopt daarom die nieuwe motorquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar werken is voor jou toch juist genieten?
Ze zijn het niet maar deze lijken er veel op, alleen dan met wat fellere kleurtjesquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn het niet maar deze lijken er veel op, alleen dan met wat fellere kleurtjes![]()
https://poshmark.com/list(...)51a6efd0e4bc7268cbc1
Oh lordquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn het niet maar deze lijken er veel op, alleen dan met wat fellere kleurtjes![]()
Hoe meer je bezit des te drukker je het hebt tot je geen tijd meer hebt om te werken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben er wel achter dat hoe meer je nastreeft hoe meer je moet werken en minder tijd hebt om te genieten.
Daarom wil ik nu een nieuwe motor.
Check eens op Sanchos.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van pretentieuze dingenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je daar klaar moet je alsnog langs de mac omdat je nog honger hebt
WERKGENOT @Haagsquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar werken is voor jou toch juist genieten?
Had een gekke bui, ik zag in Antwerpen knalrode in een etalage maar die stonden er alleen voor de show zeiden ze toen ik verliefd naar binnen gleed met een meewarig glimlachje.quote:
Je krijgt genoeg eten hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je daar klaar moet je alsnog langs de mac omdat je nog honger hebt
Dit klinkt raar.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een gekke bui, ik zag in Antwerpen knalrode in een etalage maar die stonden er alleen voor de show zeiden ze toen ik verliefd naar binnen gleed met een meewarig glimlachje.
Alles is te koop. Die had je mee moeten nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een gekke bui, ik zag in Antwerpen knalrode in een etalage maar die stonden er alleen voor de show zeiden ze toen ik verliefd naar binnen gleed met een meewarig glimlachje.
Vraag is dan nog, broek erin of eroverquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale schijt aanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klinkt raar.
MAN UP!
[ afbeelding ]
Erover natuurlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag is dan nog, broek erin of erover
Dit is echt wel heel fout US
Deze dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maakt het in ieder geval minder erg
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze dan?
https://sendra.com/collec(...)egro-hurricane-negro
Je denkt dat je tenen tot aan het puntje komen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind cowboylaarsjes voor vrouwen wel leuk op zich, maar waar ik echt slecht tegen kan zijn die enorm scherp gepunte neuzen zoals die US hierboven post. Elk welkdenkend mens snapt toch wel dat niemand tenen heeft in die vorm.
Nee dat denk ik dus niet dus ik begrijp totaal het nut niet van scherp gepunt schoeisel. En daarom vind ik het lelijk, ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je denkt dat je tenen tot aan het puntje komen?
Uuuuh ja.... Kun je dan niet beter voor een goed mannelijke punk-variant gaan met punt?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze dan?
https://sendra.com/collec(...)egro-hurricane-negro
Het zijn geen Prada`s of Louboutin`squote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je denkt dat je tenen tot aan het puntje komen?
Dat zijn die toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uuuuh ja.... Kun je dan niet beter voor een goed mannelijke punk-variant gaan met punt?
Wie is hier nou de punkertquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij punk denk ik meer aan kistjes en dat soort schoenen.
Ook, maar ook juist die smalle puntige laarsjesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij punk denk ik meer aan kistjes en dat soort schoenen.
Zo klinkt het verwijfdquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook, maar ook juist die smalle puntige laarsjes
Die met een slangenkop op de neus zijn gaaf,zag ik ooit in een film.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het en ik zoek noestig ende vrolijk verder
Daar denk ik gewoon liever helemaal niet aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook, maar ook juist die smalle puntige laarsjes
Mijn oog had ze gespotquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met een slangenkop op de neus zijn gaaf,zag ik ooit in een film.
https://www.rebelsmarket.com/s/punk-rock-58~mens-boots-57quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het en ik zoek noestig ende vrolijk verder
Hier zou ik wel eens wat kunnen vinden jaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.rebelsmarket.com/s/punk-rock-58~mens-boots-57
Goedgekeurd, maar dan ook wel met die kop, of iig een beetje charismaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel bij lopen.
Dat armbandje stoort me.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met die achterlijke suede pantoffel-pocahontas-laarsjes?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.rebelsmarket.(...)ot-213416?ref=styles
What ever.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook met die achterlijke suede pantoffel-pocahontas-laarsjes?
Ik was ook al aan het starenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahahah pantoffel-pocahontas-laarsjesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben knapper.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach ja.. als je brad pitt bent ken je het hebben
There there..... Al je keuzes worden neergesabeld door al die serpenten hier :pquote:
Omg...quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
Reinhard Frans
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
There there..... Al je keuzes worden neergesabeld door al die serpenten hier :p
mijn incluis overigens
Nee!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.rebelsmarket.(...)ot-213416?ref=styles
Ook nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
Reinhard Frans
Dan mot je gewoon ff naar een van de winkels gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
Reinhard Frans
Wat vindt jij mooi dan ?quote:
Hmmm,klinkt als een no go dan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan mot je gewoon ff naar een van de winkels gaan.
Kwaliteit om te huilen overigens.
Alles wat man daar van heeft/had was binnen no time kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |