abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201835177
Nu het goed met me gaat merk ik dat ik minder behoefte heb aan schermen en continue bevestiging van anderen. Ik zit in de avond een uurtje achter de laptop en heb een app gedownload om niet mijn telefoon te gebruiken. Die app vergrendelt de telefoon en je kan hem alleen voor noodgevallen gebruiken dan. Ideaal.

Ik heb het gevoel echt te leven
Van negen uur telefoon terug gegaan naar drie uur. Echt zoveel rust.

Alleen ik krijg van mensen terug dat ze het vervelend vinden dat het lang kan duren voordat ze antwoord krijgen en het ongezellig van me vinden
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. In hoeverre daar rekening mee te houden. Nu ik zo drastisch ben geweest merk ik gewoon dat ik stabieler ben en positiever over mezelf.

Het is lastig. De mensen die belangrijk voor me zijn vinden dit een goede stap. Alleen er ook mensen die ik graag mag die ik zo voor het hoofd stoot...

Ik weet gewoon niet wat slim is. Is minder scherm oké... is het antisociaal... het is lastig en ik ben zoekende. Het is te gemakkelijk gezegd dat mensen maar pech hebben
Alleen ik weet even geen tussenweg
'k Ben bereikbaar tussen de middag en in de avond en eigenlijk vind ik dat genoeg. Is dat oké?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 20 oktober 2021 @ 19:16:12 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201835191
Zeg dat het je rust geeft en je daar gelukkig mee bent. Of dat je even druk was, of weet ik wat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201835350
Waarom trek je je iets aan van wat anderen er van vinden? Hier gaat het dus al fout.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Spellchecker woensdag 20 oktober 2021 @ 19:30:32 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201835376
Goed bezig!! ^O^

En als jij dat genoeg vindt, is het voor jou genoeg.

Dat anderen ineens vinden dat je niet gauw genoeg reageert zegt meer over hen dan over jou!!
pi_201835413
Het gaat fout bij het feit dat mensen de activiteiten op een telefoon als 'sociaal' zien en de mate of snelheid waarop je reageert.

Ik zou mijn eigen pad trekken en dit soort mensen niet teveel aandacht geven.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 oktober 2021 @ 20:05:08 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201836080
Iedereen die het ook maar een beetje wat kan schelen hoe het met jou gaat zal "Ik heb een bewuste keuze gemaakt om mijn telefoon nog maar beperkt te gebruiken, en dat zorgt ervoor dat ik me héél veel beter voel" zonder problemen accepteren als uitleg over waarom je niet meer gelijk antwoord geeft. Mensen die daar wel moeilijk over doen zijn er dús niet zo in geïnteresseerd of het goed met je gaat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 20:13:36 #7
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201836313
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:30 schreef maily het volgende:
Goed bezig!! ^O^

En als jij dat genoeg vindt, is het voor jou genoeg.

Dat anderen ineens vinden dat je niet gauw genoeg reageert zegt meer over hen dan over jou!!
Dit idd!!
Fijn dat het goed met je gaat TS, dat is het aller belangrijkste :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201841981
Dank jullie :*

Het stukje telefoon als sociaal zien doe ik ook. En dat voelde niet goed, de hele dag maar sociaal moeten zijn en mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld dat hing aan blauwe vinkjes.
Door de telefoon vaak geblokkeerd te hebben merk ik meer te zijn dan letters

En tja... ik ben een enorme pleaser
Wil graag me vormen naar anderen
Alleen tja... zelf wil ik ook gelukkig zijn.
De mensen die echt belangrijk zijn snappen het iig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:09:53 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201843273
Idd gewoon aangeven dat je vanaf nu dat niet meer doet, omdat je rust aan de kop wil.
Niet perse van hen, dus niets persoonlijks, maar gewoon van alle impulsen.

Dat zullen ze vast wel begrijpen als ze je wat langer kennen.
En accepteren ze dat niet, ja dan jammer maar helaas.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:51:31 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201845849
Die mensen die daarover klagen sporen ook niet helemaal zeg :')
Gewoon doen wat voor jou goed is en waar jij je het beste bij voelt.
pi_201855111
Het is ook heel onhandig voor hen dat ze je niet meteen te pakken kunnen krijgen als ze je willen spreken. Tegelijk is het voor jou belastend om het gevoel te hebben altijd bereikbaar te moeten zijn. Zeg dat gewoon.

Ik vind dat je groot gelijk hebt. Zelf ben ik behoorlijk slecht bereikbaar. Er zijn mensen die daar geen moeite mee hebben en er zijn mensen die het onbegrijpelijk vinden. Je kunt je richten op hoezeer je die laatste groep teleurstelt, maar er is ook een andere manier om tegen hen aan te kijken: ze denken vooral aan zichzelf en verplaatsen zich niet echt in jou. Is dat een tekortkoming van jou of van hen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')