SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Postgedrag hier wordt ook meegenomen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Geniaal wel![]()
Van dat sluike peenhaar ------> hups reclame voor de kapper.
Rare neus ------> doorverwijzing naar een ziekenhuis.
Ingevallen vies drugsgezicht ------> afkickkliniek.
Beetje oogjes knijpen ------> joeh naar de opticien.
Oei.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Postgedrag hier wordt ook meegenomen.
Ik krijg het maar druk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Geniaal wel![]()
Van dat sluike peenhaar ------> hups reclame voor de kapper.
Rare neus ------> doorverwijzing naar een ziekenhuis.
Ingevallen vies drugsgezicht ------> afkickkliniek.
Beetje oogjes knijpen ------> joeh naar de opticien.
Allemaal reclames en kortingen voor snacks.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Postgedrag hier wordt ook meegenomen.
Ik zit in kanaleneiland, telt dat ook een beetje mee?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:53 schreef Haags het volgende:
Wie zit er hier in Marokko op het moment?
Ik reken het goed.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zit in kanaleneiland, telt dat ook een beetje mee?
Ik zit wel aan de andere kant van de Middellandse zee-kustquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:53 schreef Haags het volgende:
Wie zit er hier in Marokko op het moment?
"Iedereen"quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een limited editie die iedereen graag wil.
[ afbeelding ]
Volgens mij automagich wanneer je de bonus scant.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gebruik je die ah app dan als je bij de kassa betaald?
Ja iedereen.quote:
Als je je bonuskaart scant, weet de app dat je boodschappen gedaan hebt en voor hoeveel. Als de kassamiep dan alsnog vraagt naar zegels heb je ze dubbelquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gebruik je die ah app dan als je bij de kassa betaald?
oh zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij automagich wanneer je de bonus scant.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:02 schreef Karzai het volgende:
in de pan bijna klaar nog even laten smelten
[ afbeelding ]
is het bier daar een beetje lekker?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks bier tanken in het restaurant is toch inbegrepen in de reis![]()
Ik kijk niet eens naar de rij. Ik pak gewoon een scanner en gaan zonder banaanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo.
ja ik ga altijd naar die zelfscan kassa's omdat er bij de betaalkassa's altijd zon rij staat
Hoe gaat het met je koopzegels?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo.
ja ik ga altijd naar die zelfscan kassa's omdat er bij de betaalkassa's altijd zon rij staat
ja had voor de vakantie die 200 euro laten uitbetalen en zit nu op 21,50 geloof ik. Jij?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je koopzegels?
Ik vind van wel, maar ik heb natuurlijk andere smaakpapillen, dus misschien vind jij het juist viesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
is het bier daar een beetje lekker?
Held.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:02 schreef Karzai het volgende:
in de pan bijna klaar nog even laten smelten
[ afbeelding ]
Ook niet handig. Moet je later weer terug voor die banaanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens naar de rij. Ik pak gewoon een scanner en gaan zonder banaan
Vind het gewoon makkelijker. Niet eerst je shit weer uit je mandje of kar halen en daarna in je tas tetrissen. Gewoon meteen in je tas mikken, twee knopjes indrukken op het scherm en toedeledokie.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo.
Ja precies, ik zie de kassa ook niet bij de ingang die ik pak.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet handig. Moet je later weer terug voor die banaan
ditquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens naar de rij. Ik pak gewoon een scanner en gaan zonder banaan
Hmm ja is inderdaad makkelijker.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het gewoon makkelijker. Niet eerst je shit weer uit je mandje of kar halen en daarna in je tas tetrissen. Gewoon meteen in je tas mikken, twee knopjes indrukken op het scherm en toedeledokie.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het gewoon makkelijker. Niet eerst je shit weer uit je mandje of kar halen en daarna in je tas tetrissen. Gewoon meteen in je tas mikken, twee knopjes indrukken op het scherm en toedeledokie.
mooi! Heb jij het gefilmd?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn filmpje doet het niet![]()
https://i.imgur.com/cej4zjU.mp4
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks bier tanken in het restaurant is toch inbegrepen in de reis![]()
Hoezo onverwachts. Je weet het nu alquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
deze komt morgen onverwachts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo onverwachts. Je weet het nu al
Als het onverwacht is hoe weet je dan dat die komt?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe ze die uitstoot gaan compenseren weerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kan dat zijn hè ? Van die typerende wolken en lichtval enzoquote:
O ja kak, plastic moet aan de weg. Dat ben ik al drie weken op rij vergeten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om mijn schoenen uit te doen.
Maar moet eerst nog de kliko bij de weg zetten. En dat mag pas als de zon onder is@:Haags
you dont like to live dangerously?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar moet eerst nog de kliko bij de weg zetten. En dat mag pas als de zon onder is@:Haags
Nee dan komt ie hier weer kutten met al zijn VBL mongooltjesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
you dont like to live dangerously?
ik bedoelde: wat let je om die prullenbak nu aan de weg te zetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan komt ie hier weer kutten met al zijn VBL mongooltjes
Haha wat ouderwets. In mijn wijkje ondergrondse containers. Met een eigen pasje 😎quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hihi Haags zijn afval wordt getrackt door de overheidquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha wat ouderwets. In mijn wijkje ondergrondse containers. Met een eigen pasje 😎
Hier gewoon een open gatquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha wat ouderwets. In mijn wijkje ondergrondse containers. Met een eigen pasje 😎
vergeet je 't alu folie niet op je boodschappenlijstje te zetten?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi Haags zijn afval wordt getrackt door de overheid
Haha jij denkt dat daar een container onder zit hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Alsof ik zonder aluhelm naar buiten gaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vergeet je 't alu folie niet op je boodschappenlijstje te zetten?
Dat zit onder je Make America Great Again petje?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ik zonder aluhelm naar buiten ga
Ja die kutonzin hebben ze hier even verderop ook. ALTIJD vuilnisbeltlucht naast je huis. Fantastisch!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Jazeker. Schutters uit Kaulille. Drie en dertig hele centenquote:
Dacht n tunnel naar het keldertje van @Haagsquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat zijn tunnels naar the great barrier reef
Dan hebben ze die containers wel op een erg lompe locatie geplaatst.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kutonzin hebben ze hier even verderop ook. ALTIJD vuilnisbeltlucht naast je huis. Fantastisch!
Je moet er ook niet naast gaan wonenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kutonzin hebben ze hier even verderop ook. ALTIJD vuilnisbeltlucht naast je huis. Fantastisch!
Er zit een rancor?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat daar een container onder zit hè?
Die dikke trien is nog steeds niet bevallenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het onverwacht is hoe weet je dan dat die komt?
Het zou pas een verrassing zijn als jij 'm zelf gebruikt om alle ramen te lappenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht mijn vriendin te verassen met een mooie profi glazenwassers-set. Microvezel met een trekker van gextrudeerd rubber in een stevige RVS beugel.
Is ze helemaal niet enthousiast
Wie heeft nou zin om met die shitzakken over straat te banjerenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet eens aan, dat gaat gegarandeerd foutquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Spaghetti eten op de bank; het blijft een uitdaging
'lekker'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
De penisplant staat op 't punt te bloeien trouwens.
Rode bank kopen, van pluche.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Spaghetti eten op de bank; het blijft een uitdaging
Johquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht mijn vriendin te verassen met een mooie profi glazenwassers-set. Microvezel met een trekker van gextrudeerd rubber in een stevige RVS beugel.
Die zwangerschap is een hoax.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dikke trien is nog steeds niet bevallen
Gelachenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze wilde liever een kärcher window vac?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja ik vind dat eigenlijk beter dan dat ik tot iedere woensdag 22.00 moest wachten (donderdag was ophaaldag) met mijn kliko tot ik naar de straatkant mocht.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie heeft nou zin om met die shitzakken over straat te banjeren
I knowquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dikke trien is nog steeds niet bevallen
Beetje als pochen met:quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie heeft nou zin om met die shitzakken over straat te banjeren
Die heeft ze al, maar schijnt niet goed te werken ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze wilde liever een kärcher window vac?
Vind ik ook ja, en bij mij hebben ze dat pasjes-systeem maar afgeschaft, helemaal ideaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat eigenlijk beter dan dat ik tot iedere woensdag 22.00 moest wachten (donderdag was ophaaldag) met mijn kliko tot ik naar de straatkant mocht.
Mja kweetnie, ik ben er wel content mee eigenlijk. Betekent namelijk ook dat niet iedere boerenlul er zomaar wat in kan gooien. Woon vlakbij het strand en met name in de zomer zitten ze dan om de haverklap vol.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, en bij mij hebben ze dat pasjes-systeem maar afgeschaft, helemaal ideaal.
1 woord. Glazenwasser.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heeft ze al, maar schijnt niet goed te werken ofzo.
Beetje dom ik heb in de uitbouw een tiental strekkende meters glas gestopt.
Geen last van. Moet er niet aan denken om elke zak 'weg' te brengen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat eigenlijk beter dan dat ik tot iedere woensdag 22.00 moest wachten (donderdag was ophaaldag) met mijn kliko tot ik naar de straatkant mocht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1 woord. Glazenwasser.![]()
Heeft je vriendin ook eens een verzetje.
Gewoon van het balkon flikkerenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen last van. Moet er niet aan denken om elke zak 'weg' te brengen.
Maar dat doe ik wanneer ik eraan denk en wanneer het mij uitkomt, niet op woensdagavond tussen half negen en donderdagochtend zeven uur.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je goed je best doet zou dat moeten kunnen lukken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In die tijd kan een mens er gewoon 2 werpen
Ach ik zie het een beetje als mijn middelbare schooltijd. Ieder uur een andere zak.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dan staat dat dus te broeien in je appartement? mehhhhhquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doe ik wanneer ik eraan denk en wanneer het mij uitkomt, niet op woensdagavond tussen half negen en donderdagochtend zeven uur.
Alleen als de vrouw gelijk na de bevalling weer neukt en zwanger raakt en die baby te vroeg geboren wordtquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In die tijd kan een mens er gewoon 2 werpen
je kluste bij in het fietsenhok?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach ik zie het een beetje als mijn middelbare schooltijd. Ieder uur een andere zak.
Mc Merlotquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
Nog een uur rijden [ afbeelding ]
Zouden ze bij de McDonalds wijn verkopen?
Ja nu ik het dus steeds vergeet op woensdagavond aan de weg te zetten wel. Restafval en papier en gft flikker ik weg als het mij uitkomt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dan staat dat dus te broeien in je appartement? mehhhhh
Zusjes?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes. Hoe is het hier?
Dagje Efteling was leuk. Afgesloten bij een all you can eat restaurant. Zeer prettig verrast met het zeer ruime aanbod.
Denk wel dat ik ze failliet gegeten heb
Burp.
Nu maar weer richting huis trappen.
En die eerste ook bij 38 weken ofzo... maar in theorie zou het kunnenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen als de vrouw gelijk na de bevalling weer neukt en zwanger raakt en die baby te vroeg geboren wordt
Met papieren rietjes!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
Nog een uur rijden [ afbeelding ]
Zouden ze bij de McDonalds wijn verkopen?
quote:
Ja bij tankstations sws wel maar dan heb je wel bocht met zo'n plastic bekertje.quote:Volgens mij hebben ze het bij de la place wel als je daar nog langs komt
Lekkerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dit ja, 3 lange dagen gewerkt, morgen vrij!Tijd voor een dutje.
Volgende keer toch je eigen wijnglazen mee in de auto icl een flesje van het een of ander.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja bij tankstations sws wel maar dan heb je wel bocht met zo'n plastic bekertje.
Ik wacht wel
Ja, gewoon slechte planning dit.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer toch je eigen wijnglazen mee in de auto icl een flesje van het een of ander.
Is dat niet problematisch?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer toch je eigen wijnglazen mee in de auto icl een flesje van het een of ander.
Dit. Hier gaat de wijnfles altijd gewoon in de werktas heurquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gewoon slechte planning dit.
Nee. zie hieronder:quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat niet problematisch?
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. Hier gaat de wijnfles altijd gewoon in de werktas heur
Ach, als je aangehouden wordt:quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat niet problematisch?
Wel een leuke film dat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:51 schreef ToT het volgende:
Laatst weer eens naar de Burger King geweest.
Liep daar het evenbeeld van dit figuur rond:
[ afbeelding ]
Heeft ons 5x "Smakelijk eten" gewenst.Geen idee hoe stoned dat die was!
Een verloopje van gewone beelschermkabel naar hdmi. Want mijn nieuwe laptop heeft alleen maar hdmiquote:
Echt ja!quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verloopje van gewone beelschermkabel naar hdmi. Want mijn nieuwe laptop heeft alleen maar hdmi
Nee, display port.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje?
4 euro online.
https://www.onlinekabelsh(...)ZdRLQQhoCBeIQAvD_BwEquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, display port.
Ik zie die kabels online voor de helft van het geld.
Je hebt wel van de service van Mediamarkt genoten nu.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, display port.
+1quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.onlinekabelsh(...)ZdRLQQhoCBeIQAvD_BwE
ik zou gaan ruilen bij de MM en nog een Bueno scoren
Ik werk hier zelf nog met oeroud spul.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, display port.
Mja, toch is die kabel niet helemaal hetzelfde. Op die van mij zit een soort van adapter of zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.onlinekabelsh(...)ZdRLQQhoCBeIQAvD_BwE
ik zou gaan ruilen bij de MM en nog een Bueno scoren
Nou ja, morgenmorgenmorgenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen fysieke winkels opzoeken als je het NUNUNUNUNU moet hebben.
Of als je geen shops kunt vinden met gratis verzending voor het bedrag waarvoor je wil bestellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen fysieke winkels opzoeken als je het NUNUNUNUNU moet hebben.
Eh, in de loop van de dag had gewerkt toch? Het is niet alsof je schermloos bent.quote:
Dat moet goedkoper kunnen lijkt mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verloopje van gewone beelschermkabel naar hdmi. Want mijn nieuwe laptop heeft alleen maar hdmi
Yg11quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet goedkoper kunnen lijkt mij.
Oh, gratis verzending hoeft niet eens wat mij betreft, ik ga serieus alleen naar een winkel als ik er bloedhaast mee heb.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Of als je geen shops kunt vinden met gratis verzending voor het bedrag waarvoor je wil bestellen.
Aan de andere kant negeren veel mensen benzinegeld ook vaak voor als je ff ergens naar toe moet rijden om het te halen.
Vergeet de elfjes bij maanlicht niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:11 schreef ToT het volgende:
Er zit sowieso wel verschil in kwaliteit met kabels, maar voor computerbeeld zullen veel mensen toch niet zo gek veel verschil merken tussen eentje van AliExpress voor ¤1,99 uit China, of een gold plated ultra thick low oxygen pure copper cable insulated with authentic unicorn hair.
Ja, maar als je dan weer een kabel binnenkrijgt die niet werkt, heb je er nog niks aan. Dus als deze morgen werkt, laat ik nog een traan en dan vergeet ik het gewoonquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, in de loop van de dag had gewerkt toch? Het is niet alsof je schermloos bent.
Jup.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet goedkoper kunnen lijkt mij.
Heb je een 4k scherm toevallig ook?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan weer een kabel binnenkrijgt die niet werkt, heb je er nog niks aan. Dus als deze morgen werkt, laat ik nog een traan en dan vergeet ik het gewoon
Waarom zou het niet werken als je de goede kabel uitzoekt?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan weer een kabel binnenkrijgt die niet werkt, heb je er nog niks aan. Dus als deze morgen werkt, laat ik nog een traan en dan vergeet ik het gewoon
Ik heb hier wel best dure audio-kabels liggen, maar daarmee is wel weer verschil te horen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet de elfjes bij maanlicht niet.
Audio is wel weer een verhaal apart ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier wel best dure audio-kabels liggen, maar daarmee is wel weer verschil te horen.
En tjah.....ik heb speakers die in 1987 fl.6000,- per paar hebben gekost!
Helemaal gerestaureerd gekocht van de oorspronkelijke producent en een vriend van hem die die dingen zo veel mogelijk opkopen en weer opknappen.
Ik was vroeger helemaal verslingerd aan de Might&Magic games (mijn tattoo is ook van een cover van deeltje VI.....en toen ontdekte ik de Elderscrolls games!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Gerelateerd, maar nét even anders: never forget die keer dat ik met m'n laptop een nieuwe Skyrim-save wilde starten. M'n scherm stond op 144Hz en blijkbaar hebben ze de boel gekoppeld aan FPS. Godsamme, wat een frustrerende zoektocht was dat.
Nee, oud beestje.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je een 4k scherm toevallig ook?
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal verslingerd aan de Might&Magic games (mijn tattoo is ook van een cover van deeltje VI.....en toen ontdekte ik de Elderscrolls games!
Niet veel later gingen de makers van Might&Magic overigens ook failliet. Toen ik M&M 9 wilde kopen, kwam Morrowind uit en werd me door de gozer in de winkel sterk aan te raden die te kopen en M&M verder helemaal te vergeten.Ik zie trouwens dat er nog een deeltje 10 van uit is gekomen!
Nooit geweten!
Ik heb slechte ervaringen met goedkope kabels. Maar goed, ik zag er net eentje die lijkt op die van mij (ook met zo’n adapter) en die was 27 euro inclusief verzending. Dus ik geloof het verder welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou het niet werken als je de goede kabel uitzoekt?
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Audio is wel weer een verhaal apart ja.
Ik heb nu speakerkabels van ¤119 die betere specificaties hebben dan kabels die er een veelvoud van kosten!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met goedkope kabels. Maar goed, ik zag er net eentje die lijkt op die van mij (ook met zo’n adapter) en die was 27 euro inclusief verzending. Dus ik geloof het verder wel
Zin in KinderBueno nu.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, koffie dan maar
Ik heb net zo’n KinderBueno gekocht bij de MediaMarkt uit frustratie dat een stom kabeltje gewoon 31 euro kost
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet steeds denken aan dat ik als student bij een stel kameraden thuis kwam toen een nummer van The Cure op kwam.
Die gozer dook naar het oude mono-tv'tje en trok direct een kabel naar de stereotoren.
Zijn vriendin helemaal pissig: "Waarom moet het geluid altijd zo goed zijn als je muziek wil luisteren? Zo hoor je het toch ook gewoon?"
Oh God een believer..quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nu speakerkabels van ¤119 die betere specificaties hebben dan kabels die er een veelvoud van kosten!
Wat voor muziek hou je / houden jullie van?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook wel verschil tussen dom wat kijken en echt muziek luisteren, maar daar blijf ik verder af (want kerel hoort dat beter dan ik).
Genietsje.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:26 schreef Emmerdeur het volgende:
Zo…. Pizzas op kleine in bed.. eindelijk vrij
Het effect valt zelfs te meten. Zijn filmpjes over te vinden op Youtube.quote:
Van veel, maar de hoofdmoot is metal (en dan eigenlijk alles wel behalve prog).quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor muziek hou je / houden jullie van?
Dat is niet voor iedereen zo. 30 jaar als geluidstechnicus bij geklust, dat kan ook niet iedereen heb je best goed gehoor van laag tot hoog voor nodigquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het effect valt zelfs te meten. Zijn filmpjes over te vinden op Youtube.
Ik had een koptelefoon + koptelefoonversterker van bij elkaar zo'n 5 mille. Dan hoor je het verschil wel echt heel duidelijk, maar het is natuurlijk niet de doorslaggevende factor van het geluidskwaliteit natuurlijk.
Setje verkocht omdat ik het steeds harder en harder ging draaien en mijn oren niet de vernieling in wilde draaien.
En nu zijn mijn oren aardig kapot door het gekrijs van de kleine hier.
Hedendaagse metal of 80’s metalquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van veel, maar de hoofdmoot is metal (en dan eigenlijk alles wel behalve prog).
Hedendaagse metal is ook niet slechtquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hedendaagse metal of 80’s metal
Hedendaags vooral, want herrie.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hedendaagse metal of 80’s metal
Metal hou ik ook van!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van veel, maar de hoofdmoot is metal (en dan eigenlijk alles wel behalve prog).
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hedendaags vooral, want herrie.
Het is maar wat je mooi vond toch. Voornamelijk vind ik de oude metal het fijnste om te luisteren, maar dr is wel leuke nieuwe. Maar is t net niet vaak.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hedendaagse metal is ook niet slecht
Herrie is van alle tijden tochquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hedendaags vooral, want herrie.
Mwah, vroeger was Slayer wel heul erg hard bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Het is maar wat je mooi vond toch. Voornamelijk vind ik de oude metal het fijnste om te luisteren, maar dr is wel leuke nieuwe. Maar is t net niet vaak.
[..]
Herrie is van alle tijden toch
Sow, deze gaat echt door je flikker!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar verder heel breed. Ook heel lang house dj geweest, gek op prodigy bonzai en chemical brothers, maar luisyer ook graag apocaliptica
Heuj, joik. Beetje dezelfde hoek als Wardruna, tof als m'n hoofd er naar staat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Metal hou ik ook van!
Dit is technisch gezien geen metal, maar het is wel ÉRG metal voor niet-metalmuziek!
Verder heb ik ook een brede muzieksmaak, maar het liefst iets met wel echt feeling.
Slayer anthrax metallica megadeath sodom napalm death dimmu borgir etcquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, vroeger was Slayer wel heul erg hard bijvoorbeeld!
Er zijn 2 goede complete concerten van hen online te vinden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuj, joik. Beetje dezelfde hoek als Wardruna, tof als m'n hoofd er naar staat.
Ik zit nog volop in dit groepje, dus m'n speellijsten zijn wat eenzijdig nu.![]()
Ja een goede hoofdtelefoon en versterker is uit te leggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het effect valt zelfs te meten. Zijn filmpjes over te vinden op Youtube.
Ik had een koptelefoon + koptelefoonversterker van bij elkaar zo'n 5 mille. Dan hoor je het verschil wel echt heel duidelijk, maar het is natuurlijk niet de doorslaggevende factor van het geluidskwaliteit natuurlijk.
Setje verkocht omdat ik het steeds harder en harder ging draaien en mijn oren niet de vernieling in wilde draaien.
En nu zijn mijn oren aardig kapot door het gekrijs van de kleine hier.
Slayer vond ik wel tof, maar op een gegeven moment toch wat saai.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Slayer anthrax metallica megadeath sodom napalm death dimmu borgir etc
Alles van hun vind ik goedquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, deze gaat echt door je flikker!
Seemann met Nina Hagen is ook erg goed!En zo hebben ze nog wel meer erg goeie.
Verdiep je anders maar ff in het effect van kwaliteitsverschillen; is echt wel het één en ander over te vinden. Inclusief metingen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een goede hoofdtelefoon en versterker is uit te leggen.
Maar kabels. Ga je dan ook de kopermoleculen inspelen zodat ze goed gaan liggen?
Ik kan nu niet echt goed luisteren omdat de kleine hier Pretlettertjes op heeft staan, maar het doet me denken aan:quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar binnenkort naar een festival met oa dit:
Dus "herrie" is gewoon de beste samenvatting van m'n smaak.
Ja, matcht wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nu niet echt goed luisteren omdat de kleine hier Pretlettertjes op heeft staan, maar het doet me denken aan:
en:
Lucky Applequote:
Alles goed met Mini ToT?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nu niet echt goed luisteren omdat de kleine hier Pretlettertjes op heeft staan, maar het doet me denken aan:
en:
Ik vind deze band dus helemaal geweldig, paar maanden terug "ontdekt " en was echt blown away door dit nummer ( is wel blackened deathcore)quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alles van hun vind ik goed
Maar bijv ook dit
Gozerdt!quote:
Een zeepanda?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Ja hoor, die had ff een stevige griep onder de leden, en nu ben ik aan de beurt terwijl hij vrolijk rond zit te bouncen, ook over mijn zieke karkas heen als ik op de bank lig te zweten.(Geen corona overigens.)
Mannetje begint nu eindelijk meer en meer woordjes te zeggen.
Kijken we filmpjes met dieren: "Visje!"
- "Nee, dat is een zeeolifant. Die zwemt ook in het water.
Ander dier: "Een KOE!"
- "Bijna, het is een panda."
Maar hij benoemt ze wel steeds meer bij de juiste namen!
En hoestie met jou dan?
Oh ja, die zie ik steeds langskomen, maar ik vergeet steeds m'n koptelefoon op te diepen. Op de speakertjes van m'n laptop klinkt het niet heel spannend, maar volgens mij zit het wel goed in elkaar.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind deze band dus helemaal geweldig, paar maanden terug "ontdekt " en was echt blown away door dit nummer ( is wel blackened deathcore)![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd voor een toetertje of niet dan
Is het al weekend?quote:
Ik vind ze echt geniaal, maar is ook niet ieders cup of teaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die zie ik steeds langskomen, maar ik vergeet steeds m'n koptelefoon op te diepen. Op de speakertjes van m'n laptop klinkt het niet heel spannend, maar volgens mij zit het wel goed in elkaar.
Het is zeker geen band voor ieder moment, maar ik ga ze zeker nog even fatsoenlijk checken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt geniaal, maar is ook niet ieders cup of teaen ben de laatste tijd best leip van MGLA, Poolse blackmetal band
Alles rustig hier,gaat zijn gangetje.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Ja hoor, die had ff een stevige griep onder de leden, en nu ben ik aan de beurt terwijl hij vrolijk rond zit te bouncen, ook over mijn zieke karkas heen als ik op de bank lig te zweten.(Geen corona overigens.)
Mannetje begint nu eindelijk meer en meer woordjes te zeggen.
Kijken we filmpjes met dieren: "Visje!"
- "Nee, dat is een zeeolifant. Die zwemt ook in het water.
Ander dier: "Een KOE!"
- "Bijna, het is een panda."
Maar hij benoemt ze wel steeds meer bij de juiste namen!
En hoestie met jou dan?
Thanks!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles rustig hier,gaat zijn gangetje.
Beterschap gewenst.
Groetjes aan de wc-pot?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
die garnalen vallen niet zo goed geloof ik
O jee, op naar de bitterpot?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
ze zwemmen nog?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb goede hoop voor over iets meer dan 3 weken.quote:
Helaas. Over drie weken begint de supergriep.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop voor over iets meer dan 3 weken.![]()
Is wel binnen, overigens.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helaas. Over drie weken begint de supergriep.
Is wel enige album van ze wat ik echt goed vind. De rest is wel mehquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind deze band dus helemaal geweldig, paar maanden terug "ontdekt " en was echt blown away door dit nummer ( is wel blackened deathcore)![]()
True, vind het ook alleen goed met die nieuwe zangerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is wel enige album van ze wat ik echt goed vind. De rest is wel meh
Niet te lang hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, crap, was ophangen, volgende was in de machine en dan echt maar even douchen.
Dan heb ik m’n prikje gehad en ga ik niet ziek worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet korter of langer dan gebruikelijk.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je wacht tot na middernacht kun je gratis buiten douchenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, crap, was ophangen, volgende was in de machine en dan echt maar even douchen.
Onderbroek over zijn broek aangetrokken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig
Is dat griep met een rode cape om?
krijg je ervan als je als bitterbal vis gaat etenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
Snif snifquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
prima, laat maar komenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb k wel met veel bands. Maar 1 goed album de rest sosoquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True, vind het ook alleen goed met die nieuwe zanger
Ik las ergens dat de minima een zandloper krijgt om de douchetijd in de gaten te houden.quote:
Even onder de kraan steken danquote:
zou toch echt te triest zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de minima een zandloper krijgt om de douchetijd in de gaten te houden.
kwam er bijna aan beide kanten uitquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, op naar de bitterpot?
Handencremequote:
Beter dan zon muntjes systeem als op de camping tochquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de minima een zandloper krijgt om de douchetijd in de gaten te houden.
quote:
Carbon credits. EU werkt er al aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw autocorrect is wel hardnekkigquote:
neequote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zeg je nou dat IJs naar vis stinkt ?
Is dat een slecht iets?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:
Ja oke, dat gevoel als je het net op doet is niet echt best.quote:
Doe dit eens gewoon nietquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Carbon credits. EU werkt er al aan.![]()
Of dacht u dat die QR code voor uw gezondheid was?
🤪quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw autocorrect is wel hardnekkig
ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof die nog geen zandloper hebbenquote:
O, da’s niet goedquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwam er bijna aan beide kanten uit
Ja , of als je pech hebt is het nummer waarom je het album kocht of downloadde ook het énige goede nummerquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb k wel met veel bands. Maar 1 goed album de rest soso
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof die nog geen zandloper hebben
Als de klok 12 uur staat, blijft je gezicht zo staanquote:
Oma's tips en weetjesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje van die Kamille crème. Die gebruikte mijn oma vroeger al
Meerdere. Ook geen minima trouwens. Maar heb er wel meerdere.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik heb geen zandloper
(ben geen minima)
heb jij er 1?
Gebeurt ook soms ja. Dat is wel klotequote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , of als je pech hebt is het nummer waarom je het album kocht of downloadde ook het énige goede nummer
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meerdere. Ook geen minima trouwens. Maar heb er wel meerdere.
Zaten allemaal bij tandenborstels :p
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het aan een kant kunnen houden
De elektrische geeft het zelf aan maar voor die kleine hadden we met de gewone tandenborstel dat hij zelf kon timen op die manierquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je hebt niet zon hippe die gewoon aftelt?
Zeg maar je hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meneer fruitquote:
Zodat je weet hoelang je de kraan moet laten lopen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meerdere. Ook geen minima trouwens. Maar heb er wel meerdere.
Zaten allemaal bij tandenborstels :p
Heer dud0r.quote:
Nee. Zodat je weet hoe lang je je tanden moet poetsenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat je weet hoelang je de kraan moet laten lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |