abonnement Unibet Coolblue
pi_201833312
quote:
19s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:04 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
terugkijken wel waard, lesje voetbal.
Blind had wel een lekker goaltje, boh.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:41:39 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201833350
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
daar nou net geen zin in
pi_201833428
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Martínez noteerde tegen Dortmund liefst vijf clearances, waarbij hij de bal wegwerkte vanuit de verdediging. Ook had de verdediger de meeste intercepties van alle Ajax-speler (vier) en de meeste tackles (vier), die ook nog allemaal succesvol waren. Geen speler van de thuisploeg veroverde de bal vaker dan Martínez, namelijk tien keer. Dat lukte Dusan Tadic eveneens.
Hij mag elke wedstrijd zo spelen zoals gisteren, geen enkel probleem. In een team/wedstrijd zoals gisteren komen zijn kwaliteiten ook gewoon prima naar voren.
pi_201833449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:50 schreef El-Stinho het volgende:

[..]
Ajax staat defensief gewoon prima mits iedereen aanwezig. Het probleem zit hem er imo in dat ze niet altijd de snelheid hebben om loopacties achter de laatste lijn te maken in aanvallend opzicht.
De meeste problemen heeft Ajax tegen ploegen die het middenveld dichtplamuren. Wat het plan van Dortmund gisteren was, behalve alles blind richting Haaland knallen, geen idee. Er lag in ieder geval een zee van ruimte op het middenveld. Even afgezien van de pressing van Ajax waar ze amper onderuit kwamen.
pi_201833664
quote:
Edson Alvarez en Ajax praten over contract tot 2025

AMSTERDAM - Edson Alvarez (23) knokt zich – geheel in stijl – naar een nieuw contract bij Ajax. De Mexicaanse middenvelder en de club hebben de intentie uitgesproken langer met elkaar door te gaan en zetten in op een verbintenis tot de zomer van 2025, zo melden bronnen binnen de club.

Alvarez wordt met zijn nieuwe contract, waar op korte termijn verder over wordt gesproken, beloond voor zijn loyaliteit, nadat hij afgelopen zomer werd begeerd door het steenrijke Stade Rennes. De Franse club deed een openingsbod van achttien miljoen euro en leek bereid richting de twintig miljoen euro, bonussen en een percentage doorverkoop te gaan. Maar Alvarez legde zich er direct bij neer toe bleek dat een verkoop voor Marc Overmars onbespreekbaar was.

Die houding van Overmars, die in juli 2019 vijftien miljoen euro voor Alvarez betaalde aan Club America, was een nieuw steuntje in de rug van de onomstreden Mexicaanse international. Die kende een moeilijke start in Amsterdam, kwam nauwelijks aan spelen toe en baalde van het feit dat de verblijfsvergunningen van zijn vriendin Sofia en dochter Valentina maar niet in orde kwamen.

"Mexicaan beloond voor zijn loyaliteit"
Halverwege vorig seizoen veroverde Alvarez een basisplaats, die hij nooit meer afgaf. Door zijn ploeggenoten en Ten Hag wordt hij – vanwege zijn grinta en het vermogen counters vroegtijdig onschadelijk te maken – als essentieel omschreven. Inmiddels speelde hij 73 duels voor Ajax, waarin hij zes keer scoorde.

De dag voor de Champions League-kraker tegen Borussia Dortmund was de Ajax-trainer lovend over hem. „De ontwikkeling van Edson is supergoed. Hij brengt positioneel heel veel voor de ploeg, zorgt voor de verdedigende organisatie en gaat ook steeds beter voetballen. De eerste aannames en het spel vooruitbrengen, gaan hem steeds beter af. Hij maakt grote stappen”, aldus Ten Hag op de afsluitende persconferentie. „Met het blok Lisandro Martinez, Jurriën Timber en Alvarez krijgen wij gewoon heel weinig goals tegen.”

Het moet op korte termijn in een nieuw, verbeterd en (met één jaar) verlengd contract resulteren, waarmee Alvarez financieel opschuift in de pikorde.
Telemike.
pi_201833768
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:04 schreef fathank het volgende:

[..]
Die mensen hebben het Ajax van Jan Wouters niet meegemaakt denk ik.
Die periode heb ik uit mijn geheugen gewist ;(
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:25:41 #32
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201833779
prachtig stukje totaalvoetbal laten zien,

reactie van borrussia:
Mund abputzen, weitermachen.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201833809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:50 schreef Dven het volgende:
Een seizoen overdrijven waarin je de dubbel wint, bijna 120 doelpunten scoort, fantastische wedstrijden hebt gespeeld en op een haar na in de finale van de Champions League staat. Toe maar.
Maar ondanks dat enorme doelpuntenaantal had je met een beetje pech zomaar 2e kunnen worden in de competitie.. en ondanks dat enorme doelpuntenaantal en uiteindelijke kampioenschap verloor je wel 4x, waarvan 3x echt totaal kansloos. Er wordt nu net gedaan alsof Ajax in maart al kampioen was dat seizoen en iedere tegenstander kansloos liet. Maar als je puur naar de Eredivisie kijkt, vond ik bijvoorbeeld afgelopen seizoen (zeker na de winterstop) beter dan dat seizoen.

En over de CL-campagne zal ik nooit zeggen dat het overdreven is, daarin haalde Ajax echt elke wedstrijd een hoog niveau en zat er sowieso geen slechte wedstrijd tussen. Maar daar ging mijn post dan ook niet over ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 20-10-2021 17:46:54 ]
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:49:31 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201834021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar ondanks dat enorme doelpuntenaantal had je met een beetje pech zomaar 2e kunnen worden in de competitie.. en ondanks dat enorme doelpuntenaantal en uiteindelijke kampioenschap verloor je wel 4x, waarvan 3x echt totaal kansloos. Er wordt nu net gedaan alsof Ajax in maart al kampioen was dat seizoen en iedere tegenstander kansloos liet. Maar als je daar puur naar de Eredivisie kijkt, vond ik bijvoorbeeld afgelopen seizoen (zeker na de winterstop) beter dan dat seizoen.

En over de CL-campagne zal ik nooit zeggen dat het overdreven is, daarin haalde Ajax echt elke wedstrijd een hoog niveau en zat er sowieso geen slechte wedstrijd tussen. Maar daar ging mijn post dan ook niet over ;)
Ja tsjemig, je verliest een keer met 3-0 van PSV en je verliest een keer met 6-2 van Feyenoord. Tussen een Europese zware campagne door win je de beker en 13/17 eredivisiewedstrijden waarin je in slechts 4 wedstrijden minder dan 3 goals maakt.

Ja, toevallig stond er een PSV in de buurt dat dikwijls in de laatste 5 minuten toch nog 1 of 3 punten wist te behalen. Maar dat maakt het misschien alleen maar mooier. Is er toentertijd iemand geweest die aan de titel getwijfeld heeft? :') Kom zeg.

Elftal van toen had iets magisch, elftal van nu lijkt nog verder en sterker in de breedte te zijn. Dikke prima toch?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201834035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:49 schreef Dven het volgende:

[..]
Ja tsjemig, je verliest een keer met 3-0 van PSV en je verliest een keer met 6-2 van Feyenoord. Tussen een Europese zware campagne door win je de beker en 13/17 eredivisiewedstrijden waarin je in slechts 4 wedstrijden minder dan 3 goals maakt.

Ja, toevallig stond er een PSV in de buurt dat dikwijls in de laatste 5 minuten toch nog 1 of 3 punten wist te behalen. Maar dat maakt het misschien alleen maar mooier. Is er toentertijd iemand geweest die aan de titel getwijfeld heeft? :') Kom zeg.
Dat laatste zal je verbazen, denk ik ;)
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:58:13 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201834098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat laatste zal je verbazen, denk ik ;)
Zal het? na Vitesse - PSV ging iedereen er toch wel stiekem van uit. Weet nog wel dat het vooral zo irritant was dat PSV daarvoor continu op het nippertje nog de winst pakte.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201834134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:49 schreef Dven het volgende:

[..]
Ja tsjemig, je verliest een keer met 3-0 van PSV en je verliest een keer met 6-2 van Feyenoord. Tussen een Europese zware campagne door win je de beker en 13/17 eredivisiewedstrijden waarin je in slechts 4 wedstrijden minder dan 3 goals maakt.

Ja, toevallig stond er een PSV in de buurt dat dikwijls in de laatste 5 minuten toch nog 1 of 3 punten wist te behalen. Maar dat maakt het misschien alleen maar mooier. Is er toentertijd iemand geweest die aan de titel getwijfeld heeft? :') Kom zeg.

Elftal van toen had iets magisch, elftal van nu lijkt nog verder en sterker in de breedte te zijn. Dikke prima toch?
Dat laatste ben ik ook zeker met je eens, maar dat magische kwam vooral door de CL en het hoge niveau dat daar gehaald werd. Sporting en Dortmund was in ieder geval beter dan de groepsfase van dat siezoen (hoewel Bayern-uit ook heel sterk was), maar wel op een ander moment in het toernooi en met minder druk. Voordat dit elftal dezelfde status krijgt, moeten ze het ook in de KO-fase laten zien en dat is afwachten

Maar ook in dat jaar had je dus een paar negatieve uitschieters (waar nu naar gerefereerd werd voor dit seizoen) en was niet alles top. Maar dat wordt heel snel vergeten (en logisch ook) als je uiteindelijk zoveel wint en zover komt.

Maar volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen en zit er eigenlijk niet zoveel tussen onze meningen :D
pi_201834248
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:58 schreef Dven het volgende:

[..]
Zal het? na Vitesse - PSV ging iedereen er toch wel stiekem van uit. Weet nog wel dat het vooral zo irritant was dat PSV daarvoor continu op het nippertje nog de winst pakte.
Dat was ook pas het 1e moment dat Ajax aan de leiding kwam, dacht ik, en dat was op 4 (?) wedstrijden op het einde. Ik kan me in ieder geval herinneren dat na die wedstrijd inderdaad bijna alle twijfel weg was en helemaal na Groningen-uit daarna
  woensdag 20 oktober 2021 @ 20:48:35 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201837039
Mike van de T meldt dat Overgod in beeld is bij Newcastle.

twitter
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 oktober 2021 @ 20:53:43 #40
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201837143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van de T meldt dat Overgod in beeld is bij Newcastle.

[ twitter ]
Verkopen voor 500 miljoen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_201837499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van de T meldt dat Overgod in beeld is bij Newcastle.

[ twitter ]
Waarschijnlijk moet je je als grote naam pas morgen maken als je niet bij Newcastle wordt genoemd nu..

Denk overigens dat hij geïnteresseerd is in dit project, zie hem dan nog eerder bij Arsenal terechtkomt (als de plannen daar een keertje van de grond komen.. )
pi_201838165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van de T meldt dat Overgod in beeld is bij Newcastle.

[ twitter ]
Zolang 'bronnen rondom de club' niet aan een Nederlandse vertellen dat hij 'op het lijstje staat' zou het net zo goed totaal verzonnen kunnen zijn.....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201842350
Newcastle is het nieuwe mancity en psg :')
Weer zo'n gore koopclub die z'n ziel verloren heeft.

Ik hoop dat overmars voor de sport kiest en niet voor het bloedgeld.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_201842361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van de T meldt dat Overgod in beeld is bij Newcastle.

[ twitter ]
Tja sportief gezien geen verbetering, maar netto gezien waarschijnlijk wel.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 08:50:21 #46
80382 manny
30 is best veel
pi_201842503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van de T meldt dat Overgod in beeld is bij Newcastle.

[ twitter ]
Dit soort berichten krijgen we de komende maanden over heel veel spelers, trainers, TD's, video-analisten en mascotte's.

Maar er komt een moment dat 1 van de 4 (Erik, Menno, Marc, Edwin) gaat vertrekken en waarschijnlijk (hopelijk) werken ze aan opvolging op de achtergrond.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 21 oktober 2021 @ 08:51:42 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201842509
quote:
19s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:50 schreef manny het volgende:

[..]
Dit soort berichten krijgen we de komende maanden over heel veel spelers, trainers, TD's, video-analisten en mascotte's.

Maar er komt een moment dat 1 van de 4 (Erik, Menno, Marc, Edwin) gaat vertrekken en waarschijnlijk (hopelijk) werken ze aan opvolging op de achtergrond.
Ten Hag zie ik wel vertrekken na dit seizoen, die anderen niet
pi_201843301
Heeft @Shreyas al zijn mening gegeven eigenlijk?
No bitch to me
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:14:25 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201845399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:13 schreef TornadoDK het volgende:
Heeft @:Shreyas al zijn mening gegeven eigenlijk?
Naar verluid is zijn toetsenbord plots uitgevallen nadat hij doorkreeg dat één van de meest gevreesde spitsen ter wereld volledig in de broekzak van Martinez zat.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')