abonnement Unibet Coolblue
pi_201866224
OMG. Ik bedenk me net wat. Zou Mo niet de spion van Yv kunnen zijn?
pi_201866257
Zie het al voor me Mo neemt hem terug droom huwelijk word live uitgezonden op tv.
En dan laat Mo hem staan voor het altaar :W :W
Twinning = boring
pi_201866352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
OMG. Ik bedenk me net wat. Zou Mo niet de spion van Yv kunnen zijn?
Dat vraagt iedereen zich al weken af.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201866425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat vraagt iedereen zich al weken af.
Loop ik weer achter? :@
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:22:06 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201866442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
OMG. Ik bedenk me net wat. Zou Mo niet de spion van Yv kunnen zijn?
Volgens mij heeft ze daar te weinig actuele informatie voor en deelt ze veel te weinig dirt die wel net zo hard brekend zou zijn.

Als Monique dirt over Antwee wil spillen heeft ze veel meer interessants dan wat er nu min of meer op de gok overal staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201866484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze daar te weinig actuele informatie voor en deelt ze veel te weinig dirt die wel net zo hard brekend zou zijn.

Als Monique dirt over Antwee wil spillen heeft ze veel meer interessants dan wat er nu min of meer op de gok overal staat.
Maar misschien wilt ze hem ook niet compleet slachten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201866505
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:
En niemand vindt het zielig voor het meisje? Na alles wat ze heeft moeten meemaken?
En dat André haar dumpt via facemassenger?
Nee, dat risico loop je als je mannen van ándere vrouwen afpakt.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:28:29 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201866523
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef -river- het volgende:

[..]
Nee, dat risico loop je als je mannen van ándere vrouwen afpakt.
Dit... als iemand een relatie heeft blijf je er gewoon van af.
Geen medelijden mee als het uit is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201866706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
OMG. Ik bedenk me net wat. Zou Mo niet de spion van Yv kunnen zijn?
Wederom nee.
pi_201866719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat vraagt iedereen zich al weken af.
Is dat zo?
pi_201866888
Dat heerlijke valse heksje met haar zure Starbucks beker, lekker zuigen en vals lachen……
SOONY
pi_201866954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:41 schreef -river- het volgende:

[..]
Wederom nee.
Denk het uiteindelijk ook niet maar zou me niet verbazen als het wel zo zou zijn of een goeie vriendin van Mo.
Die enorme afkeer van Yvon blijft fascinerend. Alsof ze erg dichtbij de kring van Mo zit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201866972
Hartstikke zonde dat Sarah haar herstel heeft verpest voor die zak. En nu is het dus alsnog uit.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201867149
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef DKUp het volgende:
Dat heerlijke valse heksje met haar zure Starbucks beker, lekker zuigen en vals lachen……
Wie?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201867179
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 22:12 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wie?
Yvonne

Hopelijk gaat ze Marco Borsato nu aanpakken…..
SOONY
pi_201867469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jullie denken echt dat Sarah binnen een uur na het posten naar de kapper gaat, daar ook meteen terecht kan en al in de stoel zit?
Joh die heeft honderden van die foto's op haar telefoon staan. Die ligt jankend op bed en zoekt even snel een foto op dat ze ook bij de kapper zit.
Net als dat Mo zo fanatiek ging fitnessen na de breuk. Zag vanmiddag dat Saar ook een foto van zichzelf in de sportschool plaatste.

Die heeft van alles wat Mo doet of gedaan heeft ook selfies gemaakt en plaatst ze wanneer het haar uitkomt.
pi_201869244
Ok ok nog wat juice, c_/

Saartje had gisteren op haar vlucht terug de ketting van André nog om.
pi_201869639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Loop ik weer achter? :@
Nee hoor. Ik heb nooit gedacht dat Mo de spion zou zijn. Zo slim is Mo ook wel. Die laat zich, vermoedelijk, daar echt niet voor gebruiken. Heeft ze ook geen belang bij. Het is de vader van haar kind!

De spionnen van Yvonne zijn allemaal onbekenden kennissen van haar en André en mensen die ergens in die omgeving werken en wonen en maar al te graag details geven over Andrés wandelen.
pi_201869861
Als de Borsato Broeierette ook maar gedeeltelijk waar is, snap ik heel goed dat niemand over 1 nacht ijs durft te gaan.

En, ik ken Yvonne en haar oevre niet goed genoeg om in te schatten of en waar haar scrupulegrens ligt, ik kan me goed voorstellen dat ze, en andere juicers misschien, denkt "beetje boven mijn paygrade". Dat wordt wel echt een shitshow waarvoor je goed beslagen ten ijs moet komen. En zij is amper beslagen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201870351
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als de Borsato Broeierette ook maar gedeeltelijk waar is, snap ik heel goed dat niemand over 1 nacht ijs durft te gaan.

En, ik ken Yvonne en haar oevre niet goed genoeg om in te schatten of en waar haar scrupulegrens ligt, ik kan me goed voorstellen dat ze, en andere juicers misschien, denkt "beetje boven mijn paygrade". Dat wordt wel echt een shitshow waarvoor je goed beslagen ten ijs moet komen. En zij is amper beslagen.
Dat zegt ze zelf ook, en Tim Hofmans zit er met Boos ook bovenop. Die gaf gisteren aan ook met andere werkzaamheden rustig aan te doen.
pi_201870735
Het lulhoofd zit allang weer in Bergschenhoek in zijn onesie op de bank bij Mootje.

w/
pi_201870749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Als het allemaal waar is, had Yv niet met vage geruchten moeten komen, maar met een complete scoop inclusief bewijs. Maar goed, het zal vast als lokkertje bedoeld zijn geweest om leden te fixen.
Als het is, wat ik vermoed dat het is, kun je dit niet zo maar de wereld ingooien.

Dan heb je te maken met de slachtoffers, advocaten, jeugdzorg en bewijslast. En dat duurt inderdaad maanden.
pi_201870752
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:50 schreef Kupelu het volgende:
Het lulhoofd zit allang weer in Bergschenhoek in zijn onesie op de bank bij Mootje.

w/
Ik verwacht vandaag wel een foto van André met dreetje. Van de achterkant in het bos.
pi_201870755
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als het is, wat ik vermoed dat het is, kun je dit niet zo maar de wereld ingooien.

Dan heb je te maken met de slachtoffers, advocaten, jeugdzorg en bewijslast. En dat duurt inderdaad maanden.
Dan had ze gewoon helemaal niks moeten zeggen.
pi_201870815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef -river- het volgende:

[..]
Nee, dat risico loop je als je mannen van ándere vrouwen afpakt.
Ik vraag me af of ze zo geslepen is. Ik denk dat we de charme van André niet moeten onderschatten. Als die geil is, pakt hij zo'n jong, dom en labiel meisje met dromen over beroemdheid met gemak in. Natuurlijk met mooie verhaaltjes over hoe hij en Monique eigenlijk al uit elkaar zijn maar voor zijn zoon en de buitenwereld spelen ze nog mooi weer. Voor ze het weet is zo'n kind tot over haar oren verliefd op zijn mooie praatjes.

Ik vind het veel te makkelijk om de schuld altijd maar bij de vrouw te leggen. Zo'n kerel als Hazes heeft met zijn charme een enorme aantrekkingskracht op een bepaald type. Hij steekt zijn lul in een ander. Waarom zou zij daar nee tegen zeggen in haar positie?
Spoilers!
pi_201870832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zo geslepen is. Ik denk dat we de charme van André niet moeten onderschatten. Als die geil is, pakt hij zo'n jong, dom en labiel meisje met dromen over beroemdheid met gemak in. Natuurlijk met mooie verhaaltjes over hoe hij en Monique eigenlijk al uit elkaar zijn maar voor zijn zoon en de buitenwereld spelen ze nog mooi weer. Voor ze het weet is zo'n kind tot over haar oren verliefd op zijn mooie praatjes.

Ik vind het veel te makkelijk om de schuld altijd maar bij de vrouw te leggen. Zo'n kerel als Hazes heeft met zijn charme een enorme aantrekkingskracht op een bepaald type. Hij steekt zijn lul in een ander. Waarom zou zij daar nee tegen zeggen in haar positie?
Omdat chlamydia... :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201870843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Omdat chlamydia... :r
Ja maar hij zegt dat hij zich heeft laten testen hoor.
Spoilers!
pi_201870853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dan had ze gewoon helemaal niks moeten zeggen.
Dat weet ik niet, als maar de helft waar is van wat ze beweert, dan heb ik liever dat die lul ziek in bed ligt in plaats van weer de media opzoekt over hoe geweldig die wel niet is. Ook zonder rechtszaak.
pi_201870863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja maar hij zegt dat hij zich heeft laten testen hoor.
En sowieso al maaaanden geen vrouw aangeraakt natuurlijk :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:05:59 #230
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201870871
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zo geslepen is. Ik denk dat we de charme van André niet moeten onderschatten. Als die geil is, pakt hij zo'n jong, dom en labiel meisje met dromen over beroemdheid met gemak in. Natuurlijk met mooie verhaaltjes over hoe hij en Monique eigenlijk al uit elkaar zijn maar voor zijn zoon en de buitenwereld spelen ze nog mooi weer. Voor ze het weet is zo'n kind tot over haar oren verliefd op zijn mooie praatjes.

Ik vind het veel te makkelijk om de schuld altijd maar bij de vrouw te leggen. Zo'n kerel als Hazes heeft met zijn charme een enorme aantrekkingskracht op een bepaald type. Hij steekt zijn lul in een ander. Waarom zou zij daar nee tegen zeggen in haar positie?
Het een sluit het ander niet uit. Sarah is een tijdje bezig geweest een BN-er te scoren.
Ze wilde waarschijnlijk de nieuwe Sylvie/Touriya worden.

En verder wel eens over An2.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201870995
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik verwacht vandaag wel een foto van André met dreetje. Van de achterkant in het bos.
Jazeker! En met dat huwelijksaanzoek met kerst komt het ook wel goed. De vorige verloving is overigens nog houdbaar toch ?
pi_201871174
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:17 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Jazeker! En met dat huwelijksaanzoek met kerst komt het ook wel goed. De vorige verloving is overigens nog houdbaar toch ?
Ja joh, en hij is toch altijd eerlijk geweest?
pi_201871408
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als het is, wat ik vermoed dat het is, kun je dit niet zo maar de wereld ingooien.

Dan heb je te maken met de slachtoffers, advocaten, jeugdzorg en bewijslast. En dat duurt inderdaad maanden.
Denk niet dat jeugdzorg hiermee te maken heeft...
pi_201871430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zo geslepen is. Ik denk dat we de charme van André niet moeten onderschatten. Als die geil is, pakt hij zo'n jong, dom en labiel meisje met dromen over beroemdheid met gemak in. Natuurlijk met mooie verhaaltjes over hoe hij en Monique eigenlijk al uit elkaar zijn maar voor zijn zoon en de buitenwereld spelen ze nog mooi weer. Voor ze het weet is zo'n kind tot over haar oren verliefd op zijn mooie praatjes.

Ik vind het veel te makkelijk om de schuld altijd maar bij de vrouw te leggen. Zo'n kerel als Hazes heeft met zijn charme een enorme aantrekkingskracht op een bepaald type. Hij steekt zijn lul in een ander. Waarom zou zij daar nee tegen zeggen in haar positie?
Ja! Zij wordt nu als de labiele gek neergezet, terwijl hij echt geen haar beter is. Het wat rommelige begin van hun relatie is beide aan te rekenen, maar hij was wel degene die verloofd was en een kind heeft.

Destijds was het ook vooral Bridget die alle hoon over zich heen kreeg.
pi_201871513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Denk niet dat jeugdzorg hiermee te maken heeft...
13 en 15 jaar, je kent de roddel toch?
pi_201871529
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja! Zij wordt nu als de labiele gek neergezet, terwijl hij echt geen haar beter is. Het wat rommelige begin van hun relatie is beide aan te rekenen, maar hij was wel degene die verloofd was en een kind heeft.

Destijds was het ook vooral Bridget die alle hoon over zich heen kreeg.
Eens, hij gedraagt zich als een kleuter die net gevallen is, ligt weer bij zijn ma in bed.

En zij werkt door en probeert haar leven in stand te houden, die is gewoon haar ding aan het doen.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:20:45 #237
184769 crew  Deisyy
pi_201871552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Eens, hij gedraagt zich als een kleuter die net gevallen is, ligt weer bij zijn ma in bed.

En zij werkt door en probeert haar leven in stand te houden, die is gewoon haar ding aan het doen.
Ik dacht gelezen te hebben dat ze bij mama en stiefpapa in Spanje aan het uithuilen was.

Maar via Facetime uitgemaakt, wtf _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201871566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat ze bij mama en stiefpapa in Spanje aan het uithuilen was.

Maar via Facetime uitgemaakt, wtf _O-
Die vliegt niet voor een weekje op en heen, gewoon voor twee nachten blijkbaar.
Stond op haar insta dat het er iets te saai voor haar was.
pi_201871582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
.....en dreetje ligt in pyjama tegen mama aan in bed.
Hier krijg ik kotsneigingen van.... En bedankt voor dit beeld!
pi_201871622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:23 schreef soapie het volgende:

[..]
Hier krijg ik kotsneigingen van.... En bedankt voor dit beeld!
Nou ja, waarschijnlijk wel de reden waarom hij het niet langer dan twee weken uit kan houden in die klinieken.
Die kon nooit alleen zijn of slapen, die tv moet aan.

Zat die vrolijk te vertellen dat die nog bij zijn ma in bed sliep toen die 18 was.
Trots dat die met 15 bij de hoeren lag.

Ik vind het een fascinerend wezen. :7
pi_201871666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die vliegt niet voor een weekje op en heen, gewoon voor twee nachten blijkbaar.
Stond op haar insta dat het er iets te saai voor haar was.
Ik pak nog eerder het vliegtuig naar Malaga dan dat ik met het OV naar de andere kant van Nedeland moet :@ Dit heb ik nu 4 keer gedaan omdat een vriend van mij daar een tattooshop had. Geen zin in om als hij in NL was naar Arnhem te gaan :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201871686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou ja, waarschijnlijk wel de reden waarom hij het niet langer dan twee weken uit kan houden in die klinieken.
Die kon nooit alleen zijn of slapen, die tv moet aan.

Zat die vrolijk te vertellen dat die nog bij zijn ma in bed sliep toen die 18 was.
Trots dat die met 15 bij de hoeren lag.

Ik vind het een fascinerend wezen. :7
Is toch wel een horroridee! Bij die zeemlerenlap in bed liggen... :r :r :r
pi_201871702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik pak nog eerder het vliegtuig naar Malaga dan dat ik met het OV naar de andere kant van Nedeland moet :@ Dit heb ik nu 4 keer gedaan omdat een vriend van mij daar een tattooshop had. Geen zin in om als hij in NL was naar Arnhem te gaan :@
Ja en qua tijd maakt het ook niks uit.

Prijzen rond de ¤100,- enkele reis.
Van hun huis naar Rotterdam AirPort kwartiertje, instappen en wegwezen, 3 uur later in Alicante.

Bizar eigenlijk.
pi_201871751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja en qua tijd maakt het ook niks uit.

Prijzen rond de ¤100,- enkele reis.
Van hun huis naar Rotterdam AirPort kwartiertje, instappen en wegwezen, 3 uur later in Alicante.

Bizar eigenlijk.
Dit dus. Inclusief lekker weer O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201871762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja joh, en hij is toch altijd eerlijk geweest?
Hahaha _O-

Altijd! :+
pi_201871778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Denk niet dat jeugdzorg hiermee te maken heeft...
Jawel! We zitten op kleuterschoolniveau met dit circus. :Y
pi_201871800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
13 en 15 jaar, je kent de roddel toch?
Jazeker. Maar dat betekent nog niet dat Jeugdzorg ermee bezig is. Die richten zich primair op potentieel onveilige gezinssituaties.
pi_201871843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zo geslepen is. Ik denk dat we de charme van André niet moeten onderschatten. Als die geil is, pakt hij zo'n jong, dom en labiel meisje met dromen over beroemdheid met gemak in. Natuurlijk met mooie verhaaltjes over hoe hij en Monique eigenlijk al uit elkaar zijn maar voor zijn zoon en de buitenwereld spelen ze nog mooi weer. Voor ze het weet is zo'n kind tot over haar oren verliefd op zijn mooie praatjes.

Ik vind het veel te makkelijk om de schuld altijd maar bij de vrouw te leggen. Zo'n kerel als Hazes heeft met zijn charme een enorme aantrekkingskracht op een bepaald type. Hij steekt zijn lul in een ander. Waarom zou zij daar nee tegen zeggen in haar positie?
Mee eens over A2 maar hij is niet de eerste bezette bn-er die ze bij zijn vrouw en kind probeerde weg te halen.
pi_201872018
Kan het gezever over Marco B naar zijn eigen topic, pretty please :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201872042
:@ goed punt wel, sorry :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')