abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201842134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:39 schreef Monolith het volgende:

[..]
Volgens mij worden essence drops sowieso niet beïnvloed door MF.
Correct
Net als runes en gems.

Als dit soort dingen wil farmen, kun je het beste zo min mogelijk MF, en zoveel mogelijk damage gear aan hebben.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2021 07:44:27 ]
pi_201842229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:19 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het vlakt ook gewoon vrij snel af boven de 80 hoor. Mijn sorc zit nog steeds maar op 87, al doe ik daar ook niet echt fanatiek baalruns mee. In de oude D2 had je goed gegearede bots die baalruns deden en dan kon je nog wel meehobbelen, maar volgens mij is het dupen nog niet echt van de grond gekomen gelukkig dus de high lvl runewords vliegen je niet om de oren.

Ik ga zelf niet eens proberen te teleporten naar Baal als sorc op Hell, want de kans is vrij groot dat ik doodga en dat kost je flink wat exp. :P
Nee dat teleporten ga ik ook echt niet doen..1x net even bij een mob terecht komen en je bent de pineut haha. Ik moet ook niet bij baal terecht komen als zijn area nog vol staat met die eerste mobs voordat hij zijn Minions gaat spawnen... Zelfs daar ga ik dood
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 08:07:14 #28
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201842252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Nee dat teleporten ga ik ook echt niet doen..1x net even bij een mob terecht komen en je bent de pineut haha. Ik moet ook niet bij baal terecht komen als zijn area nog vol staat met die eerste mobs voordat hij zijn Minions gaat spawnen... Zelfs daar ga ik dood
Die bliksemspookjes zijn altijd leuk met een wat mindere groep.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201842644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die bliksemspookjes zijn altijd leuk met een wat mindere groep.
Haha dat dus…
Gister probeerde ik samen met 3 anderen Ancients te doen. Hadden best een gemixte geroep waardoor we wel alle immunes aankonden. Echter waren we met 4 spelers zoals ik….dus ging echt niet. Joint er een 5e persoon….en was het binnen minuut klaar hahaha. Waren erg blij dat hij even kwam helpen.

Man hoop toch ooit wel een char te hebben die ook overall wel wat makkelijker door heen gaat :P Wil ook wel eens 100 runs doen met 400-500 MF en dan aan het eind pas kijken wat er uit komt :P
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:03:11 #30
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201843232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Haha dat dus…
Gister probeerde ik samen met 3 anderen Ancients te doen. Hadden best een gemixte geroep waardoor we wel alle immunes aankonden. Echter waren we met 4 spelers zoals ik….dus ging echt niet. Joint er een 5e persoon….en was het binnen minuut klaar hahaha. Waren erg blij dat hij even kwam helpen.

Man hoop toch ooit wel een char te hebben die ook overall wel wat makkelijker door heen gaat :P Wil ook wel eens 100 runs doen met 400-500 MF en dan aan het eind pas kijken wat er uit komt :P
Truuk is goede resists, veel +skill en een dikke merc :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201843242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Truuk is goede resists, veel +skill en een dikke merc :P
Ja die dikke Merc is nog k-a-l-a-o-t-e voor mij. Kan niet echt een leuk wapen vinden en Andariel kan ie nog niet dragen...in AT run ligt ie zo plat
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 12:29:54 #32
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201844838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb een full blizz sorc en een lightning javazon in de aanbieding, pally is nog maar iets van 35. Misschien eens kijken of we samen wat runs kunnen doen.
Gister eindelijk een via een dia run gekregen.

Toen full orb gegaan en erachter gekomen dat ik een stomme fout gemaakt heb dus moet weer respeccen..maar dit is zeker goed speelbaar. Weer ff wat anders dan meteor spammen bij andy
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:41:23 #33
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201844990
Naar level99 duurt laaaaaaaaaaaaaaang
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:45:19 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201845045
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef cherrycoke het volgende:
Naar level99 duurt laaaaaaaaaaaaaaang
Paar honderd uur xp farmen :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 12:52:43 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201845151
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef cherrycoke het volgende:
Naar level99 duurt laaaaaaaaaaaaaaang
klopt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201846042
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef cherrycoke het volgende:
Naar level99 duurt laaaaaaaaaaaaaaang
waarom zou je dat willen? Wat mij betreft zo nutteloos, behalve leuk voor ladder ranking :P
hardcoholic
pi_201846047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]
klopt.
vroegah, in de begintijd van LOD, was het easy, deed je paar dagen cow runs en je was klaar :P
hardcoholic
pi_201846076
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:09 schreef Ferdii het volgende:

[..]
waarom zou je dat willen? Wat mij betreft zo nutteloos, behalve leuk voor ladder ranking :P
Ja dat vroeg ik mij dus ook af. Naar lvl 95 is nog enigzins nuttig voor het gambelen bij vendors toch?
Voor de rst is het leuk voor de heb die 99 of niet
Vici, Vidi, Veni!
pi_201846166
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af. Naar lvl 95 is nog enigzins nuttig voor het gambelen bij vendors toch?
Voor de rst is het leuk voor de heb die 99 of niet
94 :)
pi_201846444
Nu ook queueing op de xbox |:(
-nee-
pi_201847995
Eindelijk solo Baal Hell voor de quest. Met 354% MF



I'm disappointed...
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:12:45 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201848016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:10 schreef babylon het volgende:
Eindelijk solo Baal Hell voor de quest. Met 354% MF

[ afbeelding ]

I'm disappointed...
Coldkill en Venom Ward :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201848219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Coldkill en Venom Ward :P
Ik had meer verwacht ;)
pi_201857152
Gister van Perrin het juiste wapen voor mijn Merc gekregen. Had al eerder zijn beste armor gekregen...maar alleen daarmee is het al een beest zeg!! Nu snap ik waarom het voor sommige mensen zo veel makkelijker gaat :P Ben bezig om mijn merc naar lvl 83 te krijgen voor anderiel visage. Dan moet het allemaal nog makkelijker gaan. Ik ben zelf lvl 81 en mijn merc ook. Denk dat mijn level eerst omhoog moet voordat Merc verder omhoog kan....

Tevens heb ik mijn Sorc wel even gerespect...Draag nu Spirit Shield en Wizardspike....gaat echt veeeeeel beter nu. Heb niet echt veel dmg ingeleverd, maar wel heel veel all res en andere skills er voor terug gekregen. Ancient Tunnels ga ik niet meer in dood...heel af en toe dat ik bijna dood ga, maar over het algemeen hoef ik niet eens een potion te gebruiken.

Veel fijner...nu maar eens langzaam naar lvl 94 werken :P Heb ik tenminste daarna wat te doen met mijn gold
Vici, Vidi, Veni!
pi_201857368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister van Perrin het juiste wapen voor mijn Merc gekregen. Had al eerder zijn beste armor gekregen...maar alleen daarmee is het al een beest zeg!! Nu snap ik waarom het voor sommige mensen zo veel makkelijker gaat :P Ben bezig om mijn merc naar lvl 83 te krijgen voor anderiel visage. Dan moet het allemaal nog makkelijker gaan. Ik ben zelf lvl 81 en mijn merc ook. Denk dat mijn level eerst omhoog moet voordat Merc verder omhoog kan....

Tevens heb ik mijn Sorc wel even gerespect...Draag nu Spirit Shield en Wizardspike....gaat echt veeeeeel beter nu. Heb niet echt veel dmg ingeleverd, maar wel heel veel all res en andere skills er voor terug gekregen. Ancient Tunnels ga ik niet meer in dood...heel af en toe dat ik bijna dood ga, maar over het algemeen hoef ik niet eens een potion te gebruiken.

Veel fijner...nu maar eens langzaam naar lvl 94 werken :P Heb ik tenminste daarna wat te doen met mijn gold
Klopt, Merc kan nooit levellen voor jou.
pi_201857546
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:57 schreef babylon het volgende:

[..]
Klopt, Merc kan nooit levellen voor jou.
Is ook wel logisch haha. Wel grappig nu ik dit heb, denk ik weer: Go Go Go ik wil Meph wil runnen, ik wil Baal runs mee doen, nu ik niet zo squishy meer ben, ik wil betere rings vinden, beter amulet! Misschien mijn gloves veranderen enz....haha
Vici, Vidi, Veni!
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:32:20 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201860069
Gisteravond Baal gesolo'd op Hell met m'n matig uitgedoste meteorb, was eerste keer Baal met een sorc op Hell *O*
Eigenlijk een walk in the park, Ancients was veel moeilijker (of vooral tijdsintensiever eigenlijk). Had in old-school D2 destijds meer moeite met Baal op Hell, maar dat was alleen met melee-vechters.

Throne of Destruction überhaupt inkomen was de grootste uitdaging - enorme mobs van Blood Lords en Willowisps die me stonden op te wachten bij de entrance, kostte een paar levens. Had geen zin om te rerollen.

Vervolgens één super unique Blood Lord niet kunnen verslaan, fire+cold immune en m'n merc kon 'm niet aan :') Raar eigenlijk dat een unique mobster 10x sterker is dan de eindbaas van het hele spel maargoed, gewoon langsheen geTP'd. Dit weekend nog maar ff MF'en op moo moo farm
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:36:25 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201860147
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:32 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond Baal gesolo'd op Hell met m'n matig uitgedoste meteorb, was eerste keer Baal met een sorc op Hell *O*
Eigenlijk een walk in the park, Ancients was veel moeilijker (of vooral tijdsintensiever eigenlijk). Had in old-school D2 destijds meer moeite met Baal op Hell, maar dat was alleen met melee-vechters.

Throne of Destruction überhaupt inkomen was de grootste uitdaging - enorme mobs van Blood Lords en Willowisps die me stonden op te wachten bij de entrance, kostte een paar levens. Had geen zin om te rerollen.

Vervolgens één super unique Blood Lord niet kunnen verslaan, fire+cold immune en m'n merc kon 'm niet aan :') Raar eigenlijk dat een unique mobster 10x sterker is dan de eindbaas van het hele spel maargoed, gewoon langsheen geTP'd. Dit weekend nog maar ff MF'en op moo moo farm
Ja die immunities zijn nogal overpowered (en een beetje kunstmatige moeilijkheidsgraad natuurlijk).
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:51:43 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201860463
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja die immunities zijn nogal overpowered (en een beetje kunstmatige moeilijkheidsgraad natuurlijk).
Mja 99% van de fire+cold immunes kan m'n merc handelen (met wat rejuves mijnerzijds) maar die sterkste variant van Blood Lords doen zulke insane damage en dan ook nog stun + berserk. Deze super unique variant ramde in drie klappen m'n merc omver, had het misschien kunnen redden met een volle belt full rejuves en voortdurend in en out tp'en maar wat een K-klus :P Ook niet te kiten/circlen vanwege berserk

Normaal is dit eigenlijk wel het moment voor mij om de game weer weg te leggen, maar heb echt veel lol gehad van deze playthrough en het jeukt toch wel om nog ff een nieuwe playthrough te doen met bijv. een Druid. Ken die character eigenlijk nog nauwelijks en was gister ff met iemand op Hell bezig in Crystalline Passage die alles aan gort sloeg met z'n weerwolf-gedaante, zag er tof uit
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_201860729
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:32 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond Baal gesolo'd op Hell met m'n matig uitgedoste meteorb, was eerste keer Baal met een sorc op Hell *O*
Eigenlijk een walk in the park, Ancients was veel moeilijker (of vooral tijdsintensiever eigenlijk). Had in old-school D2 destijds meer moeite met Baal op Hell, maar dat was alleen met melee-vechters.

Throne of Destruction überhaupt inkomen was de grootste uitdaging - enorme mobs van Blood Lords en Willowisps die me stonden op te wachten bij de entrance, kostte een paar levens. Had geen zin om te rerollen.

Vervolgens één super unique Blood Lord niet kunnen verslaan, fire+cold immune en m'n merc kon 'm niet aan :') Raar eigenlijk dat een unique mobster 10x sterker is dan de eindbaas van het hele spel maargoed, gewoon langsheen geTP'd. Dit weekend nog maar ff MF'en op moo moo farm
heb je geen static field? dan kost het je merc 2 hits oid :P
hardcoholic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')