Dat nieuwsbericht gaat natuurlijk over een onderzoek(resultaat).quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:15 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je een onderzoek hebt maar je stuurt een nieuwsbericht... Ik ga liever in op onderzoek/statistiek dan een sensationeel nieuwsbericht
Wat voor mening moet ik bijstellen dan? Vaccineren werkt en elke antivaxxer draagt volgens de cijfers bij aan het probleem in de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Precies, zoveel mogelijk vaccineren want dat werkt. Zo simpel is het. En ik ben geen anti-vaxxer maar een ongevaccineerde, dat is nogal een verschil en ik zou het op prijs stellen als je mans genoeg bent om jouw mening bij te stellen.
Dat zeg je goed, noem het dan geen onderzoek maar een nieuwsbericht , want dat is het.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht gaat natuurlijk over een onderzoek(resultaat).
Zo moeilijk is dat toch niet?
Vaccins geven geen volledige bescherming.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor mening moet ik bijstellen dan? Vaccineren werkt en elke antivaxxer draagt volgens de cijfers bij aan het probleem in de ziekenhuizen.
Zich niet vaccineren.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:42 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen wat hij heeft gedaan zodat we langer in de epidemie zitten?
Ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wappie?? Hoezo ben ik nou weer een wappie? Ik ben bang voor het vaccin én het virus. Maakt dat mij een wappie?
Een autogordel of een valhelm geven ook geen garantie dat je een ongeluk overleeft.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaccins geven geen volledige bescherming.
Hoe werkt het dan?
Maar dat hoef je beide niet in je lichaam te laten spuiten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een autogordel of een valhelm geven ook geen garantie dat je een ongeluk overleeft.
Kinderen krijgen toch ook een DKTP vaccinatie? Dat geeft ook geen 100% bescherming. Laat je daarom je kinderen niet vaccineren?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat hoef je beide niet in je lichaam te laten spuiten.
Dat is mijn vraag, je antwoord is een cirkelredenering.quote:
Hoeveel kinderen zijn gestorven aan DKTP virussen en aan corona in Nederland? Vind je dat vergelijkbaar?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kinderen krijgen toch ook een DKTP vaccinatie? Dat geeft ook geen 100% bescherming. Laat je daarom je kinderen niet vaccineren?
Dat was het punt niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn gestorven aan DKTP virussen en aan corona in Nederland? Vind je dat vergelijkbaar?
Vaccinatiegraad bij DKTP zal een heel stuk hoger liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn gestorven aan DKTP virussen en aan corona in Nederland? Vind je dat vergelijkbaar?
Als we een paar jaar verder zijn, of misschien nog wel eerder, dan zal de coronavaccinatie ook standaard in de kindertijd gegeven gaan worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad bij DKTP zal een heel stuk hoger liggen.
Je vergelijkt DKTP vaccinatie met corona vaccin maar nu is dat het punt niet?quote:
Is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad bij DKTP zal een heel stuk hoger liggen.
Dat is omdat je de verkeerde vragen stelt waardoor je tot een foute conclusie zal komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:19 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Is geen antwoord op mijn vraag
Je mag gerust inhoudelijk reageren en uitleggen waarom, dan hebben we er beide wat aanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is omdat je de verkeerde vragen stelt waardoor je tot een foute conclusie zal komen.
Ik geef een voorbeeld. Ik gaf ook het voorbeeld van een autogordel en de valhelm maar vergelijk het stikken door corona niet met een verkeersongeluk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:18 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je vergelijkt DKTP vaccinatie met corona vaccin maar nu is dat het punt niet?
Dat is wel een erg ver gezochte vergelijking. De griep komt daar eerder in de buurtquote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld. Ik gaf ook het voorbeeld van een autogordel en de valhelm maar vergelijk het stikken door corona niet met een verkeersongeluk.
Difterie is het laatste sterfgeval in 1994 geweestquote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
In Nederland zijn maar liefst 10 personen tot 30 jaar overleden aan covid19. Waar haal je die informatie over 30 personen onder de 17 vandaan? Ik gebruik deze website: https://www.stichting-nice.nl/quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bij Covid19 zijn er volgens het CBS tot de laatste melding (die naar ik meen tot juli 2021 gaat) 30 personen onder de 17 overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |