abonnement Unibet Coolblue
pi_201822146
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga zondag appeltaart (van eigen appels) en Schwarzwälder Kirsch bakken.
Ik heb dit jaar:
• Groninger Kroon
• Lunterse Pippeling
• Schone van Boskoop (ja, ik noem ze ook zo, er wordt vanalles maar goudrenette genoem alleen maar omdat het een renette is)

Wat voor appel heb jij voor je taart?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201822180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
2021 een adres niet kunnen vinden...
Wellicht helpt een vrouwelijke stem instellen op het navigatiesysteem
*Wegduik*
Ik woon in een straat met erg onlogische huisnummers. Sommige flats hebben elk appartement hun eigen nummer, mijn flat heeft maar vier huisnummers en letters tot en met K. Meerdere aftakkingen van de straat hebben dezelfde straatnaam, maar sommige heten anders. Zelfs de PostNL-meneer komt er niet altijd uit :')

Wat is er met een vrouwelijke stem, hoe zou dat helpen? :)
pi_201822249
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
De Keukenhof bezocht?
Als Günther in kastelen is, dan was ik verrast door Kasteel Heeswijk Dinther, een Brabanrs pareltje.
Daar was de familielunch bij de Barones.
Hehe nee, de Keukenhof is - afgezien van eigenlijk überhaupt niet zo leuk - in oktober natuurlijk helemaal niet open :)

We waren hier, op Landgoed Olmenhorst:
https://www.olmenhorst.nl/

En dank voor de kasteeltip! Koter is bij vlagen into kastelen en dan gaan we uit gemakzucht eigenlijk altijd naar de Haar O+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:39:52 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201822376
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb dit jaar:
• Groninger Kroon
• Lunterse Pippeling
• Schone van Boskoop (ja, ik noem ze ook zo, er wordt vanalles maar goudrenette genoem alleen maar omdat het een renette is)

Wat voor appel heb jij voor je taart?
Lunterse Pippeling.
De Notaris appel heb ik denk ik te enthousiast gesnoeid, daaraan zat geen vrucht.

Over reinette gesprekken, ik wil er nog een planten eigenlijk. Niet de variant uit Boskoop, maar uit het Westerwoldse gehucht Smeerling (Smeerling reinette)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:43:51 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201822449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:15 schreef minilot het volgende:

[..]
Wat goed! *O* Wat voor pakketje? :Y) #nieuwsgierigheidsmodus
Een Gossen Polysix Electric 2.
Die is op weg naar Leek.

In het graafschap Staffordshire, VK. Wel even puzzelen met adres, postcode, regio, plaats, als je nog niet eerder naar het VK hebt verstuurd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201822539
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een Gossen Polysix Electric 2.
Die is op weg naar Leek.

In het graafschap Staffordshire, VK. Wel even puzzelen met adres, postcode, regio, plaats, als je nog niet eerder naar het VK hebt verstuurd.
*googlet de dinges* Aha!

En ja, Britse adressen :9 O+

En ik bedenk net dat ik door Covid nu al langer niet in Groot-Brittannië ben geweest dan ooit eerder sinds mijn vijftiende :{ Ik mis het. -O-
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:56:53 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201822709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:47 schreef minilot het volgende:

[..]
*googlet de dinges* Aha!

En ja, Britse adressen :9 O+

En ik bedenk net dat ik door Covid nu al langer niet in Groot-Brittannië ben geweest dan ooit eerder sinds mijn vijftiende :{ Ik mis het. -O-
Een lichtmeter voor fotografie, ik vind dit model onhandig. De fabrikant bestaat nog steeds, dus ik denk dat ik die maar ga steunen en een nieuw exemplaar koop met een LCD schermpje.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:57:28 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201822725
Was jij al met de Eurostar geweest Mini?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201822730
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lunterse Pippeling.
De Notaris appel heb ik denk ik te enthousiast gesnoeid, daaraan zat geen vrucht.

Over reinette gesprekken, ik wil er nog een planten eigenlijk. Niet de variant uit Boskoop, maar uit het Westerwoldse gehucht Smeerling (Smeerling reinette)
Internet zegt dat de Pippeling een vieze stomme appel is, terwijl het een van mijn favorieten is!
Wat ik dit jaar aan Pippeling en Schone van B heb geoogst komt van laagstammetjes die geruimd worden, ze zijn onherstelbaar gemold door de schapen. Van de Lunterse P heb ik al 2 nieuwe bomen steen (1 laag, 1 hoog), de Schone van B ga ik een nieuwe voor zetten. Er kan nog wel wat bij. Is die Smeerling een aanrader? Waarom?
Zigeunerin ga ik ook weer bijplanten, ook doodgevroten en ook die wil ik weer terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:02:27 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_201822860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
2021 een adres niet kunnen vinden...
Wellicht helpt een vrouwelijke stem instellen op het navigatiesysteem
*Wegduik*
Ik weet waar de schoenen ongeveer gewoond hebben. En de navi is daar niet heel vriendelijk. En in donker de straatnamen lezen is daar ook wat lastig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:04:57 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201822937
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Internet zegt dat de Pippeling een vieze stomme appel is, terwijl het een van mijn favorieten is!
Wat ik dit jaar aan Pippeling en Schone van B heb geoogst komt van laagstammetjes die geruimd worden, ze zijn onherstelbaar gemold door de schapen. Van de Lunterse P heb ik al 2 nieuwe bomen steen (1 laag, 1 hoog), de Schone van B ga ik een nieuwe voor zetten. Er kan nog wel wat bij. Is die Smeerling een aanrader? Waarom?
Zigeunerin ga ik ook weer bijplanten, ook doodgevroten en ook die wil ik weer terug.
Ik heb geen idee of die echt lekker is of zo, maar reinette is sowieso een moesappel lijkt me. Vind het gewoon grappig zo'n appelras uit de buurt. Online kan ik er niets over vinden en alleen de Baggelhof bij jou uit de buurt heeft het ras.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:10:31 #137
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201823083
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:33 schreef minilot het volgende:

[..]
Hehe nee, de Keukenhof is - afgezien van eigenlijk überhaupt niet zo leuk - in oktober natuurlijk helemaal niet open :)

We waren hier, op Landgoed Olmenhorst:
https://www.olmenhorst.nl/

En dank voor de kasteeltip! Koter is bij vlagen into kastelen en dan gaan we uit gemakzucht eigenlijk altijd naar de Haar O+
Da’s Lisserbroek, bijna Nieuw-Vennep. Nostalgie!
Siesta & Fiesta!
pi_201823201
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:10 schreef Bramito het volgende:

[..]
Da’s Lisserbroek, bijna Nieuw-Vennep. Nostalgie!
Klopt ja! Wat voor historie heb jij daar? :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201823214
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike De blauwader kaas schnitzel smaakt niet naar blauwader kaas. Ik hoopte dat het net zo lekker was als de blauwader kaas van Konijnenvoer , maar helaas
Geen aanrader dus? Is het trouwens zo'n stuk gepaneerde kaas of zo'n soort cordon bleu van vegaspul?

@minilot, ik zal hem extra hard zoenen mede namens jou. Hij krijgt een bluetooth bouwradio. Een superstevig ding met fatsoenlijk geluid dat je probleemloos in de modder of een kuip cement kunt laten vallen. Ok, cement vast niet maar hij is gemaakt voor lomp en vies en nat.
Spoilers!
pi_201823226
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:57 schreef derLudolf het volgende:
Was jij al met de Eurostar geweest Mini?
Nee. }:| ;(
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:16:08 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201823228
Ik ben ook eens in Nieuw Vennep geweest, bij een bedrijf. Als Bramito daar bekend is weet hij vast welke :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201823243
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

@:minilot, ik zal hem extra hard zoenen mede namens jou. Hij krijgt een bluetooth bouwradio. Een superstevig ding met fatsoenlijk geluid dat je probleemloos in de modder of een kuip cement kunt laten vallen. Ok, cement vast niet maar hij is gemaakt voor lomp en vies en nat.
:D _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_201823290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:17 schreef minilot het volgende:

[..]
:D _O_
Het staat al jaren op de wensenlijst. Maar die dingen zijn hartstikke duur en een speakertje van de Action voldoet ook wel min of meer.

Maar nu had ik veel kadobonnen en dan zijn er ineens toch dingen mogelijk.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:22:29 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201823328
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:16 schreef minilot het volgende:

[..]
Nee. }:| ;(
Aha, als ik naar het VK ga, lijkt me dat wel een leuke manier van reizen :Y Zal vast ruimer zijn dan een vliegmachien :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201823478
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Geen aanrader dus? Is het trouwens zo'n stuk gepaneerde kaas of zo'n soort cordon bleu van vegaspul?

@:minilot, ik zal hem extra hard zoenen mede namens jou. Hij krijgt een bluetooth bouwradio. Een superstevig ding met fatsoenlijk geluid dat je probleemloos in de modder of een kuip cement kunt laten vallen. Ok, cement vast niet maar hij is gemaakt voor lomp en vies en nat.
Het laatste, er druipt wat kaasachtigs uit maar kan niet bedenken waar het naar smaakt
We have far more in common than that which devides us..
pi_201823483
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
De Keukenhof bezocht?
Als Günther in kastelen is, dan was ik verrast door Kasteel Heeswijk Dinther, een Brabants pareltje.
Daar was de familielunch bij de Barones.
Paar bruiloften gehad daar is wel tof idd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201823502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het laatste, er druipt wat kaasachtigs uit maar kan niet bedenken waar het naar smaakt
Dat klinkt echt smerig.
pi_201823510
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik woon in een straat met erg onlogische huisnummers. Sommige flats hebben elk appartement hun eigen nummer, mijn flat heeft maar vier huisnummers en letters tot en met K. Meerdere aftakkingen van de straat hebben dezelfde straatnaam, maar sommige heten anders. Zelfs de PostNL-meneer komt er niet altijd uit :')

Wat is er met een vrouwelijke stem, hoe zou dat helpen? :)
Ik wou net zeggen.. dat is een leuke straat als je onverwachts in moet vallen voor je collega bij de post :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201823558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen.. dat is een leuke straat als je onverwachts in moet vallen voor je collega bij de post :')
De meneer van Cycloon Post rijdt altijd luid vloekend en scheldend door de straat.

(Maar ik denk dat hij Tourette's heeft of zo. Hij zegt de hele tijd dezelfde dingen, tegen niemand in het bijzonder.)
pi_201823589
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Aha, als ik naar het VK ga, lijkt me dat wel een leuke manier van reizen :Y Zal vast ruimer zijn dan een vliegmachien :)
Sowieso :Y O+

Ik ben overigens al vaak zat met de trein door de tunnel naar het VK geweest hoor (is zeker aan te raden), ik dacht alleen dat je zat te doelen op die 2568990744 keer uitgestelde directe hogesnelheidstrein van Rotterdam naar Londen in plaats van met die toch wel tijd kostende overstap in Brussel. Het ging er eiiiiiindelijk van komen en toen kwam corona -O-
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')