SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Helaas ben ik vooral thuis morgen ivm diverse bestellingen.
Biertje drinken zou pas lukken na 18 uur ofzo, laat maar weten![]()
En sowieso veel plezier natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Geen probleem Koen, genieten jullie er maar van morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank je wel
Zonder gezin bij me was dat een tof idee geweest
Maar mevr Koen heeft 0 begrip voor enig online leven dus dat gaat het hem niet worden
Thanksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen probleem Koen, genieten jullie er maar van morgen
Zwaait terug naar mijn jeugddorpquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Slaap tijd maar eens... Cadzand zwaait![]()
Koffie moet nog even wachten. Ik ga denk ik rond half acht naar het restaurant voor het ontbijtquote:
Je bent al vroeg op danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koffie moet nog even wachten. Ik ga denk ik rond half acht naar het restaurant voor het ontbijt
Werd gewoon wakker, lig nog op bedquote:
Ja ik ben op vakantie in Kroatië, mijn hotel staat in Porec, Istriëquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Allemaal vroeg opmoguh
Zit je in n hotel Bomenverzameling?
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Allemaal vroeg opmoguh
Zit je in n hotel Bomenverzameling?
Kroatie , leuk hoor. Al burek gegeten ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werd gewoon wakker, lig nog op bed
[..]
Ja ik ben op vakantie in Kroatië, mijn hotel staat in Porec, Istrië
Sinds July op fok, daarvoor lurker FP. Zat tot voorkort meer in dts, nu pas de rest ontdektquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?Of is het weer een naamswijziging die ik niet heb meegekregen
Volgens mij nog niet. Vandeweek staat er een Kroatische lunch op het programma. Ik ben hier met een groepsreisquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kroatie , leuk hoor. Al burek gegeten ?
Genieten met de lunch van kiflaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Vandeweek staat er een Kroatische lunch op het programma. Ik ben hier met een groepsreis
Ik vind van wel, voor mij ook de eerste keer hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Genieten met de lunch van kifla![]()
Is dat wat, zon groepsreis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |