Ja geen idee...quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waar in Spanje wil je gaan wonen?
Niet als definitieve bestemming hierquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Telt IJsland nog mee?
Deze was zo gaaf:
Fair enough, dan staat hij er bij als opvulling.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet als definitieve bestemming hier
Ja, die telt mee, maar is het niet geworden. Sorryquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Telt IJsland nog mee?
Deze was zo gaaf:
Digitaal bedoel je toch ..quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb deze ooit zelf gemaakt:
[ afbeelding ]
Zo dichtbij staan kan ook pijnlijk worden. Als je zo'n stukje lava op je krijgt ....quote:
Nice stukje werkquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Combinatie van Blender en VUE.
Op La Palma zie je ze dan ook in astronauten pakken monsters nemenquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo dichtbij staan kan ook pijnlijk worden. Als je zo'n stukje lava op je krijgt ....
quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is de vulkaan op Gran Canaria nu rustig?
Die is al jaren rustig .. ben er zelfs geweestquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is de vulkaan op Gran Canaria nu rustig?
Gaat nog aardig los.quote:
Maar die knallen echt uit elkaar toch?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat nog aardig los.
Je ziet weleens vulkanen na een eruptie terugzakken tot een atol.. dat zou een ramp zijn
Ik dacht juist dat ze "terug zakken" in hun eigen krater.....quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die knallen echt uit elkaar toch?
Dit zou ooit wel eens een soort atol zijn gewezen... Maar nee ik zie het nu niet in zakken of zou .. Zie alleen maar meer expansiequote:Op maandag 18 oktober 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat nog aardig los.
Je ziet weleens vulkanen na een eruptie terugzakken tot een atol.. dat zou een ramp zijn
Een atol is een soort van ringvormig koraaleiland boven op een onderwatervulkaanquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze "terug zakken" in hun eigen krater.....
Ja ik zit ook ff te lezen nu, .. het zakt toch wel terug... maar de rand is idd dan koraal.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Een atol is een soort van ringvormig koraaleiland boven op een onderwatervulkaan
Vaak zijn het dode vulkanen en groeit het lkoraal aan de oppervlakte doorquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik zit ook ff te lezen nu, .. het zakt toch wel terug... maar de rand is idd dan koraal.
Hmm.. daar gaan wij last van hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer zou de Eiffel gaan ontploffen?
Na onze tijdquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer zou de Eiffel gaan ontploffen?
Die kans is redelijk aanwezig jaquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. daar gaan wij last van hebben
Dat hoop je of weet je?quote:
Onder de waddenzee ligt er ook eentje.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig ja
[..]
Dat hoop je of weet je?
Het zit aan de passive zijde van het Europeesche continent ... zal nog wel ff duren,,, maar je weet nooit ..quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig ja
[..]
Dat hoop je of weet je?
Hopelijk duurt het nog even jaquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zit aan de passive zijde van het Europeesche continent ... zal nog wel ff duren,,, maar je weet nooit ..
Mjah, de aarde doet raar, deels geholpen door de mens.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets meer mee gebeurt de 1e 1000 jaar
Maar de binnenkant staat los van buitenquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, de aarde doet raar, deels geholpen door de mens.
Dit kan dus een gevolg zijn van weet ik veel wat.
Ik denk dat de invloed van de mens zwaar overschat wordt... behalve op vervuiling.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, de aarde doet raar, deels geholpen door de mens.
Dit kan dus een gevolg zijn van weet ik veel wat.
En kappen van regenwoud.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van de mens zwaar overschat wordt... behalve op vervuiling.
Zoiets ja. Ik weet ook niet wat en hoe.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:23 schreef chufi het volgende:
Maar door een verstoorde buitenkant / Atmosfeer kan de Aarde wel in onbalans geraken waardoor het van binnen meer gaat rommelen
Ís ook mijn idee .... ijstijden is een cyclus .. maar nu zeggen ze dat ze dat hebben onderbroken ... Ik wacht het afquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van de mens zwaar overschat wordt... behalve op vervuiling.
Exact, een cyclus. De aarde leeft.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ís ook mijn idee .... ijstijden is een cyclus .. maar nu zeggen ze dat ze dat hebben onderbroken ... Ik wacht het af
Ja tis voor ons misschien ff kut .. later komt het wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, een cyclus. De aarde leeft.
Ze spelen het nu zo dat ze altijd "winnen"
Opwarming: Zie je wel, climate change
Afkoeling: Zie je wel climate change
Nat: Zie je wel climate change
Droog: Zie je wel climate change
Oplossing: Betalen, democratie inleveren en je bek houden.
En dat is maar één vulkaan.quote:De vulkaan van de Eyjafjallajökull (Eilandbergengletsjer) op IJsland stoot dagelijks 150.000 à 300.000 ton kooldioxide uit. Dat komt overeen met de uitstoot van een kleine of middelgrote Europese economie.
Dit hebben deskundigen maandag gezegd. Volgens Britse en Franse wetenschappers gaat het bij de cijfers slechts om ruwe schattingen.
Zeker, het is één van de belangrijkste voedingsbronnen van vegetatiequote:Op maandag 18 oktober 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
CO2 is ook wel iets om aandacht aan te schenken
Maar de vegetatie wordt minder en co2 meer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, het is één van de belangrijkste voedingsbronnen van vegetatie
Ik weet niet of het vannacht SF test is, maar dat is wel wat ik hoopquote:
Vertel dat de idioten die bio centrales subsidiëren en steunen ... Bomen kappen om Bio centrales te stoken,.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar de vegetatie wordt minder en co2 meer.
Welkom bij de VVDquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel dat de idioten die bio centrales subsidiëren en steunen ... Bomen kappen om Bio centrales te stoken,.
Wie verzint dit soort shit?
Ik zie nog auto's rijden.... Dus het duurt nog wel ff?quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vannacht SF test is, maar dat is wel wat ik hoop
Er is nog road closurequote:Op maandag 18 oktober 2021 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie nog auto's rijden.... Dus het duurt nog wel ff?
Dan lig ik al horizontaal CO2 uit te stotenquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is nog road closure![]()
Over ong 15 min , en daarna kan het nog wel een uur duren![]()
adem in adem out ...quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan lig ik al horizontaal CO2 uit te stoten
quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
4 voor bedtijd!
Goodnight all
Binnen nu en een uurquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is nog road closure![]()
Over ong 15 min , en daarna kan het nog wel een uur duren![]()
Goedemorgen Dotquote:
Apart zeg, dat ding is al weer een jaar of 10 gestoptquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat belangrijk is, is dat we een schoon milieu hebben, schoon water , geen vervuiling.
CO2 is een scam. Ze zochten iets om ons te belasten.
We hadden het net over vulkanen...
[..]
En dat is maar één vulkaan.
Met andere woorden.... Start gerust je diesel, het maakt geen RUK uit.
Jammer voor maquote:
Lolquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:08 schreef engine het volgende:
[..]
Binnen nu en een uur
Ziet er wel uit nu alsof ze het gaan proberen.
O een bevalling in aantocht, heb je weer iets om naar te kijkenquote:
Wat kijk jij dan Pullup?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
Mijn favo dronkenlappen zijner ook weer voor het commentaar
Ze zitten er ook al de hele nacht natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
Mijn favo dronkenlappen zijner ook weer voor het commentaar
Die raketquote:
O dat kijk ik nooit heeft niet zo mijn interessequote:
Ik kijk ook niet echt actief en heb al gemutequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit heeft niet zo mijn interesse
Veel kijk plezier
O dat was snel dan,quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet echt actief en heb al gemute
Elke keer als ik kijk is er wel een uitstel van afschieten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was snel dan,als ik zo her en der hier op FOK! lees gaat er best regelmatig een naar boven.
Lekker dan, vooral voor degene die er in zitten te wachten. Je moet het geduld maar hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer als ik kijk is er wel een uitstel van afschieten.
Soms mist, soms door vogels, soms door wind enzovoorts
Engelen geduld want die dingen gaan vrijwel nooit omhoogquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, vooral voor degene die er in zitten te wachten. Je moet het geduld maar hebben.
Moggequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Engelen geduld want die dingen gaan vrijwel nooit omhoog![]()
Hoop wel dat @:Puzziepie nu zit te kijken want die mag dit natuurlijk niet missen, die is fanatiek
O echt niet, maar ze blijven proberen ze denken de aanhouder wintquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Engelen geduld want die dingen gaan vrijwel nooit omhoog![]()
Hoop wel dat @:Puzziepie nu zit te kijken want die mag dit natuurlijk niet missen, die is fanatiek
quote:
Ooit gaat er eentjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet, maar ze blijven proberen ze denken de aanhouder wint
Morguh kijkvoer voor je las ik. Kijk jij dat altijd?quote:
Ziet er redelijk gunstig uit nuquote:
Meestal wel als ik het redquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh kijkvoer voor je las ik. Kijk jij dat altijd?
Dit is nog wel een redelijke tijd toch, hier kan je je wekker wel voor zetten. Maar midden in de nacht is wat anders denk ik of niet?quote:
ik ben ziek , heb geen wekker gezet maar ben wel blij dat ik op tijd wakker ben geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog wel een redelijke tijd toch, hier kan je je wekker wel voor zetten. Maar midden in de nacht is wat anders denk ik of niet?
Je kan er echt niets van zeggen heb ik inmiddels wel geleerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog wel een redelijke tijd toch, hier kan je je wekker wel voor zetten. Maar midden in de nacht is wat anders denk ik of niet?
O dat is minder, beterschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben ziek , heb geen wekker gezet maar ben wel blij dat ik op tijd wakker ben geworden.
Dat was niet goed dus,quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er echt niets van zeggen heb ik inmiddels wel geleerd
Er kwam nu een steekvlam van onderen die zelf die zuuperds verraste
Ze zijn er nog niet over uitquote:
Wel een mooi plaatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ontplofte de boel even
Ik begrijp dat die wellicht in de fik staat nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:01 schreef puzziepie het volgende:
Zeus lijkt daar ook rond te snuiven.
A moving firequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die wellicht in de fik staat nu
Die zal wel zware benen hebben, een hele prestatie hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:07 schreef pullup het volgende:
Mijn fietsende vriend is bijna bij de Vesuvius belandNog 47 km te gaan, 1140 of zo gehad
![]()
![]()
Als ik zo terug ben van het coachen is ie er vast wel
[ afbeelding ]
Moet er echt niet aan denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal wel zware benen hebben, een hele prestatie hoor
Je gaat het zo horen, ben benieuwd top conditie hebben die mensen die dit kunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken![]()
Ben benieuwd of hij nog normaal kan lopen vandaag en morgen
Ja wonderlijk, hij coacht tegenwoordig en is geen roeier meer. traint er wel flink voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat het zo horen, ben benieuwd top conditie hebben die mensen die dit kunnen.
Die laatste kilometers zullen wel zwaar zijn! Sowieso, wat een prestatie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:07 schreef pullup het volgende:
Mijn fietsende vriend is bijna bij de Vesuvius belandNog 47 km te gaan, 1140 of zo gehad
![]()
![]()
Als ik zo terug ben van het coachen is ie er vast wel
[ afbeelding ]
Wauw, wel een echte doorzetter dus, Wel benieuwd of hij nog last heeft van naweeën van die blessure. Het lijkt mij dat alles nu wel overbelast is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wonderlijk, hij coacht tegenwoordig en is geen roeier meer. traint er wel flink voor natuurlijk.
Dubbel knap is dat hij het vorig jaar moest afbreken wegens een blessure al na twee dagen en er nu gewoon weer aan begonnen was
Het is maar een voorbeeldjequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 06:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Apart zeg, dat ding is al weer een jaar of 10 gestopt
Inderdaad, een enorme prestatie. Ons schiet het al in de rug bij het opzuigen van de gemorste borrelnootjes...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken![]()
Ben benieuwd of hij nog normaal kan lopen vandaag en morgen
Aww spannendquote:
Moet er niet aan denken zolang zwanger te zijn ppffquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
17 maanden draagtijd. Ja dan wil je die er ook wel uithebben.
Echt welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
17 maanden draagtijd. Ja dan wil je die er ook wel uithebben.
Nou je hebt nog een paar uurtjes hoor voor het zo ver isquote:
Bij jou ook zo nat buiten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar uurtjes hoor voor het zo ver is![]()
Morguh marcb
Iedereen heeft zijn eigen klok hier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar uurtjes hoor voor het zo ver is![]()
Morguh marcb
Alles is nat, maar wel droogquote:
Ik lunch bijna nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen klok hier.
Hoe was je lunch?
Ah, das beter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is nat, maar wel droog
hoop het zo te houden moet nog weg vandaag. ANders maar weer de regencape aan
Het schijnt er bij te horen in de herfst zeggen zequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das beter.
Hier wordt alles buiten alleen maar natter
Die 'ze' zijn gemeen zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt er bij te horen in de herfst zeggen ze
Je kan 'ze' er niet bij hebbenquote:
Niet mijn periode als de blaadjes van de bomen vallenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet mijn periode als de blaadjes van de bomen vallen
A vervelendquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet mijn periode als de blaadjes van de bomen vallen
O jee, nieuwe aanvragen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, ik kan mijn american express card niet meer gebruiken
Nou ja, heb er nog nooit 1 gehad.quote:
O is het weer zover. Ze maken het soms te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, heb er nog nooit 1 gehad.
Maar nu wel een heel mooie phising mail
Toch knap om zo'n mail zo te verkloten
Oeh, reageren danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is het weer zover. Ze maken het soms te mooi om waar te zijn.
Kreeg er gisteren weer een dat er en mooi bedrag op mijn rekening was gestort
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:44 schreef pullup het volgende:
Ah de fietser heeft het gehaald ondertussen
Ja zegquote:
IK heb geen idee, kijk daar toch nooit naarquote:
Ik ga even op onderzoek uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee, kijk daar toch nooit naar
Puzzie zal dat wel weten
Ikke welquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vervelend![]()
Heb daar gelukkig geen last van.
Inderdaad. Dat waren vroeger ook al oude liedjesquote:
Helemaal goed, gelukkig heb ik er eigenlijk geen last van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:57 schreef mazaru het volgende:
Oud is relatief. Voor een kleuter is een tiener oud. Voor een tiener is zijn moeder oud. Voor de moeder is haar oma oud. Voor de oma is de duvel zijn ouwe moer oud
Ik ook niet gelukkig. Ik ben blij met elke dag die ik krijgquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:01 schreef espri het volgende:
[..]
Helemaal goed, gelukkig heb ik er eigenlijk geen last van.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkig. Ik ben blij met elke dag die ik krijg
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:57 schreef mazaru het volgende:
Oud is relatief. Voor een kleuter is een tiener oud. Voor een tiener is zijn moeder oud. Voor de moeder is haar oma oud. Voor de oma is de duvel zijn ouwe moer oud
NInjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Best wel raar, vroeger vond ik 30 oud, maar eigenlijk is dat helemaal niet oud
Ojee, krijg ik nu straf?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
foei .. je weet dat ze hier niet vrolijk worden van foute posts...
Tuurlijk niet. Niemand heeft het gezienquote:
Was ook nog helemaal geen foute postquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
foei .. je weet dat ze hier niet vrolijk worden van foute posts...
Snel door postenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Niemand heeft het gezien
Bij chufi natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij wie dan? Of mag ik zelf kiezen bij wie
Zo is het!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Best wel raar, vroeger vond ik 50 oud, maar eigenlijk is dat helemaal niet oud
Staat opquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
De vulkaan is ook nog steeds te zien hoor
Vandaag stond (of zat) een 96-jarige vrouw voor de jeugdrechter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:57 schreef mazaru het volgende:
Ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vandaag stond (of zat) een 96-jarige vrouw voor de jeugdrechter.
Ja ik las het. Althans de koptekst. Heb het verhaal niet gelezen. Moest wel lachen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh wat kan jij liegenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het. Althans de koptekst. Heb het verhaal niet gelezen. Moest wel lachen.
Ja ik heb het gelezen. Raar verhaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is erger ....quote:
Werkte bij de administratie van een concentratiekamp.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het. Althans de koptekst. Heb het verhaal niet gelezen. Moest wel lachen.
Niet lang ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werkte bij de administratie van een concentratiekamp.
Toen ze minderjarig was. Ik vind het flauwekul om daar nu nog geld aan te spenderen voor een rechtszaak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar waarom dan voor een kinderrechter?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ze minderjarig was op het moment vd misdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom dan voor een kinderrechter?
Klopt, ze was 21 , en dan was je nog minderjarigquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ze minderjarig was op het moment vd misdaad.
Het waren rare tijden. Het is makkelijk veroordelen vanuit een veilig huisje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, ze was 21 , en dan was je nog minderjarig
Gerard Cox neukte een 14 jarige eind jaren 70 . En niemand vond het een probleem. Het debuutquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het waren rare tijden. Het is makkelijk veroordelen vanuit een veilig huisje.
Ja iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerard Cox neukte een 14 jarige eind jaren 70 . En niemand vond het een probleem. Het debuut
Zo zie je maar wat tijd kan doen. Dat zou nu nooit meer kunnen. Kijk maar wat er gebeurde toen de film Cuties werd uitgezonden op Netflixquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerard Cox neukte een 14 jarige eind jaren 70 . En niemand vond het een probleem. Het debuut
Ik zat even te zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik vond de ophef wat overdreven. Eigenlijk kan je beter kanttekeningen zetten met wat het met jonge meisjes doet. Grote tieten, billen en nep wimpers. M.a.w. Mediaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat tijd kan doen. Dat zou nu nooit meer kunnen. Kijk maar wat er gebeurde toen de film Cuties werd uitgezonden op Netflix
Dat was volgens mij ook de boodschap van de filmquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik vond de ophef wat overdreven. Eigenlijk kan je beter kanttekeningen zetten met wat het met jonge meisjes doet. Grote tieten, billen en nep wimpers. M.a.w. Media
Ze was 16 Marina de Graaf. Tering kut wijf btw. Ik ken haarquote:
Ben je echt zo domquote:
Ja maar niks mag meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook de boodschap van de film
nee de hele wereld is doorgeslagen tot het belachelijkequote:
Uh het probleem is dat er overal een probleem van gemaakt wordt.quote:
Soms ben ik blij dat ik wat ouder ben. Deze woke shit trek ik niet zo lang meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee de hele wereld is doorgeslagen tot het belachelijke
Juistum.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh het probleem is dat er overal een probleem van gemaakt wordt.
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik wat ouder ben. Deze woke shit trek ik niet zo lang meer
Vandaag of morgen sta ik bij de tram en zeg goedemorgen meneer. En ik krijg een klap op mijn smoelquote:
Of je wordt er voor gegooid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Vandaag of morgen sta ik bij de tram en zeg goedemorgen meneer. En ik krijg een klap op mijn smoel
Het is gewoon ziekelijk. En het wordt opgedrongen zonder dat je er wat tegen kan doen. Ik verbaas me elke keer weer hoe ze het kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Vandaag of morgen sta ik bij de tram en zeg goedemorgen meneer. En ik krijg een klap op mijn smoel
Worstenbroodjes zijn de volgendequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:06 schreef engine het volgende:
Die onzin hebben wij hier in Brabant nog niet
Mag het woord worst niet meer zekerquote:
Nee ik denk runderbroodjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mag het woord worst niet meer zeker
Dat moet wel onzin zijn. Dat zijn 16 kinderen ofzo in Nederland. Geen winkel is zo gek om daar een afdeling aan te gaan wijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:09 schreef mazaru het volgende:
Het laatste wat ik hoorde was dat er aparte speelgoedafdelingen gingen komen voor onzijdige kinderen. Dan hebben we dus een meisjespeelgoedafdeling, een jongensspeelgoedafdeling en een onzijdige speelgoedafdeling.
![]()
Om te janken!!
Moet! Anders is het discriminatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet wel onzin zijn. Dat zijn 16 kinderen ofzo in Nederland. Geen winkel is zo gek om daar een afdeling aan te gaan wijden.
Wordt zelfs verplicht in Amerikaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet wel onzin zijn. Dat zijn 16 kinderen ofzo in Nederland. Geen winkel is zo gek om daar een afdeling aan te gaan wijden.
Waar gaat het heen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wordt zelfs verplicht in Amerika![]()
https://palnws.be/2021/10(...)licht-in-californie/
Dat gaat over genderneutraal speelgoed. Dat vind ik iets heel anders dan een aparte afdeling voor onzijdige kinderen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wordt zelfs verplicht in Amerika![]()
https://palnws.be/2021/10(...)licht-in-californie/
"fijngemalen dierenlijk in langwerpige rolvorm"quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mag het woord worst niet meer zeker
Dat staat er toch:quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat over genderneutraal speelgoed. Dat vind ik iets heel anders dan een aparte afdeling voor onzijdige kinderen.
quote:Traditionele speelgoedafdelingen die gesplitst zijn voor jongens en meisje hoeven dus niet te verdwijnen, zolang ook een aparte genderneutrale sectie aanwezig is.
Dierenlijk is waarschijnijk iets te confronterend voor de stadsmensjes dus daar moeten we nog iets op verzinnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
"fijngemalen dierenlijk in langwerpige rolvorm"
Dat heb je heel scherp gelezenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik als vegawappie zegt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, gewoon een speelgoedafdeling. Ze zoeken zelf maar uit voor wie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:18 schreef engine het volgende:
Volgens de professor is dit een gemiste kans voor bijvoorbeeld meisjes om speelgoed te leren kennen dat kan helpen bij de ontwikkeling van hun ruimtelijk inzicht."
Juist! Ik had vroeger ook een cowboypak en klapperpistooltjes. En als ik dat zat was ging ik met mijn Barbiepoppen spelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, gewoon een speelgoedafdeling. Ze zoeken zelf maar uit voor wie.
Ok dacht dat het altijd al zo was. Maar ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, gewoon een speelgoedafdeling. Ze zoeken zelf maar uit voor wie.
Dat was er vroeger bij onze Blokker ook zo. Eén grote afdeling met speelgoed. Links was meer voor jongens en rechts meer voor meisjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar vibrators hebben tegenwoordig ook de gekste vormen, dus met dat ruimtelijk inzicht komt het wel goed hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:18 schreef engine het volgende:
Volgens de professor is dit een gemiste kans voor bijvoorbeeld meisjes om speelgoed te leren kennen dat kan helpen bij de ontwikkeling van hun ruimtelijk inzicht."
Volgens mij is dat in de meeste winkels ook zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dacht dat het altijd al zo was. Maar ik heb geen kinderen
Lang geleden was jij ook eens jong en kwam toch in een speelgoedzaak?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dacht dat het altijd al zo was. Maar ik heb geen kinderen
Ja en ik kan me niet zo goed heugen dat er meisjes en jongens paden waren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden was jij ook eens jong en kwam toch in een speelgoedzaak?
Met het hamertje lukt het altijd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar vibrators hebben tegenwoordig ook de gekste vormen, dus met dat ruimtelijk inzicht komt het wel goed hoor.
Is de B niet nog groter?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
Oh ik was bij de Xenos en daar hebben ze chocolade letters liggen van Droste. Dat zijn toch de beste Ik heb de letter S meegenomen dat is de grootste
Ontdek meteen de venusheuvel, ruimtelijk zat dus. Genoeg geleerd en gespeeld.quote:
Die waren opquote:
Bij de I krijg je er soms 2quote:
Als ik bij mijn buurmeisje was speelden we met haar speelgoed, en als ze bij mij was met mijn speelgoed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist! Ik had vroeger ook een cowboypak en klapperpistooltjes. En als ik dat zat was ging ik met mijn Barbiepoppen spelen.
Wat een simpele debiel ben jij tering. Ga ajb naar ONZquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ontdek meteen de venusheuvel, ruimtelijk zat dus. Genoeg geleerd en gespeeld.
Wat heb je op je lijstje gezet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:28 schreef chufi het volgende:
Maar is er deze december wel genoeg betaalbaar speelgoed ?
Uhuh...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik bij mijn buurmeisje was speelden we met haar speelgoed, en als ze bij mij was met mijn speelgoed.
Geen doktertje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik bij mijn buurmeisje was speelden we met haar speelgoed, en als ze bij mij was met mijn speelgoed.
En op straat kon je knikkerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook veel gedaan.quote:
Je zal maar zo´n oud lijk zijn dat je deze humor niet kan waarderen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een simpele debiel ben jij tering. Ga ajb naar ONZ
Humor ohh dear .............quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Je zal maar zo´n oud lijk zijn dat je deze humor niet kan waarderen.
Heb jij je eikenhouten jasje al uitgezocht?
Op het schoolplein.quote:
Stadsmensjes weten niet eens wat een ‘kreng’ is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dierenlijk is waarschijnijk iets te confronterend voor de stadsmensjes dus daar moeten we nog iets op verzinnen.
Of in de wijk rondom ons huisquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stadsmensjes weten niet eens wat een ‘kreng’ is.
Ik leer wat van Marioquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou zullen die ook wel woorden kennen waar ik dan weer nooit van gehoord heb.
Maar geen woord voor ‘dood beest’. Dat wordt niet benoemd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou zullen die ook wel woorden kennen waar ik dan weer nooit van gehoord heb.
Karkas...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar geen woord voor ‘dood beest’. Dat wordt niet benoemd.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fok?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]