Ondergronds denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
De verslaggever van ESPN vraagt aan de scheidsrechter hoe de supporters van Roda JC weg moeten komen
Lekker gewerkt pik, kan zo voor de frontpage gaan schrijven
Ik heb keihard gelachen om elke tegengoal van Dordrecht. Dat zie je bij ons zondags op het veld ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
4-2 voor met een man minder, we maken notitie
laten we hopen dat ze daar blijven.quote:
Er vliegt een stuk siervuurwerk het veld op vanaf de lange zijde, vervolgens nog één. Er komt een steward het veld op die het weghaalt. Vervolgens nog een stuk dat het veld op gegooid wordt. Scheidsrechter Kooij roept de spelers bij zich. Wellicht relevant om te benoemen dat het spel zich niet in die buurt af speelde. In de 30 seconden dat de spelers bij de scheids staan vliegt nog een voetzoeker het veld op en staakt Kooij definitief, en vanaf dat moment stroomt de gracht vol en vliegt van alles over en weer. Mijn mening, en wat iedereen daarvan vindt interesseert me niets: speel gewoon door. Het is een derby, er gebeurde niets heftigs. Speel gewoon door en er was verder weinig noemenswaardigs gebeurd. Als je bij elke overtreding 1 minuut pauze laat in een wedstrijd dan belaagt ook iedereen de scheidsrechter en vraagt om geel en krijg je ongeregeldheden. Speel gewoon door en 99,9% van de mensen volgt gewoon de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting van de gebeurtenissen omtrent de gestaakte wedstrijd
Jezus. Hij vroeg om een samenvatting, niet om een epistel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er vliegt een stuk siervuurwerk het veld op vanaf de lange zijde, vervolgens nog één. Er komt een steward het veld op die het weghaalt. Vervolgens nog een stuk dat het veld op gegooid wordt. Scheidsrechter Kooij roept de spelers bij zich. Wellicht relevant om te benoemen dat het spel zich niet in die buurt af speelde. In de 30 seconden dat de spelers bij de scheids staan vliegt nog een voetzoeker het veld op en staakt Kooij definitief, en vanaf dat moment stroomt de gracht vol en vliegt van alles over en weer. Mijn mening, en wat iedereen daarvan vindt interesseert me niets: speel gewoon door. Het is een derby, er gebeurde niets heftigs. Speel gewoon door en er was verder weinig noemenswaardigs gebeurd. Als je bij elke overtreding 1 minuut pauze laat in een wedstrijd dan belaagt ook iedereen de scheidsrechter en vraagt om geel en krijg je ongeregeldheden. Speel gewoon door en 99,9% van de mensen volgt gewoon de wedstrijd.
Dan lees je het toch niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. Hij vroeg om een samenvatting, niet om een epistel.
Er wordt herhaaldelijk vuurwerk op het veld gegooid. Dat is gewoon gevaarlijk. Terechte beslissing van de scheidsrechter dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er vliegt een stuk siervuurwerk het veld op vanaf de lange zijde, vervolgens nog één. Er komt een steward het veld op die het weghaalt. Vervolgens nog een stuk dat het veld op gegooid wordt. Scheidsrechter Kooij roept de spelers bij zich. Wellicht relevant om te benoemen dat het spel zich niet in die buurt af speelde. In de 30 seconden dat de spelers bij de scheids staan vliegt nog een voetzoeker het veld op en staakt Kooij definitief, en vanaf dat moment stroomt de gracht vol en vliegt van alles over en weer. Mijn mening, en wat iedereen daarvan vindt interesseert me niets: speel gewoon door. Het is een derby, er gebeurde niets heftigs. Speel gewoon door en er was verder weinig noemenswaardigs gebeurd. Als je bij elke overtreding 1 minuut pauze laat in een wedstrijd dan belaagt ook iedereen de scheidsrechter en vraagt om geel en krijg je ongeregeldheden. Speel gewoon door en 99,9% van de mensen volgt gewoon de wedstrijd.
Was dat niet ook MVV - Roda? 🤣quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:
Overigens, hoelang is het wel niet geleden dat een wedstrijd in het betaalde voetbal in Nederland definitief gestaakt is wegens ongeregeldheden. Prestatie op zich van onze Limburgse vrienden.
De nacompetitiewedstrijd Cambuur-Groningen in 1998 werd uit voorzorg al op een veld ergens op de Veluwe zonder publiek gespeeld uit vrees voor rellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:
Overigens, hoelang is het wel niet geleden dat een wedstrijd in het betaalde voetbal in Nederland definitief gestaakt is wegens ongeregeldheden. Prestatie op zich van onze Limburgse vrienden.
Nee, die lag een half uur langer stil in de rust. Niet geheel ontoevallig met eenzelfde verloop.quote:
Al besproken.quote:
Haha 😂😂😂quote:Op maandag 1 november 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zal Almere een keer een voorsprong vasthouden?
Ze doen nu gewoon om en om volgens mij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TOINE .
Dit is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen nu gewoon om en om volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |