Dit was Rensch dus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Die 2 van Ajax heeft dus twee vrije mannen om zich heen staan en besluit lucht te dekken
Mij ook ja, toch wat frustratie vanwege het gebrek aan minuten. Maar hij is nog zo jong.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Toch apart, leek me een vrij stabiel ventje
Noussie nog een jaar!!quote:
Ik hoop dat Haggie vannacht op de Toekomst de bus op gaat wachten.quote:
De Sojaal miedia afdeling is ons aan het trollen.quote:
De frustratie snap ik wel nadat je vorig jaar alles speeltquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook ja, toch wat frustratie vanwege het gebrek aan minuten. Maar hij is nog zo jong.
Dit gaat hij wel voelen hoor, die krijgt voorlopig geen minuten meer als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat Haggie vannacht op de Toekomst de bus op gaat wachten.
Dat maakt het wat lastig maar hij is 18 jaar he.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De frustratie snap ik wel nadat je vorig jaar alles speelt
Jawel en Mazraoui is ook gewoon beterquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt het wat lastig maar hij is 18 jaar he.
Ja zo erg is dit natuurlijk ook niet. Wel oliedom.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel en Mazraoui is ook gewoon beter
Ik heb ergere misplaatste frustratie gezien om het zo maar te zeggen
Dank voor deze tipquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week Haggie bij Goedemorgen Eredivisie heb ik wel zin in.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week Haggie bij Goedemorgen Eredivisie heb ik wel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |