Ah zo, ja eens welquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoel, daar geilde de trainert van Bommel toen heel erg op.
Oenoevar is echt in vorm.quote:
Laatste weken helaas wat minder gezien maar dit zag er lekker uit jaquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatste weken helaas wat minder gezien maar dit zag er lekker uit ja
Ik heb laatst wel de kanttekening geplaatst dat ik verwacht dat het nooit wat wordt (in Ajax 1)quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
Het gedweep met Unuvar kan ik niet tegen.
Ook meer in de categorie jeugdtwitter.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel de kanttekening geplaatst dat ik verwacht dat het nooit wat wordt (in Ajax 1)
Ach wat hij doet ziet er ook vaak prachtig uit maar 85 van de 90 minuten heb je er vrij weinig aan. Hij kan in ieder geval totaal niet mee in Hagball.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook meer in de categorie jeugdtwitter.
Gezien het talent dat Unuvar aan de bal heeft, al jaren, is het wel wat droevigmakend dat hij tactisch nog niet zo gegroeid is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach wat hij doet ziet er ook vaak prachtig uit maar 85 van de 90 minuten heb je er vrij weinig aan. Hij kan in ieder geval totaal niet mee in Hagball.
Die pot is er ook live op hé.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Loopt mijn schakelkanaal achter op dat van jullie of wa
Ojaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |