Ik ben er alleen vrij zeker van dat Volendam wel promoveert. De rest hebben allemaal hun eigen wissewasjes, maar dan geef ik Emmen het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is toch wel een soort identiteit, wanneer je iets met Almere hebt. Een beetje het PSV van de eerste divisie.
Ik zal Volendam eens wat meer in de gaten houden en de recente geschiedenis bekijken. Ik ben veel meer van cijfers uit het verleden en het heden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er alleen vrij zeker van dat Volendam wel promoveert. De rest hebben allemaal hun eigen wissewasjes, maar dan geef ik Emmen het voordeel van de twijfel.
Sowieso is FC Eindhoven goed bezig, gelijk in de Vijverberg en winst tegen Excelsior.quote:
Waarom wordt jij boos omdat mensen boos worden omdat het rust is?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom worden mensen boos omdat rust rust is?
Waarom zit de haat zo diep?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord AZ kapotmaakt.
De goednieuwsshow is alweer begonnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord AZ kapotmaakt.
Was echt zo'n van Bommel voetballer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Sadilek vind ik ook absoluut geen fijn mens
De budgetversie danquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was echt zo'n van Bommel voetballer.
Ik bedoel, daar geilde de trainert van Bommel toen heel erg op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |