abonnement Unibet Coolblue
pi_201814482
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 22:45 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Maar we koppen overal met COVID, want de angstmachine moet wel blijven draaien :')
Ben je angstig dan?
Conscience do cost.
pi_201814495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:20 schreef ems. het volgende:

[..]
Ben je angstig dan?
Ik niet. Mijn medemens over het algemeen wel.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:21:54 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201814500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:20 schreef ems. het volgende:

[..]
Ben je angstig dan?
Misschien is hij niet gevaccineerd, dan heeft hij daar ook wel reden toe.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201814502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Ik niet. Mijn medemens over het algemeen wel.
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten, denk ik eerder.
Conscience do cost.
pi_201814525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien is hij niet gevaccineerd, dan heeft hij daar ook wel reden toe.
Dit soort reacties bevestigen mijn punt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:22 schreef ems. het volgende:

[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten, denk ik eerder.
Nee hoor, snuffel even 5 minuutjes rond op Twitter bij Corona-nieuwsberichten en je ziet genoeg.
pi_201814546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:25 schreef Thrilled het volgende:

[..]
[..]
Nee hoor, snuffel even 5 minuutjes rond op Twitter bij Corona-nieuwsberichten en je ziet genoeg.
Ah, je laat je angst aanpraten door de media.
Conscience do cost.
pi_201814561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Ah, je laat je angst aanpraten door de media.
Weet niet waar jij op uit bent met dit gedrag, maar je slaat de plank een beetje mis :)
pi_201814606
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:18 schreef Hexagon het volgende:
Ook weer zo'n icoon uit vervlogen tijden. Toen ze in de VS nog dachten alles naar hun hand te kunnen zetten.

Was er eigenlijk iemand hier die hem oprecht geloofde?
Relatief veel Amerikanen. Was wel een knotsgekke tijd toen. Je was nooit zeker welk land de VS toen weer ging binnen vallen of bombarderen.

Ze waren toen echt overal aanwezig als Team America World Police.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201814627
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hopelijk vind ie nog de WMD’s in het hiernamaals.
Die zijn al wel gevonden, maar dat is wel wat schraal.

De VS hebben namelijk het langlopende buitenlandse beleid dat ze WMD's, allemaal als het zelfde zien, dus gifgas=atoombom=dirty bomb=biowapen als anthrax of VX. Dat beleid stamt al van ver voor de inval in Irak, en heeft zijn origine in het begin van de koude oorlog.

En eenmaal daar in het land, vonden de VS inderdaad wat oude begraven gifgasgranaten, een restant van de Iran-Irak oorlog, waar Saddam die had gebruikt.

Er was alleen overduidelijk geen groot nucleair programma oid, en de economische component was overduidelijk. Direc achter de troepen aan, kwamen bedrijven als Haliburton etc, om die olievelden te ontsluiten.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_201814690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien is hij niet gevaccineerd, dan heeft hij daar ook wel reden toe.
Hij was 2 keer gevaccineerd, ergens in februari al, aldus CNN. Echter was hij ouder, leed aan de ziekte van Kahler (bloedkanker), én had Parkinson. Van die vorm van bloedkanker bleek in een studie, dat nog geen 50% van de mensen na 2x Pfizer een afdoende immuunreactie hadden tegen Corona, en daarom zou hij deze week een 3e boostershot krijgen.

Maar de arts bij CNN die dit allemaal uitlegde, betwijfelde of die 3e prik hem wel had gered, met zijn combinatie van aandoeningen, was dit altijd een groot risico gebleven.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_201814698
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Weet niet waar jij op uit bent met dit gedrag, maar je slaat de plank een beetje mis :)
Ontdekken waar de angst vandaan komt. Maar social media is daar, zoals verwacht, een grote factor in.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:45:39 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201823900
Gelukkig had Trump weer een prima verhaal...

quote:
"Wonderful to see Colin Powell, who made big mistakes on Iraq and famously, so-called weapons of mass destruction, be treated in death so beautifully by the Fake News Media," Trump said in a statement released Tuesday morning. "Hope that happens to me someday. He was a classic RINO, if even that, always being the first to attack other Republicans. He made plenty of mistakes, but anyway, may he rest in peace!"
:') _!
pi_201825768
Dit is niet te geloven.

twitter
pi_201826920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:25 schreef potjecreme het volgende:
Dit is niet te geloven.

[ twitter ]
Het is de Telegraaf reporter die de massamoord in Irak een smet op het blazoen van Powell noemt. Hij is bij de Telegraaf en BNR verantwoordelijk voor het nieuws over de VS. Prima toch. Niks storend te zien.

https://www.telegraaf.nl/(...)arriere-colin-powell

https://www.linkedin.com/in/janpostma

[ Bericht 2% gewijzigd door Peppert op 20-10-2021 06:56:21 ]
pi_201869020
Er zijn Engelstaligen (weinigen) die mijn ideeën hebben als het gaat om Powell en internationale politiek zoals deze man. Haha, "give me strength". Die bubbel van overdominante Angelsaksische grootmedia. Hij is niet de enige die de hypocrisie doorziet. Kijk dan naar de titel van Reuters en Washington Post. Dit is wat men de mainstreammedia noemt. Geen verschil in ideologie of denken als het gaat om buitenlandse politiek.

twitter


twitter


twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Peppert op 23-10-2021 00:33:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')