abonnement Unibet Coolblue
pi_201805303
Gemotioneerde Humberto Tan geeft Baudet veeg uit de pan na aids-uitspraak.


quote:
Humberto Tan heeft Thierry Baudet zondagavond in zijn talkshow flink tot de orde geroepen. In een monoloog reageert de presentator op uitspraken die de politicus afgelopen weekend deed over aids. „Baudet vindt het nodig om het leed te bagatelliseren en te overgieten met een racistisch, homofoob sausje.”
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 bracht de leider van FvD een bezoek aan Heerhugowaard, waar hij onder meer stelde dat „de kans dat een blanke hetero aids krijgt, kleiner is dan de kans dat ie door de bliksem wordt getroffen.”. „Die kans is echt 0,000... mgaklein. Eigenlijk bestaat aids niet, in principe niet, voor blanke hetero’s. Dat is iets, dat komt eigenlijk niet voor.”
twitter

quote:
Zichtbaar geraakt door deze woorden wijst Tan, die zijn broer heeft verloren aan de ziekte, de politicus terecht. „Volgens Baudet zou het risico om aids te krijgen verwaarloosbaar zijn, zoals hij het zegt, ’blanke heteromannen’. En nou kan ik er allerlei officile cijfers bij halen, bijvoorbeeld van het aidsfonds en laten zien dat het kolder is wat hij zegt, maar daar gaat het bij hem niet om. Want na de nazi-appjes, waardoor er scheuring kwam in zijn partij, het liegen over vriendinnen die in de trein zouden zijn aangevallen en onlangs nog over de holocaust, die hij tussen aanhalingstekens plaatste – alsof het niet echt zou bestaan – komt hij nu weer met een verhaal dat de superioriteit van blanke heteromannen zou moeten onderstrepen.

En dat is waar het Baudet volgens Tan om gaat. „En als hij wordt aangesproken op die uitlatingen, hebben wj het ’niet goed begrepen’, moeten wj ’niet zo overdrijven’ en heeft hj het ’niet zo bedoeld’. De broer van Mark Rutte, de broer van Eberhard van der Laan, mjn broer: alle drie overleden aan de gevolgen van aids. Zoals zoveel mannen en vrouwen die zijn overleden aan aids. Maar Baudet vindt het nodig om al dat leed te bagatelliseren en te overgieten met een racistisch, homofoob sausje. En dat in het weekend waarin het betaalde voetbal de regenboogfamilie heeft omarmd en zichtbaar steunt. Baudet, bedankt.”
twitter

quote:
Op Twitter wordt met bewondering gesproken over het statement van Tan. Zo schrijft iemand: „Eindelijk iemand die zich op nationale tv uitspreekt tegen Baudet en vertelt hoe deze man werkelijk is. Bedankt Humberto!” Een ander laat weten: „Zo, dat is een stukje tv-geschiedenis wat Humberto net deed en zei. Diep respect.”
Bij mijn weten was AIDS (vooral in de beginjaren) een homoziekte...
Maar door bloedtransfusies en je weet maar nooit met wie 'iemand' geslapen heeft was het beter om je te beschermen met een condoom...
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 oktober 2021 @ 12:25:16 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_201805346
“condooms gebruiken is flauwekul, die zijn net als #coronavaccins aan ons opgelegd door Big Pharma”

Woeste incel Thierry zal weinig condooms nodig hebben lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201805348
Baudet, het was bij het begin nog wel te pruimen maar deze debiel is compleet doorgeslagen. Kunnen ze deze man niet uit de 2de kamer gooien? Het is toch niet te bevatten dat 100000en mensen op deze "volksvertegenwoordiger" hebben gestemd...
pi_201805355
quote:
9s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
“condooms gebruiken is flauwekul, die zijn net als #coronavaccins aan ons opgelegd door Big Pharma”

Woeste incel Thierry zal weinig condooms nodig hebben lijkt me.
Zijn ouders hadden er beter 1 kunnen gebruiken...
pi_201805362
Was ie maar net zo geeomtioneerd over de afgelopen anderhalf jaar maar daar hoor je hem niet over.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 12:27:52 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201805383
quote:
4s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:21 schreef Bocaj het volgende:

Bij mijn weten was AIDS (vooral in de beginjaren) een homoziekte...
Maar door bloedtransfusies en je weet maar nooit met wie 'iemand' geslapen heeft was het beter om je te beschermen met een condoom...
Zoek eens op Magic Johnson en er gaat een wereld voor je open.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201805385
quote:
9s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
“condooms gebruiken is flauwekul, die zijn net als #coronavaccins aan ons opgelegd door Big Pharma”

Woeste incel Thierry zal weinig condooms nodig hebben lijkt me.
Hij is veel, maar zeker geen incel.
pi_201805422
quote:
„Eindelijk iemand die zich op nationale tv uitspreekt tegen Baudet en vertelt hoe deze man werkelijk is. Bedankt Humberto!”
Was dit niet gewoon sarcasme? Verder: we geven drugsverslaafden schone naalden om aids te voorkomen omdat het ook in dat milieu rond ging via de gedeelde naalden. Beetje rare opmerking van Baudet.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201805425
Ik ben wel benieuwd naar de onwaarheid van deze uitspraak. Als 'gever' tijdens de seks is de kans op HIV-overdracht erg klein. Zeker bij vaginale seks.

Dus wat zijn de cijfers? Hoeveel mannen in Nederland krijgen jaarlijks HIV van heteroseksueel contact?
  maandag 18 oktober 2021 @ 12:33:20 #10
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201805435
Wat een onzin, een blanke hetero man kan ook gewoon aids krijgen als hij een aap neukt.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 12:33:38 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201805439
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:31 schreef PatrickSwayze het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de onwaarheid van deze uitspraak. Als 'gever' tijdens de seks is de kans op HIV-overdracht erg klein. Zeker bij vaginale seks.

Dus wat zijn de cijfers? Hoeveel mannen in Nederland krijgen jaarlijks HIV van heteroseksueel contact?
Hoe is dat relevant? Zit jij in een seksuele lockdown daardoor? En sowieso is het gebruik van condooms onder Nederlandse mannen gewoon best laag.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201805452
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
Magic Johnson
Ik weet...
pi_201805456
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zoek eens op Magic Johnson en er gaat een wereld voor je open.
Zwart dus, en geen blanke hetero,.
Wat een jankbek die Humberto. Lekker goedkoop kijkers scoren dit.
pi_201805486
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoe is dat relevant? Zit jij in een seksuele lockdown daardoor? En sowieso is het gebruik van condooms onder Nederlandse mannen gewoon best laag.
Omdat het ontkrachten van Baudet duidelijk moet zijn. Als hij gelijk heeft met de cijfers, dan is het overduidelijk zijn interpretatie die onjuist is. Een leugen verpakt in waarheid, moet eerst ontdaan worden van de verpakking voordat de leugen ontmanteld kan worden.

Mocht je het populisme tegen willen gaan, tenminste. Heel hard roepen en boos worden zonder inhoud werkt doorgaans averechts.
  maandag 18 oktober 2021 @ 12:39:04 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201805501
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:25 schreef Toine51 het volgende:
Baudet, het was bij het begin nog wel te pruimen maar deze debiel is compleet doorgeslagen. Kunnen ze deze man niet uit de 2de kamer gooien? Het is toch niet te bevatten dat 100000en mensen op deze "volksvertegenwoordiger" hebben gestemd...
De man is niet serieus te nemen en is gewoon een volidioot. Desalniettemin geldt ook voor volidioten passief kiesrecht. Een gekozen vertegenwoordiger de kamer uit gooien gaat mij te ver.

Je zult het toch moeten proberen te veranderen bij de mensen die op hem stemmen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 12:40:05 #16
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201805507
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:35 schreef hyviiee het volgende:

[..]
Zwart dus, en geen blanke hetero,.
Wat een jankbek die Humberto. Lekker goedkoop kijkers scoren dit.
Ah, dat komt bij blanken niet voor, denk jij? _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201805516
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, dat komt bij blanken niet voor, denk jij? _O-
Zeg ik dat?
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 12:40:47 #18
5428 crew  miss_sly
pi_201805518
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoe is dat relevant? Zit jij in een seksuele lockdown daardoor? En sowieso is het gebruik van condooms onder Nederlandse mannen gewoon best laag.
En niet alleen tegen een zwangerschap (waar een heleboel heteroseksuele mannen niet eens een condoom voor willen gebruiken), maar behalve AIDS ook chlamydia, herpes, syfilis, en aan hpv-verwante soa’s die voor mannen en vrouwen nare gevolgen kunnen hebben.
Maar lekker gewoon zonder neuken als heteroseksuele blanke man.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 12:41:28 #19
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201805523
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:37 schreef PatrickSwayze het volgende:

[..]
Omdat het ontkrachten van Baudet duidelijk moet zijn. Als hij gelijk heeft met de cijfers, dan is het overduidelijk zijn interpretatie die onjuist is. Een leugen verpakt in waarheid, moet eerst ontdaan worden van de verpakking voordat de leugen ontmanteld kan worden.

Mocht je het populisme tegen willen gaan, tenminste. Heel hard roepen en boos worden zonder inhoud werkt doorgaans averechts.
Is dit populisme dan? Ik noem het eerder zielig, triest en lachwekkend en verder geen serieuze aandacht waard.

Mischien dat de FvD nog een leuke niche ziet in de incel stemmers markt met dit verhaal maar voor normale mensen is dit alleen maar lachwekkend.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201805547
Statisch gezien zou de uitspraak best kunnen kloppen, maar dat wil niet zeggen dat je dat dan ook moet doen! :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')