abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:46:04 #1
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201804294
Afgelopen weekend werd er weer een belangrijk onderwerp aangesneden in een campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Purmerend. De aspirant-raadsleden van Purmerend voor Forum voor Democratie kregen een steuntje in de rug van partijleider Thierry Baudet, die een van de speerpunten van de gemeentepolitiek aldaar besprak, te weten, de seksuele lockdown die dit kermisdorp al sinds de jaren '80 teistert.

De seksuele lockdown

Wij, niet-Purmerenders, hebben er vast wel eens van gehoord en dat is niet zo gek, het is ook echt iets wat ook buiten Purmerend zijn uitwerking heeft. Hoe zit het ook alweer, met die seksuele lockdown?

Al sinds de middeleeuwen gebruikt de mens voorbehoedsmiddelen, om zwangerschap te voorkomen maar ook soa's zoals gonorroe, sifilis, chlamydia, en zo nog 10 dingen. Nota bene onze eigen koning Willem III deed dat te weinig in zijn bras- en feestpartijen op kosten van de Nederlandse staat waardoor hij syfilis kreeg en onvruchtbaar werd, zoals overigens zoveel mensen in die tijd. Condoomachtige voorbehoedsmiddelen bestaan dan ook al eeuwen. Na de tweede wereldoorlog werd 'de pil' ontwikkeld, waardoor je wel nog soa's kon krijgen maar niet meer zwanger kon worden, mits je als vrouw je elke maand wil volstoppen met hormonen (en iets anders HAHAHA). De populariteit en vanzelfsprekendheid van de pil staat de laatste jaren overigens onder druk om precies deze reden, wat niet zo gek is. Je bent echt een totale mongool als je het nut van condooms niet snapt.

In de jaren '80 kwam er HIV in de menselijke gemeenschap als destijds dodelijke soa. Een extra reden om nog maar eens een condoom te gebruiken, doodgaan is geen pretje, zelfs niet als er seks tegenover staat. Jarenlange indoctrinatie vanuit de MSM was het gevolg, allemaal met als doel om de viriele blanke, heteroseksuele Purmerendse man te knechten en te beknotten in zijn mannelijkheid - waarom zou deze man een condoom moeten gebruiken als alleen homofiele negers AIDS kunnen krijgen? Reken de kansen maar uit, het slaat nergens op. Zo murw gebeukt door de aanhoudende stroom van fake news vanuit medische vakbladen, het journaal, documentaires, zat er voor de Purmerender niets anders op dan schuifelend meegaan in de trend en af en toe een condoom te gebruiken, hoewel hij dus blank en heteroseksueel is dus helemaal geen AIDS kan krijgen.

Maar niet langer. Eindelijk is er nu een partij, het vlaggeschip van de superieure westerse cultuur, te weten Forum voor Democratie, die stelling gaat nemen tegen deze mensonterende praktijken. Want het is nogal wat hoor. Decennialang zit Purmerend en bijkans alle blanke heteroseksuele westerse mannenwereld in een seksuele lockdown. Even daar gelaten dat je niet eens meer vrouwen mag overmeesteren en dwingen tot seks, zoals Thierry Baudet ooit bepleitte, maar je wordt dus ook gedwongen om een condoom te gebruiken terwijl je, rastechnisch gezien, helemaal geen AIDS kan krijgen. Kan gewoon niet. Kijk de cijfers er maar op na.

Hoe ze de strijd aan gaan tegen deze seksuele lockdown is nog niet helemaal duidelijk. Mijn vermoeden is dat de gemeenteraad Purmerend - als FvD daar tenminste 40-45% van de stemmen haalt - inspraak gaat krijgen in het lesmateriaal op scholen waardoor ze de indoctrinatie eruit kunnen slopen en de keiharde cijfers over de kans op AIDS erin kunnen zetten zodat iedereen in Purmerend weer bevrijdt kan worden uit deze gevangenis waar ze al een myriade aan dagen in zitten. Ook zullen alle leugens die op het Purmerendse journaal over AIDS worden verspreidt, de ether voortaan niet meer kunnen bereiken. EINDELIJK.

Hopelijk stopt het niet in Purmerend. Er zijn hier wel een paar FvD'ers actief, die vast kunnen vertellen hoe deze strijd tegen het cultuurmarxistische verbod op genot het land gaat veroveren en hoe ongelooflijk belangrijk deze fundamentele strijd is. Ook roep ik iedereen op om vooral te vertellen hoe je leven beïnvloedt is geweest door deze leugenachtige sekslockdown als ook jij slachtoffer bent van de sprookjes over aids.

twitter


Hier, de fundamentele speech. Tranen in de ogen als ik dit terugzie. Wat een dapperheid. Bevrijdingsdag nadert, ik voel het gewoon. Dat ik dit nog mag meemaken.
pi_201804312
2 topics over 1 uitspraak, lijkt me wat overdreven?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:53:13 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201804379
Deze man _O-

Al zou aids niet bestaan dan is er nog een shitload aandoeningen :')

Lekker man iedereen syfilis
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 10:53:34 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201804381
Ik snap echt geen bal van dit verhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:54:10 #5
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201804391
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:48 schreef Hanca het volgende:
2 topics over 1 uitspraak, lijkt me wat overdreven?
Dit is een topic om het brede probleem van de seksuele lockdown te bespreken. We hebben er allemaal last van.
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:56:20 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201804417
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:56:49 #7
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201804424
quote:
Maar dit gaat niet over de FvD, dit gaat over de seksuele lockdown.
pi_201804436
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:53 schreef sp3c het volgende:
Ik snap echt geen bal van dit verhaal
pi_201804459
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:56 schreef VoMy het volgende:

[..]
Maar dit gaat niet over de FvD, dit gaat over de seksuele lockdown.
Ga alsjeblieft naar BNW met je vervuilende topics...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 12:07:13 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201805139
Dit kan sowieso in het Centrale FvD topic.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')