abonnement Unibet Coolblue
pi_201801370
Hallo,

Binnenkort ga ik een vrouw bezoeken binnen een ander EU land. Omdat het wel eens een spetterend weekend kan worden, wil ik graag kamagra meenemen. Ik vraag me alleen af of dit door de douane op het vliegveld komt. Ik heb 1 strip met 4 pillen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Ik kan niet echt duidelijke informatie hierover vinden.
pi_201801441
Gewoon inslikken voordat je door de douane gaat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201801503
quote:
99s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:29 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon inslikken voordat je door de douane gaat.
Wat als er dan een paar hele mooie stewardessen in het vliegtuig zijn?
pi_201801835
Gewoon in je toilettas doen. Kan zijn dat ze het vinden, dan heb je pech en ben je het kwijt, maar waarschijnlijk zul je daar geen boete voor krijgen in zo'n hoeveelheid.

Kijk wel even wat de wetgeving in dat land zegt. Maar aangezien het in de EU is zal het wel een beetje hetzelfde zijn.

Mocht je het op recept hebben neem daar dan een bewijsje van mee
pi_201801914
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:02 schreef PS. het volgende:
Gewoon in je toilettas doen. Kan zijn dat ze het vinden, dan heb je pech en ben je het kwijt, maar waarschijnlijk zul je daar geen boete voor krijgen in zo'n hoeveelheid.

Kijk wel even wat de wetgeving in dat land zegt. Maar aangezien het in de EU is zal het wel een beetje hetzelfde zijn.

Mocht je het op recept hebben neem daar dan een bewijsje van mee
Bedankt!!
pi_201801973
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:09 schreef Vuurvonkje het volgende:

[..]
Bedankt!!
Maar neem het wel gewoon mee in je toilettas, en verstop het niet ergens, dat maakt alleen maar verdacht.
pi_201803577
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:15 schreef PS. het volgende:

[..]
Maar neem het wel gewoon mee in je toilettas, en verstop het niet ergens, dat maakt alleen maar verdacht.
Klopt ik doe of het gewoon paracetamol is o.i.d.
pi_201804701
Gewoon op doktersrecept halen, die verklaring uitprinten, dan krijg je die meuk wel mee.
pi_201805856
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Gewoon op doktersrecept halen, die verklaring uitprinten, dan krijg je die meuk wel mee.
kamagra op recept als jonge kerel die een keer hard van bil wil? :')
hardcoholic
pi_201806190
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:09 schreef Ferdii het volgende:

[..]
kamagra op recept als jonge kerel die een keer hard van bil wil? :')
TS moet maar wat creatiefs bedenken waarom die medicatie van levensbelang is.
  maandag 18 oktober 2021 @ 17:42:56 #11
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201808539
Zover ik weet is kamagra geen probleem. Wel even kijken per land.

Hoeveelheden maken ook wel uit. Voor eigen gebruik of handels hoeveelheden.

Al met al, er is gewoon info over wat mag in welke hoeveelheden. Google er eens op.
Maar ik weet dat zelfs naar landen als Turkije een matige (gebruiks) hoeveelheid kamagra vanaf Schiphol geen probleem is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 oktober 2021 @ 17:46:33 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201808572
Beter niet verbergen trouwens. Gewoon argeloos een stripje zal in het ergste geval inname veroorzaken.
Verstoppen levert sneller problemen op.

Zelfs als het niet mag zal een argeloos stripje (gebruiks hoeveelheid) weinig problemen veroorzaken.
Kan dan zijn dat je het in moet leveren, maar je zal er geen straf voor krijgen.

Iig in het geval van kamagra.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201808615
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zover ik weet is kamagra geen probleem. Wel even kijken per land.

Hoeveelheden maken ook wel uit. Voor eigen gebruik of handels hoeveelheden.

Al met al, er is gewoon info over wat mag in welke hoeveelheden. Google er eens op.
Maar ik weet dat zelfs naar landen als Turkije een matige (gebruiks) hoeveelheid kamagra vanaf Schiphol geen probleem is.
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Beter niet verbergen trouwens. Gewoon argeloos een stripje zal in het ergste geval inname veroorzaken.
Verstoppen levert sneller problemen op.

Zelfs als het niet mag zal een argeloos stripje (gebruiks hoeveelheid) weinig problemen veroorzaken.
Kan dan zijn dat je het in moet leveren, maar je zal er geen straf voor krijgen.

Iig in het geval van kamagra.
Dat is precies wat al gezegd is.
pi_201817037
Ja, dat heb ik. Ook nog wel met andere spullen.

In je toilet tas in je koffer in het ruim. Vinden ze het dan ben je de domme tourist die niet weet dat die zooi in andere landen verboden is, maar het lijkt me sterk dat ze je kama ook maar afpakken als ze het vinden.
pi_201818389
Oké bedankt mensen, dit stelt mij gerust!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:55:51 #16
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201819464
Hoe dom ben je dan :')
Tering _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:35:45 #17
497150 Madretheresa
Allez les blues
pi_201819853
Gewoin
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef Vuurvonkje het volgende:
Hallo,

Binnenkort ga ik een vrouw bezoeken binnen een ander EU land. Omdat het wel eens een spetterend weekend kan worden, wil ik graag kamagra meenemen. Ik vraag me alleen af of dit door de douane op het vliegveld komt. Ik heb 1 strip met 4 pillen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Ik kan niet echt duidelijke informatie hierover vinden.
Gewoon de eerste de beste Indiër aanspreken en daar kopen.
Het is groen en het plakt?
pi_201820208
En zonder kamagra op pad gaan is geen optie? Ik snap best dat het gebruik bepaalde voordelen oplevert maar als je bereid bent zulk gezeik/problemen voor lief te nemen vraag ik me af of het nog wel helemaal gezond is.
pi_201821595
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef Vuurvonkje het volgende:
Hallo,

Binnenkort ga ik een vrouw bezoeken binnen een ander EU land. Omdat het wel eens een spetterend weekend kan worden, wil ik graag kamagra meenemen. Ik vraag me alleen af of dit door de douane op het vliegveld komt. Ik heb 1 strip met 4 pillen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Ik kan niet echt duidelijke informatie hierover vinden.
A niffo als je dat nodig hebt zal ze niet gewoon heel lekker en geil zijn.

Verder verwijs ik je voor de verwentips door naar @Balhaar66 en @stokj

Wil je gewoon een keihard blauwtje lopen dan verwijs ik je door naar @jigggy !
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_201821649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
A niffo als je dat nodig hebt zal ze niet gewoon heel lekker en geil zijn.

Verder verwijs ik je voor de verwentips door naar @:balhaar66 en @:Stokj

Wil je gewoon een keihard blauwtje lopen dan verwijs ik je door naar @:jigggy !
A niffo gewoon de avond ervoor lekker edgen en dan met half harde tollie naar die chimeid gaan a niffo en begin met ewa kifesh ik wil graag rimma en je zit goed niffo!
pi_201821711
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef Vuurvonkje het volgende:
Hallo,

Binnenkort ga ik een vrouw bezoeken binnen een ander EU land. Omdat het wel eens een spetterend weekend kan worden, wil ik graag kamagra meenemen. Ik vraag me alleen af of dit door de douane op het vliegveld komt. Ik heb 1 strip met 4 pillen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Ik kan niet echt duidelijke informatie hierover vinden.
Komop niffo! Je mag best een beetje risico nemen voor je ontmaagding!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_201822981
1. Er is vrij verkeer van goederen in de EU. Je wordt bijna niet gecontroleerd.

2. Neem een voorschrift mee en haal het bij de lokale apotheek.
pi_201824890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
A niffo als je dat nodig hebt zal ze niet gewoon heel lekker en geil zijn.

Verder verwijs ik je voor de verwentips door naar @:balhaar66 en @:Stokj

Wil je gewoon een keihard blauwtje lopen dan verwijs ik je door naar @:jigggy !
Ha die @Vuurvonkje wat fijn dat je naar deze vrouw gaat.
Als je geen risico wilt lopen kan je óf haar in haar eigen land de pillen laten halen óf je haalt het zelf zodra je daar bent. Daarnaast hoop ik dat je goed hebt uitgezocht hoe en wat met deze vrouw. Je wilt namelijk niet voor verrassingen komen te staan (dat blijkt dat ze een meesteres o.i.d. is tenzij je dat fijn vindt).

Wat KlapMongeaul aangeeft klopt inderdaad. Maar het kan ook zijn dat jij al op leeftijd bent en wat extra hulp kan gebruiken. Daar is niks mis mee. Het gaat om het genieten.

Met welke intentie ga je met haar verkeer hebben? Liefde of lust of beide?
pi_201825119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:29 schreef stokj het volgende:

[..]
Ha die @:vuurvonkje wat fijn dat je naar deze vrouw gaat.
Als je geen risico wilt lopen kan je óf haar in haar eigen land de pillen laten halen óf je haalt het zelf zodra je daar bent. Daarnaast hoop ik dat je goed hebt uitgezocht hoe en wat met deze vrouw. Je wilt namelijk niet voor verrassingen komen te staan (dat blijkt dat ze een meesteres o.i.d. is tenzij je dat fijn vindt).

Wat KlapMongeaul aangeeft klopt inderdaad. Maar het kan ook zijn dat jij al op leeftijd bent en wat extra hulp kan gebruiken. Daar is niks mis mee. Het gaat om het genieten.

Met welke intentie ga je met haar verkeer hebben? Liefde of lust of beide?
Bedankt voor je bericht. Ik heb haar nog niet vaak ontmoet maar we hadden in Nederland wel een leuke tijd samen dus hopelijk groeit het naar wat moois. Ik heb nog geen idee welke kant het op gaat. Verder heb ik ook nog niet zoveel ervaring en ben nog jong, maar wil wel graag lang presteren mocht het zover komen.
pi_201825991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:40 schreef Vuurvonkje het volgende:

[..]
Bedankt voor je bericht. Ik heb haar nog niet vaak ontmoet maar we hadden in Nederland wel een leuke tijd samen dus hopelijk groeit het naar wat moois. Ik heb nog geen idee welke kant het op gaat. Verder heb ik ook nog niet zoveel ervaring en ben nog jong, maar wil wel graag lang presteren mocht het zover komen.
In welk land is het broer?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')