abonnement Unibet Coolblue
pi_201799915
Ik ben wel benieuwd. Hoe willen jullie het liefst dat een vrouw of man zich gedraagd tijdens een date . Het kan van alles zijn. Is er bepaald gedrag waardoor je meteen weet dat je een volgende date wil of niet?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201800026
quote:
5s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Hoe willen jullie het liefst dat een vrouw of man zich gedraagd tijdens een date . Het kan van alles zijn. Is er bepaald gedrag waardoor je meteen weet dat je een volgende date wil of niet?
Zichzelf zijn. En laat die telefoon thuis
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201800059
Gewoon normaal en aardig doen, je een beetje openstellen en ook oprechte belangstelling tonen.

Wat echte afknappers voor iemand zijn, zal van persoon tot persoon verschillen.

Doet me denken aan de vrouw die als eerste in deze video komt.
Vraagt man haar leeftijd te raden, schat hij haar 4 jaar ouder in, is ze gelijk serieus pissed. Lekker begin van je date.

- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zondag 17 oktober 2021 @ 21:05:52 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201800119
Als man: oprechte belangstelling tonen en niet gierig zijn.
Als vrouw weet ik het niet.
Vandaag gewandeld tijdens een eerste date. Die vrouw had frambozen etc meegenomen voor mij. Dat vond ik wel lief.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 oktober 2021 @ 21:08:24 #5
54593 crew  Olga
Cheese
pi_201800170
quote:
5s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Hoe willen jullie het liefst dat een vrouw of man zich gedraagd tijdens een date . Het kan van alles zijn. Is er bepaald gedrag waardoor je meteen weet dat je een volgende date wil of niet?
Gewoon jezelf zijn en niet alleen over jezelf praten.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_201800319
Gewoon jezelf zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201800371
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:05 schreef LXIV het volgende:
Als man: oprechte belangstelling tonen en niet gierig zijn.
Als vrouw weet ik het niet.
Vandaag gewandeld tijdens een eerste date. Die vrouw had frambozen etc meegenomen voor mij. Dat vond ik wel lief.
Random frambozen, of hadden jullie in eerdere gesprekken het daar al over gehad?
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zondag 17 oktober 2021 @ 22:22:29 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201801345
Zichzelf zijn, hoe moet ik anders beoordelen wat voor vlees ik in de kuip heb :P
  zondag 17 oktober 2021 @ 22:23:01 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201801352
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:17 schreef Galvez het volgende:

[..]
Random frambozen, of hadden jullie in eerdere gesprekken het daar al over gehad?
Random. Maar vond het wel zorgzaam
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201801488
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Random. Maar vond het wel zorgzaam
Ja, niets mis mee.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201801558
Ik snap dat mensen zichzelf moeten zijn maar ik neem aan dat jullie niet de hele wereld leuk vinden omdat ze zichzelf zijn en dat dus iedere random date tot een relatie kan leiden dus m’n vraag was meer… wat voor gedrag willen jullie dan het liefst zien van iemand die zichzelf is als je zelf had mogen kiezen hoe diegene is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 17 oktober 2021 @ 22:43:10 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201801617
Zelf zoek ik een intelligente vrouw die open staat voor een vaste relatie, die tijd voor mij heeft en een lief en zorgzaam karakter heeft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201801621
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik snap dat mensen zichzelf moeten zijn maar ik neem aan dat jullie niet de hele wereld leuk vinden omdat ze zichzelf zijn en dat dus iedere random date tot een relatie kan leiden dus m’n vraag was meer… wat voor gedrag willen jullie dan het liefst zien van iemand die zichzelf is als je zelf had mogen kiezen hoe diegene is
Geen rol spelen. Het klinkt nu alsof jij je nu wilt gedragen zoals jouw date dat het liefste wil.
Dat houd je niet vol.
Ben gewoon jezelf. Dat kost je ook minder energie. Die energie kan je dan steken in belangstellend richting hem/haar te zijn.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201801697
Goede glimlach en laten merken dat je het naar je zin hebt werkt voor mij, maar ik ben dan ook een simpele man :D
afspraak tandarts verzetten
  zondag 17 oktober 2021 @ 23:07:26 #15
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201801890
Beetje vrolijkheid en plagen, niet alles beamen, maar ook kritische vragen stellen, beetje prikkelen.
En vooral zichzelf zijn :)
Oh ja, een cadeautje op de eerste date zou ik wel wat ongemakkelijk vinden.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201801933
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Beetje vrolijkheid en plagen, niet alles beamen, maar ook kritische vragen stellen, beetje prikkelen.
En vooral zichzelf zijn :)
Oh ja, een cadeautje op de eerste date zou ik wel wat ongemakkelijk vinden.
Geen Lang Leve de Liefde voor jou dus :P
afspraak tandarts verzetten
  zondag 17 oktober 2021 @ 23:21:48 #17
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201802045
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Geen Lang Leve de Liefde voor jou dus :P
Naja, volgens mij is het daar zo ongeveer verplicht, daar zou ik zelf ook wel een cadeautje meenemen. Dan wel liever iets grappigs en niet zo'n zoetsappig cadeautje.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201802240
Voor beiden geslachten: wees jezelf, gedraag je niet arrogant en vooral belangrijk WEES EERLIJK!
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201802428
Geinteresseerd, open, respecterend, flirterig, uitdagend, speels. En je niet anders voordoen.
  maandag 18 oktober 2021 @ 00:52:40 #20
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201802499
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:50 schreef HSG het volgende:
Voor beiden geslachten: wees jezelf, gedraag je niet arrogant en vooral belangrijk WEES EERLIJK!
Niet arrogant, maar graag wel zelfverzekerd. Ik knap echt keihard af op onzekere types. Maar probeer er vooral een leuke avond van te maken. Als het gezellig was vind ik het toch iets minder vervelend als ze aan het eind van de avond niet met de benen wijd gaat.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201802892
Gewoon alvast vertellen welk gat je het liefst wil laten vullen straks nadat ik de rekening heb betaalt. :+

Gewoon jezelf zijn.
Lijkt mij toch wel logisch ook, want wat daarna volgt is allemaal op basis van hoe jij/de ander normaal gedraagt.

Nou mag het wel gezegd worden dat we natuurlijk allemaal wel zoiets hebben van dat je expres de beste kant van jezelf wil laten zien, is toch een lastig iets, we gaan automatisch een soort masker dragen wat net afwijkt van "hoe je normaal gesproken bent".. maar het is menselijk en onvermijdelijk volgens mij.
pi_201803814
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:28 schreef Cockwhale het volgende:
Geinteresseerd, open, respecterend, flirterig, uitdagend, speels. En je niet anders voordoen.
En wat als ze nou niet geïnteresseerd, open, respecterend, flirterig, uitdagend en speels is. Moet ze zich dan toch zo voordoen? Of beter die ene saaie date snel uitzitten en concluderen dat dit hem niet gaat worden?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 18 oktober 2021 @ 09:49:29 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201803830
Ik zou het leuk vinden als de vrouw al randslag makend de ruimte binnenkomt.
soooo, da's mooi!
pi_201804295
Ik vind het wel prettig als een man relaxed en easy going is, maar tijdens het spel dominant, aktief en creatief.
Maar ik heb het vermoeden dat TS een ander soort date in gedachten heeft.
pi_201804561
:R Onbeschoft tegen mij of tegen personeel doen (bijv. tijdens uiteten). Direct het gesprek op sex sturen, of 'leuke' opmerkingen hierover maken. Pushen met 'als we zo klaar zijn kunnen we wel naar mijn huis gaan' of laten doorschemeren dat je dat van mij verwacht. In je trainingspak aan komen zetten en/of geen moeite in jezelf steken. Geen inhoudelijke gesprekken kunnen voeren. Mijn aanraken (op welke manier dan ook) waar ik niet op zit te wachten of als je me nog maar net kent. Niet weten wat je wilt doen en mij dan vervolgens laten bepalen wat we doen, terwijl dat niet van te voren aangegeven is. Direct kritisch en negatief zijn op mij of op de omgeving. Alleen maar klagen, slachtofferrolmentaliteit, geen motivatie om iets van het leven te maken.

O+ Mag cliché klinken maar: deuren voor mij openhouden, mijn jas aannemen, drinken voor mij inschenken/ dingen pakken i.p.v. het mij zelf laten doen, mij naar huis brengen/zorgen dat ik veilig thuis kom zonder bijbedoelingen. Dingen geregeld hebben om te doen, een duidelijk schema hebben. Een toekomstvisie hebben, bezig zijn met aan doelen werken. Positief ingesteld zijn, maar tegelijkertijd ook empathie hebben en niet alles wegwuiven.

Was laatst dus een keer op een soort (ongeplande) date en voor het eerst ging de man in kwestie zo met mij om. Sommige vrouwen vinden dat benauwend hoorde ik. Ik vind dat het laat zien dat je erom geeft en wat verlies je er mee om dat te doen, terwijl je mij er een heel fijn gevoel mee geeft. Daarna ook netjes thuisgebracht zonder bijbedoelingen. Achteraf besef ik me nu hoe fijn ik dat vond, en dat ik ook meer respect voor hem heb doordat hij zo deed.
pi_201805059
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:28 schreef Cockwhale het volgende:
Geinteresseerd, open, respecterend, flirterig, uitdagend, speels. En je niet anders voordoen.
Dit. Hoewel het uiteraard geen garantie voor succes is. Ik heb ook wel eens een date gehad met iemand die aan dit allemaal voldeed, maar we lagen elkaar totaal niet. Toch een ander type persoonlijkheid en andere interesses dan wat bij mij past.
  maandag 18 oktober 2021 @ 13:09:10 #27
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201805846
Eerlijk zijn en zoveel mogelijk jezelf zijn.

Zo had ik bergschoenen aan op de eerste dat en mijn date vond dat geweldig. Als hij dat niet leuk had gevonden dan weet je dat ook gelijk. We gingen wandelen en er was regen voorspeld dus ik was erop voorbereid. Ook had ik geen make-up op wat ook werd gewaardeerd.

Mijn date had ontzettend kort haar maar is sindsdien niet meer naar de kapper geweest en heeft het nu tot aan zijn billen en dat vind ik weer heel leuk.

Nu heb ik in mijn leven maar enkele dates gehad dus heb eigenlijk ook totaal geen ervaring ermee.

Ooit had ik een blind date en die man had mijn opa kunnen zijn. Hij had wel enorm veel geld en meende dat dat de doorslag zou geven. Op afgeknapt dus.
To BG or not to BG!
pi_201806021
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja, volgens mij is het daar zo ongeveer verplicht, daar zou ik zelf ook wel een cadeautje meenemen. Dan wel liever iets grappigs en niet zo'n zoetsappig cadeautje.
Zou het wel schattig vinden als iemand iets mee zou nemen O+

Maar niet te overdreven natuurlijk, zoals die ene kerel die een kussen meenam waar zijn eigen hoofd was op geprint :+
afspraak tandarts verzetten
pi_201806191
Ouderwets, maar ook niet té.

Bij de man: hij is grappig, betaalt eerste date, neemt de leiding, voelt mij goed aan waar ik behoefte aan heb qua aanraken of zoenen en respecteert dit uiteraard.

Bij vrouwen/ mezelf: ik voel me op mij gemak en vooral veilig, ik ben zorgzaam over hem, dankbaar en lach om hem. Ik laat goed merken dat ik hem leuk vind en voel mij zelfverzekerd.

Beide: lekker veel kletsen en oprechte interesse tonen in elkaar. Dat het voelt alsof je in in een bubbel met elkaar zit. Ik wil mij vrouwelijk voelen door hem en hem vervolgens weer mannelijk/ in zijn element laten voelen.
pi_201806264
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik snap dat mensen zichzelf moeten zijn maar ik neem aan dat jullie niet de hele wereld leuk vinden omdat ze zichzelf zijn en dat dus iedere random date tot een relatie kan leiden dus m’n vraag was meer… wat voor gedrag willen jullie dan het liefst zien van iemand die zichzelf is als je zelf had mogen kiezen hoe diegene is
Als ik iemand leuk zou vinden maar er vervolgens achterkom dat het gedrag wat ik aantrekkelijk vond een act blijkt te zijn, dan is het vertrouwen weg en werkt voor mij een relatie bij voorbaat al niet.

Als mensen 'zichzelf zijn' of hoe je het noemen wilt, dan geeft dat voor de ander een gevoel van veiligheid en vertrouwen. De ander durft zichzelf dan ook meer bloot te geven, omdat de angst dat de ander hem gaat afwijzen voor wie hij is ook afneemt.

Ik begrijp uit jouw OP dat je het liefst een gebruiksaanwijzing zou willen hebben, zodat je 100% zeker hebt dat je niet zal worden afgewezen zolang jij je aan bepaalde gedragsregels houdt. Die gebruiksaanwijzing kan niemand jou geven. Je moet die gebruiksaanwijzing zelf ontdekken door te ervaren.

Daarom moet je ook niet teveel van een date verwachten in eerste instantie. Als een date inhoudt dat je een keer een kop koffie met iemand gaat drinken in een restaurant, dan heb je in ieder geval gesocialized. Als je stelt dat je met iemand wat gaat drinken, geeft veel minder stress dan wanneer je voor jezelf ervan maakt dat jij jouw levenspartner gaat ontmoeten en je mag pertinent niks fout doen om een goede indruk te maken.
pi_201806362
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:03 schreef Galvez het volgende:
Vraagt man haar leeftijd te raden, schat hij haar 4 jaar ouder in, is ze gelijk serieus pissed.
Daarom altijd '28' zeggen.

Is ze jonger dan 28, dan is ze blij dat ze volwassener overkomt.
Is ze ouder dan 28, dan is ze blij dat je haar jonger inschat.

28 is de perfecte leeftijd voor een vrouw.
pi_201806911
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als ik iemand leuk zou vinden maar er vervolgens achterkom dat het gedrag wat ik aantrekkelijk vond een act blijkt te zijn, dan is het vertrouwen weg en werkt voor mij een relatie bij voorbaat al niet.

Als mensen 'zichzelf zijn' of hoe je het noemen wilt, dan geeft dat voor de ander een gevoel van veiligheid en vertrouwen. De ander durft zichzelf dan ook meer bloot te geven, omdat de angst dat de ander hem gaat afwijzen voor wie hij is ook afneemt.

Ik begrijp uit jouw OP dat je het liefst een gebruiksaanwijzing zou willen hebben, zodat je 100% zeker hebt dat je niet zal worden afgewezen zolang jij je aan bepaalde gedragsregels houdt. Die gebruiksaanwijzing kan niemand jou geven. Je moet die gebruiksaanwijzing zelf ontdekken door te ervaren.

Daarom moet je ook niet teveel van een date verwachten in eerste instantie. Als een date inhoudt dat je een keer een kop koffie met iemand gaat drinken in een restaurant, dan heb je in ieder geval gesocialized. Als je stelt dat je met iemand wat gaat drinken, geeft veel minder stress dan wanneer je voor jezelf ervan maakt dat jij jouw levenspartner gaat ontmoeten en je mag pertinent niks fout doen om een goede indruk te maken.
Niemand is echt volledig zichzelf. De meeste mensen passen zich gelukkig aan bepaalde gedragsregels en normen en waarden van hun samenleving. Net zoals bijvoorbeeld altijd een fooi geven in restaurants.

TS was gewoon benieuwd en deed een mini-analyse naar wat mensen aantrekkelijk of leuk vinden.

Niet dom als sociaal zijn je niet volledig vanzef afgaat, want daarmee kun je toch bepaalde gedragspatronen bespeuren en déze op je eigen manier invullen, waar jij zelf gelukkig van wordt.
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:33:23 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201807892
Geïnteresseerd zijn, humor hebben die past bij de mijne, beetje ontspannen zijn (snap best dat het eerst even aftasten is, heb ik ook, maar als het goed voelt verdwijnt dat snel). Gesprekken die niet doodvallen, maar gewoon lekker soepel lopen. En die wederzijdse aantrekkingskracht, die klik, die niet te vangen is in woorden.
Je goed voelen bij elkaar (ontspanning) in combi met de aantrekkingskracht (spanning op de goede manier).

Het is wat lastig te vangen in woorden, het is een gevoelsmatig iets. Het past gewoon of het past niet.

Oh en voor mij persoonlijk, ik hou niet van overdreven gedoe. Ik zie liever iemand in zijn dagelijkse kloffie dan helemaal opgedirkt. Een kleine attentie mag, maar overdrijf niet. Ik wil graag zien wie iemand echt is.
Als het naar nep ruikt ben ik weg. Waarbij er een verschil is tussen je best doen (dat doe ik ook) en nep doen (je anders voordoen).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201807925
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:49 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Niemand is echt volledig zichzelf. De meeste mensen passen zich gelukkig aan bepaalde gedragsregels en normen en waarden van hun samenleving. Net zoals bijvoorbeeld altijd een fooi geven in restaurants.

TS was gewoon benieuwd en deed een mini-analyse naar wat mensen aantrekkelijk of leuk vinden.

Niet dom als sociaal zijn je niet volledig vanzef afgaat, want daarmee kun je toch bepaalde gedragspatronen bespeuren en déze op je eigen manier invullen, waar jij zelf gelukkig van wordt.
Klopt dat niemand volledig zichzelf is. Maar je merkt het al aan de reacties die hier gepost worden. Mensen vinden zichzelf "zichzelf" als ze een deel van hun kwetsbaarheid kunnen laten zien, als ze zichzelf niet perse hoeven te presenteren als iemand die perfect is. Uiteraard verbergen ze ook dan nog een hoop voor de ander of verdraaien ze bepaalde zaken om een meer positieve indruk van zichzelf proberen te geven. Echter ze zijn zich er dan niet (teveel) van zichzelf bewust.

Hoe meer je dit allemaal gaat analyseren, hoe complexer het wordt. Vandaar dat ik TS wil meegeven dat ze het alleen beter kan begrijpen door het zelf te ervaren
pi_201808518
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef probeer het volgende:

[..]
En wat als ze nou niet geïnteresseerd, open, respecterend, flirterig, uitdagend en speels is. Moet ze zich dan toch zo voordoen? Of beter die ene saaie date snel uitzitten en concluderen dat dit hem niet gaat worden?
Als ze dat niet is, gewoon concluderen dat het niets wordt. Kan nog wel enigszins gezellig zijn, maar als dat ook niet het geval is, dan toedeledokie.
pi_201813366
Ik date normaliter niet, ik neuk meestal alleen maar. Eventueel gesprek kan achteraf. (Dat kan als je homo bent).
pi_201818522
quote:
5s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Hoe willen jullie het liefst dat een vrouw of man zich gedraagd tijdens een date . Het kan van alles zijn. Is er bepaald gedrag waardoor je meteen weet dat je een volgende date wil of niet?
Geil. ;)

Ik hou wel van vrouwen die bij de juiste man heel weinig remmingen hebben.

Het helpt verder als ze iets te melden hebben.
pi_201825243
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:43 schreef LXIV het volgende:
Zelf zoek ik een intelligente vrouw die open staat voor een vaste relatie, die tijd voor mij heeft en een lief en zorgzaam karakter heeft.
Oke bedankt maar uit welk gedrag blijkt zouets dan vind je? Moet ze bijv willen discusseren over wetenschap enz, langer blijven dan gepland, eten voor je koken enz?


quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:43 schreef Galvez het volgende:
Geen rol spelen. Het klinkt nu alsof jij je nu wilt gedragen zoals jouw date dat het liefste wil.
Dat houd je niet vol.
Ben gewoon jezelf. Dat kost je ook minder energie. Die energie kan je dan steken in belangstellend richting hem/haar te zijn.
Nee, ik was gewoon benieuwd . Ik heb geen intentie om met mensen van Fok te daten dus ik zou het gewenste gedrag niet letterlijk kopieren. Maar je hebt denk ik wel gelijk dat interesse in de ander heel belangrijk is.

quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Beetje vrolijkheid en plagen, niet alles beamen, maar ook kritische vragen stellen, beetje prikkelen.
En vooral zichzelf zijn :)
Oh ja, een cadeautje op de eerste date zou ik wel wat ongemakkelijk vinden.
Dus ook al is het iets heel liefs, iets wat je altijd had willen hebben, een cadeautje is altijd een afknapper? Omdat je je dan bezwaard voelt als het niets wordt ofzo?

quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:50 schreef HSG het volgende:
Voor beiden geslachten: wees jezelf, gedraag je niet arrogant en vooral belangrijk WEES EERLIJK!
Wat vind jij arrogant gedrag?

quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:28 schreef Cockwhale het volgende:
Geinteresseerd, open, respecterend, flirterig, uitdagend, speels. En je niet anders voordoen.
Maar dat zijn woorden die het gedrag beschrijven. Wat bedoel je daarmee? Bijv: vragen stellen over jouw leven, details uit haar prive leven vertellen, bij de dingen die jij hebt gedaan “respect!” zeggen, bungee jumpen als eerste date, strakke kleding, afspreken in de speeltuin.
Oke dat laatste was niet serieus maar ik bedoel welk concreet gedrag volgt daar uit.

quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
Niet arrogant, maar graag wel zelfverzekerd. Ik knap echt keihard af op onzekere types. Maar probeer er vooral een leuke avond van te maken. Als het gezellig was vind ik het toch iets minder vervelend als ze aan het eind van de avond niet met de benen wijd gaat.
Wat vind jij zelfverzekerd gedrag? Dat ze recht op staat en jou vaak aankijkt en luid praat ofzo? Als een vrouw wel gelijk al met haar benen wijd gaat, zou je haar dan nog als relatiemateriaal zien?

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 07:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon alvast vertellen welk gat je het liefst wil laten vullen straks nadat ik de rekening heb betaalt. :+

Gewoon jezelf zijn.
Lijkt mij toch wel logisch ook, want wat daarna volgt is allemaal op basis van hoe jij/de ander normaal gedraagt.

Nou mag het wel gezegd worden dat we natuurlijk allemaal wel zoiets hebben van dat je expres de beste kant van jezelf wil laten zien, is toch een lastig iets, we gaan automatisch een soort masker dragen wat net afwijkt van "hoe je normaal gesproken bent".. maar het is menselijk en onvermijdelijk volgens mij.
Maar jij zoekt dus als jij het mocht een kiezen een vrouw die zichzelf is als ze het al over seks heeft? En zou je haar dan nog als relatiemateriaal zien?

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:46 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind het wel prettig als een man relaxed en easy going is, maar tijdens het spel dominant, aktief en creatief.
Maar ik heb het vermoeden dat TS een ander soort date in gedachten heeft.
Ja, ik bedoel een date die idealiter moet uitmonden in een vaste monogame relatie. Maar welke concrete acties verbind jij aan de woorden relaxed, easy going, dominant, aktief en creatief?

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
:R Onbeschoft tegen mij of tegen personeel doen (bijv. tijdens uiteten). Direct het gesprek op sex sturen, of 'leuke' opmerkingen hierover maken. Pushen met 'als we zo klaar zijn kunnen we wel naar mijn huis gaan' of laten doorschemeren dat je dat van mij verwacht. In je trainingspak aan komen zetten en/of geen moeite in jezelf steken. Geen inhoudelijke gesprekken kunnen voeren. Mijn aanraken (op welke manier dan ook) waar ik niet op zit te wachten of als je me nog maar net kent. Niet weten wat je wilt doen en mij dan vervolgens laten bepalen wat we doen, terwijl dat niet van te voren aangegeven is. Direct kritisch en negatief zijn op mij of op de omgeving. Alleen maar klagen, slachtofferrolmentaliteit, geen motivatie om iets van het leven te maken.

O+ Mag cliché klinken maar: deuren voor mij openhouden, mijn jas aannemen, drinken voor mij inschenken/ dingen pakken i.p.v. het mij zelf laten doen, mij naar huis brengen/zorgen dat ik veilig thuis kom zonder bijbedoelingen. Dingen geregeld hebben om te doen, een duidelijk schema hebben. Een toekomstvisie hebben, bezig zijn met aan doelen werken. Positief ingesteld zijn, maar tegelijkertijd ook empathie hebben en niet alles wegwuiven.

Was laatst dus een keer op een soort (ongeplande) date en voor het eerst ging de man in kwestie zo met mij om. Sommige vrouwen vinden dat benauwend hoorde ik. Ik vind dat het laat zien dat je erom geeft en wat verlies je er mee om dat te doen, terwijl je mij er een heel fijn gevoel mee geeft. Daarna ook netjes thuisgebracht zonder bijbedoelingen. Achteraf besef ik me nu hoe fijn ik dat vond, en dat ik ook meer respect voor hem heb doordat hij zo deed.
Oh, ik dacht eerst dat hij zich juist zo moest gedragen :P bedankt voor de concrete voorbeelden. eens met die eis van niet onbeschoft doen tegen anderen, maar even een vraag stel die man zou de meest aantrekkelijke man zijn die je ooit had ontmoet en je wist al gelijk dat je hem leuk vond. Zou je dan dezelfde eisen stellen? Je schrijft dat je meer respect had voor die man waar je mee op date was, voelde je door dit gedrag ook meer aantrekkingskracht? Wel goed dat je nu eindelijk wel een leuke date had.

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:09 schreef oppiedoppie het volgende:
Eerlijk zijn en zoveel mogelijk jezelf zijn.

Zo had ik bergschoenen aan op de eerste dat en mijn date vond dat geweldig. Als hij dat niet leuk had gevonden dan weet je dat ook gelijk. We gingen wandelen en er was regen voorspeld dus ik was erop voorbereid. Ook had ik geen make-up op wat ook werd gewaardeerd.

Mijn date had ontzettend kort haar maar is sindsdien niet meer naar de kapper geweest en heeft het nu tot aan zijn billen en dat vind ik weer heel leuk.

Nu heb ik in mijn leven maar enkele dates gehad dus heb eigenlijk ook totaal geen ervaring ermee.

Ooit had ik een blind date en die man had mijn opa kunnen zijn. Hij had wel enorm veel geld en meende dat dat de doorslag zou geven. Op afgeknapt dus.
Het is wel een mooi verhaal.
Die blind date, wie had die geregeld dan? 8)7

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zou het wel schattig vinden als iemand iets mee zou nemen O+

Maar niet te overdreven natuurlijk, zoals die ene kerel die een kussen meenam waar zijn eigen hoofd was op geprint :+
W.t.f
Was het een mooie foto?
Had je het aangenomen? Zo nee, nam hij het toen weer mee naar huis?

quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 13:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als ik iemand leuk zou vinden maar er vervolgens achterkom dat het gedrag wat ik aantrekkelijk vond een act blijkt te zijn, dan is het vertrouwen weg en werkt voor mij een relatie bij voorbaat al niet.

Als mensen 'zichzelf zijn' of hoe je het noemen wilt, dan geeft dat voor de ander een gevoel van veiligheid en vertrouwen. De ander durft zichzelf dan ook meer bloot te geven, omdat de angst dat de ander hem gaat afwijzen voor wie hij is ook afneemt.

Ik begrijp uit jouw OP dat je het liefst een gebruiksaanwijzing zou willen hebben, zodat je 100% zeker hebt dat je niet zal worden afgewezen zolang jij je aan bepaalde gedragsregels houdt. Die gebruiksaanwijzing kan niemand jou geven. Je moet die gebruiksaanwijzing zelf ontdekken door te ervaren.

Daarom moet je ook niet teveel van een date verwachten in eerste instantie. Als een date inhoudt dat je een keer een kop koffie met iemand gaat drinken in een restaurant, dan heb je in ieder geval gesocialized. Als je stelt dat je met iemand wat gaat drinken, geeft veel minder stress dan wanneer je voor jezelf ervan maakt dat jij jouw levenspartner gaat ontmoeten en je mag pertinent niks fout doen om een goede indruk te maken.
Hmm… ik weet het niet. Ik heb het me wel geprobeerd voor te stellen en dan vind ik wel: als iemand de moeite doet om precies erachter te komen welk gedrag jij wilt zien en dan vervolgens bereid is om het eigen gedrag daar naartoe aan te passen, is dat eigenlijk niet juist heel positief? Het zegt in ieder geval dat de ander iets voor je over heeft en niet de eigen vastgeroeste gedragspatronen belangrijker vindt. Diegene verandert het gedrag zelf, omdat diegene dat wil. Waarom zou het dan niet vol te houden zijn? En als het niet vol te houden is, is dat dan erg, wetende dat men erg veel moeite heeft gedaan?
Ik ben het met je eens dat het mooi is als iemand zichzelf is en dat de ander dat dan ook fijn vindt. Maar hoe vaak komt het voor dat mensen elkaars gedrag voor 100% of meer dan 60% accepteren. Ja, je kunt dan ervoor kiezen om het te accepteren of te veranderen. Maar ik vind het bijzonder dat je wat betreft eigen ontwikkeling boos wordt als mensen zeggen dat je goed bent zoals je bent, maar dat het in een relatie wel zo moet zijn dat de ander je 100% accepteert, huh? Hoe zit dat dan?

Ja klopt, het scheelt inderdaad heel veel om niet te veel te verwachten. Niet omdat het dan alleen maar mee kan vallen, maar de telsurstelling is wel minder groot. En je bent er dan idd relaxter onder.

quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:49 schreef Medusa666 het volgende:
Niemand is echt volledig zichzelf. De meeste mensen passen zich gelukkig aan bepaalde gedragsregels en normen en waarden van hun samenleving. Net zoals bijvoorbeeld altijd een fooi geven in restaurants.

TS was gewoon benieuwd en deed een mini-analyse naar wat mensen aantrekkelijk of leuk vinden.

Niet dom als sociaal zijn je niet volledig vanzef afgaat, want daarmee kun je toch bepaalde gedragspatronen bespeuren en déze op je eigen manier invullen, waar jij zelf gelukkig van wordt.
Ja precies dank je, ik bedoelde het meer als soort research

quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Geïnteresseerd zijn, humor hebben die past bij de mijne, beetje ontspannen zijn (snap best dat het eerst even aftasten is, heb ik ook, maar als het goed voelt verdwijnt dat snel). Gesprekken die niet doodvallen, maar gewoon lekker soepel lopen. En die wederzijdse aantrekkingskracht, die klik, die niet te vangen is in woorden.
Je goed voelen bij elkaar (ontspanning) in combi met de aantrekkingskracht (spanning op de goede manier).

Het is wat lastig te vangen in woorden, het is een gevoelsmatig iets. Het past gewoon of het past niet.

Oh en voor mij persoonlijk, ik hou niet van overdreven gedoe. Ik zie liever iemand in zijn dagelijkse kloffie dan helemaal opgedirkt. Een kleine attentie mag, maar overdrijf niet. Ik wil graag zien wie iemand echt is.
Als het naar nep ruikt ben ik weg. Waarbij er een verschil is tussen je best doen (dat doe ik ook) en nep doen (je anders voordoen).
Hoe uit zich dan het verschil tussen je best doen en nep zijn in de praktijk qua gedrag?

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Klopt dat niemand volledig zichzelf is. Maar je merkt het al aan de reacties die hier gepost worden. Mensen vinden zichzelf "zichzelf" als ze een deel van hun kwetsbaarheid kunnen laten zien, als ze zichzelf niet perse hoeven te presenteren als iemand die perfect is. Uiteraard verbergen ze ook dan nog een hoop voor de ander of verdraaien ze bepaalde zaken om een meer positieve indruk van zichzelf proberen te geven. Echter ze zijn zich er dan niet (teveel) van zichzelf bewust.

Hoe meer je dit allemaal gaat analyseren, hoe complexer het wordt. Vandaar dat ik TS wil meegeven dat ze het alleen beter kan begrijpen door het zelf te ervaren
Ja het is misschien wel 1 van die dingen die je alleen gevoelsmatig weet na veel date ervaring.
Maar de keerzijde daarvan is potentieel veel mislukkingen zowel vanuit jezelf als de ander, zelf kan ik dat op dit moment nog niet aan.

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:41 schreef Cockwhale het volgende:
Als ze dat niet is, gewoon concluderen dat het niets wordt. Kan nog wel enigszins gezellig zijn, maar als dat ook niet het geval is, dan toedeledokie.
Dat is ook je goed recht, het is beter om kritisch te zijn. bijv. probeer hoeft niet met jouw date samen te leven, dus het is voor hem makkelijk om jouw eisen overboord te gooien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 01:29 schreef Horzula het volgende:
Ik date normaliter niet, ik neuk meestal alleen maar. Eventueel gesprek kan achteraf. (Dat kan als je homo bent).
Maar je wordt dus niet snel verliefd op zo’n date? Want dan lijkt het me wel weer een nadeel omdat je snel een soa oploopt en je inwisselbaar bent en er nooit eens romantiek is. Of doe je ook wel leuke dingen met diegene buiten alleen seks om

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:29 schreef VEM2012 het volgende:
Geil. ;)

Ik hou wel van vrouwen die bij de juiste man heel weinig remmingen hebben.

Het helpt verder als ze iets te melden hebben.
Hoe vertaalt geil zich in concreet gedrag van die vrouwen dan? :P Is er niks waarvan je zegt: nu vind ik het geen relatiemateriaal meer

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-10-2021 22:52:21 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201825831
quote:
Maar dat zijn woorden die het gedrag beschrijven. Wat bedoel je daarmee? Bijv: vragen stellen over jouw leven, details uit haar prive leven vertellen, bij de dingen die jij hebt gedaan “respect!” zeggen, bungee jumpen als eerste date, strakke kleding, afspreken in de speeltuin.
Oke dat laatste was niet serieus maar ik bedoel welk concreet gedrag volgt daar uit.
Geïnteresseerd -> ze stelt mij vragen over mijn leven/visie. Geen eenzijdige interesse

Open -> eigen mening en interesses durven te delen en openstaan voor anderen die dat wellicht anders zien of andere interesses hebben.

Respecterend -> laten blijken dat je elkaars keuzes respecteert. Dat zit in de manier van reageren en is lastig uit te leggen. Beleefd, vriendelijk, accepterend, begripvol, meelevend etc.

Uitdagend/flirterig/speels -> hinten naar interesse, seksuele toespelingen, blikken en aanrakingen, plagen.
pi_201825907
Ik raad vrouwen aan niet zichzelf te zijn, ze kunnen beter mijn vrouw zijn dat heeft al eerder gewerkt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201825985
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:05 schreef LXIV het volgende:
Als man: oprechte belangstelling tonen en niet gierig zijn.
Als vrouw weet ik het niet.
Vandaag gewandeld tijdens een eerste date. Die vrouw had frambozen etc meegenomen voor mij. Dat vond ik wel lief.
Ben je dan vrijgezel? Als ik mij kon herinneren, had je een vrouw en dochters.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:22:30 #42
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201826183
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dus ook al is het iets heel liefs, iets wat je altijd had willen hebben, een cadeautje is altijd een afknapper? Omdat je je dan bezwaard voelt als het niets wordt ofzo?
Nee, ik denk dat ik iets liefs persoonlijks wel zou waarderen, maar toch liever op een tweede date. Ik denk inderdaad omdat ik me dan bezwaard voel als het niets wordt, al kan het prima zijn dat hij er niets voor terug verwacht.

Ik zou trouwens wel lachen om een kussensloop met zijn foto erop, neem dan toch wel aan dat het een grapje is :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201826892
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Oke bedankt maar uit welk gedrag blijkt zouets dan vind je? Moet ze bijv willen discusseren over wetenschap enz, langer blijven dan gepland, eten voor je koken enz?
[..]
Nee, ik was gewoon benieuwd . Ik heb geen intentie om met mensen van Fok te daten dus ik zou het gewenste gedrag niet letterlijk kopieren. Maar je hebt denk ik wel gelijk dat interesse in de ander heel belangrijk is.
[..]
Dus ook al is het iets heel liefs, iets wat je altijd had willen hebben, een cadeautje is altijd een afknapper? Omdat je je dan bezwaard voelt als het niets wordt ofzo?
[..]
Wat vind jij arrogant gedrag?
[..]
Maar dat zijn woorden die het gedrag beschrijven. Wat bedoel je daarmee? Bijv: vragen stellen over jouw leven, details uit haar prive leven vertellen, bij de dingen die jij hebt gedaan “respect!” zeggen, bungee jumpen als eerste date, strakke kleding, afspreken in de speeltuin.
Oke dat laatste was niet serieus maar ik bedoel welk concreet gedrag volgt daar uit.
[..]
Wat vind jij zelfverzekerd gedrag? Dat ze recht op staat en jou vaak aankijkt en luid praat ofzo? Als een vrouw wel gelijk al met haar benen wijd gaat, zou je haar dan nog als relatiemateriaal zien?
[..]
Maar jij zoekt dus als jij het mocht een kiezen een vrouw die zichzelf is als ze het al over seks heeft? En zou je haar dan nog als relatiemateriaal zien?
[..]
Ja, ik bedoel een date die idealiter moet uitmonden in een vaste monogame relatie. Maar welke concrete acties verbind jij aan de woorden relaxed, easy going, dominant, aktief en creatief?
[..]
Oh, ik dacht eerst dat hij zich juist zo moest gedragen :P bedankt voor de concrete voorbeelden. eens met die eis van niet onbeschoft doen tegen anderen, maar even een vraag stel die man zou de meest aantrekkelijke man zijn die je ooit had ontmoet en je wist al gelijk dat je hem leuk vond. Zou je dan dezelfde eisen stellen? Je schrijft dat je meer respect had voor die man waar je mee op date was, voelde je door dit gedrag ook meer aantrekkingskracht? Wel goed dat je nu eindelijk wel een leuke date had.
[..]
Het is wel een mooi verhaal.
Die blind date, wie had die geregeld dan? 8)7
[..]
W.t.f
Was het een mooie foto?
Had je het aangenomen? Zo nee, nam hij het toen weer mee naar huis?
[..]
Hmm… ik weet het niet. Ik heb het me wel geprobeerd voor te stellen en dan vind ik wel: als iemand de moeite doet om precies erachter te komen welk gedrag jij wilt zien en dan vervolgens bereid is om het eigen gedrag daar naartoe aan te passen, is dat eigenlijk niet juist heel positief? Het zegt in ieder geval dat de ander iets voor je over heeft en niet de eigen vastgeroeste gedragspatronen belangrijker vindt. Diegene verandert het gedrag zelf, omdat diegene dat wil. Waarom zou het dan niet vol te houden zijn? En als het niet vol te houden is, is dat dan erg, wetende dat men erg veel moeite heeft gedaan?
Ik ben het met je eens dat het mooi is als iemand zichzelf is en dat de ander dat dan ook fijn vindt. Maar hoe vaak komt het voor dat mensen elkaars gedrag voor 100% of meer dan 60% accepteren. Ja, je kunt dan ervoor kiezen om het te accepteren of te veranderen. Maar ik vind het bijzonder dat je wat betreft eigen ontwikkeling boos wordt als mensen zeggen dat je goed bent zoals je bent, maar dat het in een relatie wel zo moet zijn dat de ander je 100% accepteert, huh? Hoe zit dat dan?

Ja klopt, het scheelt inderdaad heel veel om niet te veel te verwachten. Niet omdat het dan alleen maar mee kan vallen, maar de telsurstelling is wel minder groot. En je bent er dan idd relaxter onder.
[..]
Ja precies dank je, ik bedoelde het meer als soort research
[..]
Hoe uit zich dan het verschil tussen je best doen en nep zijn in de praktijk qua gedrag?
[..]
Ja het is misschien wel 1 van die dingen die je alleen gevoelsmatig weet na veel date ervaring.
Maar de keerzijde daarvan is potentieel veel mislukkingen zowel vanuit jezelf als de ander, zelf kan ik dat op dit moment nog niet aan.
[..]
Dat is ook je goed recht, het is beter om kritisch te zijn. bijv. probeer hoeft niet met jouw date samen te leven, dus het is voor hem makkelijk om jouw eisen overboord te gooien.
[..]
Maar je wordt dus niet snel verliefd op zo’n date? Want dan lijkt het me wel weer een nadeel omdat je snel een soa oploopt en je inwisselbaar bent en er nooit eens romantiek is. Of doe je ook wel leuke dingen met diegene buiten alleen seks om
[..]
Hoe vertaalt geil zich in concreet gedrag van die vrouwen dan? :P Is er niks waarvan je zegt: nu vind ik het geen relatiemateriaal meer
Ik maakte een grapje, dacht dat duidelijk was.

Niet dat ik er iets op tegen zou hebben qua vraag die je mij erover stelt.
Bijbmijn huidige vriendin ging het ook heel snel, als in eerste date, we zijn nog steeds samen ruim 8 jaar later.

Dat beantwoord het neem ik aan.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 08:24:59 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201827548
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Oke bedankt maar uit welk gedrag blijkt zouets dan vind je? Moet ze bijv willen discusseren over wetenschap enz, langer blijven dan gepland, eten voor je koken enz?

Niet zozeer uit gedrag.
Op de datingsite selecteer je in principe al op dingen als opleidingsniveau, interesses et cetera. Dus tijdens de date zelf gaat het om gevoel.
Ze hoeft niet specifiek iets te doen. Als ze gewoon zichzelf is en ik krijg er een goed gevoel bij is het ok.
Waar ik zelf niet zo warm van wordt is de hele tijd op haar telefoon kijken, al te veel make-up dragen, mij het gevoel geven dat ik op een sollicitatiegesprek zit. Maar dat is me allemaal nog niet overkomen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 08:26:25 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201827557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:51 schreef Duespes het volgende:

[..]
Ben je dan vrijgezel? Als ik mij kon herinneren, had je een vrouw en dochters.
Ja, helaas is die relatie voorbij. Wie ben je op het forum? (PM)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201827870
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ja, ik bedoel een date die idealiter moet uitmonden in een vaste monogame relatie. Maar welke concrete acties verbind jij aan de woorden relaxed, easy going, dominant, aktief en creatief?

Ik doelde zelf op een seks date.

Maar met relaxed en easy going bedoel ik iemand waarmee er een ontspannen sfeer is met respect naar elkaar,
Drankje of jointje erbij, gewoon het gevoel dat niets moet en alles mag.

Dominant tijdens het seks spel dat hij de duidelijk de overhand heeft en ik me eraan over kan geven.
Creatief in de zin van standjes en kinky spelletjes, nieuwe dingen proberen (experimenteren)
En aktief, tja, niet iemand die er als een zoutzak bij ligt maar initiatief neemt, dat doe ik zelf ook maar het moet wel over en weer gaan.

Als het iemand zou zijn voor een monogame relatie is dominantie en creativiteit in bed uiteraard ook wel prettig maar dan liggen de prioriteiten iets anders, maar dat hij relaxed en easy going moet zijn geldt altijd wel. Met een echt dominante man zou ik behalve een seks date ook geen relatie aan willen gaan.,
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:15:41 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201828044
Interesse tonen in de ander
pi_201830366
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja het is misschien wel 1 van die dingen die je alleen gevoelsmatig weet na veel date ervaring.
Maar de keerzijde daarvan is potentieel veel mislukkingen zowel vanuit jezelf als de ander, zelf kan ik dat op dit moment nog niet aan.
Je bent dus bang voor afwijzing. Je wilt weliswaar daten, maar je wilt pertinent niet de pijn van afwijzing opnieuw voelen.

Als ik bij een date teveel ben toegespitst op het idee dat die persoon mijn levenspartner moet gaan worden, dan mislukt het bij voorbaat al.

Bij de eerste date verwacht ik niks. Het eerste wat ik belangrijk vind, is dat ik niet in de problemen ga komen, bijvoorbeeld omdat die persoon mij probeert te verleiden om geld af te troggelen of bijvoorbeeld een potenrammer is. De eerste signalen waar ik naar kijk, is of iemand in die zin ok en betrouwbaar is.

Als dat goed zit en ik heb het persoonlijk naar mijn zin bij die persoon, dan vind ik het voor herhaling vatbaar en als het wederzijds is, spreek ik graag nog een keer af.

Als het blijkt te zijn dat we het allebei leuk vinden om heel regelmatig met elkaar af te spreken en we vinden het allebei ook erg lekker om met elkaar te neuken, dan vind ik zoiets al aanleiding genoeg om een relatie te proberen.

Ik wil me dan echt geen zorgen maken over dat het weleens mis kan gaan.

Tuurlijk gaat het uiteindelijk gebeuren dat we dingen van elkaar ontdekken die we niet leuk vinden en ik weet geheid dat ik op den duur mijn twijfels krijg of ik vast wil blijven zitten aan een relatie of niet omdat ik mensen zou kunnen tegenkomen die ik nog leuker vind.

Ik zie daar helemaal niet tegenop. Sterker nog, ik vind het juist interessant om dat allemaal te ervaren. Ik kom dan nieuwe dingen tegen van mezelf, ik leer mezelf beter kennen en ik vind het vooral interessant om bij mezelf te zien hoe ik mij ernaar kan aanpassen. Hoe ik leer om te gaan met eigenschappen van mijn partner die ik niet aantrekkelijk vind en hoe ik mij zou kunnen aanpassen naar mijn partner.

Voor het geval we ruzie krijgen, kunnen we het ook weer bijleggen. Hey komt erop neer van "Ik vind dit en dat niet leuk wat je gedaan hebt." Vaak is dat in de trant van dat ik me afgewezen of genegeerd voel. Dan wil ik graag praten met mijn partner om erachter te komen of het daadwerkelijk klopt of dat er wat anders achterzit. Het zou kunnen dat mijn partner zich juist door mij voelt afgewezen. Nou, hoe kunnen we daar op een manier mee omgaan waar we ons beiden zo goed mogelijk bij voelen.

Ik heb bij jou de indruk dat je juist die onvoorspelbaarheid en je continu schikken en aanpassen je waarschijnlijk afschrikken.

Nu ik dit schrijf, krijg ik persoonlijk juist meer behoefte aan een relatie. Als alles voorspelbaar en planbaar is, dan ga ik mij leeg en afgestompt voelen. Een partner die zoiets van mij verlangt, is voof mij niet geschikt. Ik wil juist contact en interactie. Nieuwe dingen meemaken. Het volgende hoofdstuk van mijn leven in. En dat hoofdstuk wil ik absoluut niet van tevoren gelezen hebben.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 12:55:45 #49
414785 sirdanilot
pi_201830500
Ik date met heren niet met andere dames.

Op je telefoon kijken tijdens een date vind ik not-done. Als je wat moet bekijken, leg dan even kort aan me uit van 'oh sorry mijn vriendin had een berichtje gestuurd' of 'ik ga even kijken wanneer de trein gaat' of zo. Op de telefoon kijken en appen over hoeveel ik tegenval of dat je me juist lekker vindt aan je beste vriend doe je maar als ik even op de plee zit.

Wie de koffie of wat dan ook betaalt interesseert met niet zo veel, ik betaal het meestal de eerste keer helemaal en dan verwacht ik wel dat de ander het volgende rondje aanbiedt. Splitten vind ik onnodig behalve als we echt uit eten gaan of aan iets anders een substantieel bedrag uitgeven, voor een koffie of biertje hoeft dat niet van mij.

Vaak eindigt de eerste date bij homos al in seks maar dit is natuurlijk lang niet altijd zo en eigenlijk wil ik wat meer gaan aansturen op wat serieuzere dates dan dit gedoe eigenlijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201831166
Man man man, al die adviezen van wees jezelf kansloos, echt kansloos

Wees attent, galant, aandachtig, welbespraakt en geïnteresseerd. Kijk ook goed wat je date drinkt en probeer daar enigszins in te matchen. Wellicht maak je dan een kans. Als je uit eten gaat, bestel dan een gerecht wat iets charmanter eet dan een hele kreeft of hamburger.

Wees alsjeblieft niet jezelf, bellend binnenkomend, burgertje bestellen, 4 halve liters klappen 3x pissen en dan luidruchtig het speciaalbiercafe voorstellen. Doe dat maar op de 2e date
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')