abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_201798370
POLL

Mutation pressure theorie vs wild running virus mutation theory

(Afbeelding van Nature.com)
pi_201798398
Nee
  zondag 17 oktober 2021 @ 19:18:49 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201798407
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201802002
Ik zie totaal niet hoe dat wel zou kunnen zijn. |it geen enkele logica in.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 23:19:40 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201802014
Oh leuk, een BNW topic, dat zie je anders nooit.

/sarcasme
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201802104
Heel vreemd is de gedachte niet hoor. Een virus zal altijd proberen te overwinnen, en zal muteren als het zich niet snel genoeg kan verspreiden. Echter kunnen mutaties alle kanten weer op gaan. Waarschijnlijk zijn er al duizenden mutaties, waar weinig tot geen verschil in vergelijking met de delta variant is.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 23:32:00 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201802116
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:29 schreef PS. het volgende:
Heel vreemd is de gedachte niet hoor. Een virus zal altijd proberen te overwinnen, en zal muteren als het zich niet snel genoeg kan verspreiden. Echter kunnen mutaties alle kanten weer op gaan. Waarschijnlijk zijn er al duizenden mutaties, waar weinig tot geen verschil in vergelijking met de delta variant is.
Heel vreemd is die gedachte wel als je even nadenkt waar Delta vandaan momt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201802122
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
waar komt t vandaan en hoe weten ze dat?
If Omicron is so bad why aren't nurses dancing yet? ᐯᎥᖇᑌᔕ™
pi_201802128
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou vertel
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 23:41:23 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201802175
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
waar komt t vandaan en hoe weten ze dat?
India? Je hebt wat gemist, geloof ik.
pi_201802296
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

/sarcasme
Sry ik dacht dat het hier beter paste gezien
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Delta is heel veel mutaties verder dan de initiŽle Delta https://www.news-medical.(...)-other-variants.aspx
pi_201802431
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
en hoe weten ze dat?
If Omicron is so bad why aren't nurses dancing yet? ᐯᎥᖇᑌᔕ™
pi_201802453
Wat wordt er precies gesteld in de OP?
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
pi_201802539
Onder welke naam postte jij hier voorheen, jjfrmgreece?
pi_201802548
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:18 schreef qajariaq het volgende:
Ik zie totaal niet hoe dat wel zou kunnen zijn. |it geen enkele logica in.
Door de onnatuurlijke immuniteit van de vaccines is er een rare situatie dat Delta patiŽnten het virus met de extreem hoge virale load kunnen dragen en het zonder symptomen kunnen verspreiden. Door de type vaccines zijn bepaalde mutaties de enige mogelijke die overblijven. Normaal gesproken worden virussen verspreidbaarder en minder dodelijk maar door de rare vaccines ligt men met de extreme virale load in de beginfase niet ziek op bed geÔsoleerd, maar verspreid het mogelijk juist. Daarnaast is nu de evolutie van het virus (Delta) richting vaccine immuniteit ontwijken gezien dat hetgeen is wat het virus laat overleven, zou dit ook zo zijn als niemand gevaccineerd zou zijn? Nee want Delta is te heftig om zo goed te verspreiden (baanbrekende viral load). Delta Plus is bijvoorbeeld gemuteerd om een soort monoclonale antistoffen behandeling compleet te negeren. Het is in principe een kwestie van tijd of een race (die je nooit wint).
pi_201802552
Waarom hebben wappies het eigenlijk altijd vaccines als ze vaccins bedoelen?
pi_201802554
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 01:17 schreef Kansenjongere het volgende:
Onder welke naam postte jij hier voorheen, jjfrmgreece?
Ik ben geen troll ofzo ik wil gwn de mening van internet weten over covid dingen. Deze plek is genuanceerd snapje.
pi_201802557
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 01:35 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ik ben geen troll ofzo ik wil gwn de mening van internet weten over covid dingen. Deze plek is genuanceerd snapje.
Dus je wil niet de mening van experts weten, maar de mening van het internet. En toch ben je geen trol en dat noem je nuance?
Juist...
pi_201802561
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 01:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dus je wil niet de mening van experts weten, maar de mening van het internet. En toch ben je geen trol en dat noem je nuance?
Juist...
Ik heb dit al lang met experts besproken, dat meen ik oprecht. Vind je m’n Nederlands trouwens niet goed genoeg het is m’n derde taal? Ik zeg vaccines omdat het zo uit m’n autocorrect komt.
pi_201802563
1
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 01:39 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ik heb dit al lang met experts besproken, dat meen ik oprecht. Vind je m’n Nederlands trouwens niet goed genoeg het is m’n derde taal? Ik zeg vaccines omdat het zo uit m’n autocorrect komt.
Ik ken je leefsituatie niet, maar stel dat je een kind hebt en dat kind heeft problemen met zijn of haar gezondheid.
Wil je dan van een arts horen wat jullie het beste kunnen doen of wil je dan "de mening van internet"?
pi_201802574
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

/sarcasme
Beetje standaard drogreden bij cognitieve dissonantie tegenwoordig: >BNW/wappie
pi_201802577
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 01:43 schreef Kansenjongere het volgende:
1
[..]
Ik ken je leefsituatie niet, maar stel dat je een kind hebt en dat kind heeft problemen met zijn of haar gezondheid.
Wil je dan van een arts horen wat jullie het beste kunnen doen of wil je dan "de mening van internet"?
Dit topic gaat helemaal niet over wat iemand wel of niet moet doen op basis van advies van een arts. We bespreken massale vaccinatie wat al gebeurd is. Wrm ben je zo mad dat ik gewoon meningen wil lezen?
pi_201802850
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 02:22 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Dit topic gaat helemaal niet over wat iemand wel of niet moet doen op basis van advies van een arts. We bespreken massale vaccinatie wat al gebeurd is. Wrm ben je zo mad dat ik gewoon meningen wil lezen?
Wat een rare reactie om te stellen dat ik "mad" ben als ik je gewoon een vraag stel.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 07:52:50 #24
5428 crew  miss_sly
pi_201802944
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:05 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Sry ik dacht dat het hier beter paste gezien
[..]
Delta is heel veel mutaties verder dan de initiŽle Delta https://www.news-medical.(...)-other-variants.aspx
“*Important notice
bioRxiv publishes preliminary scientific reports that are not peer-reviewed and, therefore, should not be regarded as conclusive, guide clinical practice/health-related behavior, or treated as established information.”
[i]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
[/i]
pi_201803165
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:29 schreef PS. het volgende:
Een virus zal helemaal niks proberen. Laat staan dat het bewust kan muteren. Dat gebeurt pas als het RNA in de cel van de host is.

In theorie zou een vaccinatie juist voor minder mutaties moeten zorgen. Tenslotte reageert je lichaam sneller op geÔnfecteerde cellen waardoor er minder tijd is voor verspreiding van het virus. En dus minder kans dat er mutaties ontstaan. :s)
ROBODEMONS..................|:(
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')