Rendementen verschillen nogal, bij sommige krijg je 3% (op jaarbasis), andere wel 10% of meer.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:31 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
De helft zegt me niks, maar wat doet het aan effectief rendement? En is dat schaalbaar?
Dat zijn nog eens mooie APY's haha. Heb je hier ervaring mee? Uitbetalen zonder gedoe? Ik zit eens te kijken naar dat Snowflake, APY op dit moment 718000%. Gokje waard natuurlijk! Op tijd uitstappen is de kunst denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 00:33 schreef lobotm het volgende:
Ok dat is nog niks..
Olympus Dao (ethereum dus hoge gas fee..8000% Apy
Wonderland {avalanche) 84000% Apy
Snowbank Dao ook avalanche 560000% apy
Uiteraard alles is op eigen risico.
Ik geef geen financieel advies.
Apy zal zakken als er meer geïnvesteerd wordt.
Alles is auto compound.
Grootste risico is uiteraard een rugpull.
Grote koersdaling van de coin zal ook de korte termijn profit beïnvloeden .
Ook als je het niet aandurft de white paper van Olympus is mooi leesvoer.
Tja meeste projecten bestaan eigenlijk nog niet lang genoeg om met zekerheid te zeggen of het ponzi of niet is.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:14 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ik ben een noob op het gebied van staken al begrijp ik het principe. Meestal zie ik percentages van 1-10% en dat lijkt redelijk reeel.
Maar 560000% (in een jaar neem ik aan), dan zou je met 1000 inleg volgend jaar 5,6 miljoen hebben. Dit kan toch niet, dit klinkt als een enorm ponzi scheme.
Daarom die documenten lezen. Al die DAO's die nu opspringen met hoge APY's zijn forks van OlympusDAO. De code is dus letterlijk overgenomen en op een andere blockchain aan het werk gezet (Olympus zit op ethereum en de meeste chains hebben een Ethereum Virtual Machine om juist dit soort forking makkelijk te maken).quote:Op woensdag 17 november 2021 10:14 schreef MisChrartin het volgende:
Maar 560000% (in een jaar neem ik aan), dan zou je met 1000 inleg volgend jaar 5,6 miljoen hebben. Dit kan toch niet, dit klinkt als een enorm ponzi scheme.
Ik krijg het op zowel Snowbank.finance als op Wonderland.money niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:33 schreef lobotm het volgende:
Ok dat is nog niks..
Olympus Dao (ethereum dus hoge gas fee..8000% Apy
Wonderland {avalanche) 84000% Apy
Snowbank Dao ook avalanche 560000% apy
Uiteraard alles is op eigen risico.
Ik geef geen financieel advies.
Apy zal zakken als er meer geïnvesteerd wordt.
Alles is auto compound.
Grootste risico is uiteraard een rugpull.
Grote koersdaling van de coin zal ook de korte termijn profit beïnvloeden .
Ook als je het niet aandurft de white paper van Olympus is mooi leesvoer.
Op Euphoria.money wel mijn wallet kunnen connecten.quote:Op woensdag 10 november 2021 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
Een paar nieuwe projecten op het Harmony network voor wie van een gokje houdt.
Euphoria.money betaalt op dit moment 0.66% per 8 uur uit.
https://medium.com/venomd(...)harmony-7581d17c38e8
Rvrs protocol is nu bezig met de IDO op Artemis launchpad. Inschrijven kan nog tot morgen en de boel is nu al flink overschreven. Hierna komt de liquidity pool op defikingdoms
https://app.artemisprotocol.one/ArtemisPad
https://medium.com/@:reve(...)to-know-2625ac05b7ce
Jep, de fee op de app is echt wel behoorlijk hoog.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
Crypto kopen en er alleen naar kijken is heel erg 2019. Tegenwoordig kunnen je glinsterende dukaten worden gebruikt om nog meer muntjes aan je chest toe te voegen
Anderen hebben het veel beter uitgelegd dan ik ooit zou kunnen
Staking:
https://www.google.com/am(...)/what-is-staking.amp
Yield Farming:
https://www.google.com/am(...)zed-finance-defi.amp
Aantal platformen waar ik zelf gebruik van maak:
Crypto.com
Heeft een relatief klein aanbod van coins om te staken maar de rendementen zijn hoog voor een gecentraliseerd platform. De app is erg gebruiksvriendelijk en ze bieden een debitcard aan met mooie voordelen. Om te handelen kun je beter gebruik maken van de exchange, op de app wordt daarvoor namelijk een extra fee gerekend. Overzetten tussen exchange en app is gratis en instant dus dat is verder geen probleem.
Thanks man.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:18 schreef lobotm het volgende:
Hoi arthur in je metamask of trustwallet kun je meerdere chains toevoegen.
Avax chain toevoegen gaat het makkelijkste met trader joe traderjoe.xyz
BSC chain toevoegen pancakeswap .
je moet dan alleen nog bnb of avax bemachtigen en versturen naar je wallet.
"prijs in de dashboard" is een marketing getal.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:18 schreef lobotm het volgende:
mijn ervaring leert dat backing prijs in de dashboard een marketing getal is.
Bij bijna alle dao is 1 dollar de minimum prijs.
Hier heb ik nog een paar korte vraagjes over. Snowbank is pas net weer opgestart? Hoe lang lagen ze er uit? Waarom lagen ze er uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:18 schreef lobotm het volgende:
snowbank is pas net weer opgestart.
time wonderland heeft een behoorlijke dip gemaakt
Wat je je ook zou kunnen afvragen is waar die 560.000% rente op jaarbasis vandaan komt. Dus wie betaalt het? Met 0,02% rente op een bankrekening kan ik dat vertellen. Dat geld wordt uitgeleend, bijvoorbeeld voor een hypotheeklening, waarbij mensen loon ontvangen en hiermee hun hypotheek aflossen en hun rente betalen. Maar waar komt die 560K% rente vandaan? Wordt het in een hyper-rendabele investering gestopt? Of komt het van mensen die instappen in een bepaalde crypto-valuta? In het laatste geval is het een Ponzi. Als het instappen stagneert dan stopt ook de rente.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:14 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ik ben een noob op het gebied van staken al begrijp ik het principe. Meestal zie ik percentages van 1-10% en dat lijkt redelijk reeel.
BIFI stake je in elk geval nu het beste op hun eigen site, op de fantom chain tegen 20%-30%.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:52 schreef Arthur1983 het volgende:
Ik kreeg van Crypto.com een e-mail dat TONIC en BIFI zijn toegevoegd aan Crypto Earn.
Wilde wat TONIC muntjes in de earn gooien tegen een earn rate van 3% (maximaal 3% volgens Crypto.com) maar kan vervolgens niet vinden waar.
Of raden jullie een plek aan waar ik Tectonic tegen veel hogere percentages kan weg zetten?
Dank.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
BIFI stake je in elk geval nu het beste op hun eigen site, op de fantom chain tegen 20%-30%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |