Met stukjes D. erdoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:33 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemiddag!
Ah, de zuurkool staat hier al op tafel
Ik heb liever spek en rozijnen, maar smaken verschillenquote:
Ik heb liever helemaal geen zuurkool, maar als het dan toch moet dan met ananas.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever spek en rozijnen, maar smaken verschillen
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal geen zuurkool, maar als het dan toch moet dan met ananas.
Ik hoop dat het lekkerder is dan het klinktquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever spek en rozijnen, maar smaken verschillen
Ben niet zo van de zure dingen eten en als inkoppertje komt natuurlijk............ je bent zelf al zuur genoegquote:
Ik deed het voor Max toen hij nog baby was door gekookte witlof voor hem. Hij vond dat heerlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Rozijnen zijn wel lekker, maar nog nooit door de zuurkool gedaan
Ah dat ken ik dan weer niet, wel door rauwe witlofquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed het voor Max toen hij nog baby was door gekookte witlof voor hem. Hij vond dat heerlijk.
Dat is fijn. Maar ik heb er nu niet zo'n behoefte aan.quote:
Aanstellerquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo van de zure dingen eten en als inkoppertje komt natuurlijk............ je bent zelf al zuur genoeg
quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is fijn. Maar ik heb er nu niet zo'n behoefte aan.De droge humor is voor mij vaak al genoeg.
quote:
Ik las het ergens dus geprobeerd en hij vond het lekker, was mooi meegenomenquote:Op zondag 17 oktober 2021 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat ken ik dan weer niet, wel door rauwe witlof
Is dat het woonprotest?quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
Het is weer kermis bij mij om de hoek![]()
Live:
https://www.facebook.com/(...)8¬if_t=live_video
Nee. Liefde, vrijheid en dictatuur.quote:
Die weten ook niet van ophouden. Lees net dat Nederland langzaam weer rood kleurtquote:Op zondag 17 oktober 2021 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Liefde, vrijheid en dictatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |