Die worden afgewisseldquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Staat Mol Jan ook al 50 uur daar of wordt dat afgewisseld?
van mij ook niet neequote:
Helemaal naar de tering, chuf zei dat ie elke dag op tv is maar met wat heb ik nog geen antwoord op gekregen geloof ik.quote:
Ik denk dat Elvis al heelquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Valt het jullie ook op dat al die kerels een error krijgen en niet de vrouwen?
Ja, tis al duidelijk dat vrouwen sterker zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Treintje met haar dikke kont kon wel beter zingen hoor, dit lijkt echt nergens op.quote:
ja dat is wel even schrikkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:17 schreef Benny het volgende:
De gemiddelde karaokezanger kan dit nummer beter dan Froger zelf
Mannen hebben grotere en zwaardere spieren, zijn meer zuurstof nodig om hetzelfde te bereiken als vrouwen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Logisch toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
die zingen andere nummersquote:
De Andre Hazes tactiek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Froger geeft moeilijke stukken van het liedje aan zijn publiek omdat hij die noten niet kan halen
Ja ja, allemaal smoesjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Logisch toch?
48 uur tegenover een vrouw staan is slopend.
Daarnaast zijn mannen zwaarder, dus enkels en knieen krijgen het zwaarder te verduren.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Froger moet nu ff naar de medische ploeg.
Echt he, wat een blamage.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Froger geeft moeilijke stukken van het liedje aan zijn publiek omdat hij die noten niet kan halen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:19 schreef summer2bird het volgende:
Froger moet nu ff naar de medische ploeg.
Zegt degene die volgend jaar niet mee durft te doen….quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, allemaal smoesjes.Mannen zijn gewoon zwakker ja.
Vriendenloterij. Of je nog ff wil bellen voor een reisje Disneyquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:19 schreef Ireth het volgende:
Hoe wordt er eigenlijk ingezameld voor dat goede doel?? Worden ze gesponsord ofzo??
Joeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
En volgens mij ken Joling nog prima zingen. Helemaal benieuwd naar nu.
En toch heb ik 'Leef' al minstens 5 keer gehoord.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu je Hazes noemt. Hebben wij even geluk dat Hazes Jr een break heeft ingelast.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
En volgens mij ken Joling nog prima zingen. Helemaal benieuwd naar nu.
Idd. Er is hier ook een pro 66 teamquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje team 66 moe. hij staat nu al stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |