Nee. Dat is Gersquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is toch van kommaar achterop mijn fiets?
Das Gersquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh. ik vind het maar een bijzonder figuur zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Coronaontkenner en depressief geweest
nee dat is die limburgerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Helemaal ingestort die gastquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat met 37 gebeurt er dus nadat Trein in je oor stond te schreeuwen.
Koppel 3...de duckiesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Ireth het volgende:
Hebben we een favoriet koppel hier op FOK? Heb er te weinig van gezien om ze te kennen
Elvis, Donald en Katrien oa.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Ireth het volgende:
Hebben we een favoriet koppel hier op FOK? Heb er te weinig van gezien om ze te kennen
Geen dansmuziek ditquote:
Meisje van 50.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Ireth het volgende:
Op dit moment ben ik tevreden als de elvisjes niet winnen. Mijn voorspellende gaven kennende...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:30 schreef Ireth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |