abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201780724
Wat een drama is dit man, elk weekend als je even tijd hebt denk je ik ga even wat andymephruns doen en dan log je in en dan zijn of de servers down of nu een of andere queue waar je niet vooruit brand.

Leuk man even een spelletje spelen.

Godverdomme
pi_201784050
Ligt niet aan de servers. Ligt aan de ouderwetse architectuur die gebruik maakt van een Singleton. Wat betekent dat er op een punt maar één gebruiker wereldwijd door het poortje kan. Dat punt wordt dus nu om de haverklap ge-ddos't (onbewust). Helaas is het niet 'even' om te bouwen zonder de hele bende te hoeven aan passen. Als work-around hebben ze daar nu een queue server voor gezet waardoor die Singleton niet overbelast kan worden. Dus door die queue is er meer stabiliteit.

Verder kun je hier heel hard over janken, je kan ook gewoon SP op players 8 gaan spelen op het moment dat het instabiel is.
pi_201784389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:45 schreef babylon het volgende:
Ligt niet aan de servers. Ligt aan de ouderwetse architectuur die gebruik maakt van een Singleton. Wat betekent dat er op een punt maar één gebruiker wereldwijd door het poortje kan. Dat punt wordt dus nu om de haverklap ge-ddos't (onbewust). Helaas is het niet 'even' om te bouwen zonder de hele bende te hoeven aan passen. Als work-around hebben ze daar nu een queue server voor gezet waardoor die Singleton niet overbelast kan worden. Dus door die queue is er meer stabiliteit.

Verder kun je hier heel hard over janken, je kan ook gewoon SP op players 8 gaan spelen op het moment dat het instabiel is.
Ja dat doe ik maar dat is het toch net niet.

Het is gewoon kansloos verder dat zo'n miljoenenbedrijf nog steeds niet fatsoenlijk een launch kan organiseren
pi_201784434
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 19:00 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Ja dat doe ik maar dat is het toch net niet.

Het is gewoon kansloos verder dat zo'n miljoenenbedrijf nog steeds niet fatsoenlijk een launch kan organiseren
Er is een nieuwe front-end gebouwd op een back-end waar niemand van wilde dat er iets veranderde. Tsja...
pi_201784487
-> KLB man....
en vloek niet zo.
pi_201792453
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 19:05 schreef -Sigaartje het volgende:
-> KLB man....
en vloek niet zo.
Bemoei je er eens een keer niet mee
--
pi_201792932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:45 schreef babylon het volgende:
Ligt niet aan de servers. Ligt aan de ouderwetse architectuur die gebruik maakt van een Singleton. Wat betekent dat er op een punt maar één gebruiker wereldwijd door het poortje kan. Dat punt wordt dus nu om de haverklap ge-ddos't (onbewust). Helaas is het niet 'even' om te bouwen zonder de hele bende te hoeven aan passen. Als work-around hebben ze daar nu een queue server voor gezet waardoor die Singleton niet overbelast kan worden. Dus door die queue is er meer stabiliteit.

Verder kun je hier heel hard over janken, je kan ook gewoon SP op players 8 gaan spelen op het moment dat het instabiel is.
Als ze nou een update doen met een andere design pattern dan zou dat fijn zijn.
pi_201793056
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef stokj het volgende:

[..]
Als ze nou een update doen met een andere design pattern dan zou dat fijn zijn.
Dat zal vast heel simpel zijn...
pi_201793580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:45 schreef babylon het volgende:
Ligt niet aan de servers. Ligt aan de ouderwetse architectuur die gebruik maakt van een Singleton.
Dus het ligt wel aan de servers... Er is geen enkele reden om de oude netcode van 20 jaar geleden te hergebruiken. Dat is backend werk waar een speler niets van hoort te merken.

Het is gewoon gierigheid dat ze besloten hebben om de oude code te hergebruiken.
pi_201793646
Dit,
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:33 schreef Raphaelo het volgende:

[..]
Dus het ligt wel aan de servers... Er is geen enkele reden om de oude netcode van 20 jaar geleden te hergebruiken. Dat is backend werk waar een speler niets van hoort te merken.

Het is gewoon gierigheid dat ze besloten hebben om de oude code te hergebruiken.
Dit, maar wel iedereen 40 euro er voor laten lappen. Plus nog eens dat ze het brachten alsof er crossplay was. Maten van me hadden voor de console gehaald zodat we samen konden spelen op pc. Niet dus. Dan denk je, hey dan kan je vast wel met je console versie op de pc spelen, moet je zelfs daarvoor de pc versie halen :')
pi_201794912
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:33 schreef Raphaelo het volgende:

[..]
Dus het ligt wel aan de servers... Er is geen enkele reden om de oude netcode van 20 jaar geleden te hergebruiken. Dat is backend werk waar een speler niets van hoort te merken.

Het is gewoon gierigheid dat ze besloten hebben om de oude code te hergebruiken.
OO was toen net bedacht. Grote kans dat dat er niet in zat, en dat het dus compleet verweven is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2021 14:47:10 ]
pi_201795620
Denk je leuk te kunnen spelen
pi_201796025
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:47 schreef babylon het volgende:

[..]
OO was toen net bedacht. Grote kans dat dat er niet in zat, en dat het dus compleet verweven is.
Volgens de PR statements op het forum zijn ze nu bezig om te zorgen dat er niet 1 enkele database is die de waarheid in pacht heeft.

Alles wat ze nu doen, hadden ze ook voor de launch kunnen doen.

Het blijven smoesjes.
pi_201796031
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:33 schreef Raphaelo het volgende:

[..]
Dus het ligt wel aan de servers... Er is geen enkele reden om de oude netcode van 20 jaar geleden te hergebruiken. Dat is backend werk waar een speler niets van hoort te merken.

Het is gewoon gierigheid dat ze besloten hebben om de oude code te hergebruiken.
Waarschijnlijk waren ze bij Blizzard te druk met mensen aanranden, transgender issues, protesteren en andere onzin in plaats van met echt een game maken.
pi_201797276
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:55 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Bemoei je er eens een keer niet mee
--
Je bemoeide je ook altijd met mij. Dus ik bemoei me er wel mee. Nu moet ik in een keer oprotten, terwijl je me lange tijd hebt lopen stalken en treiteren?
Nee jongen nu ben jij aan de beurt. Eikel.

[ Bericht 11% gewijzigd door -Sigaartje op 17-10-2021 17:59:05 ]
pi_201798730
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Waarschijnlijk waren ze bij Blizzard te druk met mensen aanranden, transgender issues, protesteren en andere onzin in plaats van met echt een game maken.
Dit ook :')

De prioriteiten bij Blizzard liggen nu om van alle games een Disney safe space te maken. _O-

Zelfs die vrouwenlijken in the Harem van act 2 zijn verwijderd :')
pi_201802665
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je bemoeide je ook altijd met mij. Dus ik bemoei me er wel mee. Nu moet ik in een keer oprotten, terwijl je me lange tijd hebt lopen stalken en treiteren?
Nee jongen nu ben jij aan de beurt. Eikel.
Wat een diepgewortelde agressie hier zeg..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')